Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
jonathan
Nih, eli minkä leffan katsoit viimeks? Kommentteja, oliko hyvä? smile.gif
Dommie
Viimeksi kävin katsomassa Casanovan. Oli tosi kiva leffa, tykkäsin paljon. Sellainen hyvän mielen leffa musta. smile.gif Ei se kovin hyviä arvosteluja ollut lehdissä saanut (2 tai 3 tähteä), mutta kyllä mä olisin antanut neljä. Ehkä se ei ollut kaikkein syvällisin leffa, mutta joo, mä tykkäsin, oisin mennyt heti katsomaan sen uudestaankin. w00t.gif Ja olihan siinä pääosassa Heath Ledger, joka nostaa aina vähän leffan pisteitä. bleh.gif
Pilvi
Taisin katsoa telkkarista elokuvan Veljeni Leijonamieli. Pidin aivan mahdottomasti, minusta hieno elokuva.
Hannaa
Jaa.. mikäköhän sen nimi oli... Olisko joku Häkkilintu ollu.. biggrin.gif ei mitää muist kuvaa oikein.. Mutta se oli omalla tavalla aika hyvä ja tosi tapahtuma. Siinä oli tyttö, joka oli pidetty koko ikänsä (muistaakseni 14vuotiaaksi asti) penkissä, kädet ja jalat sidottuina ja sitten vihdoin tyttö huostaanotettiin ja leffassa kerrotaan kuinka häntä opetettiin puhumaan jne... Mutta ei se ole dokumentti muodossa, vaan ihan leffa... biggrin.gif
<Iida>
Geishan muistelmat smile.gif . Aikamoinen pettymys kirjan jälkeen, joka oli ihan mielettömän hyvä. Elokuva tuntui vain pintariipaisulta. Osacarit tuli kylläkin ihan oikeista jutuista, puvustus, lavastus ja kuvaus oli kieltämättä upeaa.
_berni_
koulusta luokan kanssa käytiin katsomassa 9. komppania, josta tehdään arvostelu äidinkielen tunnilla smile.gif

oli ihan hyvä sotaelokuvaksi
Kettis
Hmmm, Gladiaattori. Katottiin koulussa, tykkäsin kovasti. smile.gif
Lanttu
Hävettää tunnustaa; Trendikuniggataren tunnustukset biggrin.gif erittäin syvällistä kyllä laugh.gif
Kettis
LAINAUS(Lanttu @ 19.3. 2006, 18:55)
Hävettää tunnustaa; Trendikuniggataren tunnustukset biggrin.gif erittäin syvällistä kyllä laugh.gif

Se on muuten Teinidraamakuningattaren tunnustukset. wink.gif On tosi syvällinen leffa kyllä. laugh.gif
Laurlia
Ghostin eilen. \o/
Katsoin kun en saanut unta, ei kovin kummoinen.
phard
GOAL!in katoin perjantaina. Ihmeen hyvä oli, ootin paljo huonompaa. Nyt kieli pitkällä ootan kakkososaa tongue.gif
>tinja<
Million dollar baby, ihana leffa on wub.gif
Veera
Viime aikoina oon tuijotellut vaan Frendejä (omilta tuotantokausilta) ja ylipäätään telkkaria, mutta leffa jonka katoin viimeks taitaapi olla sitten Blondin kosto 2 (mutta vaan loppu) tai School of rock, joka katottiin enkuntunnilla jo ennen hiihtolomaa. rolleyes.gif
sahku
FC Venus taisi olla viimeisin elokuva, jonka katsoin. Yllätyin, että Suomessakin osataan tehdä elokuvia, sillä itse pidin siitä, vaikka en niin jalkapallosta välitä. Elokuvassa oli hyvä tunnelma ja se kesti loppuun asti, suosittelen wink.gif
~Lotta
Wibledon (kirjoitetaankohan noin biggrin.gif ), mutta elokuvissa Narnian.
Xenju
Elokuvissako? Hmm , jos elokuvissa niin Mean Girls Oli aika hyvä biggrin.gif
Liisa
LAINAUS(~Lotta @ 20.3. 2006, 10:30)
Wibledon (kirjoitetaankohan noin biggrin.gif ), mutta elokuvissa Narnian.

