Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: horoskoopit
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
LonelyWolf
Nää ei oo missään järjestyksessä, valitkaa se omanne!

Uskotteko/luetteko horoskooppeja?
Vai ovatko ne mielestänne humpuukia?

---------
Itse olen härkä, luen horoskoopin joka päivälle ostamastani härkä06 lehdestä. bag.gif
Mukavaa viihdettä w00t.gif
Dommie
Neitsyt olen horoskoopiltani. En pahemmin usko horoskooppeihin, uskottavuus menee jo siinä vaiheessa kun luen neitsyeiden kuvauksia. Eipä oikein muhun sovi. En tosiaankaan ole sellainen pikkutarkka perfektionisti niin kuin ne usein kuvataan. n__n' Luen kyllä lehdistä silloin tällöin huvikseni.
Susu
Olen horoskooppiltani kauris.
Seuraan ja luen horoskooppeja, ne ovat aika mielenkiintoisia. Mutta mielestäni en kyllä ole ahkera vaikka kauriit aina kuvataan ahkeriksi. happy.gif
wiltsu01
Leijona olen horoskoopiltani. En ihmeemmin usko noihin juttuihin.. Joskus luen ihan huvikseni lehdestä biggrin.gif
Liisa
Härkä olen. wink.gif
Kituli
Kalat olen smile.gif

En usko, vaikka välillä lehdistä luenkin biggrin.gif Hauskoja ne toisinaan ovat, mutta en usko.
Jessie
Itse olen härkä ja tykkään kyllä lueskella horoskooppeja. Omasta mielestäni olen aika tyypillinen "härkä" ja monet härkää kuvaavat asiat kuvaavat varsin hyvin minua itseäni. Täytyy kuitenkin sanoa, että päivähoroskooppeihin en liiemmin usko, enkä yleensäkään hirveän todella niitä ota. Mutta onhan se ihan hauskaa ajanvietettä aina silloin tällöin. rolleyes.gif
_berni_
härkä olen...aina välillä tulee luettua lehdistä horoskooppeja mutta en niihin pahemmin usko smile.gif
Buuhacas
leijona olen..horoskooppeja luen lehdestä, mutta teen silleen et painan ne mieleen..ja jos niin tapahtuu niin voi tokaista "hei, näinhän horoskoopissakin sanottiin." eli uskon vasta kun näen.. biggrin.gif
Zola
Rapu olen horoskoopiltani ja luen niitä silloin tällöin iltapäivälehdistä, mutten kyllä usko niihin... cool.gif
#sohvi#
Vesimies olen horoskoopiltani. kyl mä luen horoskooppeja! biggrin.gif
Avispa
Kauris olen ja uskon jonkin verran horoskooppeihin. Yleensä luen seiskan horoskoopit tai jos joku on ostanut ilta lehden tai sanoman niin siitä.
Ässä
Neitsyt oon ja siitä ne kaverit aina jaksaa nauraa. pinch.gif
En pahemmin usko horoskooppeihin, ainakaan niihin iltalehtien horoskooppeihin. Jotkut kuvaa mua ihan hyvin, ja onhan niitä ihan kiva seurata. laugh.gif
Terhi
Olen Oinas. Ja varsin tyypillinen sellainen! biggrin.gif
<Iida>
Jousimies olen, mutta en-niin-tyypillinen-sellainen biggrin.gif . Luen aina lehdistä horoskoopit ja välillä kyllä "uskottelen" niiden pitävän paikkaansa laugh.gif . Esimerkiksi juuri ennen koeviikko luin, että "nyt on rentoutuminen ja vapaa-aika kaukana", osuvaa. Huonoihin juttuihin en tietenkään usko laugh.gif
Pisara
Kauris - meitä näyttääkin olevan toisiksi eniten. laugh.gif
Once
neitsyt. Luen horoskoopin jos jostain lehdestä sellaisen bongaan. Jotkut ovat aika osuvia, toiset eivät niin.. biggrin.gif
Nelet
Kaksonen, joskus luen horoskooppeja mutta niihin en kyllä oikein usko...
Liiinu
Jousimieheksi tunnustaudun. Tavallaan tyypillinen sellanen, vaikkakaan en ihan täysin noihin usko. Onhan niissä juttuja jotka sopivat hyvinkin itseen, mutta niin taitaa olla vähän kaikissa horoskoopeissa. Kiinalaisen horoskoopin mukaan olen Härkä, ja ainakin uvodelta nakki ja porkkana olevassa Kodinkuvalehden Kiinalaisen horoskoopin pikaoppaassa yksi Härille suositeltava ammatti papin ja myyntitykin lisäksi oli diktaattori. Siis vaviskaa, kansalaiset! biggrin.gif

