Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Melkein sukua Julkkikselle
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3
Pilvi
Serkkuni poikaystävän serkun serkku on Antti Tuisku.
Olen ollut monta kertaa lehdessä, Kouvolan Sanomissa, Elimäen Sanomissa, Anjalankosken Sanomissa.. biggrin.gif
Olen ollut samassa lentokoneessa Tanja Karpelan ja Matti Vanhasen ( vai olikohan se Paavo Lipponen ? ) kanssa.
Flavia
Olen melkein sukua Uolevi Nojoselle, joka on kirjailija. Hän on isäni veljen ex-vaimon mies.
Terhi
No niin, kyllähän niitä muistu lisää:
*oon saanu sähköpostia Martti Ahtisaarelta silloin kun hän oli presidentti
*Pikku G on mun kaverin serkku
*Antti Tuisku on mun kaverin tuttu
*Hanna Pakarisen vanhemmat asuu kaverin vanhempien naapurissa

biggrin.gif
Avispa
Tuli tässä vielä mieleen että kummitätini hengaili nuorena 20 kesäsenä Samuli Edelmanin ja Hjalliksen kanssa samoissa yö kerhoissa ja kummini on tönäissyt Hjalliksen portaita alas kun alkoi lähentelemään. laugh.gif "Hitsi mä oon julkkis, melkein!"

Vielä tuli mieleen että ystäväni tipsu on Ilkan sekä Heikin äidin koiran äippä. Ja olen ollut kansan edustajan kanssa lehdessä ( en kyllä muista kuka oli, tais olla Lipponen?), kun ne oli vuonna 1ja2 tarhassa jota kävin niin kylässä! Ja annoin sille meidän tekemän lehden! Mun vanha musamaikka on ollu telkkarissa, jotain ihnna aamu ohjelman juttuu juons.
tuunanen
Onpa meitä "melkein sukua" tyyppejä paljon.. laugh.gif Noista Tidjân jutuista oon kyllä kade.. laugh.gif
Niin ja mun kamuni on jotain tosi kaukaista sukua Hanna Pakariselle.
anna :D
Mä olen jutellut (englanniksi) Sergei Bubkan kanssa Helsingissä Scandic Continental -hotellissa. Juu kukaan ei varmaan tiiä, mutta on entinen Ukrainalainen seiväshyppääjä jolla on kymmeniä maailmanennätyksiä. Tietysti nimmarin ja kuvan sain kanssa. rolleyes.gif biggrin.gif

Tämä tapahtui Helsingin yleisurheilun MM-kisoja edeltävällä viikolla. ph34r.gif laugh.gif blush.gif

Mummin veli oli Melbournin olympialaisissa painissa neljäs..
Kituli
Wau, teillähän näitä "sukulaisia" riittää biggrin.gif

Itselle ei tule kun mieleen:

*Siskoni ovat bilettäneet baarissa nuorten salkkareiden kanssa. "Sauli" oli myös pyytänyt toista siskoani jatkoille.
*Mummini isä tms oli joku kuuluisa nyrkkeilijä
*Isäni serkku on esiintynyt Kotikadussa ja hänellä on oma joku telkkari ohjelma (iskän kanssa mietittiin tätä ohjelman nimeä, eikä muisteta biggrin.gif Lisään siis myöhemmin).
Pisara
Tanssii tähtien kanssa -ohjelmasta tuttu Katja Koukkula on isäni veljen vaimon sisko. happy.gif
Lanttu
Niin ja tosiaan Tanssii Tähtien kanssa sarjan Merja Satulehto on entinen tanssinopettajani ja olen Chillanut hänen poikansa kanssa biggrin.gif
Tiia
Onhan noita melkein sukua julkkikselle aikast paljon xD
Itse olen ollut telkassa 2 kertaa... teehee.gif
---
Noni muistinhan mä vielä:
-Olen istunut salkkareiden Ullan kanssa bussissa vastapäätä biggrin.gif
-Edesmennyt Ville-Veikko (Veevee)Salminen on minun kummisetäni isäpuoli (Mulla on hauska kuva kun istun Veeveen sylissä pienenä biggrin.gifD)

biggrin.gif
Khenya
Ellen nyt väärin muista, niin Markus Pöyhönen on mun äidin työkaverin veljenpoika tai jotain vastaavaa... ei jaksa muistaa. Jotain tällaista äitini heitti, kun katsottiin Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa. laugh.gif

