Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Onko täällä Kouvolan läheltä jh ihmisiä?
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Hannaa
Itse asun Kouvolan lähellä ja olisin kysellyt, että onko täällä lähellä junior handler koulutusta/treenejä tai jotain vastaavaa? Itse olen junnu uraani aloittelemassa ja olisi kiva tietää jos täällä olisi jotain harjotusta ja tietysti, olisihan se kiva tuntea joku täältä päin... Vaikka nähdäkkin ja jos jossain tuon tapaisessa kävisit niin jopa treenata yhdessä tai jotain... biggrin.gif Itselläni ei ole koiraa... confused.gif cry.gif mutta jossain vaiheessa sellaista ollaan hankkimassa.. wink.gif Mutta pientä hiomista taitoni kaipaisivat ja toivoisin, että jostain oppia saisin.. biggrin.gif

Tämä tuntuu kyllä vähän turhalta viestiltä, mutta päätinpä kuitenkin kirjoittaa.
tuunanen
Meidän pappa asuu elimäellä, joten käydään siellä päin n.1kuukaudessa. wink.gif Silloin jos pääsisit sinne, voisin siuta tietysti neuvoa? wink.gif En oo mikään huippu handleri, muuta on niitä sijoituksia (parhaimpana viimevuonna Haminassa pp2 oli muuten osari) tullut..
Hannaa
LAINAUS(tuunanen @ 18.3. 2006, 20:03)
Meidän pappa asuu elimäellä, joten käydään siellä päin n.1kuukaudessa. wink.gif Silloin jos pääsisit sinne, voisin siuta tietysti neuvoa? wink.gif  En oo mikään huippu handleri, muuta on niitä sijoituksia (parhaimpana viimevuonna Haminassa pp2 oli muuten osari) tullut..

Mitä oikeesti?! mäkin asun elimäelläexcl.gif laugh.gif Ihan uskomatonta, joku tietää elimäen... w00t.gif Joo olis tosi kiva jos viittisit mulle jotaa opettaaa.. smile.gif
Veera
Meidän mökki on Valkealassa. Onko tuttu paikka? Ei kyllä käydä siellä muuten ku kesäsin, enkä tiedä ehdinkö tulevana kesänä juurikaan pitkäksi aikaa, mutta jos siellä järkätään jotain mätsejä just kun olen siellä tai jos on yleistä jh-harkkaa (koska mulla ei ole koiraa, eikä muistaakseni sullakaan biggrin.gif) niin sillon voisi jotain katella .. Kyllä Kouvolassa on ihan varmasti treenejä kesäisin ollut, sen muistan.
tuunanen
Pistin siulle yksäriä, niin voidaan sopia kaikkia näitä juttuja. wink.gif Mitä oon lukenu, niin oot harjotellu springerin kanssa. Kaverilla joka ei harrasta koiransa kanssa mitään on sellanen. wink.gif
Hannaa
Veera: joo tiedänhän mä Valkealan.. biggrin.gif Ei omaa koiraa löydy joo, mutta ilmota, kun oot tänne päin tulossa nii mietitää sitte mihin mennää.. biggrin.gif Voin jostain yrittää saada koiran silloin niin vois sillä treenata sillon.. wink.gif Jos saan.. biggrin.gif

tuunanen: laitoin yskäriä, mut nyt tää jää lyhkäseks ku mun veli on tunkees tähän koneelle.. biggrin.gif
-Milli-
Ite asun Anjalankoskella, lasketaan sekin kai Kvl-seutuun. Nykyään en paljoa junnuile,mätsäreissä joskus, ajanpuutteen vuoksi pääasiassa wink.gif
Noora
Viime kesänä tosiaan Kouvolassa pyöri junnutreenit Kouvolan seudun seurakoirakerhon "alaisuudessa" ja minä toimin vetäjänä. Treenit päätettiin kuitenkin lopettaa, sillä monesti paikalle ei ilmaantunut ketään unsure.gif

KSSK pitää myös näyttelytreenejä, joten jos sinulla on vaikka joku hoitokoira, jonka kanssa harjoitella, niin tuo voisi olla yksi mahdollisuus. Itsekin pyrin nyt käymään tuon pennun kanssa mahdollisimman usein harjottelemassa, joten voisin joskus vaikka sua opastaa nimenomaan junnujutuissa, jos satutaan paikalle samaan aikaan smile.gif Lisätietoa noista näyttelytreeneistä (ja muustakin KSSK:n toiminnasta wink.gif ) löydät KSSK:n nettisivuilta.
Hannaa
En ois uskonu et täältä päin löytyy näin paljon ihania ihmisiä... biggrin.gif happy.gif

