Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Onko täällä Kouvolan läheltä jh ihmisiä?
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Ida K
Täältä ollaan tulossa säästä riippuen kolmen käppänän ja yhden puudelin kanssa!
Hannaa
Joo juuri sinua Anna tarkoitin smile.gif tosiaan oonhan mä miiankin nähny junnuissa.

Ite en oo junnuissa käyny enkä kyllä nyt varmaan oo menossakaan.. Musta on tainnu tulla laiska biggrin.gif
Kun mulle riittää tuo tottistelu, ja kaikkenlainen reenaus ja näyttelyissä käynti.. ainakin toistaiseksi..
-Mia-
Meiltä jääkin nyt kaikki mätsit ainakin syksyltä väliin, tuli yllättävä säästön kohde kesälle. Agiin vaan menossa, mätsejä voi katella sitten kesemmällä.
anna :D
Olikos puskislaisia tämän päivän SPL-Kouvolan mätsärissä? Mites meni?
Me ei tällä kertaa viitsitty tulla, mutta suunnitelmissa ois mennä ensi viikonlopun mätsäriin. wink.gif
Pilvi
Muakin vähän järkytti tuo 8€ hinta tuolla 29.3 mätsärissä, mutta ainakin viime vuonna palkinnot oli sen mukaisia (15kg säkki Royal Caninia blink.gif junnujen voitosta). smile.gif
-Mia-
QUOTE (Pilvi @ 4.3. 2008, 20:25) *
Muakin vähän järkytti tuo 8€ hinta tuolla 29.3 mätsärissä, mutta ainakin viime vuonna palkinnot oli sen mukaisia (15kg säkki Royal Caninia blink.gif junnujen voitosta). smile.gif

Aijaa... Pitäsköhän sittenki tulla biggrin.gif No ei, ei pysty.
Hannaa
http://www.kpky.net/tapahtumat/Match-Show_2008.htm

Tuossa linkki KPKYn mätsäriin.
-Mia-
Kattelin vanhoja mätsärikuvia ja iski mätsikuume, joten 29.3. voitais tulla kuitenkin junnuihin. Ja kuvaamaan! (Ja meitä saa kuvata, koska ollaan tod.näk. paikalla Bellen kanssa kahdestaan ja kotisivuille tarvii aina kuvan. smile.gif) 8.5. menee treenien kanssa päällekkäin, paitsi jos treenit perutaan ton mätsin takia.
Hannaa
Match-show 12.4.2008

Valkealan kirkonkylän ala-asteen pihalla
os.Kustaa III tie,Järj.Valkealan lukion ranskanlukijat.

ilmoittautuminen klo 11,arvostelu klo 12

Sirpa Ylätalo (kennel Be-Pop's)

- Pienet aikuiset
- veteraanit 7v ->
- X-rotu

Merja Suikkanen (kennel Tiador's)

- pennut 4-12kk
- Isot aikuiset

Ilmoittautumismaksu 5e,veteraanit 4e
Varaathan tasarahan.

Kaikissa luokissa pieni kirjallinen arvostelu.
Hyvät palkinnot,sijoittuneille ruusukkeet,luokkavoittajille pokaa-
lit,BIS kehässä sijoittuneille upeat ruusukkeet/pokaalit.

Match-Shoen vanhin koira palkitaan!

Tapahtumassa kanttiini ja arvontaa

Tiedustelut 045-6316063

ROKOTUSTODITUS MUKAAN !

TERVETULOA

Sponsorit:Musti&Mirri,PetPoint,Royal Canin,K-Market Pikku-Jätti

Mia: voisin kuvata teitä mätsärissä, mutta valitettavasti mulla on silloin leiri, joten en pääse tuonne ollenkaan sad.gif
Hannaa
Onnea Annalle hienosta menestyksestä,
muutaman kuvan ehdin ottaa mätsissä, ja niitä löytyy linkistä:
Valkealan mätsäri 12.4
^Kiitos onnitteluista!

