Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Onko täällä Kouvolan läheltä jh ihmisiä?
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
-Mia-
LAINAUS(taija. @ 1.4. 2007, 19:48) *
Itsekin olin ekaa kertaa junnuissa, jos jollain löytyy tästä vaaleasta kultsunturjakkeesta (oli lisäksi isoissa koirissa) niin saapi laittaa.

Junnuista ei ole kuvia, mutta isoista kyllä:
http://img.photobucket.com/albums/v303/mia...t/kulnou101.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v303/mia...t/kulnou102.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v303/mia...t/kulnou103.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v303/mia...t/kulnou104.jpg
Jos on edes oikea koira rolleyes.gif .
Hodie.
LAINAUS(-Mia- @ 1.4. 2007, 20:00) *
Junnuista ei ole kuvia, mutta isoista kyllä
Jos on edes oikea koira rolleyes.gif .

On kyllä ihan oikea, kiitoksia. ;)
anna :D
Paljon kiitoksia Pilvi ja -Mia-!! smile.gif Hyvät kuvat!
Pilvi
LAINAUS(anna :D @ 1.4. 2007, 13:12) *
Ei kukaan satu tietämään, että missä toi SPL-Kouvolan koulutuskenttä on?? Siis niinkuin missäpäin Kouvolaa? blush.gif

Korjaan -Milli-n antamaa tietoa: SPL-Kouvolan koulutuskenttä ei suinkaan ole Tykkitien päässä, vaan Savontalontiellä, Raskoneen ja Vehon takana. http://www.freewebs.com/spl-kouvola/kartta.htm
Joissain kys. mätsärin ilmoituksissa on ollut tuo tieto, tuossa ei näköjään.
-Mia-
Pilvi, laitatko pian niitä kuvia meistä mätsäristä? biggrin.gif Odottelen jo.
Pilvi
LAINAUS(-Mia- @ 4.4. 2007, 20:03) *
Pilvi, laitatko pian niitä kuvia meistä mätsäristä? biggrin.gif Odottelen jo.

Laadusta en takaa, mutta tässä ne kumminkin on. Ja kuvat on ottanut Hanna Blomberg, kuten kaikki mätsärissä otetut kuvat.
http://i125.photobucket.com/albums/p63/Pil...ow310307_11.jpg
http://i125.photobucket.com/albums/p63/Pil...ow310307_12.jpg
http://i125.photobucket.com/albums/p63/Pil...ow310307_13.jpg
http://i125.photobucket.com/albums/p63/Pil...ow310307_14.jpg
http://i125.photobucket.com/albums/p63/Pil...ow310307_15.jpg
http://i125.photobucket.com/albums/p63/Pil...ow310307_16.jpg
http://i125.photobucket.com/albums/p63/Pil...ow310307_17.jpg
http://i125.photobucket.com/albums/p63/Pil...ow310307_18.jpg

Ja jos joku haluaa vielä kuvia, kelle en ole siis vielä antanut, niin kyselkäähän jos multa vielä löytyis. Eli koirasi rotu, vähän vaatetustasi ja kilpailunumerosi.
Hodie.
LAINAUS(Pilvi @ 4.4. 2007, 21:21) *
Ja jos joku haluaa vielä kuvia, kelle en ole siis vielä antanut, niin kyselkäähän jos multa vielä löytyis. Eli koirasi rotu, vähän vaatetustasi ja kilpailunumerosi.

Jos on aika vaaleasta kultaisestanoutajasta, niin junnuissa numerolla 21 (musta takki & farkut) ja isoissa koirissa numerolla 96 (tässä siis eri esittäjä kuin junnuissa, eli tuossa Mian kuvissa oleva oranssihuivinen tyyppi). Olipas se selkeää. rolleyes.gif

Löytyi muuten tällänen(kin) mätsäri helatorstaille, on Inkeroisissa > http://kssk.proboards30.com/index.cgi?boar...3510&page=1
Hannaa
Täytyy varmaan ehdottaa että toi elimäen mätsäri pidettäis jonain muuna päivänä kuin helatorstaina kun noita mätsäreitä on sinä päivänä niin paljon niin eihän tänne elimäen mätsäriin ilmaannu muuten kukaan biggrin.gif
-Mia-
Kiitti kuvista, 16.jpg ei toiminut?
Hodie.
Pilvi: Kiitos paljon teehee.gif
-Mia-
Oi, mehän olemme sangen edustavan näköisiä tossa 16:ssa happy.gif .
Pilvi
Onkos muita tulossa Anjalankoskelle sunnuntaina? Minä tulen Tinkan kanssa sekä kaverini Aino ja tämän suomenlapinkoira Usti (olivat junnuissa kolmansia 31.3 Kouvolassa).

