Niin siinähän se kysymys tulikin.. Meillä on hieman monipuolista tuo ruoka, toiset syö pro plania toiset sertiä toiset Pro paccia... että mmonenlaista on..
dobberi
14.7. 2003, 11:43
Royal caninin crockia :hii:
Meillä taas Bento Gronen Light nappuloita. Nyt tosin ostin yhden kokeilu säkin uutta ruokaa, mutta en tietty muista sen nimeä tähän hätään..Mutta se oli halvempaa sekä vehnätöntä ja sun muuta. :huhuu:
>tinja<
24.7. 2003, 10:30
No meillä on sitä mitä mätsäreistä saadaan, kunhan on tarpeeksi laadukasta

Muuten sitten yleensä Nutroa tai Pro Pac Dogia tai Hill's'iä
Pentuaikoina koiruli söi Hillsiä, mutta nappulat jäivät pentuiän jälkeen pois. Täällä syödään siis HEVIä ja NEUta. Hyvin on kaverille kyllä maistunut.
Nyt muistin kun katsoin ruoka säkkiä sen nimen..se on Compeltte. Joka on oikei hyvin maistunutkin.
alfasusi
25.8. 2003, 18:08
Franks Pro Gold
BlackGSD
5.9. 2003, 16:06
Eaglea, Hussea tai itsevalmistettua.
alfasusi
5.9. 2003, 16:13
Husse? Kerro kokemuksia Hussesta, mulle tuli mainosmaili siitä - kannattaako kokeilla?
BlackGSD
5.9. 2003, 16:18
Meillä toiminut hyvin, syötän tällä hetkellä Optimalia jossa yli 50 % lihaa, ja on vehnätöntä.
alfasusi
5.9. 2003, 16:22
Onko Hussen sulavuus sitä luokkaa mitä ilmoittavat?
BlackGSD
5.9. 2003, 16:58
Kyllä mielestäni, samaa luokkaa mitä Eaglenkin muonissa. En ole kovin kauaa syöttänyt, mutta ei ainakaan ole vielä ollut mitään sulavuusongelmia.
Jo korkea lihapitoisuus kertoo jotain sulavuudesta. Ainakin luulen niin.
lapukka02
15.9. 2003, 16:38
Pro Plania tai itsevalmistettua...
coton.fan
17.9. 2003, 19:58
Itse tehtyä tai Nutro choise puppy mini...aika pitkä nimi..mutta hyvin pysyy koira pystyssä
Nutra Nuggetsia
coton.fan
3.11. 2003, 18:29
Äidillä syötetään Eagle Pack "super prerium" dog food, ja taas iskällä "pro gold" penturuokaa.....
LAINAUS(coton.fan @ 3.11. 2003, 16:29)
Äidillä syötetään Eagle Pack "super prerium" dog food, ja taas iskällä "pro gold" penturuokaa.....
Syökö Sandy vielä penturuokaa?
coton.fan
7.11. 2003, 16:21
LAINAUS(CoToN @ 5.11. 2003, 14:51)
Syökö Sandy vielä penturuokaa?
Syö.... Nehän on 18 kk asti
Meillä syödään ekaa pussia Bento Kronen Activea.
Pentuaikana toinen söi Nutroa ja toinen Franks Pro Goldia.
Aiemmin syötiin Franks Pro Gold Performancea, Nutra Nuggets Performancea, ja jossain välissä kokeiltiin Bosch Activea, joka ei meidän koirille sopinut. Muttta kun niitä on hankala saada on nyt syöty Bento Kronenia. Koirat on tykänneet ja kaikin puolin oon ollut itsekin tyytyväinen.
LAINAUS(coton.fan @ 7.11. 2003, 14:21)
Syö.... Nehän on 18 kk asti

Juuh

Meijän jätkä vetää jo isojen sapuskaa
coton.fan
26.11. 2003, 15:20
LAINAUS(CoToN @ 21.11. 2003, 16:22)
Juuh

Meijän jätkä vetää jo isojen sapuskaa

Aijaa...mut sehän on viel pentu.... mulle ainakin sanottiin et ei saa antaa aikuisten ruokaa pennulle... mut sit ku se on noin 1,5 vuotta!!
Kaksi koiraa syö Yrjölän puuroa + lisukkeita, yksi Eagle Pacia, yksi sitten vähän mitä sattuu....

