Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Liian korkea/suuri kokoinen agilityyn..
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
dream
Niin minua on ruvennut mietityttämään, että miten esim. Tanskandoggi voi osallistua agility- harrastukseen.
Meinaan kun Artulla , joka on irlanninsetteri on vaikea mennä putkesta.. niin miten sitten Tanskandoggi mahtuu..
Mielipitietä??
Maija
No mä olen nähny muutaman kerran yhen dogin menevän agilityradoilla varsin näpsäkästi! Eiköhän se oo aika hyvä mitta että renkaasta mahtuu ja koira itse vaan on sen kuntonen että sillä voi yleensäkin harrastaa. Tapauksiahan nää kaikki on...
Jemmis
Itse tiedän ainakin kaksi tanskandoggia jotka harrastavat agilitya, varmaan ne sitten ryömii sen putken läpi tai jotain biggrin.gif
Anni-90
Mä en tiiä yhtään, mutta ois hauska joskus nähä miten doggi menee putkesta!! biggrin.gif Luultavasti ryömii... wink.gif
Lapphund
Yksi doggi-raukka jäi kerran suaramme harkoissa renkaaseen kiinni...Raukka parka, vähän liian pieni niin suurelle koiralle. Mutta jos koiralta tosiaan lötyy kuntoa ja innostusta, niin miksi ei! Kannattaa ainakin koettaa! wink.gif
Anzku
Kyllä meidänkin ryhmässä irlanninsusikoira meni putkesta varsin näpsäkästi - tai no, siitä oli neljä ihmistä pitämässä kiinni ettei se lähtisi sen mukaan.
Mutta mitä nyt olen kilpailuissa käynyt, niin en ole dogia tavannut, tosin gordoneita hirveän määrän, monet ovat olleet yleensä palkintosijoillakin! smile.gif
Ihaa
Juu, mut miettikääs kun meidän tokoagiryhmässä urosbernhardilainen teki U-käännöksen putkessa... lookaround.gif
Anni-90
Meijän nykysessä agiryhmässä on doggi, se on tosi ketterä, mutta aika pieni kokonen, menee putkesta noin vaa... Kai se vähän koukistaa polvia ja "ryömii", mutta nopeesti se siitä menee!! wink.gif
.DoGi.
Itse en ole nähny koskaan doggia radalla, en kyllä olekaan käynyt monissa kisoissa.

ihaa: blink.gif sen haluisin nähä biggrin.gif
LimeLight
LAINAUS(Ihaa @ 26.8. 2003, 19:59)
Juu, mut miettikääs kun meidän tokoagiryhmässä urosbernhardilainen teki U-käännöksen putkessa... lookaround.gif

Toi on kyllä jo niin omituista ja yliluonnollista että biggrin.gif
Kertokaa mullekkin miten toi tapahtuu.. rolleyes.gif
tinzu
kyllä meidän luokkalaisen edesmennyt doggi ihan ketterästi meni putken. ryömimällähän ne sen menevät jos eivät ihan pikkuisia doggeja ole tongue.gif
lapukka02
En oo ikinä nähny mut kiva ois nähä!! thumbup.gif
coton.fan
Ei kai niille sitten oo mitään omaa?? Kun onhan pikku ja isoille koirille omat esteet.. rolleyes.gif
CoToN
Edesmenneen cottonini agi ryhmässä kävi toisnaan suursnautseri ja se ei meinannut puhkeen mahtua millään, pari kertaa se jäi jumiinkin ja putkea piti kääriä että koira saatiin ulos biggrin.gif
coton.fan
Voi raukkaa... Eihän se suuruus sen syy oo... wink.gif No ehkä noi ton tyyppisien koirien omistajat ottavat tuon huomioon blush.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.