En tiedä vielä tulenko junior handleriin, tekisi mieli kyllä viime kertaisen perusteella. happy.gif
-Mia-
30km matkaa on aika paljon mätsäristä, ei tulla siis Anjalankoskelle. Kun toi Belle tajuais vaan alottaa juoksunsa ni ei tarvis olla puolista toukokuun mätseistä pois...
Hodie.
Me ollaan tulossa Anjalaan kaverin ja koirien kanssa ainakin isoihin koiriin. Mutta tuli mieleen että onkohan siellä junnuja lainkaan kun ainekaan tuon kssk:n foorumin ilmotuksessa ei ollut mainittu? Mutta tulen kyllä jonkinnäköisellä noutajaotuksella junnuihinkin jos on. biggrin.gif
-Mia-
Njääh, meiltä jää ainakin tällä viikolla ilmeisesti Kouvolan mätsäri pois kalenterista kun molemmilla tytöillä on juoksut. Ens viikolla 8.5. pitää kattoa josko saisi Sessen pieniin.
Hannaa
Meiltä jää kans tuo mätsäri tältä viikolta kun on samaan aikaan jälki juttuja.. :S mutta KPKY:n mätsäriä ei jätetä välistä!
Alu
Mä asun kouvolassa ja voisin auttaa mutta jos saat laadukkaampaa harjotusta jostain niin en mielellään auta koska olen itsekkin vasta vuoden junnuillut.
-Mia-
Pääsenpäs sittenkin tänään mätsiin, meen junnuihin borderilla happy.gif .
-Mia-
No niin... Minä & Ruska kröhöm NUOREMPIEN toisia junnuissa thumbup.gif .
Oltiin vaan ilmottautuduttu junnuihin, mitään ikäryhmää ei kysytty, sitte meidät pyydettiin kehään nuorempien kanssa. Kuulin vaan että joku nuorempien ikäryhmä alkaa, en sen enempää ajatellu. Sitte ku alettiin sijottaa niin "nuorempien kolmanneksi tulee.." biggrin.gif:D. Ei se sinänsä mitään, ihan harjotuksen vuoksi käväsin kun pitäis ton Ruskan kanssa mennä myös Haminaan 13.5.
Pilvi
Onnea NUOREMMISSA pärjäämisestä. thumbup.gif

8.5 mätsäri on vielä vähän kysymysmerkki, tekisi kyllä mieli tulla treenailemaan Tinkan kanssa, mutta saa nyt nähdä. Jos meillä on tukioppilastunti, niin en tiedä kerkeänkö. (No, ainahan voin jättää yhden kerran väliin.. whistling.gif)
17.5 tullaan Elimäelle, paitsi jos se siirretään niin sitten varmaankin Inkeroisiin (lyhyempi matka kuin Kouvolaan ja varmaan vähemmän osallistujiakin). 23.5 sitten dogsittereiden mätsäriin, jos jaksan ja on rahaa. wink.gif lookaround.gif
Hodie.
-Mia-, onnea cool.gif

Harmi kun ei ehitty tonne eiliseen mätsiin. Ens tiistain pk-yhdistyksen mätsäriin tulossa täältä kans jos suinkin ehtii, helatorstaina valitaan noista todennäköisesti Inksan vaihtoehto, ja jos Elimäki siirretään niin sinne myös. Ja dog sittereitten mätsäri myös suunnitelmissa ja ja mitä niitä nyt vielä onkaan... teehee.gif

