Niin minua on ruvennut mietityttämään, että miten esim. Tanskandoggi voi osallistua agility- harrastukseen. Meinaan kun Artulla , joka on irlanninsetteri on vaikea mennä putkesta.. niin miten sitten Tanskandoggi mahtuu.. Mielipitietä??
Maija
14.7. 2003, 18:33
No mä olen nähny muutaman kerran yhen dogin menevän agilityradoilla varsin näpsäkästi! Eiköhän se oo aika hyvä mitta että renkaasta mahtuu ja koira itse vaan on sen kuntonen että sillä voi yleensäkin harrastaa. Tapauksiahan nää kaikki on...
Jemmis
6.8. 2003, 09:55
Itse tiedän ainakin kaksi tanskandoggia jotka harrastavat agilitya, varmaan ne sitten ryömii sen putken läpi tai jotain
Anni-90
8.8. 2003, 12:07
Mä en tiiä yhtään, mutta ois hauska joskus nähä miten doggi menee putkesta!! Luultavasti ryömii...
Lapphund
9.8. 2003, 11:55
Yksi doggi-raukka jäi kerran suaramme harkoissa renkaaseen kiinni...Raukka parka, vähän liian pieni niin suurelle koiralle. Mutta jos koiralta tosiaan lötyy kuntoa ja innostusta, niin miksi ei! Kannattaa ainakin koettaa!
Anzku
21.8. 2003, 20:39
Kyllä meidänkin ryhmässä irlanninsusikoira meni putkesta varsin näpsäkästi - tai no, siitä oli neljä ihmistä pitämässä kiinni ettei se lähtisi sen mukaan. Mutta mitä nyt olen kilpailuissa käynyt, niin en ole dogia tavannut, tosin gordoneita hirveän määrän, monet ovat olleet yleensä palkintosijoillakin!
Ihaa
26.8. 2003, 21:59
Juu, mut miettikääs kun meidän tokoagiryhmässä urosbernhardilainen teki U-käännöksen putkessa...
Anni-90
31.8. 2003, 16:54
Meijän nykysessä agiryhmässä on doggi, se on tosi ketterä, mutta aika pieni kokonen, menee putkesta noin vaa... Kai se vähän koukistaa polvia ja "ryömii", mutta nopeesti se siitä menee!!
.DoGi.
5.9. 2003, 15:44
Itse en ole nähny koskaan doggia radalla, en kyllä olekaan käynyt monissa kisoissa.
ihaa: sen haluisin nähä
LimeLight
13.9. 2003, 22:01
LAINAUS(Ihaa @ 26.8. 2003, 19:59)
Juu, mut miettikääs kun meidän tokoagiryhmässä urosbernhardilainen teki U-käännöksen putkessa...
Toi on kyllä jo niin omituista ja yliluonnollista että Kertokaa mullekkin miten toi tapahtuu..
tinzu
18.9. 2003, 15:44
kyllä meidän luokkalaisen edesmennyt doggi ihan ketterästi meni putken. ryömimällähän ne sen menevät jos eivät ihan pikkuisia doggeja ole
lapukka02
20.9. 2003, 17:11
En oo ikinä nähny mut kiva ois nähä!!
coton.fan
20.9. 2003, 21:28
Ei kai niille sitten oo mitään omaa?? Kun onhan pikku ja isoille koirille omat esteet..
CoToN
21.9. 2003, 13:38
Edesmenneen cottonini agi ryhmässä kävi toisnaan suursnautseri ja se ei meinannut puhkeen mahtua millään, pari kertaa se jäi jumiinkin ja putkea piti kääriä että koira saatiin ulos
coton.fan
22.9. 2003, 17:25
Voi raukkaa... Eihän se suuruus sen syy oo... No ehkä noi ton tyyppisien koirien omistajat ottavat tuon huomioon
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.