Tai siis merkki vaihtelee, mutta metsästyskaudella penturuokaa jne...
Nutroa syödään meillä!
Yksi yrjölänpuuro-kuurilla ollut koira siirtyi takaisin Hillsiin, todella tyytyväinen olen ruokaan
Meillä syödaan mitä sattuu, kotiruokaa ja nappuloita sekaan. Olen pitkään syöttäny mera doggia.. nyt alko koiralla ilmeisesti tökkimään.. Mikä on tämä uusi (vai onko se edes uusi?) ruoka, joku Proformance... pari kaveria oli kuullu että olis hinta-laatu suhde kohdallaan, mutta kun yritin netistä hakea tietoa että minkälaisia ruokia sarja pitää sisällään niin en löytänyt. Ja mistä saa ostettua, lemmikkieläin liikkeistäkö? Tietääkö kukaan?
Emilia.H
4.8. 2004, 10:59
No ollaan kokeiltu vaikka mitä, mutta ainoat ruuat mitkä tuntuu sopivan meidän herroille on Specifikin ja Nutro Nuggetsien nappulat.
Niihin sekoitetaan sitten riisijauheliha'puuroa'.
Pro plania molemmille. Joskus myös hau hau:ta Mimmu-corgille.
Pro Pac Dogia ja Proformancea, vaihtelee välillä. Proformancea on ostettu ihan eläinkaupasta.
Syötän Jahti&Vahti -pussin loppuun ja kokeilen Bento Kronea.
LAINAUS(alfasusi @ 5.9. 2003, 16:13)
Kerro kokemuksia Hussesta, mulle tuli mainosmaili siitä
Mainosmaili jota toisella nimellä roskapostiksi kutsutaan vai jotain muuta? Omituiseksi ovat menneet nimittäin koiranruokienkin markkinointikeinot jos näin on
Nimim. "Sähköpostiosoite 6 vuotta vepissä ja 70 spämmiä päivässä"
Meillä syödään Hy-Rationia, ja lisänä silloin tällöin puuroa ja raakaa jauhelihaa. Ja hyvin on koiran mahaan mennyt.
alfasusi Me kokeiltiin Hussea, sitä vanhoille koirille tarkoitettua ja kevyttä, mutta Edin vatsa ei oikein tykännyt siitä, sai kauheita ilmavaivoja ja piereskeli niin kotona kuin lenkilläkin ja tosi äänekkäästi..

Siinä sitten käveltiin ihmisten seassa ja meikäläinen oli ihan noin

punainen sillä ne kuulostivat erehdyttävästi ihmisten paukuilta..

