Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: horoskoopit
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
Tarja
Yksi härkä ilmoittautuu joukon jatkeeksi.
Saattaahan noita horoskooppeja tulla lueskeltua, mutta kylläkih ihan vitsi -periaatteella, eli en usko moisiin hömpötyksiin.
Xenju
Rapu olen minä biggrin.gif Enkä usko noihin höpinöihin horoskoopeista
linddstu
Olen jousimies.
veau
En eka löytänyt omaani kun heti ekana oli blush.gif

Luen horoskooppeja mutta en usko niihin. Kiva vaan välillä lukea biggrin.gif
CURLY
Leijona olen.. Mutta horoskooppeihin en kyllä usko.. tai ehkä jollain tasolla uskon.. ja luenkin joskus horoskooppeja laugh.gif
Paimenkoirat
Rapu olen. Ei tule luettua yleensä horoskooppeja... smile.gif
Fitzgo
Skorpparihan mä. smile.gif Luen horoskooppeja jos sattuu eteen, joskus osuu oikeeseen mutta ei kyllä aina. biggrin.gif
tuunanen
Vesimies. Kyllähän niitä tulee luettuja, muttei kovin tosissaan. wink.gif
Canelita
Olen kalat. En usko horoskooppeihin, mutta välillä niitä tulee silti luettua. unsure.gif
Swi
Jousimies, minä. Tulee välillä luettua, mutten usko. Joskus on ihan hauskaa miettiä, että mitähän tuo voisi tarkoittaa minun kohdallani jne. Mutta ihan menee viihteen puolelle laugh.gif
willow
Neitsyt täällä, ja ei tule luettua horoskooppeja biggrin.gif
Lempo
Oinas olen... Joskus tulee lukastua niitä.
Seriliini
Leijona. Miekin joskus luen jos eteeen sattuu mutten mitenkään varatavasten osata jotain lehteä jotta voi lukea horoskoopin...
cuddle
Leijona.
Kyllä olen aika samanlainen (ainakin joissakin osin) kuin leijona usein määritellään. Luen lehdistä horoskooppini, mukavaa viihdettä. smile.gif Ja joskus jopa pitää paikkansa.
Cairn.
Kaksonen. :> En lue mitään horoskooppeja.
sipa
Ja täällä yksi leijona lisää.. Tuleehan noita välillä luettua, mut ei enään niin kauheesti..

Leijona ja härkä valtaista on puskiks näköjään kun johtavat yhdessä 12,62 %
LaRa & Olli

Joskus luen, mutten usko. Eikä uskoa noihin vahvistanut, kun joku sano, että Kalojen ja Leijonan liitto ei voi onnistua ja tässä sitä on eletty onnellisesti jo kohta 5v. rolleyes.gif
suvi-
Kalat teehee.gif
Joskus tulee horoskooppi lukaistua, mutta en niihin kyllä usko tongue.gif
-Emmi-
Vesimies täällä kirjustelee...
liputti
Kaksonen olen smile.gif
reetushkaa
vesimies smile.gif
minni
Oinas. Joskus tulee luettua, mutta varsinaisesti en kuitenkaan usko horoskooppeihin smile.gif
-Maija-
LAINAUS(Aropupu @ 15.9. 2007, 21:11) *
Jousimies, minä. Tulee välillä luettua, mutten usko. Joskus on ihan hauskaa miettiä, että mitähän tuo voisi tarkoittaa minun kohdallani jne. Mutta ihan menee viihteen puolelle laugh.gif

