LonelyWolf
17.2. 2006, 13:29
Nää ei oo missään järjestyksessä, valitkaa se omanne!
Uskotteko/luetteko horoskooppeja?
Vai ovatko ne mielestänne humpuukia?
---------
Itse olen härkä, luen horoskoopin joka päivälle ostamastani härkä06 lehdestä.
Mukavaa viihdettä
Neitsyt olen horoskoopiltani. En pahemmin usko horoskooppeihin, uskottavuus menee jo siinä vaiheessa kun luen neitsyeiden kuvauksia. Eipä oikein muhun sovi. En tosiaankaan ole sellainen pikkutarkka perfektionisti niin kuin ne usein kuvataan. n__n' Luen kyllä lehdistä silloin tällöin huvikseni.
Olen horoskooppiltani kauris.
Seuraan ja luen horoskooppeja, ne ovat aika mielenkiintoisia. Mutta mielestäni en kyllä ole ahkera vaikka kauriit aina kuvataan ahkeriksi.
wiltsu01
17.2. 2006, 15:15
Leijona olen horoskoopiltani. En ihmeemmin usko noihin juttuihin.. Joskus luen ihan huvikseni lehdestä
Härkä olen.
Kalat olen
En usko, vaikka välillä lehdistä luenkin

Hauskoja ne toisinaan ovat, mutta en usko.
Itse olen härkä ja tykkään kyllä lueskella horoskooppeja. Omasta mielestäni olen aika tyypillinen "härkä" ja monet härkää kuvaavat asiat kuvaavat varsin hyvin minua itseäni. Täytyy kuitenkin sanoa, että päivähoroskooppeihin en liiemmin usko, enkä yleensäkään hirveän todella niitä ota. Mutta onhan se ihan hauskaa ajanvietettä aina silloin tällöin.
_berni_
17.2. 2006, 15:54
härkä olen...aina välillä tulee luettua lehdistä horoskooppeja mutta en niihin pahemmin usko
Buuhacas
17.2. 2006, 15:57
leijona olen..horoskooppeja luen lehdestä, mutta teen silleen et painan ne mieleen..ja jos niin tapahtuu niin voi tokaista "hei, näinhän horoskoopissakin sanottiin." eli uskon vasta kun näen..
Rapu olen horoskoopiltani ja luen niitä silloin tällöin iltapäivälehdistä, mutten kyllä usko niihin...
#sohvi#
17.2. 2006, 16:43
Vesimies olen horoskoopiltani. kyl mä luen horoskooppeja!
Kauris olen ja uskon jonkin verran horoskooppeihin. Yleensä luen seiskan horoskoopit tai jos joku on ostanut ilta lehden tai sanoman niin siitä.
Neitsyt oon ja siitä ne kaverit aina jaksaa nauraa.
En pahemmin usko horoskooppeihin, ainakaan niihin iltalehtien horoskooppeihin. Jotkut kuvaa mua ihan hyvin, ja onhan niitä ihan kiva seurata.
Olen Oinas. Ja varsin tyypillinen sellainen!
Jousimies olen, mutta en-niin-tyypillinen-sellainen

. Luen aina lehdistä horoskoopit ja välillä kyllä "uskottelen" niiden pitävän paikkaansa

. Esimerkiksi juuri ennen koeviikko luin, että "nyt on rentoutuminen ja vapaa-aika kaukana", osuvaa. Huonoihin juttuihin en tietenkään usko
Kauris - meitä näyttääkin olevan toisiksi eniten.
neitsyt. Luen horoskoopin jos jostain lehdestä sellaisen bongaan. Jotkut ovat aika osuvia, toiset eivät niin..
Kaksonen, joskus luen horoskooppeja mutta niihin en kyllä oikein usko...
Jousimieheksi tunnustaudun. Tavallaan tyypillinen sellanen, vaikkakaan en ihan täysin noihin usko. Onhan niissä juttuja jotka sopivat hyvinkin itseen, mutta niin taitaa olla vähän kaikissa horoskoopeissa. Kiinalaisen horoskoopin mukaan olen Härkä, ja ainakin uvodelta nakki ja porkkana olevassa Kodinkuvalehden Kiinalaisen horoskoopin pikaoppaassa yksi Härille suositeltava ammatti papin ja myyntitykin lisäksi oli diktaattori. Siis vaviskaa, kansalaiset!

