Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
Cerasi
E.T. ja Henkien kätkemä. ET:n olin viimeksi nähnyt joskus ihan pikkunappulana, joten ajattelin nyt sitten sen katsoa kunnolla... ja se oli älyttömän tylsä. Aiemmalta katselukerralta mieleen oli jäänyt ainoastaan se, että mun mielestä ET on älyttömän ruma ja ällö, enkä ollenkaan tajunnut, miksi kaikki muut sanovat sitä söpöksi. Enkä tajua vieläkään, yök.
Henkien kätkemä oli sen sijaan tosi kiva. Mun ehkä tarvitsee kohta oikeasti luopua tästä "en pidä animaatioelokuvista" -kannastani tongue.gif
riiT
Katoin illalla Pirates of the Caribbean - Mustan helmen kirous. Yks parhaimpia leffoja! thumbup.gif Ja Johnny Depp wub.gif
Kituli
Katsoimpa joululahjaksi saamani Hide And Seek leffan.

Ihan jees oli, eipä pelottanut (vaikka niin olisin toivonut) mutta hienosti toteutettu leffa ja juontakaan ei nyt ihan ennalta voinut arvata.
Maniac-
Valtion vihollinen. Se tuli telkasta pari päivää sitten.. en oo joulun aikaan jaksanu löhötä telkkarin edessä. pääasiassa ollut oman kullan kainalossa. wub.gif
Jasmin
Hmm... Joulun saldona Sinisilmä-Mickey, Amelie sekä Pirates of the Caribbean 2.

PotC:issa ei ollut juuri kehumista - järjetöntä ryntäilyä ja jäi tosiaan kesken. Tuntuu lähinnä siltä, että ko. lefa on tuotettu sillaksi ensimmäisen ja kolmennen osan välille, pyh.
Lydia
E.T:n aivan ihanaa oli pitkästä aikaa nähdä se, eikä seurassakaan vikaa ollut wub.gif
Cerasi
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest, Star Wreck: In the Pirkinning ja Grimmin veljekset. Lyhyesti todetakseni PotC2 oli huonompi, Star Wreck parempi ja Grimmin veljekset yhtä heikko kuin muistin (kaikki elokuvat tuli siis katsottua nyt toiseen kertaan).
Netta
Ostin Sin Cityn ja Constant Gardenerin tänään, niitä olisi tarkoitus iltasella katsoa (taas kerran wink.gif) Etenkin jälkimmäisestä tykkään ihan hirveästi, Rachel Weisz on ihan ehdoton suosikkinäyttelijättäreni ja kyseinen leffa on kokonaisuutena ihan loistava. Sin City... ihanan outo.

Viimeksi taisin katsoa Elämäni ilman minua, ties kuinka monetta kertaa senkin.
Oona
Henkien kätkemään ei koskaan kyllästy smile.gif Mutta viimeisimmäksi katsoin joululahjaksi saamani Lassien, siis Lassie Come Home, se uusin versio ja voi nyyhky cray.gif Herkistelin Taigan (lyhytkarvaiseen) valkoiseen kaulukseen, se pitää mua varmaan hulluna wink.gif

Sin Cityn haluaisin jostain syystä katsoa, mutta kuulemma siinä vain tapetaan ihmisiä (?)
Maximilliam
Deep Blue Sea, aina vain tämäkin leffa huononee mitä useamman kerran sen näkee sleepy.gif
SanniM
tänään tuli katottua the blair witch project 2. oli aika naurettava
Netta
LAINAUS(Oona @ 27.12. 2006, 18:35)
Sin Cityn haluaisin jostain syystä katsoa, mutta kuulemma siinä vain tapetaan ihmisiä (?)

Katso ihmeessä, ei minusta ainakaan siinä ole ihmisten tappaminen mitenkään ylisuuressa osassa (: Kyllä siinä huomion vie enempi se visuaalinen toteutus, muiden seikkojen ohella. Makea kokonaisuus.
pips_a
LAINAUS(Jasmin @ 26.12. 2006, 20:53)
PotC:issa ei ollut juuri kehumista - järjetöntä ryntäilyä ja jäi tosiaan kesken. Tuntuu lähinnä siltä, että ko. lefa on tuotettu sillaksi ensimmäisen ja kolmennen osan välille, pyh.

Mä olin kans pettynyt tohon kakkoseen... kävin jo elokuva teatterissa sen kattomassa ja nyt sain joululahjaks myös... loppus tyhmästi ja mulla tuli ihan sellanen olo et ihan tahallaan jätettiin tollasseeseen kohtaan et yritetän taata sitä, että kolmas osa sais kans valtaisat katsoja määrät...
yleensä tollasta näkee vaa tv-sarjoissa et jätetään sellasseeseen kohtaan et ihmisen on mielenkiinnosta pakko katsoa seuraavakin osa dry.gif
olin pettynyt, koska ykkösestä pidin paljon! confused.gif
Toivottavasti kolmasosa ei tuota pettymystä..

Saatiin myös lahjaksi iki-ihana Muumipeikko ja Pyrstötähti leffan, johon ei ikinä kyllästy... vanhan leffan joku lainasi ja jätti palauttamatta dry.gif ja nyt saatiin pikkusiskon kanssa se joululahjaks ... ihan loisto leffa (vaikka onkin muumeja) thumbup.gif

Disneyn Cars leffa saatiin myös... petyin, odotin parempaa ja kun pikkusisko kehui maastataivaaseen sen, mutta mä odotin parempaa. Alku oli vielä ihan hyvä, mutta sitten meni yli kun se tien korjaus - juttu tuli rolleyes.gif meni jotenkin ylitse ja vielä tylsäksikin. Loppukaan ei ollut mitenkään hyvä...

