Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Melkein sukua Julkkikselle
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3
-Else-
näin Jussi Väänäsen.. wub.gif se on kyllä niin ihanan näkönnen
Pasadena
Kumitätini (myös setäni vaimo) on Anna-Leena Härkösen pikkuserkku!! biggrin.gif wow.
Folk
Oon Kari Tapion sukulainen tai sitten se on mun kaverin sukulainen. Miten se nyt oli.. whistling.gif
Avispa
Vanha luokkalainen (nykyinen "rinnakkaisluokkalainen") tyttö on valion mainoksessa missä ne kaks tyttöö ettii sille yhelle vanhemmanpuoleiselle naiselle mies ystävää.. biggrin.gif thumbup.gif
Charmy
Mun veli on ollu Rasmuksen Laurin kanssa samassa tarhassa, eli MÄ OLEN todellakin sukua julkkikselle.. ;D
gwyneth
nää on ihan parhaita biggrin.gif

- olen tehnyt tangokuningas antti raiskille voileivän ja jutellut antin kanssa (WUHUUUUU)
- olen pakannut heikki helalle ja pasi puistolalle kukat
- esko aho on moikannut mua lentokentällä
- kaverini ex-naapurin ex-vaimon ex-mies oli matti nykänen (kaverini ex-naapuri ei siis ollut matti nykänen biggrin.gif)
- olen oikeasti sukua edesmenneelle tasavallan presidentti j.k. paasikivelle
- isäni serkku on näytellyt salkkareissa muutaman kuukauden
- reginan iisa on lähettänyt mulle sähköpostia, samoin erkki tuomioja
australianpaimenkoira
mie oon jotakin sukua Markku Aron vaimolle. blush.gif
sa-an-ri
Olen ollut Apulannan Tonin kanssa yhtäaikaa uimassa Heinolan uimahallissa, ostoksilla samaisen kaupungin S-marketissa Sipen kanssa cool.gif

Saanut haukut Jope Ruonansuulta puhelimessa laugh.gif

Tehnyt ruokaa mm. Esko Riihelälle (se radio mies) ja Popstarsissa olleelle Teemulle.

Ainakin näin.

Ja olikohan vielä niinkin että Kake Randelin on mulle jotain sukua äitin puolelta... Siis huomatkaa että se on sukua mulle, ei niin päin että mä sille biggrin.gif
JennaS
Tuota noinn..

-iskä tuntee Sauli Niinistön (-mm. jutellut sille yms.)
-olen nähnyt jonkun ralliautoilijan, en vaan muista nyt nimeä, taisi alkaa jiillä se etunimi. Ja iskä tuntee sen (-jutellut sen kanssa yms. tehnyt sille kai käyntikorttejakin)
-olen ollut Anssi Kelan sekä Tiktakin keikalla thumbup.gif (tän takia varsinkin mä oon ainakin melkein sukua julkkikselle 8D). Kummiltakin sain nimmaritkin.
-olen jutellut Tiktakin tyttöjen kanssa.
-olen jutellut Arja Korisevan pojan kanssa ja ollut samassa iltapäiväkerhossa
-olen asunut 4 vuotta samalla paikkakunnalla kuin Arja Koriseva
-olen jutellut Arja Korisevan kanssa ja saanut häneltä nimmarin
-tiedän missä Arja Koriseva asuu ja olen käynyt heidän pihassaan
-tiedän missä Arja Korisevan vanhemmat asuvat ja olen kävellyt siitä monesti ohi
-olen ollut samassa koulussa Arja Korisevan pojan kanssa ja nähnyt koko Arjan perheen kevätjuhlissa
-iskä on ollut Arja Korisevan kanssa samalla luokalla
-olen nänyt näitä salkkareiden esiintyjiä, en nyt muista keitä
-ja olen jutellut naisen kanssa (en muista nimeä) joka on monesti näiden "suurten" näyttelyiden sihteerinä. (hän kertoi mulle humoristisesti ohjeita mitä mun tulee tehdä kun olen kenneltyttönä mummilla)

Varsin Arja Koriseva painoitteinen julkkissukulaisuus mulla on biggrin.gif
SuperMarjo
Hahaa biggrin.gif tää on hyvä!

