Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
pikkuessi
televisiosta tuli sunnuntaina spider man 2 ja sitä tuli katsottua kun odottelin idolsin tuloslähetystä. biggrin.gif
Cerasi
Bang Bang Orangutang. En erityisemmin pitänyt, vaikka toki mr. Persbrandt sangen viehättävä olikin.

Ja eilen Mission Impossible III. Plah. Eiks joskus vois olla action-leffaa, jossa olisi onneton loppu, eikä päähenkilö onnistuisi pelastamaan koko maailmaa? Ja eiks joskus voisi tulla jotakin seurauksia siitä, että päähenkilö sattuu tuhoamaan ties mitä suorittaessaan tehtäväänsä?
Lydia
Broken Flowers

- ihan kiinnostava leffa, avoin loppu jäi hämäämään tongue.gif
Cerasi
Million Dollar Baby. Pidin, oikein mukava ja katsomisen arvoinen smile.gif
-Paupi-
Mamma Mia thumbup.gif wub.gif
Bluebell
breakfast clubista näin lopust ehkä 15min ja jäi sylettämään kun en alusta asti nähnyt. angry.gif Löytysköhän sitä leffavuokraamosta..
LaRa & Olli
Luulis löytyvän, jos et elokuvateatterissa tuota viimeistä 15 minuuttia nähnyt... rolleyes.gif

Eilen illalla vilkuiltiin Yön Ritari. Tykkäsin! happy.gif
Cerasi
Blade Runner. Outo, mutta ihan hyvällä tavalla.

Cinderella Man. Russell Crowe oli ihana ^^ Itse leffakin ihan jees.
Tosin mä en kyllä millään ymmärrä nyrkkeilyä.. ko. "urheilulaji" menee samaan kategoriaan kuin mm. formulatkin - ei vaan voi tajuta, mikä niissä on muka niin hienoa.

edit, lisää leffoja (viime päivinä olen istunut aika tiivisti telkan edessä...)
Valiant. Olin pettynyt, koska yle esitti dubatun version, olisin niin tahtonut kuulla Ewan McGrogorin suorituksen.. ihan kiva kuitenkin.

Peter Pan (2003 version). Yäääh... tönkkö ällösiirappinen teinirakkausviritelmä. Ainekset parempaan käsittelyyn olivat kyllä tarjolla, mutta elokuvassa ei niitä onnistuttu hyödyntämään. Onneksi Jason Isaacsin tuplarooli sentään oli aika herkullinen asetelma tongue.gif
Wupsu
Muumio - Lohikäärmekeisarin hauta
Indiana Jones ja Kristallikallon valtakunta

Muumio on hyvä ja katsomisen arvoinen leffa tykkäsin todellapaljon!
mutta indiana Jones ei ollut läheskään niin hyvä kuin olisin voinut toivoa.. Edelliset ovat huomattavasti parempia...
Cerasi
Mamma Mia!
Ihana paratiisisaari... onneksi katselin leffan perään dvd:n ekstroista making of -pätkiä yms., ja pääsin toteamaan, ettei moista paikkaan todellisuusessa ole olemassa biggrin.gif
hellu.
^Mä oon vakaasti sitä mieltä että extrat pilaa leffan kuin leffan. Ne pitäis niin kieltää!! rolleyes.gif
Cerasi
LAINAUS(hellu. @ 12.1. 2009, 22:06) *
^Mä oon vakaasti sitä mieltä että extrat pilaa leffan kuin leffan. Ne pitäis niin kieltää!! rolleyes.gif

Mutta toisaalta, eihän niitä ole pakko katsoa tongue.gif Vaikka mä kyllä ainakin oon sellainen, että pitää dvd-levyt hyödyntää "koko rahan edestä" eli kaikki, mitä vaan siihen on tungettu pitää katsoa... tyhmää kyllä, monesti todellakin pilaa elokuvan tunnelman.
Bluebell
Viime aikoina on leffojen katselu vähän jäänyt.. Edelliseen viestiini lisäten tuli tuo breakfast club onnekseni leffa-kanavalta. biggrin.gif

Twilightin kävin kattoo tammikuun alussa ja koukkuun jäin, vaikka päähenkilöä näytellyt Kirsten Stewart näytteli liian yksitoikkoisesti. Vähän enemmän ilmettä mukaan jatko-osaan kiitos..

Hamekyttä pyörikin sitten viikonloppuna nelosella ja vähän kerkesin näkemään, vaikutti hyvältä smile.gif
Fasciner
LAINAUS(Bluebell @ 27.1. 2009, 17:52) *
Twilightin kävin kattoo tammikuun alussa ja koukkuun jäin!

Samoin!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.