Onko tulijoita Kotka kv:n junnuihin kesäkuussa? Ite lainaan kait lauantaina flattia ja sunnuntaina en tiedä jos saa kyydin vois omalla koiralla mennä. :>
-Mia-
LAINAUS(taija. @ 4.5. 2007, 19:43) *
-Mia-, onnea cool.gif

Onko tulijoita Kotka kv:n junnuihin kesäkuussa? Ite lainaan kait lauantaina flattia ja sunnuntaina en tiedä jos saa kyydin vois omalla koiralla mennä. :>

Kiitos biggrin.gif. Minä oon tulossa sunnuntaiksi Kotkaan, lauantaina on GP-ravit joihin pitää perinteen mukaan mennä wink.gif. Koirasta en vielä tiedä, jos en jaksa täältä puskasta hankkia mitään lainakoiraa niin menen Bellen kanssa. Tosin oon hullu jos otan sen kesähelteellä osariin. Pitää nyt kattoa.
Multa jääkin sitten Kotka tältä vuodelta väliin.. Lähetään just samana viikonloppuna Espanjaan!
Toisaalta mua vähän harmittaa kun jää Kotka pois (olisin päässyt molemmiksi päiviksi), mutta pääsempähän kerrankin palmun alle lämpimään!! smile.gif

Onkos kukaan lähdössä ulkomaille näyttelyyn? Mä olen lähdössä Viroon kesä-heinäkuun vaihteessa meidän Sohvin kanssa.
Hannaa
LAINAUS(Alu @ 2.5. 2007, 16:41) *
Mä asun kouvolassa ja voisin auttaa mutta jos saat laadukkaampaa harjotusta jostain niin en mielellään auta koska olen itsekkin vasta vuoden junnuillut.

Joo, noita ensimmäisii sivuja ei kannata lueskella ne on niin ollutta ja mennyttä biggrin.gif
Nykyään tää palsta on lähinnä vaa tälläin paikka jossa täl alueen junnuilijat ja muut kirjottelee..

Joo, sitä elimäen mätsii olis tarkoitus siirtää kun sillon on niin paljon muualla mätsäreitä.
Me ollaan menossa näillä näkymin kpky:n mätsäriin ja elimäen mätsäriin ja tietysti dogsittereiden mätsäriin on vähä pakko mennä, mutta
koiran kaa en pääse ku täytyy jotain järjestellä siellä varmaa biggrin.gif

Kotkaan tultais mut mul on just sillon konfirmaatiot ja muut sad.gif
-Mia-
Mä tässä mietin että oisinko niin ilkee ja ottaisin Bellen sinne KPKY:n mätsiin... Ei kyllä mitään hajua mones päivä juoksuissa sillä on silloin menossa. Oisko joku 9.-11.
Apua, sehän on jo ylihuomenna.
// Ilmeisesti KPKY:llä on ilm. maksu 5€? Ei oo ees junnuja, hyvä juttu (ei mee taas kymppiä semmoseenkin "turhuuteen"), ja tuomarina cavakasvattaja!
/// Äääh, en tulekaan kun ilmot loppuu jo 17:30, en ehi sinne siihen mennessä. Ens viikolla sitte.
Hannaa
Tuo 4H dogsittereitten mätsäri muuten siirtyy.. todennäköisesti mätsäri pidetään nyt 6.6
-Mia-
Hanna, hyvä sinänsä että mulla ei välttämättä ois ollu kyytiä tolloin, tai ainakin se ois ollu hankala järjestää wink.gif.
Ensimmäinen sijoitus tänään punaisissa, PUN4 jopa thumbup.gif . BIS-tuloksia kellään?
Onnea Mia! Me taidettiin olla Elsan kanssa teidän parina pienissä! biggrin.gif
Niin siis saatiin sininen ja sijoitus oli sitten sinisissä 3.
-Mia-
LAINAUS(anna :D @ 19.5. 2007, 17:56) *
Onnea Mia! Me taidettiin olla Elsan kanssa teidän parina pienissä! biggrin.gif
Niin siis saatiin sininen ja sijoitus oli sitten sinisissä 3.