Ja jos koiramaailmaa ajetellaan, niin oman koirani ruotsalaisen isän kasvattaja, Mikael Nilsson, esitti jokunen vuosi takaperin valkoisen "King"-isovillakoiran Crusftsin ja maailmanvoittajannäyttelyn BIS-voittajaksi (ja taitaa nykyään olla sellaisessa maineessa, että voi viedä kehään koiran kuin koiran missä tahansa ja aina pärjää... tosin on niillä pirun kauniit koiratkin wink.gif). Ihan selkeesti ollaan melkein sukua julkkikselle. wink.gif Ainakin villakoirapiireissä se on tavallaan julkkis, vaikkei muuten olisikaan. laugh.gif On ko. ihminen mulle laittanut säköpostiakin aikanaan ja kysellyt kuvia mun koirasta ja tuli pari sanaa vaihdettuakin pari vuotta takaperin Messarissa.

Reyal's
Mulla tuli vielä mieleen, että...
*ex-Miss Suomi perintöprisessa Päivi Hytinkoski on opettanut mua eräitä kisoja varten
*Ja myöskin saman tittelin omaava Henna Ylilauri on ollut mun kans samoilla messuilla
*Napakymppi-ohjelman Kari Salmelainen oli mun kans yhtäaikaa Seppälässä
*Isoveli on joskus hengannut Jasmin Mäntylän kanssa
*Mulla on Andy McCoyn ja Anssi Kelan nimmarit

Siinäpä niitä oli..lisään, jos tulee mieleen biggrin.gif
Terhi
Ai niin, tuli vielä mieleen että:
*yks mun tuttu on Matti ja Jussi Hautamäen serkku
*oon ollu samaan aikaan Stockan kassalla Anu Hälvän kanssa
*oon ollu Seppälässä samalla osastolla ostoksilla kuin Anna-Leena Härkönen

biggrin.gif
Pisara
LAINAUS(-Vappana- @ 19.3. 2006, 16:53)
-Olen istunut salkkareiden Ullan kanssa bussissa vastapäätä biggrin.gif

No huh. biggrin.gif Meidän tuttu on palvellut sitä kaupassaan. laugh.gif
Lottie
Antti Tuiskun sisko on äidin pikkuserkun entinen tyttöystävä. Jeejee. biggrin.gif
HetaK
LAINAUS(Pisara @ 20.3. 2006, 13:47)
No huh. biggrin.gif Meidän tuttu on palvellut sitä kaupassaan. laugh.gif

Ei toi ole mitään, se on meidän perhetuttu XD
Souffu
Meidän tuttu on Kalle Palanderin täti eli melkein sukua.
wenakko
No mullakin näitä vähän biggrin.gif

*Ruudun veljekset (jääkiekko) on serkkuni serkun serkkuja biggrin.gif
*Riitta Uosukainen on sanonu mulle hei <:
*Mulla on salkkareista Jukan, Jennin, Maaritin, Elinan, Sepon, Ismon, Ullan, Hannan, Ja Camillan nimmarit
tuunanen
*olin lauantaina levykaupassa jokun mikko-julkkiksen kanssa. En tiiä kuka oli, mutta anto nimmarin yhteen levyyn.. biggrin.gif biggrin.gif ihan selkeesti ollaan sukua!
Cola1
Ainiin! Tuleehan näitä lisääkin...
-ex-poikaystäväni setä on Andy McCoy ja monta kertaa hänet siis nähnytkin.
-lapsuuden ystäväni on Sinna Virtanen (Eija Vilppaan lapsi siis)

