Täytyyhän tähän nyt jotain vastata.
-Äitini työkaveri on The 69eyesin basistin sisko ja kaverini isä tuntee hänet myös.
-Isäni pikkuserkku (tai joku semmonen) on naimisissa jonkun Sibeliuksen sukulaisen kanssa.
-Äitini oli samalla luokalla Salkkareiden Ismon kanssa.
-Siskoni oli samalla luokalla Ripsipiirakan rumpalin kanssa ja naapurini seurustelee hänen tai hänen veljensä kanssa ja hänen isä kävi mun riparilla
-Siskoni on törmännyt Markus Pöyhöseen.
-Olen melkein potkaissut Lauri Nurksea. (Vahingossa siis.)
-Siskoni kummitäti ja äitini entinen ystävä oli vielä muutama vuosi sitten kansanedustaja. (Ja meidän koko perhe oli telkkarissa, kun siitä tehtiin jotain juttua joskus miljoona vuotta sitten)
-Kokki sodan juontaja (sikke...?) piti kahvilaa kaverini isän liikkeessä.
-Kaverini serkku näytteli Heinähattu ja Vilttitossu-elokuvassa Heinähattua.
-Olin telkkarissa joskus vauvana, jossain A-studio tai joku sellanen, ohjelmassa.
-Elastinen (Fintelligens), samoin kuin Jussi Lampi ja Mandi asui/asuu alle kilometrin päässä meiltä.
-Tuttuni on ollut samalla luokalla Pikku G:n veljen kanssa. (Meniköhän se noin.)
-Oon ollut samassa lentokoneessa Jari Litmasen ja Paavo Lipposen kanssa.
-Yksi Kiss FM:n entinen juontaja oli opettajana samassa koulussa, missä minä olin (samaan aikaankin),
-Olen ollut kaupassa samaan aikaan Tommy Tabermaniin kanssa.
-Entinen musiikin opettajani opetti jonkun Kultainen harmonikka (tai jonkun semmoisen)-kilpailun voittajaa.
-Olen tavannut tango kuningattaren vuodelta 1 ja 2, levähdyspaikalla, kun olimme menossa mökille. Saatiin nimmarit samalla. (Muidenkin nimmareita löytyy.)