Juu, niin olitte wink.gif. Onnea myös teille! biggrin.gif
Hannaa
4h-dogsittereitten järjestämä match show Kouvolan barnkkarilla 6.6.07 klo 18.00
ilmottautumiset klo 17.00

Isot ja monirotuiset: Inka Marin (Kennel Wuldorf's)
Pennut ja veteraanit: Merja Suikkanen (kennel Tiador's)
Pienet ja junior handler: Marina Isaksson (Kennel Colombian freinds)

HYVÄT PALKINNOT!
Lapsille myös lelukoirakilpailu
ala Kateriina Sjöblom

Osallistunismaksu 5e ja lelukoirakilpailu 2e
Muistakaa ottaa rokotustodistukset mukaan!
-Mia-
^ Piäniin minä ja Belle. Vasta tänään yhen koiran pesin, keskiviikkona saa taas pestä toista.
Missäs toi brankkari muuten tarkkaanottaen on? biggrin.gif
Brankkari on Kouvolan vanhan kaupungintalon, Tuulensuojan, vieressä. Siinä parkkipaikalla mätsäri on (ainakin vuosi sitten oli), eli VPK-talon pihalla.

Jos Helsingistä keretään, niin Sohvi tulee treenaamaan Pärnu KV:ta varten. (Treenaamista on paljon... ) rolleyes.gif biggrin.gif
Ja muita ketä meiltä lähteekään. Elsa ja Otto junnuihin??
-Mia-
LAINAUS(anna :D @ 4.6. 2007, 21:56) *
Brankkari on Kouvolan vanhan kaupungintalon, Tuulensuojan, vieressä. Siinä parkkipaikalla mätsäri on (ainakin vuosi sitten oli), eli VPK-talon pihalla.

Noi ei ainakaan mulle sano mitään mut vanhemmat varmaan tietää happy.gif .
Pilvi
Me ollaan tulossa tänään ainakin isoihin, junnuihin en varmaan tule kun rahatilanne ei oo mikään hääppöinen tällä hetkellä. Mutta isoihin siis. (Kyyti pummitaan Hannan äidiltä.. biggrin.gif) smile.gif

/Isojen koirien PUN1, BIS-kehässä ei sitten sijoitusta tippunut. Pienet oli kehät, mutta BIS-kehä oli sopivan kokoinen! thumbup.gif

/Elimäen mätsäristä nyt tietoa netissä!

MATCH SHOW
Torstaina 14.6.2007 Elimäellä, Koulukeskuksen hiekkakentällä.

Ilmoittautumiset alkaen klo 17, arvostelu alkaa klo 18.
Osallistumismaksu kaikkiin luokkiin 6 euroa/ koira.

LUOKAT JA TUOMARIT:
* Isot koirat (yli 40 cm) ja pennut (5-9 kk) PAULA TUOMINEN, kennel Nerian
* Pienet koirat sekä Lapsi ja koira- kilpailu MARINA ISAKSSON, kennel Colombian Friend´s
* Metsästyskoiraluokka ja veteraanit (8v- ) VELI NURMINEN, Korppalon kennel

Paikalla kanttiini ja Vip Vescor (Bento Kronen) edustus.

JÄRJESTÄJÄ:
ELIMÄEN KOIRAKERHO RY

Tiedustelut: Hanna Penttinen, p. 050-3387631 email:hanna.penttinen @ pp2.inet.fi

----

Täältä ollaan tulossa, hyvän päivän ovat valinneet kun seuraavana aamuna lähdetään Tinkan kanssa leirille Tampereen seudulle. thumbup.gif
Huomatkaa siis, että paikka on vaihtunut. Ei enää siis Mustilan koulun pihalla, vaan koulukeskuksen hiekkakentällä. Ei mikään suuri paikka, mutta Tinkalle ainakin tuttu kun treenit järjestetään samaisella kentällä. biggrin.gif
Onnea mätsärisijoituksesta! smile.gif

Sohvin kanssa voitettiin tuon dogsittereiden pitämän mätsärin junnut. Pienissä Sohvi oli punaisten 2.!
-Mia-
Ei tulla tonne Elimäelle kun ei oo rahaa ja agiharkat samaan aikaan..
Meille PUN sittereiden mätsissä. Punasten kehässä Belle heittäyty niin laiskaks että päätä huimas.
Hodie.
Ollaan oltu nyt mätsäririntamalla vähän laiskoja, tulee ainakin taloudelliseksi. lookaround.gif Sentään Jaalassa oltiin viime viikonloppuna, siellä oltiin sinisten tokia.