Tuleehan näitä laugh.gif
Souffu
Nii ja vielä että oon jotain kaukaista sukua ruotsin kuninkaalle. dry.gif
Reyal's
LAINAUS(*Tepa* @ 19.3. 2006, 23:38)

Tuli tuosta mieleen, et avokki on ollut niiden kanssa samassa urheiluseurassa.... biggrin.gif

Niin ja vielä oon samassa koulussa Rasilan näyttelijäveljesten kanssa, tosin eri aikaan ja näyttelijä Risto Tuorila on mun isän kaveri... smile.gif
-anna-
no yritämpä minäkin pistää parasta kun kerta muutki .. biggrin.gif

-Heli Koivula-Kruger on sukulaiseni, ei kauhean kaukainen.
-Kokkolan edustusjoukkueessa pelaavat ( en tiedä pelaako kummatkin vielä ) uusimäet ovat sukulaisiani.
-Kolme menestynyttä nuorten yleisurheilijaa on sukua minulle, sukunimi jälleen uusimäki.
-Esko Aho on minulle sukua
-Minulla on Matti Hautamäen nimikirjoitus, sekä eräs tuttavani on saman niminen kun hän.
-Meillä on Teemu Kattilankosken, ja monen muun kilpahiihtäjän vanhat sukset. Itselläni on yhden naishiihtäjän, en muista kenen.
-Kummatkin suksien voitelijani ovat hiihtäneet kilpaa, toinen hiihtää vieläkin, toinen kävi jopa cupeissakin mutta sitten se jäi.
-Amerikkailainen kuuluisa kapelimestari on äitin puoleltani sukua.
-Olen kätellyt Sauli Niinistöä
- Andy McCoy on kaverini tuttu ja läheinen sukulainen, hänen kauttaa hän pääsi salkkareihin taustanäyttelijäksi kuvauksiin..

mitäköhä muuta muistaisi.. no lisäilen ainakun mieleen tulee..
Quéta
LAINAUS(*Tepa* @ 19.3. 2006, 21:38)

Aivan pakko mainita Terhi, että yksi tuttuni on myös Jussi ja Matti Hautamäen serkku! w00t.gif
Avispa
Tosta salkkareiden ullasta tuli mieleen että tuttu on syöny samassa paikassa lounasta ku salkkareiden Seppo! smile.gif
Gin
Tämä on todella kaukaa haettu mutta XD Olen puhunut (amerikkalaisen) pojan kanssa, joka on ollut treffeillä My Chemical Romancen kitaristin pikkusiskon kanssa ja joka asuu jonkun The Usedin jäsenen naapurissa sekä tuntee henkilöitä molemmista em. yhtyeistä thumbup.gif
Amélie
Kjäh.
Veli oli 2004 joulukuussa Jenkeissä muutaman viikon, ja Jeren kanssa matkalla ollut tyttö tutustui siellä suunnilleen saman ikäiseen nuoreen mieheen, jonka äidin teiniaikojen poikaystävä oli pidellyt pöytätuuletinta siellä viemäriluukussa (vai mikä ikinä onkaan) Marilyn Monroen hameen alla leffassa "The seven years itch"... laugh.gif laugh.gif