Noora: Tuolla voisin tosiaan käydä... smile.gif HOitokoirina minulla on sekarotuisia, ajokoiria( tosin ne ovat toooosi arkoja), lansu neiti ja tulossa bernhardi vauva wub.gif Kuhan se pieni kasvaa.. happy.gif Tänään olisi tarkoitus mennä katsomaan vauvaa ensimmäistä kertaa.. smile.gif kuhan kevät tulisi ja näkisin enemmän koira ihmisiä niin voisin tiedustella, jos joku olisi halukas lainaamaan minulle junnukoiraa.. smile.gif Mutta heti kun olen tulossa niin ilmoitan kyllä.. Olisi nimittäin kiva saada opastusta. blush.gif

-Milli- Joks olet joskus tulossa elimäen mätsäriin niin ilmoita suakin olis kiva nähä.. biggrin.gif Täällä tosin on ehkkä kaks kertaa vuodes mätsäri ja se on sellainen pieni muotoinen.. laugh.gif
Noora
Jeps, ilmottele sitten, jos olet tulossa treeneihin. Toukokuun puolella nuo koulutukset siirtyy ulkokentälle niin treenipäiväkin saattaa muuttua, mutta tuolla seuran nettisivuilla kyllä ilmotetaan sitten muutoksista smile.gif
Hannaa
Juu happy.gif Epäilen että vasta keväällä sinne ilmestyn, kun en oikein noitten hoitokoirieni kanssa välttämättä sinne viitsisi tulla, kun lansu on nuori ja ylikiinnostunut muista.. biggrin.gif Se haluaisi aina mennä leikkimään muitten kanssa ja sitten se ei kiinnostuisi välttämättä mistään muusta, jos eräs tuttu suostuisi että alkaisin hänen springerillä alkaa harjoitella niin sitten sen kanssa sinne voisin tulla.. blush.gif
-Milli-
LAINAUS(Hannaa @ 19.3. 2006, 10:52)
-Milli- Joks olet joskus tulossa elimäen mätsäriin niin ilmoita suakin olis kiva nähä.. biggrin.gif Täällä tosin on ehkkä kaks kertaa vuodes mätsäri ja se on sellainen pieni muotoinen.. laugh.gif

Joo oonhan mä elimäellä mätsärissä käynyt, mutta omien koirien kanssa riittää töitä mätsäripaikallakin,että mitään junnutreeniä tuskin siinä pystyy pitää...
Hannaa
-Milli- :Juu ei tarvikkaan... laugh.gif Ootko muuten ollu joskus täällä elimäen mätsärissä nöffin kanssa? blush.gif
-Milli-
Joo oon,tais olla kaks vuotta sitten pentuluokassa
Hannaa
Joo pari vuotta siitä taitaa olla, kun siellä näin nöffin.. biggrin.gif
Weldon
Täällä sitten ilmaantuu yksi Kuusaalainen. Junnu olen ja mieluusti opastelen. Seuran treenneissä en juurikaan käy kyllä mutta silti... teehee.gif
Hannaa
Weldon: Olisi kiva, jos joskus opastusta saisin, aina oppii jotain uutta... Paljonkin tässä vaihaassa, kun ei tiedä oikein mitään.. biggrin.gif Löytyyköhän sinulta koiraa? Kun minulta ei niin jos joskus opastaisit minua niin jospa tässä löytäisin junnukoiran lähistöltä, jonka kanssa voisin alkaa treenaamaan niin sitten voisit opstella meitä.. smile.gif Tai ihan miten sinulle käy... wink.gif

Ja suuri kiitos vielä teille kaikille jotka olette vaivutuneet vastaamaan ja tulevaisuudessa opastamaan... biggrin.gif wink.gif
tuunanen
Oleppa hyvä. wink.gif Mielellään siuta neuvon, kun sinne tullaan, veikken mikään haka olekkaan. wink.gif
Weldon
Koiria löytyy kaksin kappalein. Täällä pojista lisää smile.gif
Hannaa
Weldon ihanat koirat sulla!!! wub.gif wink.gif happy.gif
Ida K
Mä asun ainenki kouvolassa laugh.gif
Hannaa
Iida: käytkö sä jossain harjoituksissa siellä? Millaista siellä on? biggrin.gif onpas mul vähän tyhmät kysymykset.. biggrin.gif stupid.gif
Ida K
LAINAUS(Hannaa @ 19.3. 2006, 21:22)
Iida: käytkö sä jossain harjoituksissa siellä? Millaista siellä on? biggrin.gif onpas mul vähän tyhmät kysymykset.. biggrin.gif stupid.gif

