Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Saarloos, tsekinsusikoira
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
SiperianSusi
Ajattelin aloittaa tälläisen koska missään ei ole keskustelua kyseisistä roduista, vaikka upeita eläimiä ovat smile.gif

Onko ylipäätään rodusta kiinnostuneita tai jo sellaisen omistajia suomalaisissa netin käyttäjissä ?
pips_a
Aivan uskomattoman kauniita koiria...
itse en kyseistä rotu itselleni ottaisi mutta olen käynyt pentuja katsomassa... ja olen käynyt myös katsomassa koirasuden pentuja ja saarloossissahan on eniten sutta kuin missään muussa rodussa... itse asiassa voisi sanoa että se on enemmän susi kuin koira smile.gif mutta upeita koiria ovat... ja niitä on harvakseen Suomessa... olisiko kaksi kenneliä Suomessa jotka kasvattavat näitä eli tuskimpa täällä puskassa on paljon saarlooswolfhund ihmisiä biggrin.gif
Kyllä niistä huomaa sen suden luonteenkin... varautuneita ihmisiä kohtaan, viihtyvät enemmän pihalla, viihtyvät omissa oloissaan ja ovat laumassa mieluiten..
Wupsu
saarloosit ovat ihania.. biggrin.gif
olen haaveillut sellaisesta, mutta en ole oikein varma ottaisinko sittenkään..

ne ovat kyllä hurmaavan näköisiä, kun näyttävän aikas lailla susilta...

muutaman olen näyttelyissä nähnyt ja ihania ovat olleet.. wub.gif
tuunanen
Todella upeita ilmestyksiä, mutten itselleni ottaisi, ei olisi eläintä kohtaan reilua asua kaupungissa, vaikka omakotitalo onkin. Ja naapurit eivät varmaan tykkäisi kun "sutta" kuljettelisin. Eivät taida muutenkaan olla koiraihmisiä. Pari kertaa olen tainnut nähdä jonkun oikean (siis ei mikään saksanpaimenkoira-susikoira) susikoiran ja upeita olivat. Yhtä hieman silittelinkin. Koira oli kuin minua ei olisikaan. wink.gif
pips_a
LAINAUS(tuunanen @ 2.4. 2006, 08:14)
Yhtä hieman silittelinkin. Koira oli kuin minua ei olisikaan. wink.gif

Minä olen huomannut saman biggrin.gif niitä pentuja kun oltiin katsomassa niin pentujen äiti ja toinen aikuinen koira eivät välitäneet meistä mitään..
ja kun olen yhden puolitutun saarloosihmisen koiria silitellyt niin ne olivat niin tyyniä ja eivät välittänet mitään..
Kauniita ja ihania koiria mutta ei kyllä mun rotu, vähän samoista syistä kun tuunanenkin puhui sleepy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.