Tuossa kuva siitä kohatuksesta, jos joku ei keksi mistä puhun...:
http://www.stars2go.com/m/marilyn-monroe/star.jpg
Soen
Mä olen kätellyt meidän kesämökillä Kirsi Kunnasta biggrin.gif
Sitten mun isäpuoli on sukua Eppu Normaalien osalle niistä. Niin ja onhan se myös sukua tuolla Kirsi Kunnallekkin.
Kurotora
Niin ja Lordin laulaja, on käynyt koulunsa meidän koulussa! Ja ollut silloin kouluaikoina meidän viimevuotisessa luokassaan... Tästä oli juttu Iltalehes/Sanomissa olisinpa vieläkin ollut siinä luokassa tongue.gif Ja nyt sitä ollaan niin Julkkiksia!! whistling.gif thumbup.gif
maantiekiitäjä
Miedän isi on asunut Kirkan kanssa samassa kerrostalossa. Ne on kai ollu kavereitakin... smile.gif
Sinisukka
Mun kaveri on puhunut Eminemin kanssa puhelimessa. biggrin.gif
takkutukka
Mun isä ja Samppa Lajunen on pikkuserkkuja thumbup.gif
Mona_
No mähän oon aivan mahtavasti sukua julkkiksille:

-Perhetutun setä on Tommi Mäkinen [ja koko perhe siis sukua tommille,oon ollu Tommin saunassa saunomassa thumbup.gif ]
-Oon jutellu salkkareitten ainaki Camillan,Ismon,Jennin,Jukan kans
-Oon saanu PAALJON nimmareita
-Oon kans kätelly tota salkkareitten Jukkaa
-Duudsonien Jarppi on mun serkun kummisedän tyttären ex-poikakaveri
-ja moon saanu jarpilta nimmarin,mis on maijulle <3:Jarppi [i:n päällä sydän]
-Moon nähny monta bändiä [Yllätys ohmy.gif biggrin.gif ]
-Isän serkku soittaa Värttinä-yhtyeessä haitaria vissiinki
-Moon suuri tähti 7 vuotta sitte tulleessa lastenohjelmassa,missä oli se tuttiritari,ja ne! biggrin.gif heilutin lopputeksien aikana kameraan,ja ne oikeen lähikuvas mua,ja sitte moneen kertaan mua sielä näky,en vaan muista ny ohjelman nimeä]
-Oon halannu montaa julkkista
-Lauri Tähkän kans oon vähäsen jutellu,ja saanu nimmarin,jne laugh.gif

Nyt täs vaihees ei tuu enää muuta mielehen,aivot vähä jääs näin yöstä biggrin.gif
Lydia
Pitänee taas päivitellä... kun tossa maaliskuun lopussa tuli nähtyä vaikka ketä..
ja kaikki samana päivänä... hehehe

~ Histamiinin näin wub.gif (tokihan Histamiini julkkis on) ja sen kaverit kans... ja kuvia otin kans
kuva
~ Näin Ismo Alangon
~ Kuulin Sadetanssia livenä ja lopuksi kävin juttelemassakin...
~ Pyysin Jääskeläisten veljeksiltä kavereilleni nimmarit, kun ei toinen ite kehdannut...
ja samalla totesin pojille, heidän olevan hyvää vuosikertaa tongue.gif

Niin ja yksi mun kaveri on lähes julkkis itekin... ollut lehdessä, radiossa, tv:ssä useat kerrat...
kuinka se aina päätyykin noihin... heheh (eli mähän oon siis automaattisesti itekin melkein julkkis)
wenakko
Jätin vahingossa mainitsematta että olen ollut viikon sisään 3 kertaa TV:ssä thumbup.gif
Ässä
Mun veljen kitaran opettaja on Children of Bodomin entinen kitaristi Aleksander Kuoppala. biggrin.gif Nyt ei tuu muita mieleen.
Avispa
Nyt salkkareissa on parin jakson verran vieraillu entinen äikän opettajani koulusta. Ville Seivo joka näyttelee Tuomoa. biggrin.gif
~Wanda~
- Olen ollut kerran tv:ssä yhden ohjelman yleisössä
- Olen nähnyt kotikadusta tutun Hanneksen joskus pienenä
- Minulla on kortti salkkareissa olleelta Aleksilta, jossa lukee "haleja Liisalle" laugh.gif
- Kaverini on nähnyt Pikku-G:n
- Olen esiintynyt Kirsi Kunnakselle