samat mulla wink.gif
-Milla
Geishan muistelmat käytiin kattomassa. smile.gif
Pisara
Katsoin viimeksi eilen, vaaleanpunaisen pantterin. Oli ihan huippu, vaikka alussa luulin, että se tulee olemaan ihan surkea, niin toisin luulin. tongue.gif Sain nauraa kyllä veet silmissä laugh.gif Kannattaa käydä katsomassa, jos ei ole vielä ehtinyt. biggrin.gif
WeKKu
No eilen illalla katoin Troijan, tosi hyvä <3
Mut viimeks elokuvissa oon käyny kattoon Saippuaprinssin ja se oli mun mielestä tosi surkea.. sleeping.gif
ellien
Eilen katsoin Poliisiopisto 2., leffas taisi olla Kummelin Jackpot. Tuo Kummeli ei oikein iskenyt...
Veera
Eilen katoin Bridget Jones - Elämä jatkuu, ja nyt ykkösosaa eli Elämäni sinkkuna, joka on mielestä hivenen parempi smile.gif
sahku
Moulin Rouge wub.gif Aivan ihana elokuva, saa mut liikuttumaan ja siinä samalla itkemään. Niin koskettava rakkaustarina, aivan loistavat näyttelijät ja muutenkin toteutettu loistavasti thumbup.gif
Metelimäki
FC Venuksen olen tainnut viimeksi katsoa. Ja kovasti tykkäsin. Sai nauraa.
Jasmin
LAINAUS(sahku @ 27.3. 2006, 08:54)
Moulin Rouge wub.gif Aivan ihana elokuva, saa mut liikuttumaan ja siinä samalla itkemään. Niin koskettava rakkaustarina, aivan loistavat näyttelijät ja muutenkin toteutettu loistavasti thumbup.gif

Moulin Rouge on aivan ihana. wub.gif (Tarinasta voi tietysti sanoa, että ei järjen häivää, mutta ei välitetä siitä... biggrin.gif) Musiikki on loistavaa ja näyttelijäsuoritukset mahtavia. smile.gif

Viimeksi näin elokuvan Match Point (olin _pitkästä aikaa_ elokuvissa... biggrin.gif). Ihan, hmm, hyvä. Erikoinen, pysäyttäväkin. Taidan tarvita vielä pari päivää sen sulatteluun.
Elviss
Elokuvissa Narnian, viikonloppuna katoin DVD:nä White noise.
-Else-
elokuvissa viimeks näin vaalean punaisen pantterin.. hyvä oli biggrin.gif ja dvd:llä katoin.. olisikohan nimi ollut jääprinsessa..
-anna-
Jali ja suklaa tehdas
<Iida>
Bridget Jones, joka tuli eilen telkkarista...
sahku
LAINAUS(Jasmin @ 27.3. 2006, 11:43)
Moulin Rouge on aivan ihana. wub.gif (Tarinasta voi tietysti sanoa, että ei järjen häivää, mutta ei välitetä siitä... biggrin.gif) Musiikki on loistavaa ja näyttelijäsuoritukset mahtavia. smile.gif

Niin, kaikissa kohtauksissa ei ole päätä eikä häntää, mutta ovat aivan ihania wub.gif Hyvin verrattavissa Romeoon ja Juuliaan, niin koskettava tarina. Suuret pointsit säveltäjille ja laulajille, ilman heitä elokuva ei olisi puoliksikaan niin hyvä kuin se on nyt biggrin.gif
Jasmin
LAINAUS(sahku @ 27.3. 2006, 16:59)
Niin, kaikissa kohtauksissa ei ole päätä eikä häntää, mutta ovat aivan ihania wub.gif Hyvin verrattavissa Romeoon ja Juuliaan, niin koskettava tarina. Suuret pointsit säveltäjille ja laulajille, ilman heitä elokuva ei olisi puoliksikaan niin hyvä kuin se on nyt biggrin.gif