Käyn juu. smile.gif Näyttelyharjotuksissa, koska noita junnuharkkoja ei enää pidetä vähäisen osallistujamäärän takia dry.gif

Mutta kuusaallaa alkaa vissiin taas junnuharkat keväällä thumbup.gif
Weldon
LAINAUS(Iida @ 20.3. 2006, 14:21)
Käyn juu. smile.gif Näyttelyharjotuksissa, koska noita junnuharkkoja ei enää pidetä vähäisen osallistujamäärän takia dry.gif

Mutta kuusaallaa alkaa vissiin taas junnuharkat keväällä thumbup.gif

Kuusaalla? Oho blink.gif Kiva. Kuka vetää? smile.gif
-Mia-
Minä asun Kuusankoskella myös, ja aattelin että voisin ehkä pitää joitakin junnuharkkoja sovittuun aikaan kesällä biggrin.gif . Jos osallistujia olisi, kun nuo KSSK:n harkatkin loppui. Että tiedoksi sitten jos joku on kiinnostunut harjottelemaan wink.gif .
Hannaa
LAINAUS(diff @ 20.3. 2006, 18:10)
Minä asun Kuusankoskella myös, ja aattelin että voisin ehkä pitää joitakin junnuharkkoja sovittuun aikaan kesällä biggrin.gif . Jos osallistujia olisi, kun nuo KSSK:n harkatkin loppui. Että tiedoksi sitten jos joku on kiinnostunut harjottelemaan wink.gif .

Joo täällä ilmoittautuu ensimmäinen.. biggrin.gif

Iida: tarviiko sinne näyttelyharkkoihin omaa koiraa.....? blush.gif
Ida K
LAINAUS(Weldon @ 20.3. 2006, 16:27)
Kuusaalla? Oho blink.gif Kiva. Kuka vetää? smile.gif

Nim. diff niinku tässä keskustelussa ilmottautuukin biggrin.gif

Hannaa : No et tarvitse omaa koiraa, jos sovit jonkun kanssa että se lainaa sinulle koiraansa sinne. Kuitenkin jokaisella on siellä oma/lainakoira wink.gif
-Mia-
Juu, siis semmoinen ajatus oli mulla että olis kiva jos täälläkin olisi treenit (varsinkin kun en pääse kisaamaan itse pitkään aikaan). Näyttelyharkoissa kun ei oikeestaan vaihdella koiria tai harjotella kauheesti mitään erilaisia kuvioita wink.gif .

Minä pitäisin tossa Rauhanvirran leikkikentän viereisellä hiekkakentällä (Rauhanvirrantie, Niskala, Kuusankoski) silleen, että sen porukan kanssa sovittaisi yhdessä mikä päivä ja aika käy kaikille, vaikkapa pari kertaa kuukaudessa. Toivottavasti on kiinnostuneita happy.gif .
Ida K
LAINAUS(diff @ 20.3. 2006, 19:57)
Juu, siis semmoinen ajatus oli mulla että olis kiva jos täälläkin olisi treenit (varsinkin kun en pääse kisaamaan itse pitkään aikaan). Näyttelyharkoissa kun ei oikeestaan vaihdella koiria tai harjotella kauheesti mitään erilaisia kuvioita wink.gif .

Minä pitäisin tossa Rauhanvirran leikkikentän viereisellä hiekkakentällä (Rauhanvirrantie, Niskala, Kuusankoski) silleen, että sen porukan kanssa sovittaisi yhdessä mikä päivä ja aika käy kaikille, vaikkapa pari kertaa kuukaudessa. Toivottavasti on kiinnostuneita happy.gif .