Sohvi esiintyi todella hyvin, vaikka oltiinkin ulkona. smile.gif Tosi hyviä kuvia! Saankos muuten laittaa sivuillemme kuvan tai kaksi, copyjen kera?
Hannaa
Joo kyllä saat käyttää kuvia copyjen kera smile.gif
Pilvi
Match-Show tiistaina 29.4.2008
Elimäki, Raussila, Kylätalon kenttä, Pitkäkuja
(opasteet Elimäki-Anjala tieltä)

Sarjat:
lapsi ja koira
pennut 5-12 kk
pienet koirat
isot koirat

Tuomarit:
Miranda Forssell (Harmaahallan kennel)
Seppo Eerola (Tuulikairan kennel)
Pasi Rintaniemi (Peltohaun kennel)

Ilmoittautuminen alkaa klo 17, arvostelu klo 18.
Rokotustodistus mukaan!
Kaikki sarjat 5 e
Buffetti

Järj. My Jahti ry, /kanakoirajaos, tied. Minna 050-4136371,
m.rissanen@kymp.net

-------------

Perinteinen Match Show Elimäen kirkonkylällä, Peippolan koulun piha-alueella 2.5.2008

Ilmoittautuminen klo 17.30 - 18.30
Arvostelu alkaa klo 18.30

Luokat & tuomarit:
Eira Kosonen: pennut, pienet koirat
Maija Sylgren: isot koirat, lapsi&koira, junior handler, veteraanit

Ilm.maksu: isot koirat, pienet koirat ja pennut 6 euroa, muut luokat 5 euroa.

TERVETULOA!

ROKOTUSTODISTUS MUKAAN!
järj. Elimäen Koirakerho ry
http://elimaenkoirakerho.net/

Tuossa pari mätsäriä, me ollaan tulossa toivon mukaan molempiin.
-Mia-
11.05 Kouvola, Halkotori (Rautatienkatu, Kivimiehenkatu)

Royal Canin mätsäri su 11.5.
Ilm. klo 10.30 alkaen, kehät alkavat klo 12.00
Pienet ja isot koirat, pennut alle 1 v. 7 €/koira, veteraanit, monirotuiset, Junior handler 5 €/koira.
Hyvät palkinnot, paikalla kanttiini, äideille yllätyslahja!
Menossa mukana Musti ja Mirri, SPL-Kouvola ry, KSEY

-----------

Tänne me ollaan nyt sitten viimein tulossa kun jätin junnut tauolle Kouvolaan asti.
Oi kuvia! Kiitos paljon! smile.gif

..kauhee noita mun hiuksia.. ph34r.gif biggrin.gif Pitää laittaa ens kerralla tiukka nuttura, niin ei räjähdä noin.
-Mia-
Minäpäs teen poikkeuksen ja jätän Kouvolan junnut tänä vuonna väliin. Kiinnostus on lopahtanut eikä millään jaksa ettiä koiraa, Bellen kanssa en lähde edes kokeilemaan. Näyttäis siltä että messarin junnukehä on seuraava ja samalla viimeinen tällä uralla. happy.gif Mutta katsomaan olen aivan ehdottomasti tulossa kamera - toivottavasti uusi sellainen - kourassa! Jospa näkis ekan kerran RYP- ja BIS-kehiä.
Pilvi
Mua yrittää koirieni kasvattaja saada kilpailemaan junnuihin (hän on itse ollut Suomen mestari sammarilla joskus 90-luvun alussa muistaakseni, oli kuvakin jossain tämän vuoden koiramme-lehdessä) mutta kun ei mua kiinnosta, miten mä esitän koiraa, mieluummin haluan tietää minkälainen mun koira on. Ehkä sitä joskus voisi, kenties ensi vuonna kun alkaa viimeinen vuosi.

Tinkaa kyllä lainaisin mielelläni junnuihin, se kun esintyy upeasti nykyään ja on melko näyttäväkin kunhan karva taas kasvaa, saa nähdä jos sitä joskus joku haluaa kokeilla.