-hyvän ystäväni serkku ja kummi on Sami Hyypiä
-siskoni parhaan kaverin isän pikkuserkku on Ville Valo
-Jari Sillanpää on nostanut rattaat, missä minä pienenä olin bussiin kun äitini tarvitsi apua biggrin.gif (ja sanoi samalla että olen suloinen lapsi whistling.gif )
-Olen kätellyt Tarja Halosta (wohoo biggrin.gif)
-Oltiin Helsingissä luokkaretkellä viikko sitte, siel meni meiän ohi Salkkareitten Irma biggrin.gif

Ei nyt tuu muuta mieleen teehee.gif
sa-an-ri
Pitää tuolta koirapuolelta sen verran mainita, että olen esittänyt erään tunnetun ja menestyneen entisen vehnis-, nykyisen papillonkasvattajan koiria. Ja mittelipuolelta ulkoiluttanut ja hoitanut muutamana vuonna vuoden mitteli-tittelin saaneita koiria useammassa värissä. Harvinaisen epäselkeästi sanottu, mutta yrittäkää tajuta smile.gif
Summer.
Miss Suomi-finalisti 2008 numero 2 on hyvän ystäväni puoli-isosisko (tai isosikoksi hän sitä kutsuu vain). Kyllähän sitä jonkun verran ollaan juteltu wink.gif
-anna-
Meikapa bongas viime syksyna Lontoon metrossa Amy Winehousen puolen metrin paassa.. siina se oli miesystavansa kanssa ( tietaakseni, en tieda kuka se mies oli varmana poikaystava ko silloin se ei viela ollu vankilassa). Olisin voinut vaikka koskee, nykyaan harmittaa kun ei tullut nimmaria tai kuvaa, mitaan todistusaineistoa otettua smile.gif

Sitten olen nahnyt, Tanja karpelan, Olli Saarelan, Sauli Niiniston kans jutellu, Jonna Vareen.. onkait sita tullut nahnyta vaik keta mutta en enaa muista smile.gif

Taalla meidan lahella on sellainen elokuva -keskus jossa kuvataan paljon mainoksia ja esim. kaikki harry potteri ollaan kuvattu siella.. taallakin hetkella siella kuvataan uusinta potteria smile.gif Ja kun siita ohi lenkkeilee voi nahda lavasteita ja muita. Siella kuvataan myos EastEnders ja kaikkea.. Valilla leffa-kuvaus ryhmia nakyy paikallisessa puistossa ja kirkossa smile.gif)

<Iida>
Mulla on niin huono muisti, ettei tule kuin pari juttua mieleen:

- oltiin kaverin kanssa Kodin Anttilassa matto-ostoksilla, viereisiä mattoja katseli Anna Abreu, Annan äiti ja Panu Larnos biggrin.gif
- Sari Siikander asuu melkein meidän naapurissa, n. 50 metrin päässä
- olin monta vuotta Matti Vanhasen tytön kanssa samassa ratsastusryhmässä ja niihin aikoihin Matti piipahti itsekin aina välillä tallilla, kun ei vielä ollut pääministerin kiireitä
- äitini tuntee Merja Vanhasen
- olin pienenä Marco Bjurströmin kanssa lavalla laivalla
- näin Idolsin Ruslanaksen vaateostoksilla Helsingin Zarassa (naistenosastolla) laugh.gif
Cerasi
LAINAUS(<Iida> @ 9.2. 2008, 11:35) *
- näin Idolsin Ruslanaksen vaateostoksilla Helsingin Zarassa (naistenosastolla) laugh.gif

Mä olen nähnyt Ruslanasin pariinkin kertaan kävelemässä Tampereen keskustan alueella.. kerran jopa melkein kirjaimellisesti törmäsin häneen tongue.gif
wiputar
- Mika Salo asui samassa kerrostalossa kuin minä, eri rapussa
- Mika Häkkinen asui tien toisella puolella olevassa talossa, aivan kuten Virve Rostikin jonka poika oli samassa esikoulussa kanssani, kouluaikoina olimme rinnakkaisluokilla
- Hilkka ja Matti Ahteen lapset kävivät samaa koulua, toinen vuotta ylempänä ja toinen vuotta alempana
- Miehen pikkuserkku on seurustellut toisen Catcatin laulajan kanssa
- Itse olen liikkunut yhden samoissa piireissä kuin Ville Viitaluoma

