1. Montako koiraa omistat? 3 kpl
2. Koiran virallinen ja kutsumanimet? Roni, Bordetella's Casserole Cleo "Bruno" ja Hazelmoor Mozzarella Moon "Huugo"
3. Ikä? Roni kohta 8 v., Bruno kohta 6 v. ja Huugo 13 vkoa
4. Koiran rotu? Roni lhasa apson ja japaninpystykorvan sekoitus, Bruno ja Huugo australianpaimenkoiria
5. Miksi päädyit kyseiseen rotuun? Miksi paimenkoira? Jaa-a.. Mä oikeastaan yhtäkkiä vaan rakastuin aussieen ja sellanen piti saada (ei välttämättä kaikkein fiksuin tapa koiraa hankkia

). Päivääkään en tosin ole katunut ja voin rehellisesti sanoa, että aussie on ehdottomasti mun rotuni. Ja Roni tuli alunperin kaveriksi meidän englanninbulldogille ja kriteereinä oli pieni ja helppo. Pieni se on, mutta helposta voidaan olla montaa mieltä...
6. Mitä harrastat paimenkoirasi kanssa (rasti ne mitä harrastat)
[x] Agilityä, treenaillaan vanhemman kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti
[x] Tokoa, ei missään kilpailumielessä vaan enempi semmosta kotitottista
[x] Näyttelyitä, aktiivisesti
[ ] Juniorhandleria
[x] PKta, tarkoitus olisi tuon nuoremman kanssa aloitaa jälki, sitten kun tulee ikää lisää, mutta ei siis vielä

[ ] jotain muuta, mitä?
[ ] en mitään
7. Kerro koirasi luonteesta. Roni on koko kulmakunnan ehdoton yksinvaltias, jonka lutuinen ulkonäkö hämää pahemman kerran.

Bruno on mun oma isovatsainen ja lämminsydäminen tallipoju.

Ja Huugo on tällä hetkellä peikotus ja aivan kauhea riiviö.
8. Koirasi mieliruoka. Noille aussieille menee mikä vaan ja tälle nirppanokalle vain harvat ja valitut ruuat.
9. Koirasi lempilelu. Ronin lemppari oli kuminen kenkavinku, jonka Bruno hajotti. Brunolla taas semmoinen hassunmuotoinen, punainen kumilelu ja Huugolla oikeastaan kaikki, erityisesti emännän (siis minun) kielletyt, mutta ah niin ihanat aamutossut.
10 Millaista hihnaa ja pantaa käytät koirallasi? Ronilla vaalea nylonhihna ja ketjupuolikuristava, Brunolla musta ja pitkä noutajatalutin sekä Huugolla ihan tavallinen musta nylonhihna ja -panta. Molemmat "vanhukset" omistavat myös valjaat, mutta itse en niitä juuri käytä.
11. Nimesi? Erika
12. Ikäsi? 19, vielä onneksi
13. Missä asut? Tampereella
14. Kerro luonteestasi. Mää oon tämmöinen hassu, joka tykkää erityisesti koirista ja musiikista.

MUOKS: Kirjoitusvirheitä yms. korjailin...