Jep. Ja näyttelijät (ainakin McGregor ja Kidman) laulavat ihan itse, vou. smile.gif
Veera
Toi Bridget Jonesin eka osa on kyllä ihan mahtava biggrin.gif Muistan ku kävin kattoo sen leffassa joskus 11-vuotiaana enkä tajunnu siitä oikein mitään, mut nyt sit.. Parempi ku se jatko-osa wink.gif
Pisara
Eilen katsoin Blondin kosto 2 - oli ihan paras. biggrin.gif
sahku
LAINAUS(Jasmin @ 27.3. 2006, 18:22)
Jep. Ja näyttelijät (ainakin McGregor ja Kidman) laulavat ihan itse, vou. smile.gif

Näyttelijältä yleensä vaaditaan laulutaitoa ja siten saa yleensä töitä. Mutta ei voi kuin kadehtia molempien laulutaitoja smile.gif

Tänään tekis mieli katsoa toi 007- vaaran vyöhykkeellä, mutta huomenna aikainen herätys confused.gif
Lanttu
Charlie and the Chocolate Factory

Aivan lositava Elokuva umppa-lumpat<3
phard
LAINAUS(Lanttu @ 27.3. 2006, 19:45)
Charlie and the Chocolate Factory

Aivan lositava Elokuva umppa-lumpat<3

aivan paras!

Oli pakko saada se omaksi jo enkunkielisenä, paljon ennen suomen julkaisupäivää tongue.gif
reetushkaa
Öö.. taisin kattoo viimeeks pitkä aika sit Amerikan Pie 2 blush.gif olihan se ihan katsottava, mutta hieman pervo. biggrin.gif
wiltsu01
Mä katoin yks päivä saw 2:sen, oli tosi hyvä biggrin.gif
Terhi
Titanicin katsoin eilen. smile.gif wub.gif
Reyal's
Taisinpa katsoa Bridget Jones ykösen smile.gif
Joy.
Elokuvissa katsoin viimeks narnian. smile.gif
sahku
Äsken tuli katottua Harry Potter ja Liekehtivä pikari, ei ollut niin hieno kuin elokuvissa innocent.gif
Maximilliam
Taisi maanantaileffana tullut 007-Vaaran vyöhykkeellä olla viimeisin minkä katsoin. Ice Age 1 oli pakko katsoa tänään sen uuden jatko-osan innoittamana. Tosin sen olin nähnyt jo aiemminkin ainakin neljä kertaa, mutta se orava on vaan niin ihana, että ainakin alku ja loppu pitää katsoa aina vaan uudelleen ja uudelleen biggrin.gif Täytyy varmaan joku päivä mennä elokuviin katsomaan Ice Age 2 whistling.gif
riiT
Mie taisin kattoo viimeks vuokraleffana Anoppi on pahin.. Oli kyllä niin sairasta, mutta sikahyvä leffa! Hyvät näyttelijät valittu, mm. Michael Vartan <3 Ihan elokuvissa, ni en muista.. :/
Sanne-
Viimeks katoin kipeenä hmm.. Greasen. Oli hyvä, oon kattonu monia monia kertoja sen
=D
Reyal's
Niin ja elokuvis katsoin viimeksi Kummelin Jackpotin smile.gif Oli aika hauska laugh.gif
Avispa
Viimeks tuli katsottua salamaseepra. Oli ihan hyvä leffa, tosin arvas aina mitä tulee tapahtumaan. Mutta muuten tosi hellyyttävä leffa. Ja ne kärpäset oli ihan parhaat! laugh.gif
Once
Viimeksi näin Armageddonin, telkkarista happy.gif se on toisaalta tultu nähtyä aika monta kertaa jo..
>tinja<
Pianistia tanskalaisilla tekstityksillä laugh.gif
*nimimerkillä DVD-soittimeni on hajalla*
Veera
Toscanan auringon alla smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.