Sama juttu täällä whistling.gif jousimieshän täälläkin kirjustaa.. teehee.gif
beyav
rrrrrrrapu!
en usko horoskooppeihin , paitsi jos ne lupaa jotain hyvää (;;
Zairaa
Kalat, välillä tulee luettua teehee.gif
*janina
^^täälläkin on yksi kalat laugh.gif Ja yleensä en lue.
~Blink~
Täällä yksi jousimies. Toisaalta uskon horoskooppeihin, mutta ne menee enemmän niihin persoonallisesti laadittuihin (jollaista itselläni ei kuitenkaan ole). Nämä yleisesti laaditut jutut eivät meikään juuri päde biggrin.gif
Kuulemani mukaan jousimiehet ovat hevosihmisiä. Kauniita elukoita ovat mutten ole koskaan itse harrastanut millään muotoa.
Monissa paikoissa sanotaan jousimisten sopivan hengellisiin töihin (esim. kirkon palvelus). Meikän hengellisyys rajoittuu hengittämiseen ja hautausmaan kunnioittamiseen.
Pitäisi olla hattuihmisiä. Itse laitan hatun päähän sillonku on tosi kylmä, muuten en hattuja todellakaan pidä.
Kuulemma jousimiehet viihtyvät rennoissa ja monitoimisissa vaatteissa (esim. ulkoilupuvut). Meikän mielestä lenkkivaatteita pidetään vaan lenkillä ja muutoin pitää olla siisti biggrin.gif

Päivälehtien ym. horoskooppeja on hauska lukea ja cosmon horoskoopit lupaa aina samaa biggrin.gif
throls
Jos nyt ei silmäni aivan harittaneet, niin katsoinko oikein et jellonia oli eniten...minä siis myöskin.

uskon tavallaan horoskooppeihin,kyllä sieltä omasta löytyy yllättävän paljon omia piiretita..vai antaako sitä horoskoopin ohjailla omaa lunnettaan..mene ja tiedä rolleyes.gif
Summer.
Itsekin olen leijona horoskoopiltani. En voi väittää, ettenkö uskoisi horoskooppeihin. En niinkään usko jokaiselle päivälle laadittuihin, mutta vuosi-, kuukausi-, luonne-, ym. yleisiin uskon, ainakin jonkin verran. Kyllä olen välillä huomannut, että niissä saattaa olla jotain perää, siksi luen niitä mielenkiinnolla. Mutta tuo ylläoleva throlsin kommentti on mielenkiintoinen, siis jos me annammekin horoskooppien ohjailla itseämme? Jaa-a, ken tietää...
~Blink~
Lisäyksenä aikaisempaan.... Minun olisi pitänyt syntyä tammikuussa joulukuun sijaan ja kauriin luonnehoroskooppia luettuani tunsin kyllä enemmän yhtenevyyttä siihen, kuin yhteenkään jousimiehen horoskooppiin. Tiedä sitten oliko sattumaa vai mitä mutta alkoi vahvasti vaikuttaa siltä, että horoskooppia kannattaa katsella sen päivämäärän kohdalta minä olisi pitänyt syntyä. Jos on siis sattunut olemaan samanlainen hätähousu kuin minä, että piti ängetä ulos useampi viikko ennen aikojaan biggrin.gif
HetaK
kauris ja ylpeä siitä thumbup.gif
¤janette¤
Täällä on härkä!

Horoskooppeihin en erityisemmin usko vaikka joskus on tullut sellaisia juttuja luettua jotka on sit tapahtunu blink.gif Muutaman härän tekstin kohdalla on ollut paljon yhteneväisyyksiä biggrin.gif
Sundae
Vaaka smile.gif

Horoskooppeja tulee silloin tällöin luettua, välillä tuntuu, että osuvat jopa oikeaankin wink.gif
Sumu
Leijona löytyy täältä ja luen kyllä aina horoskoopit jos ja kun luen sellasta lehtee mistä semmonen löytyy. en pahemmin usko, mutta viime seurassa oli ihan pelottavan todentuntunen horoskooppi! *hrr* siis niitä asioita ei ainakaan vielä ole tapahtunut, mutta siinä oli paljon semmosia asioita mitkä vois pitää paikkansa ja tapauhtua tässä pian!
Swi
LAINAUS(*Dalmatian* @ 24.2. 2008, 13:20) *
Mutta tuo ylläoleva throlsin kommentti on mielenkiintoinen, siis jos me annammekin horoskooppien ohjailla itseämme? Jaa-a, ken tietää...

