Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Värillisistä Havanna-koirista
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
mömmö
aiemmin kirjoitin väristä. Nyt näkyy yhdityksen kotisivuilla viime vuoden tulokset. Ja siellä on musta ja mustavalkoisia kymmenen parhaa listassa. Toinen tulokas.se juuri josta olen tykännyt. Onnea haluaisin toivottaa. Pennuissa on joki Saniilan väripentu. Hieno väri. ne on persoonallisia. Onko muuten kivaa, että ainoa Havanna-koira kesktelu Puska radiossa on ihan turha jorinaa. Olisi kiva keskustelu tärkeemmistä aiheista. minäkin en rodun harrastaja mutta kiinnostunut ja rotuja seuraava voisin keskustela.
Havahava
Hei!
Aktiivisempaa keskustelua löydät Jatakabi's-kennelin foorumista, osoitteesta http://jatakabis.proboards61.com/index.cgi .

Olet lämpimästi tervellut sinne smile.gif !
seuraneiti
happy.gif Helmi kiittää onnitteluista!
Piv
Melko aktiivista ja aikuismaisen asiallista havakeskustelua käydään nykyään myös osoitteessa www.koirat.com. Osoitteesta löytyy keskustelupalsta, sieltä koirarodut ja siitä sitten bichon havanaisit. dogrun.gif
mömmö
Kiitos sinulle Piv. siellä on asiaa. havahcavan tieto ei saanut minua innostuman, koska taitaa olla yhen havvanna-koiria kasvattan jutteluporukka. vaikka olen huono kirjoituksessa on kiinnostnut havanna-koirien hoitamisesta. eikö ne jtka haluavat höpistä turhia voi mennä sinne Meeseen tai johonkin, oma lapsen lapseni löpiseen siellä.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.