Tässä nyt ensimmäisenä mieleen tulevta, onhan noita varmasti muitakin, mutta en nyt jaksa kovin aukaa lähteä hakemaan laugh.gif
<Iida>
Ai niin: äitini on ollut samalla luokalla Kirkan pikkusiskon kanssa tongue.gif
Avispa
Olen sukua jollekkin lastenlääkärille joka eli tosi vanhaks, kai yli 100 vuotta. ( eli hyvät geenit mulla elää tosi vanhaks, tietäs vielä kuka se lasten lääkäri oli kai aika tunnettu)
Olen sukua jollekkin taiteilijalle myös, ollaan saatu sen taidenäyttelyyn jotkut ilmais liput. Ei tosin menty. biggrin.gif Enkä tiedä tän taiteilijankaan nimeä...
Liikaa sukulaisia kun ei nimiä muista. biggrin.gif unsure.gif
wiputar
LAINAUS(Avispa @ 9.2. 2008, 17:08) *
Olen sukua jollekkin lastenlääkärille joka eli tosi vanhaks, kai yli 100 vuotta. ( eli hyvät geenit mulla elää tosi vanhaks, tietäs vielä kuka se lasten lääkäri oli kai aika tunnettu)

Veikkaampa että kyseessä on Arvo Ylppö smile.gif
LiisaO
Jari Tervo on joku isän serkku.
Ja sukunimen perusteella monet kyselee olenko Jorma Ollilalle sukua.
Serkkuni on ollut Lordin laulajan (Putaansuun) luokalla.

Aika lyhyeksi jäi lista rolleyes.gif
Festareilla on tietty julkkiksia tullut nähtyä, mutta en niitä tähän taida laittaa.
Summer.
Niin ja kirjailijaperhe Hämeen-Anttila Vantaalta on tuttu, sillä heidän vanhin tyttönsä on ollut rinnakkaisluokallani ja heidän nuorempi tyttönsä on pikkusiskoni ystävä. Pikkusiskoni on viettänyt heidän vuokramökilläänkin lomaa biggrin.gif
Vieläkin ovat yhteyksissä, vaikka pian olemme jo neljä vuotta Virroilla asuneet.
Jutta
Ylä-asteen uskonnon maikka on Ville Valon kummitäti ;>
tuunanen
Siskoni ja tämän poika olivat tämän päivän Etelä-Saimaassa kirjaston laina-automaatista kertovassa jutussa. Kuvakin löytyy. biggrin.gif
Fitzgo
Sami Sykkö on jotain äitin kavereita biggrin.gif
wiputar
Niin ja olen hoitanut yhden Suomen Euroviisuedustajan lasta kun olin päiväkodissa töissä smile.gif
Noore
Ei muhun liity, mutta isä on 69 Eyesin Jyrki 69:n työkaveri cool.gif (molemmat työskentelee Orionilla)
<Iida>
Käymme treenaamassa tokoa n. 100 metrin päässä Ellen Jokikunnaksen juna-asemasta laugh.gif
-anna-
No nyt tuli taas mieleen smile.gif

Spice Girlsin laulajan Gerin "kotikatu" ( lapsuuden siis ) Jubilee Road on tassa ihan lahellamme smile.gif
Ronin nayttelija Harry potterissa asuu myoskin Hertfordshiressa niinkun mina smile.gif
Olen nahnyt Mcflyn bandin pojat kauppakeskuksessa
Nain myos viime syksyna Englannin BB Nikin ja ne kaksoset paikallisessa kauppakeskuksess

thumbup.gif
Vanttu
hmmm. yritänpä minäkin muistella jtn.

* Olen oikeasti sukua jollekin vanhalle pressalle, oliko se nyt paasikivi vai svinhufvud.. se siis löytyy sukupuusta jostain kaukaa teehee.gif
* Olen tarjoillut ruokaa laulajalle nimeltä Katra
* Näin Bill Clintonin vilaukselta silloin kun se kävi Tampereella
* Olen istunut melkein Olavi Uusivirran vieressä kun se oli Kangasalla keikalla vuonna nakki (ennenkuin aloitti oman keikkansa)
* Olen tarjoillut ruokaa Pertti Salovaaralle
* Olen nähnyt maajussillemorsian-Toman ja sen muikkiksen kaupassa
* Olen nähnyt Hannele Laurin kaupassa
* Hannele Lauri on miun poikaystävän kaverin kummitäti (tai jotenkin tollees)
* Tangokuningatar Kati Fors omistaa miun collieuroksen siskon pojan biggrin.gif
* Olen jutellut Nylon Beatin tyttöjen kanssa joskus vuonna nakki tongue.gif