Nyt ei tule muuta mieleen, mutta sukuahan tässä ollaankin jo miltei! cool.gif
Japsi
Jos sitä itsekin yrittäis.. smile.gif

-Mulla on (personal)nimmarit Tommi Mäkiseltä, Christian Forssilta, Esa Niemiseltä ym..
-Myös hlökoht. nimmari ja halit Petri Munckilta
-Oon jutellut (vaihtanut pari sanaa) Marco Bjuströmin kanssa
-Telkkarissa monta kertaa (jos oikein muistan niin joku 5-6 kertaa YLE, MTV3)
-meneeköhän tää nyt oikein.. Mun kummisedän siskon miehen veljentytön mies lukee uutisia MTV3:lla biggrin.gif

Nyt ei tule muita mieleen.. lookaround.gif
vesikoira
LAINAUS(Amélie @ 15.4. 2006, 17:06)
Kjäh.
Veli oli 2004 joulukuussa Jenkeissä muutaman viikon, ja Jeren kanssa matkalla ollut tyttö tutustui siellä suunnilleen saman ikäiseen nuoreen mieheen, jonka äidin teiniaikojen poikaystävä oli pidellyt pöytätuuletinta siellä viemäriluukussa (vai mikä ikinä onkaan) Marilyn Monroen hameen alla leffassa "The seven years itch"... laugh.gif laugh.gif

Tuossa kuva siitä kohatuksesta, jos joku ei keksi mistä puhun...:
http://www.stars2go.com/m/marilyn-monroe/star.jpg

haha laugh.gif tolla sietää jo kehuskella, huippu biggrin.gif
Sandra
Osa vähän kaukaa haettuja, mutta ei se mitään.

-Tunnen Ilkka Jääskeläisen serkun (ja olen nähnyt sekä Ilkan että Heikin ja Heikki oli vielä koulussamme auskuna)
-Pikku G on tuttujemme serkku
-Näin kaupassa yhden niistä Pikku Kakkosen tyypeistä (en muista nimeä)
-Kaverini isän pikkuserkulla ja Kristiina Elstelällä oli yhteinen poika (siis se, joka kuoli sad.gif), tai jotain sinne päin
-Kaverini pikkuveli näki vilauksen Bill Clintonista
-Erään tuttuni isä soittaa muistaakseni Popedassa
-Melkein naapurini on Alma Median toimitusjohtaja
-Kaverini isosisko näki Antti Autin
-Omistan nimmareita vaikka keiltä (lähinnä urheilijoilta) mm. Mika Myllylältä ja Janne Ojaselta
-Raimo "Raipe" Helmisen poika on ollut samassa koulussa isoveljeni kanssa ja tyttö on ollut kaverini luokalla
-Kaverini joku sukulainen näyttelee Rölliä
-Isäni näki Englannin kuningattaren muutaman metrin päästä (oli kielikurssilla, mutta ei kehdannut mennä juttelemaan, vaikka kuningatar juttelikin "alamaistensa" kanssa tongue.gif)
-Isoveljeni kaveri seurustelee Mervi Tapolan (siis Nykäsen Matin on-off-vaimon tongue.gif) tytön kanssa

Ei nyt tuu muuta mieleen, mutta olen siis ihan varmasti melkein sukua julkkikselle.
-anna-
Hyvä kaverini laulaa sentencedin yhdessä biisissä taustalla smile.gif nimeä en muista.. voisin jossain vaiheessa kaivaa senkin tähän laugh.gif
concrest
Täytyyhän tähän nyt jotain vastata.