Ja huomenna onkin sitten jo Kotka kv, onnea matkaan kaikille sinne meneville! : )
Pilvi
Laitetaas nyt pitkästä aikaa lähialueen mätsäreitä tänne:

Elimäki, Takamaa 9.8
Ilmoittautumiset klo:17.00
Kehät alkaa klo:18.00
Ilmoittautumismaksu 5euroa
Luokat tarkemmin lähempänä.
4h kortilla ilmaiseksi.
Rokotustodistus näytettävä.
Järjestää Elimäen 4h yhdistys
Tiedustelut: Eija Lampinen puh: 0400755821

Kotka, Karhula 16.8
Suomen Collieyhdistyksen Kymenläänin alaosasto järjestää Match Shown Ahlströmin parkkipaikalla.
Ilmoittautumiset alk klo 17.30. Arvostelu alkaa klo 18.30.
Ilm.maksu 5 €, varaathan tasarahan.
Tuomarit:
Merja Räsänen - kennel Zinnias - isot koirat & veteraanit
Liisa Forsman -kennel Asarjan- pienet koirat & Lapsi ja koira
Monna Snellman - kennel Maxicor- pennut.
Rokotustodistukset mukaan ! TERVETULOA!
Tiedustelut: Riitta Korhonen, GSM 040 - 533 4079 email: donnajaj@luukku.com
http://germany01.rackglobal.com/~kymenlaa/

Elimäki, Koria 16.8
Elimäen kunnan nuorisotoimi ja KV-Nuoret järjestää

MATCH SHOW:n

Korian Monitoimitalon (os. Kyntäjäntie 9) hiekkakentällä
to 16.8.2007 klo 18.00
Ilmoittautumiset alkaen klo 17.00.
Luokat ja maksut : pennut/veteraanit 5€
pienet/isot koirat 5€
lapsi ja koira 4€
Tuomarit:
Miia Suppanen-Olkkola / Sniffes
Terhi Aropelto-Virta / Grabling
Piritta Keränen /Glamdring´s
HYVÄT PALKINNOT!
Paikalla Buffetti!
Tervetuloa kaiken näköiset,kokoiset ja rotuiset koirat!
Tiedustelut: 040 543 7417

Kotka 20.8
Koiraseura Kotkan Kiva ry järjestää match shown 20.8.2007.
Karhulan keskuskentän parkkialueella
Lisätietoja myöhemmin... http://users.kymp.net/kotkankiva/ajankohtaista.htm
-Mia-
Match Show Kouvola

ke 12.9.2007

paikka SPL-Kouvolan koulutuskenttä
(savontalontie, Raskoneen ja Vehon takana)

Arvostelu alkaa klo 18,
ilmoittautua voi klo 17 lähtien.

Osallistumismaksu 6 € / koira / luokka, lapsi-koira ja junior handler 4 € / koira.

Tuomarit:
saksanpaimenkoirat: Pekka Hannula, kennel Makros
juniorit/lapsi-koira: Sirkku Rissanen, kennel Kultaenkelin
pennut/pienet koirat: Merja Suikkanen, kennel Tiador's
isot ja veteraanit: Tuula Siimes, kennel Black Change

Paikalla kanttiini!
Hyvät palkinnot!

Tervetuloa kaiken näköiset, kokoiset ja rotuiset koirat!

------------

Melkein houkuttais mennä junnuihin pienien lisäks... Siitä on sentään NIIIIIN pitkä aika (4kk jopa) kun viimeks mätsärijunnuilin! biggrin.gif
Me varmaan tullaan Sohvin kanssa treenailemaan! Koitetaan tuoda mukanamme myös kaverini chihunsa kanssa. biggrin.gif
Meinaa muuten nuo mätsärimaksut nousta.. Silloin kun Elsan kanssa ruvettiin mätsäreissä käymään, niin 5€ ne melkein poikkeuksetta oli. unsure.gif
-Saara-
Enpäasu ihan lähellä. Olisi muuten mukava päästä mukaan
Hannaa
Onpas täällä nykyää kuollutta! Mitä teille nykyää kuuluu?

