Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
Cerasi
DaVinci -koodin kävin tänään katsomassa. Ihan jees oli, vaikka kyllä se oikeasti toimii paremmin kirjana. Loppukohtaus oli hieno, jäi mukava fiilis.
Lazer
Phar Lap. Yuli tv:stä vähän aikaa sitten, kerto laukkahevosesta wub.gif
Apila:
Eikös se Saw ollu vähän sairas huh.gif En olis kyllä yhtään arvannut sitä loppuratkasua! ohmy.gif
WeKKu
Kansallisaarre leffan. Ihan OK. =)
sahku
Espoon viimeinen neitsyt, ei oikein ollu mun leffa thumbdown.gif Se dead man's chest pitäs käydä kattomassa sitten kesällä smile.gif
Lazer
LAINAUS(sahku @ 1.6. 2006, 18:23)
Espoon viimeinen neitsyt, ei oikein ollu mun leffa thumbdown.gif

Hemmetti että on ainaskin typerä keffa! laugh.gif
"Eiks kukaan halua panna mua?" Voi jeesus että naurettiin miehen kanssa veet silmissä tollaselle järjen jättiläiselle!!
JennaS
Kyllä se taisi olla se "Kerran bändäri aina bändäri" (tai mikänytsennimiolikaan biggrin.gif )
Avispa
LAINAUS(JennaS @ 2.6. 2006, 14:16)
Kyllä se taisi olla se "Kerran bändäri aina bändäri" (tai mikänytsennimiolikaan biggrin.gif )

Mäkin katsoin ton leffan. Oli ihan hyvä. smile.gif Ja välillä sai nauraa ittensä kylläseks. biggrin.gif
HetaK
Karhuveljeni Koda ;D
Wilde
Katsottiin koulussa Tyttö sinä olet tähti. Oli ihana. wub.gif
Lanttu
Madagascar! IHAN PARAS wub.gif wub.gif
SuperMarjo
Viimeks eilen oltiin porukalla Rossossa ja sen jälkeen kaverille kattomaan leffaa. Piti vähän juhlia kun 7 vuotta oltu sama luokka ja nyt kun peruskoulu päättyi niin luokka hajosi. confused.gif Mutta katsoimme siis After Sunset, poikien valitsema leffa biggrin.gif Ihan jees oli, vaikken ihan pysynyt juonessa kärryillä kun tuli juteltua siinä samalla.. lookaround.gif
Kettis
Urban legends 3. Oli ihan kiva, paitsi että en nähny siitä kyllä varmaan puoliakaan kun olin tyynyn takana piilossa kakissa jännissä kohissa. laugh.gif
phard
Fc Venuksen ja Goal the movien.

aika jalkapallopainotteista laugh.gif
Patu
Jumanjin eilen neloselta wink.gif
sahku
Troijan. Ei oikein ollu hyvä, musta vähän liian pitkitetty ja tylsä thumbdown.gif Siitä olis saanu kyl paremman.
Any
X-Men 1 ja X-Men 2.
Avispa
Eläintohtori 2. ihan hyvä oli. Nähny monta kertaa aikasemminki. biggrin.gif
JennaS
FC Venuksen äsken katsoin. Ihan katsottava leffa biggrin.gif
-Else-
Jumanjin katsoin viimeeks
metsämarja
Juuri äsken katselin Eläintohtori 2. ihan hyvä,vaikka olenkin sen aikaisemmin katasonut maikkarilta

Mutta dvd:ltä viimeeksi katoin Narnian tarinat :velho ja leijona. Meilestäni se oli ihan mahtava, wub.gif vaikkakin ehkä hitusen liian pitkä (tai sit mua vaan nukutti kahen aikaan yöllä kun katoin sen rolleyes.gif )
Once
Tänään kävin katsomassa DaVinci -koodin. Oli tosi hyvä leffa, se ainakin minun mielestäni seuraa juonta tarkasti happy.gif
Netta
Eilen katsoin illan iloksi yhden suosikeistani, Garden Staten.

smile.gif
>tinja<
Mean Girls. Jenkeillä on kyllä hauskaa biggrin.gif
WeKKu
King Arthurin katoin. smile.gif
Nassikka
Viikko takaperin katottii Save the last dance ja Kolmetoista. Save the last dance oli edelleenkin hyvä, ei kuitenkaan ehkä niin hyvä mitä muistelin. Kolmetoista oli katsottava tongue.gif.
hannaj
Viimeksi katsoin elokuvan Avain pakoon, joka oli kyllä tosi hyvä. Suosittelen. wink.gif
>tinja<
Monster - Aileen Wuornoos smile.gif
Gin
Rock 'n' Roll High Schoolin katsoin juuri äsken :D
Joy.
LAINAUS(Once @ 9.6. 2006, 17:29)
Tänään kävin katsomassa DaVinci -koodin. Oli tosi hyvä leffa, se ainakin minun mielestäni seuraa juonta tarkasti happy.gif

