Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Penkkarit
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Reyal's
Tossahan se kysymys tuli jo, eli onko kellään penkkareita nyt?
Minkälaisia asuja teillä on? Tai te, joilla tämä päivä on jo takana, kertokaapas kokemuksia?
Huomennahan se suuri päivä on, mutta mun asu on vielä salaisuus smile.gif Tavoitteena oli saada persoonallinen ja kiva asu.. Äidin kanssa viime lauantai kierreltiin kangaskauppoja ja kuusi tuntia ommeltiin, jotta sellaisen sain smile.gif
sahku
Ensi vuonna penkkarit edessä, mutta tänä vuonna en penkkareihin mene, sillä ensinnäkin olen kipeä ja meillä koulussa se on todella inhottavaa sotkemista dry.gif Vaikka se on abeille hienoo ja muistakin se on hauskaa, mutta monilla, joilla vanhat olis seuraavana päivänä, niin tukkaan on laitettu jotain niin epämääräistä, että se kohta on pitänyt leikata pois, ei kiva. Jos abit eivät sotkisi niin paljon, niin penkkareista voisi nauttia smile.gif Eli pieni vinkki abeille, jos saatte sotkea, niin älkää aivan perustellisesti sotkeko, sillä ne moskat on saatava tukastakin pois (vaatteethan on oltava kaikista huonoimmat silloin päällä wink.gif ).
>tinja<
Mä pääsen siivoamaan laugh.gif Noh, meillä on nää tyypilliset turvamies-systeemit koko päivän (tai no siihen 12.30 asti) ja maikkojen lahjontaa ja muiden kiusaamista ja me ykköset ainakin periaatteessa siivotaan, tosin se nyt on vähän miten ehtii biggrin.gif
Avispa
Onkos noi penkkarit ne jossa ajetaan kuorma- autojen lavalla ja heitetään kaljaa toisten iskaan ja roskataan kadun varsia ja heitellään karkkeja? Niin onhan sieltä kalapullojakin lennellyt. blush.gif Aina ne niillä kuormureille koulun edestä ajaa ja heittelee karkkeja ja kaljaa päälle. dry.gif
Lanttu
vähän negatiivinen suhtautumnien penkkareihin biggrin.gif^^ juuri ne on penkkarit

tääki tulee viel tsiigaileen ;D omiin on vielä aikaa biggrin.gif biggrin.gif
Reyal's
Sahku Todella ikävää, jos teidän koulussa on tollanen meininki. Meillä abit esittää pari ohjelmanumeroo nuoremmille ja sit halataan kaikki läpi. Vähän opettajia tietty kiusataan, mutta muut oppilaat kyllä jätetään rauhaan.

Affe Penkkarit on just ne kun ollaan kuorma-auton lavalla, mutta me käydään lähimmällä ala-/yläasteella ja nakellaan karkkia, mutta ei mitään tien penkkoja sotketa/ kaljapulloja heitellä. En kyllä oo ikinä kuullut meillä päin, että pulloja heiteltäs tai kaljaa kaadettas toisten päälle! Meidän koululla ei saa ottaa pulloja lavalle, eikä mielellään saa edes nauttia alkoholipitoisia juomia.
Oona
Viime vuonna riehuin itse penkkareissa ja olin lisäksi mukana järkkäämässä koko showta. Niistä tulikin tosi onnistuneet penkkarit, maikat, abit ja muutkin oppilaat olivat ihan innoissaan. Meillä oli teemana rento reggae-fiilistely smile.gif itse olin pukeutunut siniseksi värjättyyn abihaalariin ja poliisin hattuun cool.gif Jaeltiin lahjoja maikoille ja vähän abeillekin, laulettiin lauluja ja heiteltiin kivikovia karkkeja. Rekassa on sitten jäätävän kylmää oikeasti, joten kannattaa pukeutua kunnolla!! Melkein suoraan abi-rekoilta me lähdettiin risteilylle smile.gif Jos olette risteilylle menossa, niin PASSI mukaan smile.gif
¤janette¤
Mun isoveljellä on huomenna kans biggrin.gif omiin on sit aikaa biggrin.gif
Avispa
LAINAUS(Lanttu @ 15.2. 2006, 20:14)
vähän negatiivinen suhtautumnien penkkareihin biggrin.gif^^ juuri ne on penkkarit

