Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tuhlaus tekee onnelliseksi
Puskaradio > Puskis > K-18
mammanpoika
Minä tuhlasin eilen; ostin digiboksin tietokoneeseen, vain 99 smile.gif Nyt saa katella telkkaria koneelta, eikä tartte laahata peppuaan minnekään biggrin.gif
sipa
Niin sitä pitää.. thumbup.gif Digiaikana pitää olla kaikki digilaitteet.. Se on sitä nykyaikaa..

No ei meillä ole kuin telkkarin digiboxi.. biggrin.gif
Reyal's
Täälläkin päin tuhlattiin eilen! Makkariin telkkari, 159 euroo ja lasinen hifi-pöytä 60 euroo biggrin.gif
Mansku
Mikä ihme teille on iskeny..Kaikki tuhlaa yllättäen vaikka mihin wink.gif Mulle iski nuukuus... laugh.gif
tizzian
LAINAUS(sipa @ 19.2. 2006, 13:29)
Niin sitä pitää.. thumbup.gif Digiaikana pitää olla kaikki digilaitteet.. Se on sitä nykyaikaa..

No ei meillä ole kuin telkkarin digiboxi.. biggrin.gif

Ja täällä ei sitäkään! Laaha tämä laitteiden päivitys jossain tuolla viime vuosituhannen puolella mutta olen jo tolkuttoman tyytyväinen siihen että yhteys Puskaan (&nettiin) on palannut... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Olettekin ehtineet tällä välin kirjoitella pari tuhatta viestiä!! w00t.gif teehee.gif
Nappis
Kotiteatteri"hömppään" 5000€ ph34r.gif

Ois varmaan selkä mustelmilla jos talossa ois nainen ja ois kuullu sijotuskohteesta tongue.gif
mammanpoika
Sipa; ei mulla nyt sentäs ihan kaikkee, esim. taulutelevisio tai tommonen kotiteatterisysteemi puuttuu wink.gif En halunnut tuohon nykyiseen tv:n digiboksia, kun se alkaa olla ns. "loppunsa edellä", pitäis vaihtaa telkkarikin. Mä katon niin vähän telkkaria, että sen vähän voi katsoa tästä tietsikan ruudultakin.

Sitäpaitsi, nyt voin nauhottaa itse Lostin ja Sairaalan, eikä tarvitse luottaa siihen, että Ville muistais asian smile.gif Tietokone on pakko kyllä jättää päälle, mutta mitäs tuosta, tää on onneksi niin hiljainen rakkine, ettei unta paljoa häiritse.

Nappis, herrajjesta, viis tonnia kotiteatteriin! Takuulla oisit mustelmilla biggrin.gif
Nappis
LAINAUS(mammanpoika @ 19.2. 2006, 17:09)
Nappis, herrajjesta, viis tonnia kotiteatteriin! Takuulla oisit mustelmilla biggrin.gif

Sithän ei tietenkään mitään hätää ois ollu jos noi ois kemikaaliotuotteisiin ja kenkiin menny wink.gif

Eihän tolla päässy vasta kuin pintaa raapaisemaan

Edit: typo
sahku
mammanpoika: Minkälainen kone sul on ? Alko kiinnostamaan toi digiboksin hankinta myös tähän koneelle biggrin.gif
mammanpoika
Sahku, tässä on AMD:n 1,8 GHz prosessori, 768 MHz muistia ja Asus A9000-sarjan näytönohjain 256 Mt:n muistilla. Jos käyttää boksin mukana tullutta antennia, niin tässä myllyssä ei tehot riitä, kaapeli seinään siis, niin toimii suht sileesti. Voi olla silti, että lisään tuota muistia, tai vaihdan prosessorin tässä kevään aikana wink.gif

Noi digiboksit vaatii yleensä, että USB on versiota 2.0, joten jos koneesi on kovin vanha, niin voi olla emon päivitys ensin edessä.

Nappis, Nappis jos tällä iällä käyttää kempparituotteisiin viis tonnia, niin se kyllä menee kaikki tarpeeseen laugh.gif teehee.gif
sahku
LAINAUS(mammanpoika @ 19.2. 2006, 19:33)
Sahku, tässä on AMD:n 1,8 GHz prosessori, 768 MHz muistia ja Asus A9000-sarjan näytönohjain 256 Mt:n muistilla. Jos käyttää boksin mukana tullutta antennia, niin tässä myllyssä ei tehot riitä, kaapeli seinään siis, niin toimii suht sileesti. Voi olla silti, että lisään tuota muistia, tai vaihdan prosessorin tässä kevään aikana wink.gif

Noi digiboksit vaatii yleensä, että USB on versiota 2.0, joten jos koneesi on kovin vanha, niin voi olla emon päivitys ensin edessä. 

Meillä kone vois just ja just jaksaa pyörittää antennin kanssa, kun ei tota kaapelia täällä ole sad.gif Kaupungissa kun ei asuta. Varmaan lisäkiintolevy olis kova juttu, pitääpä alkaa kattelemaan noita hintoja shifty.gif

Muoks//

Nythän kaupitellaan sitä hp:n media center pakettia, muunmuassa sisältää tv valmiuden tj. Kellään tietoo asiasta ?
Anna K
Mulla kuluu varmasti reippaasti keskimääräistä vähemmän rahaa meikkeihin ja kenkiin kuin naisilla yleensä. Samoilla kengillä olen talsinut ympärivuotisesti jo parin vuoden ajan ja meikkejäkään en omista kuin kymmenesosan siitä, mitä jotkut ystäväni.