Kotoin ton vähän aikaa sitten. Ihan hyvä(parempi kuin luulin), mut ois sen toisenkin "käärön" voinut ottaa mukaan. wink.gif
Kääpiö-
Tuossa sunnuntaina kaverin kotiteatterista The Phantom Of The Ophera. Ihan mukava elokuva, mutta aika paljon puhuvat ns. laulaen.. Ei kuitenkaan ihan kaikkein parhaita mitä olen nähnyt..
Miki*
LAINAUS(>tinja< @ 9.6. 2006, 19:45)
Mean Girls. Jenkeillä on kyllä hauskaa biggrin.gif

Olen samaa mieltä biggrin.gif

Itse katsoin eilen Notting Hillin. smile.gif
>tinja<
no tässä lyhyen ajan sisällä oon käynyt leffassa katsomassa Potc 2, Poseidon (Saksaksi dubattu) tongue.gif, ja Yli Aidan (??onkohan tuo sen suomenkielinen nimi) eli Ab Durch Die Hecke, saksaksi myös. tulee visssiin Suomeen syyskuussa tai jotain?
Cerasi
LAINAUS(Kääpiö- @ 8.8. 2006, 12:33)
Tuossa sunnuntaina kaverin kotiteatterista The Phantom Of The Ophera. Ihan mukava elokuva, mutta aika paljon puhuvat ns. laulaen..

Ihan Opera vain. Ja se on musikaali, joten laulu on aika oleellinen osa wink.gif

Eilen katsoin sen maikkarin elokuvan, Kunnes toisin todistetaan. Alku oli mun mielestä liian sekava.. eikä nyt muutenkaan mitenkään erityisen hyvä. Vaikka on Harrison Ford kyllä jotenkin niin symppis aina... biggrin.gif
Wilde
Perhosvaikutuksen katsoin viimeksi viikonloppuna. Oli kyllä aika jännä leffa. ph34r.gif
Omppo
Perhosvaikutus oli aivan mahtava! En ole pitkään aikaan katsonut yhtä hyvin rakennettua leffaa smile.gif
sahku
Taisi olla Pirates of the Caribbean 2 wink.gif
JennaS
Perhosvaikutuksen katsoin jo toistamiseen. Tosin sunnuntain leffaillasta jäi alku poies kun piti lähtee hakemaan isosiskoa keskustasta biggrin.gif . On muuten hyvä lehva.
Netta
Amores Perros tai Huono Kasvatus, en muista missä järjestyksessä nuo katsottiin. Katsottu on monesti ennenkin, mutta tykkään vaan niin kovasti smile.gif Etenkin Amores Perros on kyllä ihan suosikkilistani kärkipäätä.
Miki*
American Pie - Band Camp biggrin.gif
<Aino>
Yritin katsoa sellaista kuin Duets, mutta se oli aika tylsä. Viimeisin "kunnolla" katsottu taitaa olla Unta vai rakkautta. Ihana leffa!! smile.gif
<Iida>
Viime yönä tuli katsottua joku kauhuelokuva, jonka nimi ei nyt tule mieleen, ja Vaimoni on koira. Kauhuelokuva oli hyvä, mutta tuo "komedia" Vaimoni on koira. Maailmankaikkeuden surkein elokuva lookaround.gif
Once
Perhosvaikutuksen katsoin viimeksi. Hyvä leffa, tykkäsin smile.gif
WeKKu
Taisin kattoa Troijan viimeksi. Tykkään.
Emma
Cabaret-musikaalin. Aivan ihana <3.
phard
Brokeback Mountain cool.gif
Cerasi
Beowulf & Grendel. Sääli, ettei ko. elokuvaa koskaan tuotu viralliseen levitykseen Suomeen sad.gif
Evy
Leffateatterissa taisin käydä viimeksi katsomassa Pirates of the caribbean 2:sen, (oli muuten toosi hyvä biggrin.gif ) tv:stä en muista mitä olisin katsonut viimeksi. smile.gif
hannaj
Katsoin italialaisen elokuvan "Kaunis Elämä". Hyvähän se on, kun jo neljättä kertaa sen jaksoin katsoa. biggrin.gif
Wupsu
mie kahtoin viimeksi kissojen valtakunta ja varjojen valtakunta.. (molemmat siis eri leffoja..)

varjojen valtakunta oli hyvä tykkäsin..

ei siis kissojen valtakuntakaan mikään huono ollut mutta siis tykkään varmaan enemmän toiminta/kauhusta kuin animaatioista.. biggrin.gif
LaRa & Olli
Leffateatterissa tuli viimeks katsottua toi Pirates of Caribbean 2, mutta sen jälkeen tuli illanvietossa katsottua Shrek ties kuinkamonennen kerran. Onneksi on tuo proju kotona niin syysiltojen pimetessä voi katsella kesällä ohi menneet uutuudet. Raumalla kun ei voi kuvitellakaan, tällainen Finnkinoon tottunut, menevänsä leffaan. sneaky2.gif Toivottavasti saadaan mekin joskus oma kunnollinen teatteri, niin ei tartte Poriin (50km) asti ajella leffan takia!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.