tääki tulee viel tsiigaileen ;D omiin on vielä aikaa biggrin.gif biggrin.gif

Noh ehkä juu vähän negatiivista suhtautumista. Mutta onhan niitä mukaviakin penkkareita jotka ei kaljapulloja heittele eikä kaljaa päälle. biggrin.gif
~Wanda~
Omiin on kyllä aikaa vielä muutama vuosi, mutta kyllähän niitä täälläkin on. Kiva, meillä on huomenna kolme tuntia lukiolla (meillä on siis joitain tunteja lukiolla, pihan toisella puolella cool.gif ) niin tulen todellakin olemaan märkä kun pääsen kotiin. Sitten perjantaina me ysit päästään katsoon vanhojen tanssien kenraaliharjoitusta. smile.gif
Lakka
Tälläkin oli jo viime vuonna. Hauskaa oli, tosin hiukan latisti se, että olin vasta toipumassa influenssasta ja kurkkutulehduksesta. Mutta terveenäkin kannattaa pukeutua erittäin lämpimästi, sillä vaikka alkuun meinaakin läkähtyä vaatteisiinsa, niin ajelun lopulla voi olla vähän eri tunteet.

Ja meillä oli pukeuduttu vain valkoisiin haalareihin, joita kukin oli saanut sotkea mielensä mukaan, ei mitään teemaa ollut. Eikä käyty millään ala-asteilla tms., joten lahjottavat pikkulapset rajoittuivat tienvarsilla seisoneisiin. Oli kuitenkin kiva harrastaa täsmäammuntaa niillä karkeilla. Ja laulaa vanhoja euroviisuja rekassa.

Hauska päivä oli, vaikka iltariehumisen sijaan jäinkin kotiin nukkumaan ja yskimään keuhkojani pihalle.
Dommie
Meidän koululla oli abeilla tänä vuonna vankilateema. biggrin.gif Keskuslukio oli vaihtunut keskusvankilaksi. Suurin osa oli pukeutunut vankilavaatteisiin - sellasiin raidallisiin tai oransseihin haalareihin. Joukossa oli myös Zorroja, poliiseja ja jotain barbaareja. :'D Salissa oli abishow, se oli hauska. Siellä pidettiin "oikeudenkäynti", opettajat oli syytettyinä milloin mistäkin. Siellä oli kaikkea hauskaa.

Odotan kyllä innolla omaa abivuottani. biggrin.gif Meillä on perinteenä että kakkoset joutuu siivoamaan abien sotkut, eli se sitten ens vuonna edessä.
<Iida>
Meillä oli kanssa tänään abishow ja hauskaa kyllä oli, vaikka abi en vielä olekaan biggrin.gif . 80-luvun disco oli teemana. Saatiin mielettömästi karkkia, oli todella hienoja ja hauskoja esityksiä jne. Ykkösille toki siivousvuoro, mutta päästiinpähän pois tunnilta wink.gif . Abit olivat vähän tuiskeessa ja naureskeltiin, kun aulassa haisi ihan viinalle laugh.gif
ellien
Oli just penkkarit, siellä lavalla oli kivaa(ja kylmä...) smile.gif . Meillä oli vaan valkoiset haalarit, joihin kaikki oli maalanneet ja kirjoittaneet erilaisia juttuja. Nyt ois viralliset jutut ohi, illalla sitten vähän epävirallisempi tapahtuma cool.gif ...
¤janette¤
Hehee!! en saanu hirveesti karkkiä biggrin.gif Abit kierteli luokissa ja maalaili meijän otsaan huulipunalla ABI ja poskiin sydämmiä tai jotain muuta biggrin.gif hauskat oli asut biggrin.gif yks oli nalle-puh toinen Hitler ja yks oli jopa siili biggrin.gif nii ja oli pelle, Lumikki ja Peppi Pitkätossu biggrin.gif
Reyal's
Joops, nythän voi asun paljastaa, eli olin inttityttö biggrin.gif Maastokuvioinen takki ja minihame, sekä maastonvihree baretti ja mustat saappaat smile.gif Hauskaa oli ja mahtava show!
Opettajat mm. räppäsi abeille biisin laugh.gif
Sharon87
Mullakin oli penkkarit smile.gif olin Mervi, siis Matti Nykäsen exä. Penkkareissa mun asuun ja karkkeihin kulu rahaa 0 euroa, mutta jouduin maksaan omista rahoistani osan rekkamaksusta kun kaikki ei tuonu rahoja ja mä hommasin ne rekat sinne ph34r.gif Meidän koulussa abit siivoavat itse jälkensä. Asuun kuului violetti kimalteleva villapaita, mustat caprihousut, tennissukat, lenkkarit ja rekvisiittana makkarapaketti (Tapolan wink.gif ). Silmäkulmaan tein ruhjeen lilalla huulipunalla + eyelinerillä. Laitoin nenästä tippumaan tekoverta ja tulostin netistä vähän muokatun Ilta-Sanomien lööpin, jossa luki "Nykänen puukotti vaimoaan" ja laitoin sen parilla hakaneulalla selkään kiinni. Karkit, joita heittelin oli muiden vanhoja ts. jo heiteltyjä, joita kukaan ei ottanu wink.gif Ohjelmana oli laulu aamunavauksessa, puhe ja sit vaan kierreltiin luokissa + ala-asteella ja saatiin todistukset, siivottiin ja lähettiin rekka-ajelulle. Sen jälkeen oli pari tuntii aikaa kunnes suurin osa lähti abiristeilylle - mä en, aion panostaa opiskeluun ja lähenkin kohta lukeen kunhan oon eka vähän Puskassa smile.gif