Mutta yhteen kohteeseen rahaa kyllä kuluu. Syksyn aikana lähemmäs 700€ CD-levyihin. blush.gif Olen kyllä saanut kuulla palautettakin aikalailla näistä ostoksistani, mutta hetkeäkään en ole katunut. Musiikki on sellainen asia, johon olenkin valmis vähän 'sijoittamaan'. Ja piraattilevyt, mp3set ja sun muut eivät ole lähellekään sama asia kuin saada käteen se ihka-aito platta.
Lamppu
crybaby.gif MÄ HALUUN KANS.... siis sen tv:n tietsikkaan.... ARJA MÄ OON KADE!!!!!!
ZaiYa
Mäkin ostin uuden telkkarin. 32 tuumaasen taulu tv:n. Kerkeis vaan kattoo sitä smile.gif
Reyal's
Niin ja kyllähän sitä tuhlattiin jo perjantaina. Piti käydä ostaan krominvärinen leivänpaahdin smile.gif Vasta ostettiin musta kahvinkeitin ja nyt pitäs saada vielä krominvärinen mikro.. Melkoista tuhlausta, vasta vuosi sitten muutettiin tänne ja ostettiin valkoset vehkeet, mutta nyt ne kyllästyttää... rolleyes.gif
mammanpoika
Sahku eihän meillä siis kaapeli-tv:tä ole, vaan talon katolla on antenni, josta piuhat on vedetty vahvistimen kautta eri huoneissa oleviin rasioihin. Tarttis vissiin jollain tapaa säätää sitä vahvistintia. Boksi löytää kanavanipun B, mutta ei kanavanippua A (millä nyt ei suurta väliä ole tässä tapauksessa, kun kerran ne seuraamani sarjat tulee neloselta) Tuo boksin mukana tuleva antenni löytää molemmat niput, mutta nipun A signaali on niin heikko, että kuvaa on tuskallista katsella, se häviää aina välillä. www.digitv.fi -osoitteesta löytyy nuo niput, en viitti tähän kirjottaa wink.gif

MinnaR sulla on sentäs kamera mesessä ja Skypessä, et sä mitään telkkaa siihen enää tartte... wink.gif
Lamppu
Näin urheilun lomassa... blink.gif Emmä sitä kyl tykkää käyttää.... Skypekin offlinessa koko ajan, miehelle se on nykyisin elinehto tongue.gif Musta on vaan kirjoittamaan sleepy.gif

Suomi pelas taas curlingissa hienosti thumbup.gif
sipa
LAINAUS(Nappis @ 19.2. 2006, 18:21)
Eihän tolla päässy vasta kuin pintaa raapaisemaan

Niinpä.. laugh.gif Se tuntuu vaan jos on vähän... laugh.gif

Mutta aika arvokas oli kuitenkin, mä ei ihan heti olis budjetoinut noin paljoo. huh.gif

Tietenkin käyttötarkoituskin sen ratkaisee, jos paljon käyttää, niin silloin sen pitää olla hyvä.. thumbup.gif
sahku
LAINAUS(mammanpoika @ 19.2. 2006, 22:08)
Sahku eihän meillä siis kaapeli-tv:tä ole, vaan talon katolla on antenni, josta piuhat on vedetty vahvistimen kautta eri huoneissa oleviin rasioihin. Tarttis vissiin jollain tapaa säätää sitä vahvistintia. Boksi löytää kanavanipun B, mutta ei kanavanippua A (millä nyt ei suurta väliä ole tässä tapauksessa, kun kerran ne seuraamani sarjat tulee neloselta) Tuo boksin mukana tuleva antenni löytää molemmat niput, mutta nipun A signaali on niin heikko, että kuvaa on tuskallista katsella, se häviää aina välillä. www.digitv.fi -osoitteesta löytyy nuo niput, en viitti tähän kirjottaa wink.gif

Jaa, mä oon taas tajunnu jotain lookaround.gif Mutta se media center kiinnostaa kovasti, kokemuksia olis kiva kuullu, jos jollain on smile.gif Mä en kuitenkaan ala sähläämään täällä kotona, sitten omassa kodissa muutaman vuoden kuluttua shifty.gif
mammanpoika
MinnaR poika tuli eilen Hyvinkäältä (niillä oli se paintball-jutska sielä), mulla oli telkkari auki ja se totes että "ai tää on se peli, jossa insinöörin näköset miehet heittelee kiviä ja lakasee lattioita, typerän näköstä, mutta tähän jää koukkuun". Mäkin katoin siis sen miesten curlauksen loppuun wink.gif

Sahku nyt mulla näkyy kaikki kanavat, tämän huoneen rasiaa ei oltu kierrätetty vahvistimen kautta smile.gif Siitä mediasentteristä ei sen kummempaa kokemusta ole, mutta HP tietokoneena aiheuttaa mussa jonkinlaisia kylmänväreitä... ei millään pahalla wink.gif

Sipa enpä olis tainnu viittä tonnia laittaa laitteistoon, jota itse olisin käyttänyt kenties kerran vuodessa biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.