sitten koirapuolelta kun joku mainitsi Sternhimmels-kennelin Anneli Pukkilan, niin;
* Oon monta kertaa jutellut Anneli Pukkilan kanssa
* Anneli Pukkila pyysi multa kerran häkkien siirtoapua Oriveden näyttelyssä kun alkoi sataa
* Anneli Pukkila on kehunut mun basenjien esitystaitoja ja meidän basenjeja ;D
Kettis
Oon usein törmännyt Sunrise Avenuen laulajaan Jäähallilla ja 1.2 HIFK-Jokerit matsissa istui melkein mun edessä wink.gif Ja joku pari viikkoa sitten Ari Koivunen ajeli autolla ohi.
Noore
Sunrise Avenuen kosketinsoittaja, Jukka Backlund on mun hyvän kaverin siskon poikaystävä smile.gif
HetaK
- lumilautailija Ville Yliluoma on tuttuni veli
- olen tehnyt mansikkakakkua Maija-Liisa Peuhun (salkkareiden Ulla) kanssa, ja muutenkin jutskaillut kun on perhetuttu (mun isovanhemmat on Maija-Liisan pojan kummeja)
- äitini on nukkunut Harri Syrjäsen (soppamies) kanssa samassa sängyssä, samaan aikaan wink.gif)
- isäni suunnittelee (ehkä) Saku Koivun kesämökin
- olen jutellut salkkareiden Lauran IRL-tyttären kanssa mesessä

tämmösiä tongue.gif
Cerasi
Olen Kiira Korven kanssa samalla valmennuskurssilla..

Äiti on muuten nuorempana ollut Mikko Alatalon lasten lastenvahtina tongue.gif
Elina_
- Antti Tuisku on kaverini isoveljen kaveri. Ja oon nähny sen lenkillä koiran kanssa.
- Lordi on käynyt samaa yläastetta kuin mitä minä käyn nyt ja oon nähny sen monta kertaa ihan ilman mitään lordimaskeja citymarketissa ja muuallaki.
- Hannu Mannisen ja Pirjo Mannisen (Murasen) vanhemmat ovat liikunnanopettajiani ja olen nähnyt molemmat useastikin.

Tosisukulaisia ollaan, kun ollaan samassa kaupungissa synnytty. tongue.gif
Joyeux
Hah, mäkin kirjoitan 8)

- isäni on auttanut Tommi Mäkistä jossain maanviljelyhommassa ja sillä on sen numero, olen nähnyt livenä ja kuullut kun isä puhuu sen kanssa puhelimessa
- kolmen kaverini tuleva opettaja on Tuuli Matinsalo (kaiketi), yhden ehkä luokanvalvoja
- kaverini on sukua Piia Pantsulle, kuulemma mukava kaveri 8)

Saletisti julkkiksia!
Lempo
Isosiskoni käy samaa koulua kuin Huippumalli Mari biggrin.gif
Japsi
Jottain lisäystä aiempiin.. wink.gif

MTV3:n "Mitä tänään syötäisiin?"-ohjelman TV-kokki Aki Wahlman oli viime sunnuntaina mun ja pikkusiskoni perässä ostoksilla K-Raudassa.. biggrin.gif
phard
Suomen jääkiekon MM-joukkueessa pelannut Jussi Jokinen oli mun takana meidän lähikaupassa alkuviikosta, oli just 3 tuntia aiemmin palannu Kanadasta biggrin.gif Sillä on talo tossa melkeen naapurissa.
Mon@
LAINAUS(Japsi @ 20.5. 2008, 21:29) *
Jottain lisäystä aiempiin.. wink.gif

MTV3:n "Mitä tänään syötäisiin?"-ohjelman TV-kokki Aki Wahlman oli viime sunnuntaina mun ja pikkusiskoni perässä ostoksilla K-Raudassa.. biggrin.gif

Olisitte kysyny et mitäs tänään syötäisiin wink.gif

Kaverin siskon mies on jotain sukua Pikku G:elle. Eli olen melkein sukua x)
Cee
Mä tunnen Hra Ceen ihan henkilökohtaisesti!
Suurin yllätys oli tajuta kuinka älykäs tyyppi Cee oikeasti onkaan. Ihan laittoi hiljaiseksi kun kuuntelin sen ajtuksia.
Ei siinä paljon sanottavaa jäänyt, kun analysoin kaikkien niiden ajatusten moniulotteisuutta joita Hra Cee on ajatellut.
Lähes täydellisiä ajatuksia.
Elikkä kun aamulla nojaan lavuaariin ja katselen peiliin ihan tolkuttomassa krapulassa, ihmettelen aina, että mistähän Cee ajatuksensa löytää ja niitä kehittää.
Sen kaverin täytyy olla miljonääri ajatuskuvioineen.
Mut onneks mä tunnen sen, pääsee niinku siinä siivellä pikkusen parempiin piireihin...