Mie ainakin oisin tulossa smile.gif
Hannaa
Iida: okei... No tuolla diffin junnuharkoissa voisi kyllä ensin käydä (mikäli ne sitten pidetään wink.gif ) ja sitten suunnitella vaikka hieman myöhemmin näyttelyharkkoihin menemistä... biggrin.gif wink.gif

Diff: IHan kesällekkö tuota suunnittelit vai keväälle? blush.gif happy.gif
Ida K
LAINAUS(Hannaa @ 21.3. 2006, 16:13)
Iida: okei... No tuolla diffin junnuharkoissa voisi kyllä ensin käydä (mikäli ne sitten pidetään wink.gif ) ja sitten suunnitella vaikka hieman myöhemmin näyttelyharkkoihin menemistä... biggrin.gif wink.gif

Mutta koira nissä molemmissa pitäs mun ymmärtääkseni olla mukana wink.gif

Meidän Daisya saat kyllä harkkoihin kokeiltavaksi välillä, jos vaan haluat ? smile.gif
Hannaa
LAINAUS(Iida @ 21.3. 2006, 16:59)
Mutta koira nissä molemmissa pitäs mun ymmärtääkseni olla mukana wink.gif

Meidän Daisya saat kyllä harkkoihin kokeiltavaksi välillä, jos vaan haluat ? smile.gif

Joo, se olis kiva!!!!! Jos nyt löytäisin junnukoiran, jonka kansssa alkaa kisata ja harjoitella niin tultaisiin sitten sen kanssa sinne... smile.gif On minulla pari mistä ajattelin kysyä, kunhan näkisin heitä... biggrin.gif Toivottavasti jompi kumpi olisi halukas junnukoiraa minulle lainailemaan... wink.gif laugh.gif
Weldon
Homma selvä. Voishan tuonne vaikka joskus käpsötellä kun matka on huimat ehkäpä 500m. whistling.gif Ihan treenaamaan en varmaan kyllä meidän koirilla enää ala, mutta katsellaan katsellaa. smile.gif
-Mia-
LAINAUS(Weldon @ 21.3. 2006, 22:53)
Homma selvä. Voishan tuonne vaikka joskus käpsötellä kun matka on huimat ehkäpä 500m. whistling.gif Ihan treenaamaan en varmaan kyllä meidän koirilla enää ala, mutta katsellaan katsellaa. smile.gif

Saa kyllä tulla ehdottomasti, vaikka vaan katsomaan happy.gif .

Hannaa, meilläkin on yksi cavalier, joka olis vapaana sitten siellä mun treeneissä ainakin, tosin sen esiintymistaidoista en sano mitään... rolleyes.gif Osaa se joten kuten mutta juu biggrin.gif .

Ja suunnittelin harjotukset alotettavaksi heti kun säät sallii ja kaikki koirat ja ihmiset tarkenee.
Hannaa
LAINAUS(diff @ 22.3. 2006, 09:33)
Hannaa, meilläkin on yksi cavalier, joka olis vapaana sitten siellä mun treeneissä ainakin, tosin sen esiintymistaidoista en sano mitään... rolleyes.gif Osaa se joten kuten mutta juu biggrin.gif .

Ja suunnittelin harjotukset alotettavaksi heti kun säät sallii ja kaikki koirat ja ihmiset tarkenee.

Diff: Voisinhan mä lainata sitä teidän cavalieria.. smile.gif Ainakin joskus... Kun tavoitteena olisi, että jos kivan junnukoiran löytäisin ja sen kanssa sitten harjoiteltaisiin ja käytäis näyttelyissä, mutta jos ei löydy niin oikein mielelläni sinun koiraasi välillä sinne lainailisin... wink.gif smile.gif Kun olin pieni naapurissani oli muutama cavalier ja niitä aina lenkittelin ja rapsuttelin.. happy.gif

Mutta ilmoittele sitten, kun harjoitukset ovat alkamassa niin ehkäpä tiedän millä koiralla olisin tulossa tai sitten voisin lainata sinulta, jos todella minulle uskallat koirasi antaa.. biggrin.gif
-Mia-
Asian selvennykseksi, meillä on kaksi cavalieria, joista toisella on kesällä (toivottavasti) pennut, joten sitä en voi oikein harjoituksiin mukaan ottaa. Toisella eli Sessellä (avatarissani) ei ole taas sirua ja se on muutenkin kehnompi esiintyjä, mutta kyllä sen kanssa saa harjoitella. Toista cavaamme Belleä saa lainata sitten junnuihin ja mätsäreihinkin jos haluat, mutta vasta kun pentuprojekti on ohi ja jos en itse kisaa sillä wink.gif .

Teen varmaan harkoista vielä oman aiheen vähän lähempänä kesää.
Hannaa
LAINAUS(diff @ 22.3. 2006, 18:21)
Asian selvennykseksi, meillä on kaksi cavalieria, joista toisella on kesällä (toivottavasti) pennut, joten sitä en voi oikein harjoituksiin mukaan ottaa. Toisella eli Sessellä (avatarissani) ei ole taas sirua ja se on muutenkin kehnompi esiintyjä, mutta kyllä sen kanssa saa harjoitella. Toista cavaamme Belleä saa lainata sitten junnuihin ja mätsäreihinkin jos haluat, mutta vasta kun pentuprojekti on ohi ja jos en itse kisaa sillä  wink.gif .