Paras asu minkä näin oli Super Mariosta Luigi.
Reyal's
LAINAUS(Sharon87 @ 16.2. 2006, 19:25)
Mullakin oli penkkarit smile.gif olin Mervi, siis Matti Nykäsen exä.

Hah haa, meijän koulussa ois ollut sulle pari, nimittäin itse Matti biggrin.gif
Netta
Tulipa haikea olo kun nuita tuttuja abeja raahattiin rekkoihin tänään confused.gif Tuntuupa taas koulu tyhjältä loman jälkeen, kun kolmasosa on ulkona. Puvut oli hauskoja ja vaikkei tuota karkkia niin jaksakaan metsästää niin kavereilta sai rekan lavalta nätisti kourallisen suoraan syliin, pahimpaan makeanhimoon wink.gif Ens vuonna on meidän vuoro, ei meinaa jaksaa odottaa (kirjoituksetkaan ei tässä vaiheessa vielä pelota, syksyn suosikkiaineiden yo-kokeita odotan melkein innolla..)
Sharon87
LAINAUS(jossu86 @ 16.2. 2006, 17:33)
Hah haa, meijän koulussa ois ollut sulle pari, nimittäin itse Matti biggrin.gif

Mun ois pitäny tulla 2 ½ vuotta sit sinne kouluun! smile.gif Meidän koulussa ykskään poika ei suostunu oleen Matti, kysyin n. 10 jätkältä. Yks hiihtäjä kyllä oli ja jotain jäkiksen pelaajia.
_berni_
LAINAUS(-netta- @ 16.2. 2006, 19:40)
Tulipa haikea olo kun nuita tuttuja abeja raahattiin rekkoihin tänään confused.gif Tuntuupa taas koulu tyhjältä loman jälkeen, kun kolmasosa on ulkona. Puvut oli hauskoja ja vaikkei tuota karkkia niin jaksakaan metsästää niin kavereilta sai rekan lavalta nätisti kourallisen suoraan syliin, pahimpaan makeanhimoon wink.gif

sama juttu biggrin.gif
Sharon87
LAINAUS(-netta- @ 16.2. 2006, 17:40)
Puvut oli hauskoja

Mielenkiintoni heräsi, koska teidän lukiolla on varmasti Suomen omaperäisimmät puvut (+ abit thumbup.gif ) penkkareissa! Kerro esimerkkejä.
Lydia
LAINAUS(Sharon87 @ 16.2. 2006, 19:54)
Mielenkiintoni heräsi, koska teidän lukiolla on varmasti Suomen omaperäisimmät puvut (+ abit thumbup.gif ) penkkareissa! Kerro esimerkkejä.

Heh, kyllä varmasti naapurissakin oli... vaikuttavat vielä hörhömmiltä kuin kalliolaiset tongue.gif
Pitäisipä siskolta udella miten siellä...

