Testiä tänne sivulle, koska tottakaihan me kaikki olemme urheiluhulluja
Testaa itsesiIte: "Olet urheilufanaatikko. Seuraat useita lajeja, lyöt vetoa ja olet melkoinen urheilun kävelevä tietokirja. Kisat tuovat jännitystä elämääsi, joka tosin on aika aktiivista muutenkin."
Minä kyllä yllätyin tuloksesta... Emmä niitä nyt noin paljoa katso....? Vaikka tuo nautiskelu pitää paikkansa. Mikä ihanampaa kuin katsella hyvää leffaa hyvällä äänentoistolla takkatulen loimutessa...
Olet oikea sohvaperuna. Pidät urheilukisoista – lähinnä sen vuoksi, että ne tarjoavat hyvän syyn löhöttää sohvalla päivä- tai viikkokaupalla. Olet aikamoinen nautiskelija.
tizzian
21.2. 2006, 15:09
"Olet oikea sohvaperuna. Pidät urheilukisoista – lähinnä sen vuoksi, että ne tarjoavat hyvän syyn löhöttää sohvalla päivä- tai viikkokaupalla. Olet aikamoinen nautiskelija."
Höh. Mähän olen ollut samaanaikaan myös ahkerasti täällä teidän ajatuksia sotkemassa ja sitä paitsi eiks pitäis saada jotain hyvitystä kun on vielä kipeäkin...
No juu, olenhan minä oikeasti aika laiskan sorttinen... (luetaan: harkitsen huolellisesti ennen asioiden suorittamista...)
Et voi sietää urheilua. Et ymmärrä, miksi niin iso osa lähetysajasta pyhitetään urheilulle, joka ei ole muuta kuin aikuisten ihmisten leikkimistä. Jos saisit valita, urheilu poistuisi tv:stä kokonaan
^ sama mulle. Melkein oikein, joskus sentään seuraan lätkää ja vähän jotain muutakin lajia sivusilmällä, mutta telkan yleisiltä kanavilta urheilun pitäis pistää kokonaan urheilukanaville. Eikös se sitä varten ole?
Kehäkettu
21.2. 2006, 15:41
"Sinua ei todellakaan voi kutsua urheilufanaatikoksi. Et inhoa urheilua, mutta et pidä siitä, että se toisinaan vie lähetyspaikan omalta lempiohjelmaltasi. Toisinaan katsot tärkeimmät kisat, lähinnä tosin seuran vuoksi."
Pitää paikkansa.
Olen samaa mieltä, että urheilulle tulisi olla oma kanava! Digin puolellahan sellainen on, mutta eipä ole sieltä tullu kertakaan mitään katottua. Sinne voita ohjata kaikki urheliuohjelmat jatkossa... Yle24 tässä on tullu vahdattua, tai oikeastaan vaan tota curlingia.
risquatt
21.2. 2006, 15:51
"Olet oikea sohvaperuna. Pidät urheilukisoista – lähinnä sen vuoksi, että ne tarjoavat hyvän syyn löhöttää sohvalla päivä- tai viikkokaupalla. Olet aikamoinen nautiskelija"
Kieltämättä viime aikoina on tullut kulutettua sohvaa aika lailla enemmän kuin muulloin...
hmm.. kaikilla ei näy digit eikä muutkaan erikoisemmat kanavat, kuten allekirjoittaneella. Tuo toosa niin iäkäs, että hyvä jos neljä kanavaa näkyy. Nyt siitä hävii jo äänikin, mut kuva pysyy. Ja vaihan vast kun sekin katoaa.
Siis, auta armias, jos joku erehtyykin soittamaan puhelimella silloin kun kattelen lätkää tai formulaa, saatan meinaan lyödä luurin korvaan. Onneksi ne, jotka tietävät meitsin urheiluhulluudesta, niin tietävät olla soittamatta ko. aikoihin ->kuulevat muuten kunniansa.
Nytkin ootan kieli pitkällä, koska Suomi-Saksa ottelu alkaa.
Arvasin tuloksen, mutta tein sen ihan huvin vuoksi:
Et voi sietää urheilua. Et ymmärrä, miksi niin iso osa lähetysajasta pyhitetään urheilulle, joka ei ole muuta kuin aikuisten ihmisten leikkimistä. Jos saisit valita, urheilu poistuisi tv:stä kokonaan.
Missi, pian sun on kuitenkin pakko hankkia digi, mikset nyt jo osta? Analogiset lähetykset loppuvat elokuussa -07. No, onhan tuohon vielä aikaa reilusti, ehdit vielä hyvin mukaan. Toivottavasti silloin viimeistään kaikki urheilu tulee sille varatuilta kanavilta.
Miksen mä saanut tuota samaa kuin Kehis, vaikka olen just tollanen katselija
mammanpoika
21.2. 2006, 19:06
Mä sain saman tuloksen, kuin Kehis:
Sinua ei todellakaan voi kutsua urheilufanaatikoksi. Et inhoa urheilua, mutta et pidä siitä, että se toisinaan vie lähetyspaikan omalta lempiohjelmaltasi. Toisinaan katsot tärkeimmät kisat, lähinnä tosin seuran vuoksi. Kumpia vastauksia sulla Kehis oli enemmän, herra Ceetä vai herra Deetä? Mulla oli molempia yhtä paljon.
Ei niinkään kaukaa haettua, lätkää on kiva kattoo, mut siitäkin menee aina jossain vaiheessa maku. Kaks viikkoo on aika pitkä aika...
Mä taas en uskalla osallistua jottei mua niin *piip* ärsyttäis kattoo kaikki lähetykset mitä tulee, kun mies kattoo kumminki ja jos oisin rehellinen nii tiedän et vastaus olis niinku mameronkin.. mut koska mä väitän itselleni olevani edes hitusen innoissani nin mä melkeen olen

ja siis tykkää mä urheilusta mut on ihan pepusta et sitä tulee niin paljon kerralla--
""Olet oikea sohvaperuna. Pidät urheilukisoista – lähinnä sen vuoksi, että ne tarjoavat hyvän syyn löhöttää sohvalla päivä- tai viikkokaupalla. Olet aikamoinen nautiskelija.""
On kai tossa jotain perää. mutta tollaset testit tarjoaa niin suppeat vastausvaihtoehdot, ettei niitä yleensä jaksa ees täytellä..
Cee
Kehäkettu
21.2. 2006, 19:38
LAINAUS(mammanpoika @ 21.2. 2006, 19:06)
Kumpia vastauksia sulla Kehis oli enemmän, herra Ceetä vai herra Deetä? Mulla oli molempia yhtä paljon.
Herra Ceetä tietty.

Piti oikeen tarkistaa: kaikki muut Ceetä paitsi yksi Aaa.
naisten yleisin vastaus monivalintatehtävissä on Cee!
Cee
mammanpoika
21.2. 2006, 19:50
^^ paitsi mulla, kun mulla kerran oli aika paljon Deetä
Ja mulla Beetä

Eli sohvaperuna täälläkin... Pitää paikkansa!
Minulla tuli vastaukseksi:
>
Sinua ei todellakaan voi kutsua urheilufanaatikoksi. Et inhoa urheilua, mutta et pidä siitä, että se toisinaan vie lähetyspaikan omalta lempiohjelmaltasi. Toisinaan katsot tärkeimmät kisat, lähinnä tosin seuran vuoksi.
>
Olet urheilufanaatikko.. No täytyy myöntää että niitä tulee katsottua, mutta ei kuitenkaan ihan fanaatikoksi asti..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.