Teen varmaan harkoista vielä oman aiheen vähän lähempänä kesää.

Joo se olis tosi kiva jos saisin koiriasi lainata!!! wink.gif teehee.gif
Kun tuntuu että, "junnu uran" alkuun on vähän vaikea päästä... whistling.gif w00t.gif
Tai no eihän se vaikeaa ole.. (mä taas sekoilen täällä... biggrin.gif stupid.gif )
Vähän vain hankalampaa kun ei ole omaa koiraa, mutta teitä kivoja ihmisiä, kun tuntuu olevan vaikka kuinka niin helpostihan tässä alkuun pääseee.. smile.gif happy.gif

Oi, teille on tulossa pentue (?) Onnea paljon!! flowers.gif
-Mia-
Jep, pieniä cavaliervauvoja wub.gif . Hyvä vaan jos joku voi kunnolla harjoitella porukassa tuon meidän "kahelin" Sessen kanssa, se kun tuppaa pelkäämään muita koiria. Saa sitä sitten muutkin kokeilla jos haluaa teehee.gif .
-Milli-
OT:nä kysyisin,että onks sinne Elimäelle tulos milloin mätsäri? smile.gif Asun täällä ihan pimennossa,viimeks meni elimäen mätsi sivu suun angry.gif
Hannaa
LAINAUS(-Milli- @ 23.3. 2006, 15:51)
OT:nä kysyisin,että onks sinne Elimäelle tulos milloin mätsäri? smile.gif Asun täällä ihan pimennossa,viimeks meni elimäen mätsi sivu suun angry.gif

Jaa-a, ei mitää tietoo... biggrin.gif Mutta luulisin että tuossa keväällä... Kunhan lumet sulavat ja tulisi hieman lämmintä.. Voinhan sulle sitten ilmottaa... smile.gif wink.gif
-Milli-
Oukki,ois kiva. laugh.gif
Pari vuotta sitte se tais olla toukokuun alus...
Hannaa
Jooo johonkin niihin aikoihin se varmaa on.. biggrin.gif Kuhan täällä toi koirakoulu alkaa (tosin vasta kun lumet on sulanu ja ilma lämpenee) ni utelen sitten pitäjältä mätsäristä... wink.gif
-Milli-
Hjienoa! thumbup.gif
Ida K
Noista mätsäreistä wink.gif

Sunnuntaina on ainakin lahessa sisätiloissa match show smile.gif
Sitten äsken näyttelyharkkojen vetäjän kanssa oli asiasta puhetta, noin kuukauden päästä alkaa mätsärit täällä kouvolankin alueella smile.gif
Hannaa
Jeee... thumbup.gif Pöh.. pitääkin nyt tulla just mätsäri lähistölle ku en millää pääse sinne... confused.gif
-Milli-
Me ei varmaan lahteen asti...

Voisitteko olla niin ihania että ilmoittaisitte vaikka tänne noista Kvl:n alueen mätseistä, mä kun en kaupoillakaan usein käy seurailemassa ilmotauluja yms, ja kaikkia ei ole muuten netissä? smile.gif
Ida K
Myö suunnataan lahteen smile.gif

Mie voin ainenki ilmottaa aina kun tiedän wink.gif
Noora
Lahdessa on match show myös 20.4. silloin jo ulkotiloissa Jokimaan raviradan alueella. Dogsitterit taitavat myös järjestää mätsärin Kouvolassa tässä joskus keväällä ja kai niitä KSSK:n mätsäreitäkin on tulossa. Niin joo, ja Kannusjärvellä (Haminan lähellä) on mätsäri 2.4. biggrin.gif Tuolta Lemmikkipalstojen tapahtumakalenterista löytyy aika hyvin wink.gif

Mä ihan innolla etsiskelen kaikkia mahdollisia mätsejä, kun pitäis tuota pentua totuttaa näyttelyhommiin teehee.gif
Ida K
Aa, tuonne Lahen ulkomätsinkiin ois kiva mennä smile.gif Ja varmaan haminan suunnallekkin eksytään biggrin.gif
-Milli-
Onkos tietoja että onko Kouvolan alueelle tulossa piakkoin mätsejä? smile.gif Tuon tiistaisen tiedänkin,mutta......
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.