Mä missasin karkit... kuulemma 5 minsaa liian aikaisin menin siitä ohi...
ja töissä oli tuskaa penkkareiden (=karkkien) takia... lapset ihan hulluina ph34r.gif
~Piia
Miulla oli kanssa eilen ne penkkarit. Olin Pikku Myy, hiukset vieläkin pahasti oranssissa värissä, joka ei tahdo lähteä millään pois biggrin.gif Oli ihan mukava päivä, ajelu tosin oli pelkkää tuskaa, oli niin kylmä, että sieltä halus vaan pois. Mutta kieltämättä turhan kalliiks tuli kyllä miun penkkarit, iltameiningeissä onnistuin laukkuni hävittämään (varastettiin kai) ja siinä samalla meni rahat, kännykkä, meikit ja kamera sad.gif Nyt aika orpo olo ilman kännykkää ja kieltämättä veetuttaa jonkin verran.. Mutta aamuja sentäs NOLLA! biggrin.gif
Terhi
LAINAUS(Sharon87 @ 16.2. 2006, 19:25)
Mullakin oli penkkarit smile.gif olin Mervi, siis Matti Nykäsen exä. Penkkareissa mun asuun ja karkkeihin kulu rahaa 0 euroa, mutta jouduin maksaan omista rahoistani osan rekkamaksusta kun kaikki ei tuonu rahoja ja mä hommasin ne rekat sinne ph34r.gif Meidän koulussa abit siivoavat itse jälkensä. Asuun kuului violetti kimalteleva villapaita, mustat caprihousut, tennissukat, lenkkarit ja rekvisiittana makkarapaketti (Tapolan wink.gif ). Silmäkulmaan tein ruhjeen lilalla huulipunalla + eyelinerillä. Laitoin nenästä tippumaan tekoverta ja tulostin netistä vähän muokatun Ilta-Sanomien lööpin, jossa luki "Nykänen puukotti vaimoaan" ja laitoin sen parilla hakaneulalla selkään kiinni. Karkit, joita heittelin oli muiden vanhoja ts. jo heiteltyjä, joita kukaan ei ottanu wink.gif Ohjelmana oli laulu aamunavauksessa, puhe ja sit vaan kierreltiin luokissa + ala-asteella ja saatiin todistukset, siivottiin ja lähettiin rekka-ajelulle. Sen jälkeen oli pari tuntii aikaa kunnes suurin osa lähti abiristeilylle - mä en, aion panostaa opiskeluun ja lähenkin kohta lukeen kunhan oon eka vähän Puskassa smile.gif

Paras asu minkä näin oli Super Mariosta Luigi.

Voi vitsi Eeva, varmasti ihan huippu asu! laugh.gif

Mullakin piti olla penkkarit eilen, mutta sattuneesta syystä en sitten päässytkään.... ph34r.gif lookaround.gif
Hiipivä Siiseli
Meidän koulussa teemana oli vankila biggrin.gif kaikilla oranssit haalarit päällä ja oli muutama vanginvahtikin. Hauskaa oli kyllä, abit tuli kolme kertaa häiriköimään saksantunnille kesken sanakokeen ja yksi niistä köytti kahden vierekkäin istuvan pojan kädet yhteen nippusiteellä laugh.gif

Meillä abiajelu tapahtuu torin ympärillä, eli kaikki jotka haluavat käydä katsomassa saavat lähteä torin reunalle notkumaan biggrin.gif missään ala-asteilla eivät luullakseni käy.

Paras oli kyllä Hollolan lukiosta tiikeriasuun pukeutunut poika joka huusi: "Tiikerit on parhaita! Tiikerit on parhaita!" biggrin.gif
Jasmin
Hauskaa oli näin sivustakatsojallakin. smile.gif

Meillä abit eivät saa sotkeä sotkea sitä karkkien viskelyä lukuunottamatta (ykkösten onni, kun siivoamaan joutuvat biggrin.gif ). Abit aloittivat eilen abikahveilla ja yhdeksästä eteenpäin istuttiin juhlasalissa pommitettavana ja seurattiin, kuinka abileffassa datat valtasivat koulun. happy.gif Karkkiakin tuli ihan kiitettävästi. smile.gif Ja hyvät naurut, kun abit palkitsivat opettajia. biggrin.gif
heini
Mulla on kanssa tänään penkkarit ohi, mukavaa oli eilen!
Olin mustavalkoinen harlekiini... vieläkin on mustaa kasvoväriä ihohuoksiin tarttunut eikä lähde millään pois, toivottavasti huomiseksi vähemmäksi kun on näyttelyyn matka laugh.gif
>tinja<
Meidän koulu kyl ylitti jälleen odotukset laugh.gif

