Ääh... näitä on niin paljon...
-Kuten sukunimikin sen kertoo niin rallikuski Marcus Grönholm on lähisukua, ihan oikeasti, oisko se ollut äidin isän serkku.
-Curling-pelaaja Kalle Kiiskinen oli ala-asteella kaksi vuotta opettajanani.
-Isän pikkusisko eli tätini oli samalla luokalla koulussa kuin edesmennyt Aki Sirkesalo.
-Mummini on laulanut yhdessä Eino Grönin kanssa (vai mikä sen nimi nyt sitten onkaan).
-Mummini asui myös Anita Hirvosen ex-miehen miesystävän yläkerrassa ja sai olla "todistamassa" näitä yöllisiä viereiluita.
-Isäpuoli eksyi samaan vessaan Negativen Jonnen ja Sir Christuksen kanssa...
-Turhajulkkis-Janne Kataja on perhetuttu... pikkusisko on myös ollut hänen taikatemppu koulussaan joskus kauan kauan sitten.
-Aikanaan kävin paljon syömässä kebabia muuan kebabravintolassa, jonka omisti Pikku Geen tyttöystävän (en tie onko jo ex) turkkilainen isä.
-Äitini entinen työpaikka oli aivan Salattujen Elämien kuvauspaikan vieressä ja olivat usein yhdessä ruokkiksella ja tupakalla.
-Äitini samaisen työpaikan pomo oli Salattujen Elämien "Elinan" hyvin läheinen perhetuttu.
-Oon ollut samoilla chihujen kesäpäivillä kuin Salkkareiden "Aleksi".
-Äitini on nuoruudessaan hengaillut Popedan keikkabussissa näiden kanssa... useaan otteeseen.
-Entinen luokkakaveri on yhdellä Rasmuksen musiikkivideolla.
-Oon istunut yhden entisen rallikuskin kyydissä, tämä on myös äitini entinen työkaveri
yms. yms.
Porukat, mummini ja mummin entinen ovat olleet televisiossa joskus about yli kymmenenvuotta sitten yhdessä visailuohjelmassa.
Olkaa te vaan sukua koira julkkiksille, kun mun koirat ovat itse julkkiksia

Meidän edesmennyt landseeruros Olle (Fin Mva Ängelmäen Oleander) on ihan super julkkis...
Olle on ollut telkkarissa Anita Hirvosen omassa MTV 3:lla esitettävässä showssa. Olle oli siellä tähtenä tähtien keskellä... Anita itse, Arja Koriseva, Isto Hiltunen jne. Meidän edesmennyt Citrokin (Sensusan Citronell) oli samaisessa showssa mukana.
Olle on myös Suomen ensimmäinen koira, joka on uinut maa-uimalassa! Meillä oli erämessuilla vesipelastaus näytös... Kyllä siitä aluski nousi mekkala, mutta loppujen lopuksi asiaan suostuttiin.
Meillä on myös kaksi ja puoli valokuva-albumia täynnä lehtileikkeitä... Meillä on noita toimittajia ravannut millon mistäkin... Ja noi on vain sanomalehdistä, mukana ei ole mitään koiralehtien juttuja. Meidän A-pentueestakin oli aukeman jutun Riihimäen sanomissa, Riihimäen ja Hyvinkään sanomissa oli silloin muinoin useita (!) isoja juttuja vesipelastuksesta, joissa aina poseerasi meidän koirat ja äiti (Etelä Suomen vesipelastus ry:n puheenjohtajana ja perustaja) aina äänessä. Meidän kilpikonna teki pitkän kesä-karku-reissun ja sai sivun kokoisen jutun Rannikkoseutuun... jne. jne. onhan noita paljon...
Oikeastaan meidän kaikki koirat ovat ihan super julkkiksia, TV-tähtiä... ovat meinaan touhunneet viikon ajan iltaisin SubTV:llä eräässä ohjelmassa -07 keväällä...
Että oon ihan super julkkis... ja tuosta puuttuu kyllä jotain, oon ihan varma!
edit: oon ihan super julkkis, koska kirjoittelen samalla keskustelupalstalla kuin Hra CEE