-Äitini työkaveri on The 69eyesin basistin sisko ja kaverini isä tuntee hänet myös.
-Isäni pikkuserkku (tai joku semmonen) on naimisissa jonkun Sibeliuksen sukulaisen kanssa.
-Äitini oli samalla luokalla Salkkareiden Ismon kanssa.
-Siskoni oli samalla luokalla Ripsipiirakan rumpalin kanssa ja naapurini seurustelee hänen tai hänen veljensä kanssa ja hänen isä kävi mun riparilla laugh.gif
-Siskoni on törmännyt Markus Pöyhöseen.
-Olen melkein potkaissut Lauri Nurksea. (Vahingossa siis.)
-Siskoni kummitäti ja äitini entinen ystävä oli vielä muutama vuosi sitten kansanedustaja. (Ja meidän koko perhe oli telkkarissa, kun siitä tehtiin jotain juttua joskus miljoona vuotta sitten)
-Kokki sodan juontaja (sikke...?) piti kahvilaa kaverini isän liikkeessä.
-Kaverini serkku näytteli Heinähattu ja Vilttitossu-elokuvassa Heinähattua.
-Olin telkkarissa joskus vauvana, jossain A-studio tai joku sellanen, ohjelmassa.
-Elastinen (Fintelligens), samoin kuin Jussi Lampi ja Mandi asui/asuu alle kilometrin päässä meiltä.
-Tuttuni on ollut samalla luokalla Pikku G:n veljen kanssa. (Meniköhän se noin.)
-Oon ollut samassa lentokoneessa Jari Litmasen ja Paavo Lipposen kanssa.
-Yksi Kiss FM:n entinen juontaja oli opettajana samassa koulussa, missä minä olin (samaan aikaankin),
-Olen ollut kaupassa samaan aikaan Tommy Tabermaniin kanssa.
-Entinen musiikin opettajani opetti jonkun Kultainen harmonikka (tai jonkun semmoisen)-kilpailun voittajaa.
-Olen tavannut tango kuningattaren vuodelta 1 ja 2, levähdyspaikalla, kun olimme menossa mökille. Saatiin nimmarit samalla. (Muidenkin nimmareita löytyy.)
Ninnura
-yhden junnukoirani omistaja on Piia Koriseva(arja korisevan sisko)
-Äitinini ammatin kautta tunnen monia misejä, malleja ja muita julkkiksia, ja moni heistä onkin usein käynyt meillä biggrin.gif
-Yksi parhaista ystävistäni on Ilkka ja Heikki Jääskeläisen serkku(molemmat oon nähny livenä)
-Oon jotain tosi kaukaista sukua Linda lampeniukselle

on noita paljon muitakin, mut ei tuu nyt mieleen biggrin.gif
.Sini.
Kiva lukea näitä ! smile.gif Yritän itsekin jotain muistella ..

¤ Olen saanut entiseltä USAn presidentiltä Bill Clintonilta syntymäpäiväkortin
¤ Kaverini isä on Sakari Kuosmanen
¤ Minulla on todella useita nimikirjoituksia
¤ Tuttumme tuntee Popeda -yhtyeen ja he pitävät paljon yhteyttä.

pitää lisäillä myöhemmin! wink.gif
Kurotora
LAINAUS(Sandra @ 11.5. 2006, 21:06)
-Kaverini isosisko näki Antti Autin

Sisko näkee telinevoimistelua harrastavana melkein jokaviikko Antti Autin urheiluopistolla, olen minäkin muutaman kerran nähnyt tongue.gif
- Niin mulla on Lordin nimmarikin! Oon varmaan myös kertonut että, Lordi kävi samaa koulua aikoinaan jossa minä nyt olen tongue.gif
ellien
Ainiin joo, oonhan mäkin melkein julkkis, tuo kuva tuossa on minun ottama-> http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135219496637 biggrin.gif .
newfoundlander
en mä tiedä oonks mä sukua julkkikselle. mun koulussa peruskoulu 91-2000 oli liikunnanopettajana vihtori maijanen
zwiebel
Lisäilen noihin edellisiin: No sainpa juuri tänään tietää, että Lordin keulahahmo Tomi Putaansuu asuu samassa kaupunginosassa Helsingissä kun mä biggrin.gif sukua julkkikselle - ainakin melkein..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.