Aluks aamulla oli perinteinen rehtorin tuominen koululle, viime vuonna oli paloautolla, sitä ennen muistaakseni käsiraudoissa ja nyt sitten limusiinilla aitoon Charlien Enkelit-tyyliin biggrin.gif Sen jälkeen pääsi abit nauttimaan shampanja-aamiaista (ja kyllähän meidän tunnitkin myöhästyi kun sinne maikkojakin eksy) ja myö pienet ykköset jouduttiin karkkisateen kouriin, ovilla oli ihan aidot turvamiehet kun meno on vähän aikaisempina vuosina ollu railakasta. Sitten 11 jälkeen päästiin maikkojenlahjontatilaisuuteen ja kattelemaan noita abien kauniita julisteita (toisistaan ja meistä), kaikki mahdolliset haukkumat löyty vuoden liisoista meidän omaan idols-tähteen biggrin.gif Ja maikat sai jokainen jotain kaunista ja sopivaa, sitten oli toi abien laulu (toiset hieman mölys niin ei siitä ihan saanu selvää, alkoholilla ei varmaan ollu vaikutusta asiaan biggrin.gif) Niin ja sitten päästiin siivoomaan niitä abien sotkuja, tosin lähinnä se meni siihen kun juteltiin niiden kavereiden kanssa jotka on tällä hetkellä muissa kouluissa. Päivän kruunasi kyllä yhden tärkeän ihmisen tapaaminen smile.gif Kauheen haikea olo kylllä kun monta ypeaa abia lähtee pois, no, vuoden päästä ollaan sitten koulun vanhimpia ja tanssitaan ylpeesti vanhojen tansseissa (nekin oli aika hauskaa kateltavaa kun noita juhlimassa olleita abeja tänään siellä yritti pysyä tahdissa mukana)
Niin ja abit siirsi infotv:t (semmosia ruutuja ympäri koulua jossa tiedotetaan tärkeistä tapahtumista ym) mtv 3 chatiks. Ja oli rajua meno, sai itekin vähän kolhuja biggrin.gif
Reyal's
Meillä rehtori tuotiin limusiinimersulla koululle biggrin.gif Mukana oli Hoitsu, joka tosin oli jätkä ja sit tietty Marilyn laugh.gif
Meijän reksi on melko tosikko, mutta onneksi otti rennosti edes yhden päivän vuodesta cool.gif
Noora
Juu, tuli täälläkin penkkarit vietettyä smile.gif Pukeuduin ite lampaaks, kun oli puku jo valmiina. Viime kesän agirodusta nimittäin biggrin.gif

Me järjestettiin koululla meininkiä kaheksasta puol kymmeneen. Ykkösiä ja kakkosia kiusattiin sisääntulossa, joutuivat menemään läpi sellasen "toimintaradan". Sitten kun kaikki oli tulleet, alkoi auditoriossa meidän ohjelma. Meillä oli Olympia-teema, joka ei tosin rajoittanut pukemista, mutta ohjelma liittyi olympialaisiin. Oli mm. olympiatuli, doping-testaukset ja koristelu oli olympia-aiheista. Lisäksi tietysti jaettiin diplomeita ykkösille ja kakkosille heidän noloista tempauksistaan vuoden aikana ja opettajille annettiin lahjat. Niin ja tietysti oli meidän upeat laulut opettajista sekä meidän oma abilaulu. Meillä ei pahemmin sotkettu. Edelliset tämän koulun abit on tehneet aika inhottaviakin juttuja, mutta me ei siihen alettu. Tavoitteena oli saada aikaan korkeatasoista ohjelmaa wink.gif Reksi kehui jo viime vuonna meidän järjestämiä potkijaisia ja nyt oli myös todella tyytyväinen penkkareihin ja sanoi että oli ehkä parhaat mitä tässä koulussa on nähty biggrin.gif

Koululta lähdettiin sitten rekalla käymään yläasteella, kahdella ala-asteella, päiväkodeilla ja lopuksi Kausalan torille. Näin pienessä paikassa on vähän köyhää tuo meno abiajelulla, mutta ihan hauskaa oli kuitenkin. Eikä mulle tullut edes kylmä kun sain tuonne puvun alle puettua helposti toppatakin smile.gif

Eilen illalla kotiuduttiin abiristeilyltä. Olihan sekin kokemus teehee.gif Aika jänskää. Nyt on kyllä aika heikko olo, kun ei olla paljon nukuttu ja olen onnistunut vielä vilustumaan lookaround.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.