(muoks kirjotusvirheitä, tällä diktaattorilla ei ole vielä edes omaa oikolukijaa

)
Härkä miekin oon

Joskus lueskelen lehestä horoskooppeja, mutten kovin kyl niihin usko...
annamurr
18.2. 2006, 12:06
Skorpioni olen

Ja melko tyypillinen sellainen
näyttää olevan härkiä eniten
Rapu olen, en sitten tiedä kuinka tyypillinen sellainen. Horoskooppeja luen erittäin vähän, joskus luin enemmänkin lehdistä, yms. kunnes kyllästyin ja tajusin, että ne on aika turhia.
Heemoka
18.2. 2006, 12:38
Vaakahan minä. Luen silloin tällöin horoskoopit, kun sellaisen lehden saan käsiini missä niitä löytyy, jotkin pitävät paikkaansa, ja jotkin eivät
Jellonahan minä.. Luen kyllä horoskoopit, ja joskus ne toteutuu, tosin ei niin suoraan, mutta kuitenkin.. Iteltä löytyy lisäksi muutama kirja leijonasta...
Leijona minä olen

En aina jaksa uskoo horoskooppeihin, mutta jos jokin horoskooppi pitää paikkansa, niin yllätyn.
Metelimäki
18.2. 2006, 14:07
Kääks... ensimmäinen kala-äänen antanutko muka olin...?
En usko horoskooppeihin ja silti luen ne jos lehdestä vastaan tulee. Kumma juttu?
onnicoton
18.2. 2006, 18:50
Vaaka olen. Joskus tulee jostain lehdistä horoskooppeja luettua, mutta en niihin pahemmin usko.
leijona ole, mutta en usko päivälehtien horoskooppeihin. Tosin niitä tulee kyllä luettua.
Sen sijaan uskon kyllä horoskooppien luonne analyyseihin, ainakin omalla kohdallani pitää hyvin paikkansa minulle kun on joskus sellainen henkilökohtainen horoskooppi tehty.
döffi..=) mie olen kaksonen..
en kauheasti horoskooppeja selaile enkä niihin kyllä uskokkaan, mutta silloin tällöin tulee vilkaistua aj välillä on kyllä yllätys yllätys ollut horoskooppikin aika oikeassa
Kurotora
19.2. 2006, 11:53
Kauris on täälläpäin!
Enpä nyt kamalasti noihin usko, mutta hauska niitä on joskus lukea
Olen kaksoset ja luen horoskooppeja. Yleensä ne osuu naulan kantaan

.
Mie oon rapu ja nouseva merkki on jousimies ja molempien luonteenpiirteitä itsestäni löydän, joten luonneanalyyseihin jokin verran uskon, mutta noi lehdissä oleva horoskoopit on kyllä vaan pelkkää viihdykettä, totuuspohjaa niissä ei ole
Kylläpäs noita härkiä löytyy paljon. ;D Itse olen kalat.
LonelyWolf
20.2. 2006, 14:20
Näyttänee siltä, että me härät, leijonat ja kaksoset ollaan enemmistöä koira ihmisissä! Vettäköhän joku yhteinen luonteenpiirre meissä koiria puoleensa

ooo...
meitsi on jouskarimiäs!
en kyllä seuraa horoskooppiani, joskus saatan huvikseen lukea,
vaikken niihin usko.
Tää on taas enemmän niitä naispuolisten juttuja
vaaka olen.. en noita horoskooppeja seuraile koska en usko niihin... silkkaa hölynpölyä...
-Milli-
20.2. 2006, 18:12
Joukkari
Luen horoskoopit lehdistä,uskon joskus,joskus en
vesikoira
20.2. 2006, 18:21
Oon vaaka mut en todellakaan usko horoskooppeihin. Luen niitä tosi harvoin ja silloinki vaan huvin vuoksi. Ne on niin yleispäteviä että ne saa passaamaan kenen tahansa elämään
-maria-
21.2. 2006, 21:49
Itse olen neitsyt.
En kyllä pahemmin horoskooppeja lue tai sitten niihin usko.
Minulle se on yhtä huuhaata mitä siellä sanotaan "huomenna kuljet onnesi ohitse, jollet tartu tilaisuuteesi taloudellinen menestyksesi putoaa"

Jokuhan sen on vain keksinyt.. ihmetyttää kylläkin ne tyypit, jotka elävät horoskooppiensa mukaisesti
Kaksoset
Oinas olen ja kyllä niitä tulee luettua jos jossain lehdessä on, mutta en niihin usko.
Olen rapu..

Kyllä sitä tulee luettua aina välillä jostain lehdestä horoskooppeja, mutta enpä mä niihin usko..

Olisihan niihin kiva uskoa joskus kun siellä jotian tosi ihanaa luvataan...

mutta kun ei ne pidä paikkansa..
LAINAUS(diff @ 19.2. 2006, 13:27)
Olen kaksoset ja luen horoskooppeja. Yleensä ne osuu naulan kantaan

.
Ihan sama juttu
~goldens~
18.3. 2006, 13:26
Kaksonen ilmottautuu
Kalat olen. Horoskooppeja joskus lehdistä lueskelen.
Rapu olen horoskoopiltani..

Luen melko usein horoskooppeja lehdistä, ja joskus ne jopa pitävät paikkaansa...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.