Kouvolassa kaksi mätsäriä tiedossa!

SPL-Kouvola järjestää

TalviMatch-Show.n

Sunnuntaina 2.3.

paikka SPL-Kouvolan koulutuskenttä

(Savontalontie, Raskoneen ja Vehon takana)

Arvostelu alkaa 13.00

ilmoittautua voi 12.00 lähtien

Hinta: 6€ / koira / luokka

veteraanit ja junior handler 4€ / koira

Luokat:

pienet rotukoirat, isot rotukoirat

monirotuiset, pennut, veteraanit

ja juniorhandler

Tuomarit:

Laura Muhonen kennel Karvakedon

Hanna Penttinen kennel Tendance

Eeva-Liisa Puranen kennel Geladius

Paikalla kanttiini! Hyvät palkinnot!

Tervetuloa kaiken näköiset, kokoiset ja rotuiset koirat

Ja tossa linkki toisesta mätsäristä ja mölli tokosta biggrin.gif

http://kuvakartano.galleria.fi/kuvat/match_show.jpg/full
Ida K
Noihin molempiin pitää kyllä tulla smile.gif
-Mia-
9.3. olevaan vois ainakin tulla, ehkä tohon toiseenkin. 13.3. mennään ainakin KSSK:n agikisoihin. Tän vuoden tavotteena tulla juttelemaan jollekin täältä tutulle! ph34r.gif

Meille ei kuulu mitään ihmeellistä tai uutta. Nyt alkaa varmaan olemaan täälläkin taas aktiivisempaa kun tulee noita mätsejä.
...mä en edes muistanut tälläistä ketjua! ph34r.gif

Meille kuuluu kans hyvää! Kaverini sai mustan käppänän joulun tienoilla, joten taidetaan ilmaantua kolmen kääpiösnautserin kanssa mätsäreihin. biggrin.gif
Hannaa
Hahaaa! mä jotenki arvasin ettei kaikki ees muista tän ketjun olemassaoloo biggrin.gif

Onks kukaa käyny muuten junnuilemassa lähiaikoina??

Anna vissiin on(?) mutta entäs te muut? smile.gif

^^Tarkoitetaanko tällä Annalla mua? smile.gif

Messarissa olin junnuissa viimeksi ja muistelen että Mia oli junnuissa myös.

________

Sit löysin muutes tälläisen mätsärin. Ajattelin että tähän mätsäriin voisi vaikka mennäkkin, jos ilma on suht hyvä...

Kaakon Noutajakoirayhdistys ry:n järjestämä Match Show la 29.3.2008
Mustin&Mirrin piha-alueella, Korjalankatu 6

Luokat:
Pennut 5kk-1v
Pienet koirat
Isot koirat
Lapsi ja koira (alle 10v)
Junior-handler (10-17v)
Veteraanit yli 7v

Ilmoittautumismaksu:
8€
5€ lapsi&koira ja junior-handler

Ilmoittautumiset klo 11.00 alkaen, arvostelu alkaa klo. 11.30

Muistathan ottaa mukaan koirasi rokotustodistukset!
Tervetuloa!
-Mia-
Tossa 29.3. olevassa ilmottautumismaksu 8€? Huhhuh. Olen joo tosiaan junnuillut, messarissa olin ja sitä ennen Lahti KV:ssä. Tänä vuonna eka kisa oli Kaapelitehtaalla, seuraavaks Lappeenrantaan walesin kanssa.
Hodie.
LAINAUS(-Mia- @ 20.2. 2008, 16:34) *
Tän vuoden tavotteena tulla juttelemaan jollekin täältä tutulle! ph34r.gif

Heh joo mulla on kyllä vähän sama ettei ikinä tule kellekkään missään avattua suutaan rolleyes.gif

Me varmaan kultsupojan kanssa tulossa mahdollisuuksien mukaan noihin kaikkiin mätsäreihin. Möllitokoon en varmaan jaksa vaivautua, meille tämä kehässä juoksu on ihan tarpeeks kehittävää laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.