/Nyt alkaa olla mätsäreitäkin taas tällä seudulla, 26.7 Artjärvellä, 3.8 Kotkassa, 5.8 Valkealassa, 6.8 Enäjärvellä ja 4.10 Kotkassa.
Pilvi mistä sie löysit tuon Valkealan mätsärin tiedotuksen?
Kaveri on viemässä mäykkyään ensimmäistä kertaa kehään Kouvolan näyttelyyn ja kyseli multa lähiseudun mätsäreistä... smile.gif
Pilvi
Se oli joko Vartissa tai PK:ssa, en tiedä kummassa. Kaveri oli bongannut ja koirien kasvattaja myös. Voin kattoa lauantaina viimeistään ton ilmon tai jos meille jompi kumpi lehdistä tulee huomenissa (tänään oli tullut kaverille, tänne korpeen tulee jos tulee aina vähän myöhässä)..

Myös Anjalankoskella on mätsäri 12.8. Siellä on myös parikilpailu, niin me mennään tottakai vaikka noi ei vielä kovin samankaltaisia olekaan (karvaton aikuinen ja pelkkää jalkaa oleva pentu..) mutta kiva treenata. Ja vielä kun on noin lähellä, vajaa 10km.
^ Kiitos!
...mä tossa keväällä jo uhosin että mätsärit saapi jäädä, mutta jos kerran parikilpailu on Anjalankoskella niin.. biggrin.gif
Pilvi
thumbup.gif En mäkään tiedä onko meidän järkeä tohon parikilpailuun osallistua, noi kun ei näytä yhtään toisiltaan jne mutta mennään nyt kuitenkin kokeilemaan, kun noin lähellä on. Kerrankin.

Lisäksi me mennään tohon Artjärven mätsäriin, Valkealan mätsäriin sekä ainakin tohon 4.10 olevaan Kotkan mätsäriin, kun siellä on se Speedrace ja aiotaan kymenlaakson sammareitten kanssa osallistua muodostaen joukkue.
Me oltiin viime? kesänä jossain parikisassa mätsärissä... Molemmat koirat veti vähän eri suuntiin ja Sohvi lisäksi tärisi. biggrin.gif Kisassa oli kuusi paria joista 4 sijoitettiin, eipä oltu siinä joukossa. rolleyes.gif

Valkealan mätsäriinkin olisi kiva mennä, mutta saas nyt nähdä. smile.gif
Pilvi
Kaveri laittoi nyt jotain tietoja Valkealan mätsäristä.

Match Show 5.8 klo 18 Valkealan kirkonkylän pihalla. Ilmoittautumismaksu 5e, ilmot alkaen klo 17.
Pilvi
Oltiin lauantaina Artjärvellä, Ilona ensimmäisessä mätsärissään 5kk ikäisenä pentujen PUN1 ja lopuksi BIS6 ja Tinkakin PUN3. Oon vieläkin ihan ymmälläni. laugh.gif
-Mia-
Pilvi, sulla on menny vissiin kivasti ihan putkeen junnuissa ja rotukehissä viime aikoina? Mitä nyt oon facebookista lueskellu. biggrin.gif Eli onnittelut nyt kaikista saavutuksista! Ilmeisesti kannatti alottaa junnuilu? Itellä ura ei ihan noin loistavasti lähteny nousuun missään vaiheessa ja jäi sitte se viimenen messarikin käymättä... tongue.gif Mutta huomenna palataan taas agilityn pariin, jospa nyt Bellen ylimääränen selkänikama ei estäis A:n kiipeemistä ja voitais joskus vielä mennä mölleihin ja virallisissa kisata myös agiradalla.

Jottei mentäis ihan agilityn puolelle näin junnufoorumilla niin tulin oikeestaan kysymään, onko tulevista mätsäreistä tietoa? Junnuihin olen yli-ikäinen mut ois kiva vaihteeks pyöriä vähän mätsikehässä pienissä ja ehkäpä jopa meidän veteraanin kanssa vetskuissa..! blink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.