Cee
- entinen astronautti, nykyinen analyzator-
pips_a
Ääh... näitä on niin paljon...
-Kuten sukunimikin sen kertoo niin rallikuski Marcus Grönholm on lähisukua, ihan oikeasti, oisko se ollut äidin isän serkku.
-Curling-pelaaja Kalle Kiiskinen oli ala-asteella kaksi vuotta opettajanani.
-Isän pikkusisko eli tätini oli samalla luokalla koulussa kuin edesmennyt Aki Sirkesalo.
-Mummini on laulanut yhdessä Eino Grönin kanssa (vai mikä sen nimi nyt sitten onkaan).
-Mummini asui myös Anita Hirvosen ex-miehen miesystävän yläkerrassa ja sai olla "todistamassa" näitä yöllisiä viereiluita.
-Isäpuoli eksyi samaan vessaan Negativen Jonnen ja Sir Christuksen kanssa...
-Turhajulkkis-Janne Kataja on perhetuttu... pikkusisko on myös ollut hänen taikatemppu koulussaan joskus kauan kauan sitten.
-Aikanaan kävin paljon syömässä kebabia muuan kebabravintolassa, jonka omisti Pikku Geen tyttöystävän (en tie onko jo ex) turkkilainen isä.
-Äitini entinen työpaikka oli aivan Salattujen Elämien kuvauspaikan vieressä ja olivat usein yhdessä ruokkiksella ja tupakalla.
-Äitini samaisen työpaikan pomo oli Salattujen Elämien "Elinan" hyvin läheinen perhetuttu.
-Oon ollut samoilla chihujen kesäpäivillä kuin Salkkareiden "Aleksi".
-Äitini on nuoruudessaan hengaillut Popedan keikkabussissa näiden kanssa... useaan otteeseen.
-Entinen luokkakaveri on yhdellä Rasmuksen musiikkivideolla.
-Oon istunut yhden entisen rallikuskin kyydissä, tämä on myös äitini entinen työkaveri
yms. yms.

Porukat, mummini ja mummin entinen ovat olleet televisiossa joskus about yli kymmenenvuotta sitten yhdessä visailuohjelmassa.

Olkaa te vaan sukua koira julkkiksille, kun mun koirat ovat itse julkkiksia biggrin.gif

Meidän edesmennyt landseeruros Olle (Fin Mva Ängelmäen Oleander) on ihan super julkkis...
Olle on ollut telkkarissa Anita Hirvosen omassa MTV 3:lla esitettävässä showssa. Olle oli siellä tähtenä tähtien keskellä... Anita itse, Arja Koriseva, Isto Hiltunen jne. Meidän edesmennyt Citrokin (Sensusan Citronell) oli samaisessa showssa mukana.
Olle on myös Suomen ensimmäinen koira, joka on uinut maa-uimalassa! Meillä oli erämessuilla vesipelastaus näytös... Kyllä siitä aluski nousi mekkala, mutta loppujen lopuksi asiaan suostuttiin.

Meillä on myös kaksi ja puoli valokuva-albumia täynnä lehtileikkeitä... Meillä on noita toimittajia ravannut millon mistäkin... Ja noi on vain sanomalehdistä, mukana ei ole mitään koiralehtien juttuja. Meidän A-pentueestakin oli aukeman jutun Riihimäen sanomissa, Riihimäen ja Hyvinkään sanomissa oli silloin muinoin useita (!) isoja juttuja vesipelastuksesta, joissa aina poseerasi meidän koirat ja äiti (Etelä Suomen vesipelastus ry:n puheenjohtajana ja perustaja) aina äänessä. Meidän kilpikonna teki pitkän kesä-karku-reissun ja sai sivun kokoisen jutun Rannikkoseutuun... jne. jne. onhan noita paljon...

Oikeastaan meidän kaikki koirat ovat ihan super julkkiksia, TV-tähtiä... ovat meinaan touhunneet viikon ajan iltaisin SubTV:llä eräässä ohjelmassa -07 keväällä...

Että oon ihan super julkkis... ja tuosta puuttuu kyllä jotain, oon ihan varma!

edit: oon ihan super julkkis, koska kirjoittelen samalla keskustelupalstalla kuin Hra CEE thumbup.gif
¤janette¤
Jasper Pääkkönen vietti tänä kesänä aikaa asikkalassa valinnaisleirillä siellä meidän päärakennuksen luona ja seisottii parin metrin päässä biggrin.gif
-p1njja
en mä nyt sukua ole, mutta veli on useaan otteeseen heittänyt kapakasta ulos kaikenmaailman julkkiksia. Kyllä oon kuullu miltei elämäntarinoitakin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.