aiemmin kirjoitin väristä. Nyt näkyy yhdityksen kotisivuilla viime vuoden tulokset. Ja siellä on musta ja mustavalkoisia kymmenen parhaa listassa. Toinen tulokas.se juuri josta olen tykännyt. Onnea haluaisin toivottaa. Pennuissa on joki Saniilan väripentu. Hieno väri. ne on persoonallisia. Onko muuten kivaa, että ainoa Havanna-koira kesktelu Puska radiossa on ihan turha jorinaa. Olisi kiva keskustelu tärkeemmistä aiheista. minäkin en rodun harrastaja mutta kiinnostunut ja rotuja seuraava voisin keskustela.
Havahava
3.3. 2006, 19:44
Hei!
Aktiivisempaa keskustelua löydät Jatakabi's-kennelin foorumista, osoitteesta
http://jatakabis.proboards61.com/index.cgi .
Olet lämpimästi tervellut sinne

!
seuraneiti
3.3. 2006, 21:16

Helmi kiittää onnitteluista!
Melko aktiivista ja aikuismaisen asiallista havakeskustelua käydään nykyään myös osoitteessa www.koirat.com. Osoitteesta löytyy keskustelupalsta, sieltä koirarodut ja siitä sitten bichon havanaisit.
Kiitos sinulle Piv. siellä on asiaa. havahcavan tieto ei saanut minua innostuman, koska taitaa olla yhen havvanna-koiria kasvattan jutteluporukka. vaikka olen huono kirjoituksessa on kiinnostnut havanna-koirien hoitamisesta. eikö ne jtka haluavat höpistä turhia voi mennä sinne Meeseen tai johonkin, oma lapsen lapseni löpiseen siellä.