No syötin kuitenkin säkin loppuun ja vaihdoin ruokaa, tällä kertaa Royal Canin Maxi matureen ja nyt kolmas säkki on kohta syöty ja koskaan ei vatsa ole ollut noin hyvässä kunnossa mitä on nyt. Ei ole ilmavaivoja eikä tarvii käydä kakalla viittä kertaa päivässä vaan välillä käy ainoastaan yhden kerran. Normaalisti kaksi.
Cibau Soup vegetal mixiä syövät nuo meidän haukut..
Velmunen
7.11. 2004, 12:19
Davies on meidän merkki
Mulla on koiranruokinta hyvin sekalaista.
Syövät 3-4 päivää barf-tyyliin luita ja kasviksia, sitten pari päivää puuroa ja lihoja ja sitten muutama päivä kuivamuonaa. Paitsi Murmeli, jolta kuivamuona on kielletty. Sille tuntuis tuo barf sopivan jopa paremmin kuin Yrjölän puuro, tarttee varmaan hankkia arkkupakastin, niin vois ruveta täyspäiväisesti barffauttamaan koiria.
Kuivamuonissa olen vaihtanut merkkiä melkein joka kerta, käytössä olleita ja hyväksi havaittuja ovat olleet eagle, james wellbeloved, cibau. Acanaa ajattelin kokeilla, jos joku jälleenmyyjä on jossain lähimaisemissa.
Padromee
8.11. 2004, 15:26
nutra nuggetsia tai bento kronenia...
<Iida>
12.12. 2004, 18:05
Terrieri syö pelkästään BARFfia, ajateltiin kyllä vaihtaa pari päivää puuroille ja allergiakuivaruualle. Pentu syö toistaiseksi "pääruokana" Hill'sin large breediä ja lisänä piimää, raejuustoa, raakaa jauhelihaa ja kaikki mitä BARF koiralta jää tähteeksi
Meillä koirat syö Boschin activea ja lihaa, välillä saavat myös piimää sekaan.
Hillsiahan tuo syo nyt

Tarkoitus olisi barffaaminen aloittaa vuoden paasta (=pentujen jalkeen

)
Hill´s:ia on tullut syötettyä aina! turkki on pysynyt tosi hyvänä ja koira terveenä!
Rölli -04
1.1. 2005, 10:20
Eukanuban pentu- lammasriisiä on tähän päivään asti vedelty. Hyvin maistuu ja koiran tukka pysyy hyvänä. Eipä oikeastaan pienintäkään valituksen sanaa, paitsi tietysti melko suolainen hinta

. Kun penturuuasta sitten joskus pois siirrytään, vaihtuu merkkikin.
perhonen^
15.1. 2005, 17:32
LAINAUS(ria @ 7.11. 2004, 21:22)
Mulla on koiranruokinta hyvin sekalaista.
Syövät 3-4 päivää barf-tyyliin luita ja kasviksia, sitten pari päivää puuroa ja lihoja ja sitten muutama päivä kuivamuonaa. Paitsi Murmeli, jolta kuivamuona on kielletty. Sille tuntuis tuo barf sopivan jopa paremmin kuin Yrjölän puuro, tarttee varmaan hankkia arkkupakastin, niin vois ruveta täyspäiväisesti barffauttamaan koiria.
Kuivamuonissa olen vaihtanut merkkiä melkein joka kerta, käytössä olleita ja hyväksi havaittuja ovat olleet eagle, james wellbeloved, cibau. Acanaa ajattelin kokeilla, jos joku jälleenmyyjä on jossain lähimaisemissa.
meillä ihan sama juttu...välillä kuivaruokaa ja sitten taas lihoja ja kasviksia. tosin meillä on aina se ongelma että yksi koira ei suostu syömään melkein mitään kuivamuonia, toinen inhoaa noita barf juttuja ja yhelle kelpaa lähes kaikki
meidän koira syö vähän kaikkee.. mut jos koiranruuista puhutaan niin caesaria ja friskiessiä(äiti hemmottelee sen pilalle

)
Reetta82
21.8. 2006, 20:46
Tääl annetaan koiralle Eagle Packia ja kerta viikossa naudanmahaa...
tuunanen
22.8. 2006, 14:59
Ago syö pro formancea..

Ja siinä on sitten lisukkeena jotain..
Liittyy taas hirmuisesti palveluskoiratoimintaan
Vilma syö pääasiassa Nurtoa. Sitten jos kisoista tms. saamme vaikka Sertiä niin sitten sitä.
Meillä syödäään Eagle Packin large&giant breed puppy formulaa (joku tuollainen se nimi oli ) ja välillä, tai oikeastaan joka päivä myös yrjölän puuroa.
Meillä syödään Royal Cania (medium-koko).
Meillä belgipoika syö Nutro Choicen Perfomancea. :=)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.