Itse olen usein miettinyt, että horoskoopit ovat usein niin ympäripyöreästi kirjoitettuja, että ainakin muutaman mutkan kautta ne saa sopimaan itseen.

Itse olen jousimies. En oikeastaan usko horoskooppeihin, luen jos ei ole muutakaan tekemistä. Toisaalta horoskoopit ovat hyvä itsetutkiskelun paikka ("olenko minä tuollainen ja tuollainen?"). Ja lehdissäolevat horoskoopit antavat joskus vinkkejä, joiden noudattamisesta ei ole kuin hyötyä wink.gif
Japsi
Täältä löytyy varsin tyypillinen oinas. smile.gif Yleensä tuntuu, että lehtien horoskoopit osuvat jotenkin hyvin yhteen mun kohdalla. En niitä nyt mitenkään elämänohjeena pidä wink.gif, mutta mukava niitä on silloin tällöin seurailla. Ja mietiskellä, että "kyllä toikin nyt sopii hyvin"..
Hiipivä Siiseli
Täällä majailee vaaka. Luen kyllä horoskooppeja, jos sellaisen satun löytämään, mutta en niistä elämänohjeita kuitenkaan itselleni etsi - lähinnä kiinnostaa, millaista päivää on povattu wink.gif Kyllähän joskus on sattunut, että horoskooppi on pitänyt, minkä on luvannutkin, mutta yleensä ne menevät ihan pieleen.

Luonnehoroskoopit vaaoista pitävät kyllä itseni kohdalla melko hyvin paikkaansa. Olen taiteellinen, tavallaan hirmu tarkka pikkuasioista ja älyttömän huono päättämään mistään. Ja viime vuoden vuosihoroskooppi meni kyllä yhden päivämäärän kohdalla melko tarkalleen oikeaan.. Pelottavia tuollaiset rolleyes.gif Kuitenkin niiden tietää olevan lähinnä humpuukia.
-anna-
Yksi Rapu taalta lisaa.. smile.gif

Aina olen horoskoopit lukenut ja sen olen pitanyt kiinni etten vanhoja horoskooppeja lue.. kerran luin kerta etta jos lukee vanhoja horoskooppeja siita seuraa huono-onnisuutta, etta sen verran uskon naihin.. Valilla ne ovat kuitenkin aika samallaisia mita omassa elamassa..

En nyt kuitenkaan uskoisi ihan taysilla horoskooppiehin.. Nehan kirjoitetaan ymparipyoreasti kaikkien elamaan sopivaksi.. biggrin.gif
Bluebell
Neitsyt. Ja kaipa mie jollain tasolla horoskooppeihin uskon.. lookaround.gif Ainakin miulle käy nimittäin monesti niin että teen päivällä jtn typerää ja sit illalla käyn lukee lehdestä horoskoopin ja siinä sanotaan, että juuri kämmäämääni tilannetta pitää sinä päivän välttää. rolleyes.gif Että näin.
Minny
Leijona. Lueskelen lehdistä horoskoopit, ja aika usein osuvat kyllä oikeaan, edes jotenkin. smile.gif Joiltakin osin leijonan persoonallisuus osuu oikeaan, toisilta osiltaan taas ei yhtään. biggrin.gif
Himpula
Olen kaksonen.

Lueskelen sillon tällön ja kai mä puoliksi uskon... rolleyes.gif
iiris_
Olen Kalat. Enpä noihin viikottaisiin horoskooppeihin usko, mutta kalojen luonnekuvailu vastaa kyllä aika tarkasti mun luonnetta, ja on ihan kiva miettiä, kun lukee kavereiden horoskooppeja, että vastaavatko he omaa horoskooppiaan. Mutta en ota vakavasti niitä.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.