Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koiratanssi -kilpailu Janakkalassa
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Koiratanssi
missi
12.03 Janakkala

KOIRATANSSIKILPAILU alk klo 11
Järjestäjänä Janakkalan koirakerho ry

Tapahtumapaikkana on kerhon harjoitushalli, joka on mattopohjainen ja viileä tila. Kilpailussa ovat harjoitus-, näytös- ja kilpailuluokat.

Tuomareina toimivat Laura Jalli, Minna Kellomäki ja Marjut Lång.

Yleisöllä vapaa pääsy.

Tarkemmat tiedot linkistä: http://www.janakkalankoirakerho.net/tiedot...isto/?num=14039

tai Tahtitassut ry:n sivuilta: www.tahtitassut.net

Tiedustelut: Mari 041 4626198 email: ma.ri@kolumbus.fi[B]
Jettis
Mie meen luultavasti kisaan.smile.gif Ketäs muita tulossa?
Ronjietta
Ritan kanssa olisi tarkoitus tulla, jos saan ohjelman aikaiseksi rolleyes.gif. Musiikki on ja alusta vähän suunniteltu. Eiköhän se valmistu.
Smurfi
Olipas mukavat kisat!
Kyllä kannatti lähteä täältä kauempaakin. Mukava välitön tunnelma, ihmiset porisuttivat muakin kuin vanhaa tuttua vaikkei oltu kuuna päivänä nähty! laugh.gif

Ja ihana oli katsella muiden taidokkaita suorituksia, kyllä se on hienon näköistä kun sen osaa! wub.gif

-Smurfi & Nasu
missi
TULOKSET ILMESTYNEET ovat nyt netissä. Onnea kaikille menestyneille ja kisoihin osallistuneille koirakoille. Itse synnyttelin pentuja samana päivänä, enkä näin ollen päässyt kisoja katselemaan.
arado
Jouduin lähtemään kesken kisaa kotiin, koska mieheni joutui lähtemään espanjaan. Työ matkalle heti, joten dogo ei ehtinyt suorittaa esitystä.
Kyllä oli pettymys, dogolle ja mulle cry.gif

Mutta emme anna periksi, ilmotamme seuraavaan janakkalan kisaan.

Onnea kaikille pärjänneille! dogrun.gif

t.dogo
Ronjietta
Ritalla alkoi pari päivää ennen kisaa juoksu, joten emme pääseet valitettavasti osallistumaan.

Olin kuitenkin katsomassa ja hienoja esityksiä oli. Onnittelut kaikille pärjänneille!
Jettis
Meillä kyllä meni ihan perseelleen noi kisat...sad.gif Harmittaa hirveesti, mut oma mokahan se oli kun pidin Jettiä sisällä hallissa koko ajan ennen omaa suoritusta.

Mut kauheesti kaikkia hienoja suorituksia oli kyllä! Sulla, Sumefi meni tosi hyvin! Ihana se sun koiras, teki tosi nätisti kaikkia erilaisia temppuja.

Onnea voittajille!:)
Smurfi
^ blush.gif

Kiitos Jettis smile.gif Olin kyllä tosi tyytyväinen Nasuun, nuohan oli meidän ekat tanssikisat! Eikä tuo tanssiura muutenkaan mikään pitkä vielä toistaiseksi ole wink.gif

Jetti näytti kyllä tosi terävältä ja näppärältä koiralta mitä näin teitä siinä lämmittelyssä ja sit kisan jälkeen, harmi että siellä kehässä ei sitten mielenkiinto riittänyt confused.gif Mutta varmaan jatkossa teiltä näkee tosi lennokkaita suorituksia! thumbup.gif

Tuuttehan SM:iin?
Jettis
LAINAUS(Smurfi @ 20.3. 2006, 12:34)
blush.gif

Kiitos Jettis  smile.gif  Olin kyllä tosi tyytyväinen Nasuun, nuohan oli meidän ekat tanssikisat! Eikä tuo tanssiura muutenkaan mikään pitkä vielä toistaiseksi ole  wink.gif

Jetti näytti kyllä tosi terävältä ja näppärältä koiralta mitä näin teitä siinä lämmittelyssä ja sit kisan jälkeen, harmi että siellä kehässä ei sitten mielenkiinto riittänyt  confused.gif  Mutta varmaan jatkossa teiltä näkee tosi lennokkaita suorituksia!  thumbup.gif

Tuuttehan SM:iin?

Se kyllä OLI teillä ihan hirmu hienoa menoa! smile.gif Voisin luulla että pitempäänkin oisitte harrastaneet...

Taisin liikaa pitää Jettiä sisällä ennen niitä kisoja, ois pitäny varmaan viedä se autoon tms. kun tossakin kerkes jo kyllästyyn... sleeping.gif Vois ehkö seuraavalla kerralla alkaa harjotteleen vähän aikasemmin kun kahta päivää ennen! stupid.gif

Ässämmeistä en tiedä, millonkas ne nyt sitten on? Te ilmeisesti ootte menossa wink.gif
Smurfi
Kyllähän sitä ÄsÄmmeihin pitää mennä kun oma seura ne järjestää laugh.gif
Sillä me sinne Janakkalaankin tultiin että piti käydä katsomassa miltä ne kisat oikeasti näyttää whistling.gif

Mutta en varmaan menis SM:eihin jos ne kauempana olisi wink.gif Ne on siis 8.4. Ilmoittautuminen ens maanantaihin mennessäexcl.gif w00t.gif

Minä oon kans huomannut että pidän Nasun joko autossa tai ihan rauhassa jossain niin että en tee sen kans paljon mitään ennen varsinaista suoritusta (siis tokossa kun ollaan siellä muutaman kerran oltu virallisessa kokeessa), niin intoa riittää sinne kehään asti thumbup.gif
Jettis
Joo, eipä taideta... Eiks ne olekin siis Oulussa? Tulee vähän turhan pitkä matka ja sillon tais olla jotain muutakin... Mutta vapiskaahan kaikki, kun mä ja Suvi saadaan meidän uuden uutukainen pariesitys loppuunsa, niin siitä kyllä tulee hienoa!:D
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.