(muoks kirjotusvirheitä, tällä diktaattorilla ei ole vielä edes omaa oikolukijaa happy.gif )
heklu
Härkä miekin oon cool.gif Joskus lueskelen lehestä horoskooppeja, mutten kovin kyl niihin usko... rolleyes.gif
annamurr
Skorpioni olen biggrin.gif Ja melko tyypillinen sellainen laugh.gif
Axsu
näyttää olevan härkiä eniten smile.gif
Any
Rapu olen, en sitten tiedä kuinka tyypillinen sellainen. Horoskooppeja luen erittäin vähän, joskus luin enemmänkin lehdistä, yms. kunnes kyllästyin ja tajusin, että ne on aika turhia.
Heemoka
Vaakahan minä. Luen silloin tällöin horoskoopit, kun sellaisen lehden saan käsiini missä niitä löytyy, jotkin pitävät paikkaansa, ja jotkin eivät biggrin.gif
Flavia
Jellonahan minä.. Luen kyllä horoskoopit, ja joskus ne toteutuu, tosin ei niin suoraan, mutta kuitenkin.. Iteltä löytyy lisäksi muutama kirja leijonasta...
sahku
Leijona minä olen smile.gif En aina jaksa uskoo horoskooppeihin, mutta jos jokin horoskooppi pitää paikkansa, niin yllätyn.
Metelimäki
Kääks... ensimmäinen kala-äänen antanutko muka olin...?
En usko horoskooppeihin ja silti luen ne jos lehdestä vastaan tulee. Kumma juttu?
onnicoton
Vaaka olen. Joskus tulee jostain lehdistä horoskooppeja luettua, mutta en niihin pahemmin usko.
Varga
Oinas
Jettis
Oinas olen.
virpi
leijona ole, mutta en usko päivälehtien horoskooppeihin. Tosin niitä tulee kyllä luettua. biggrin.gif

Sen sijaan uskon kyllä horoskooppien luonne analyyseihin, ainakin omalla kohdallani pitää hyvin paikkansa minulle kun on joskus sellainen henkilökohtainen horoskooppi tehty.
Wupsu
döffi..=) mie olen kaksonen..
en kauheasti horoskooppeja selaile enkä niihin kyllä uskokkaan, mutta silloin tällöin tulee vilkaistua aj välillä on kyllä yllätys yllätys ollut horoskooppikin aika oikeassa wink.gif
Kurotora
Kauris on täälläpäin!
Enpä nyt kamalasti noihin usko, mutta hauska niitä on joskus lukea shifty.gif
-Mia-
Olen kaksoset ja luen horoskooppeja. Yleensä ne osuu naulan kantaan biggrin.gif .
Lydia
Mie oon rapu ja nouseva merkki on jousimies ja molempien luonteenpiirteitä itsestäni löydän, joten luonneanalyyseihin jokin verran uskon, mutta noi lehdissä oleva horoskoopit on kyllä vaan pelkkää viihdykettä, totuuspohjaa niissä ei ole tongue.gif
Wilde
Kylläpäs noita härkiä löytyy paljon. ;D Itse olen kalat.
LonelyWolf
Näyttänee siltä, että me härät, leijonat ja kaksoset ollaan enemmistöä koira ihmisissä! Vettäköhän joku yhteinen luonteenpiirre meissä koiria puoleensa w00t.gif ooo...
Lauri
meitsi on jouskarimiäs!
en kyllä seuraa horoskooppiani, joskus saatan huvikseen lukea,
vaikken niihin usko.

Tää on taas enemmän niitä naispuolisten juttuja cool.gif
-Else-
vaaka olen.. en noita horoskooppeja seuraile koska en usko niihin... silkkaa hölynpölyä...
-Milli-
Joukkari Lighten.gif

Luen horoskoopit lehdistä,uskon joskus,joskus en biggrin.gif
vesikoira
Oon vaaka mut en todellakaan usko horoskooppeihin. Luen niitä tosi harvoin ja silloinki vaan huvin vuoksi. Ne on niin yleispäteviä että ne saa passaamaan kenen tahansa elämään laugh.gif
-maria-
Itse olen neitsyt.
En kyllä pahemmin horoskooppeja lue tai sitten niihin usko.
Minulle se on yhtä huuhaata mitä siellä sanotaan "huomenna kuljet onnesi ohitse, jollet tartu tilaisuuteesi taloudellinen menestyksesi putoaa" biggrin.gif
Jokuhan sen on vain keksinyt.. ihmetyttää kylläkin ne tyypit, jotka elävät horoskooppiensa mukaisesti sleepy.gif
Veera
Kaksoset smile.gif
ellien
Oinas olen ja kyllä niitä tulee luettua jos jossain lehdessä on, mutta en niihin usko.
Hannaa
Olen rapu.. wink.gif Kyllä sitä tulee luettua aina välillä jostain lehdestä horoskooppeja, mutta enpä mä niihin usko.. happy.gif Olisihan niihin kiva uskoa joskus kun siellä jotian tosi ihanaa luvataan... laugh.gif mutta kun ei ne pidä paikkansa..
phard
Kalat oon
Veera
LAINAUS(diff @ 19.2. 2006, 13:27)
Olen kaksoset ja luen horoskooppeja. Yleensä ne osuu naulan kantaan biggrin.gif .

Ihan sama juttu biggrin.gif
~goldens~
Kaksonen ilmottautuu biggrin.gif
Jami
Kalat olen. Horoskooppeja joskus lehdistä lueskelen.
Razzle
Rapu olen horoskoopiltani.. biggrin.gif Luen melko usein horoskooppeja lehdistä, ja joskus ne jopa pitävät paikkaansa... rolleyes.gif biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.