Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Valkealan koirista..
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
Hannaa
Olin itse hoitamassa valkealankoiria ja siellä oli kyllä ihania koiria wub.gif ja olisin vain kysellyt että jos joku tuntisi jonkun niistä, että mitä niille kuuluu?
Erityisesti haluaisin tietää kaiken mastiffin ja bernhardinkoiran sekoituksista Siiristä ja Sofiasta sekä bernhardinkoira Pekosta!! Jos joku vain tietää jotain näistä niin kertokaa.. Siiri oli mielestäni ihanin niistä.. wub.gif blush.gif vaikka kaikkihan ne olivat siellä ihania.. biggrin.gif On minulla tuo Siirin kuvakin seinällä kun sain sen sieltä.. Olisin ottanut heti Siirin meille jos olisin vain saanut.. whistling.gif wink.gif laugh.gif Tai jos joku on ollut hoitamassa niitä pörröturreja myös niin olisi kiva jos kertoisit kokemuksistasi.. biggrin.gif
Myyttinen
Tässäpä komeilee Bella. Yksi niistä emoista. Hyvin meillä menee..

Hannaa
Tuosta ekasta kuvasta en muista mutta tuossa tokassa kuvassa näyttää hiukka tutulta.. biggrin.gif Kiva kuulla.. wink.gif On sulla hienot koirat wub.gif
Myyttinen
Ei tuo enää tunnistettavissa ole, itse en ainakaan tunnistaisi enää samaksi koiraksi biggrin.gif Tuo on se ns. jalka-Bella, joka ontui siellä menemään.
_berni_
ihanan pirteen näkönen wub.gif
Hannaa
Jonkun Bellan muistan mutta hämärästi.. biggrin.gif mutta yhden pennun muistan, joka oli aivan tuon teidän Bellan näköinen.. wink.gif
Veera
Oijoi, ihana tuo Bella. En kyllä tunne itse Valkealan koiria. Mökki on muuten siinä ihan lähellä, joten voisi luullakin wink.gif
Ida K
Pari kaveriani ottivat sieltä pennut kovan hoitamisen palkaksi smile.gif
-Milli-
Kiva kuulla että menee hyvin smile.gif

Mun yks tuttu/kenet tiedän otti sieltä pennun, ja hyvin on kai sopeutunut,ei ole jäänyt traumoja tms
Paimenkoirat
Ihan todella hienoa, että jotkut majoittaa itselleen jonkun noista Valkealan koiraista.Hienoa kuulla, että tämä Bella voi noin hyvin.Bellalla on ollut onnea kun sai tulla sinun luoksesi.Itselläni ei siis tuolta ole yhtään koiraa.Harmi kun tollasta pentutehdas juttua tapahtuu. sad.gif
tuunanen
Ihanaa kuulla, että koirilla menee hyvin.. smile.gif
Aivan kauheaa, miten se nainen oli niitä kohdellut. Oman koirani isä ja sen veli haettiin HESY:ltä takaisin, kun toinen omistajista kuoli ja toinen ratkesi ryyppäämään. Nainen ei vain kyennyt hoitamaan koiriaan, tai edes itseään.
Hannaa
On todella kiva kuulla että koirilla menee hyvin smile.gif
Valkealankoirista Siiriin ehdin parhaiten tutustua ja olisi ihana nähdä se joskus, mutta valitettavasti en tiedä missä se nykyään asustaa confused.gif
*KuolaKeiju*
Mie oon sen Ada Mastiffin kasvattaja. Ada voi mainiosti alku tuhoamisten ja karkailun jälkeen. Itse taistelin itseni kanssa, mieli teki ottaa pieni koira sieltä. Onneksi emme ottaneet. Elämä on muuttunut sen jälkeen radikaalisti.
Hannaa
Tosi kiva kuulla, että Adalla menee hyvin!! smile.gif Ada oli tosi ihanan oloinen koira, mitä sitä ehdin näkemäään wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.