Eilen lainattiin komedia Sinun, minun ja meidän ... tyhmä leffa ei voi muuta sanoa rolleyes.gif jotenkin ihan liioiteltu leffa... jos joku on nähnyt Villi Tusina - leffan niin tota voi verrata siihen, mutta kaikki on liioiteltu vain pari kertaa suuremmiksi. En pitäny yhtään.. onneks seura oli hyvää ja väsytti niin, että mikä vain leffa kävi ja jaksoin kattoa jopa loppuun happy.gif

Eilen ja edellispäivänä tulleet Riiviöt olivat niin huonoja, että en jaksanut katsoa edes loppuun rolleyes.gif

Siinä nyt joulun ja sen jälkeen katottuja leffoja... vielä ois Matti - leffa kattomatta... odotukset sitä leffaa kohtaan eivät ole suuret!
-Tintti-
eilen käytiin kattomassa holiday . en mä nyt oikeen tiiä mitä siitä pitäis sanoa.. ihan ookooo laugh.gif Aina sillon tällöin jaksaa kattoa tommosta kunnon rakkaushömppääkin.
-Maija-
Hmm.. Mikähän se olisi, oiskohan se E.T ?
En oo ihan varma lookaround.gif
ellien
Virran viemää(ihan alkuperäisenä, ei suomeksi dubattuna), oli aivan loistava smile.gif . Yksi parhaimmista uusista leffoista pitkään aikaan.
Kituli
Eilen katsottiin ystävien kanssa Paholainen pukeutuu Pradaan.

Ei ollut mun tyylinen leffa (liikaa vaatteita ja liikaa epävarmuutta ja riitelyä), mutta hyvässä seurassa siihenkin eläytyi niin hyvin ja tuli naurettua niin, että onnistuin tukehtumaan melkein...
Netta
Eilen käytiin ensin katsomassa leffateatterissa Babel (tykkäsin, vaikkei vetänytkään vertoja Amores Perrosille), sitten illemmalla katsoin dvd:ltä itselleni joululahjaksi ostamani korealaisen Viisi vuodenaikaa. Visuaalisesti joku maailman kaunein, ja muutenkin ihan omaa luokkaansa, mutta täytyy myöntää että kaikkein eniten pidin silti alusta (ensimmäinen vuodenaika: kevät).
Cerasi
Pingviinien matka, Da Vinci -koodi ja Lost In Translation. En pitänyt pingviinien matkasta, se oli tylsä. Da Vinci -koodi tuntui nyt toisella katselu kerralla paljon huonommalta, jotenkin se elokuva ei vain toimi (toisaalta eipä se kirjakaan kummoinen ole). Onneksi on sentään Paul Bettany, joka hoiti hommansa oikein hyvin smile.gif
Lost In Translation sen sijaan oli todella hyvä, aivan ihana elokuva.
Once
Pirates of the Caribbean: Kuolleen miehen kirstu. Hyvä leffa, vaikkakin huomaa selvästi että on väkisin tehty jatko-osa ykköselle.. Johnny Depp nyt on aina ihana happy.gif
takkutukka
Menolippu Mombasaan wub.gif thumbup.gif
Gin
2046. Oli se kyllä hyvä wub.gif Ehkä jotenkin hidastempoinen, ei tuntunut enää yhtä kiehtovalta kuin ensimmäisellä kerralla, mutta kyllä hyviä näyttelijöitä on aina ilo katsoa. Alussa tosin olin todella hämääntynyt kun kaiuttimista alkoi kuulua japania vaikka leffa itsessään on kiinalainen, on siitä jo vuosi aikaa niin en muistanut sitä juontakaan enää.
>tinja<
Lost in Translation ja Menolippu mombasaan smile.gif molemmat kivoja
Parta^
Ipanat Pariisissa biggrin.gif

Ihan sikahauska leffa oli kyllä! Katoin telkkarista kun neloselta tuli. teehee.gif
*Sanni
Mä katoin kans ton Menolippu Mombasaan (kolmatta kertaa...) smile.gif
Se on joka kerta ihan yhtä hellyyttävä ja koskettava, se on vaan jotenkin niin... wub.gif
Sundae
40v. ja neitsyt biggrin.gif Hupaisa leffa, mutta lopusta en oikein pitänyt. Sen olis ehkä jotenkin toisella tavalla toteuttaa..
Mona_
moulin rouge biggrin.gif varmaan miljoonas kerta kun sen kattoin biggrin.gif
hannaj
Tänään katsottiin "Kolmetoista". Olen sen kerran aikaisemminkin nähnyt, mutta oli silti ihan mielenkiintoista katsoa se uudelleenkin. Se on kuitenkin jotenkin niin todentuntuinen ja aihekin realistinen. sleepy.gif
Maniac-
Tänään katoin poikaystävän kanssa Boogeymanin.. Ja se kun pelästyttää mut aina kaikais jännissä kohdissa. shifty.gif
Eve
Pan´s Labyrinth smile.gif
Avispa
thumbup.gif Menolippu Mombasaan. Ihan huippu ja aina yhtä hauska. biggrin.gif
Lydia
Lapsia ja aikuisia smile.gif
takkutukka
LAINAUS(Affe @ 31.12. 2006, 00:27)
thumbup.gif Menolippu Mombasaan. Ihan huippu ja aina yhtä hauska. biggrin.gif

Samaa mieltä laugh.gif
wiltsu01
Paha pukki. Oli tosi hauska biggrin.gif
Liisa
Pirates of the caribbean- mustan helmen kirous thumbup1.gif
tosi hyvä, kolmatta osaa odottelen. wink.gif
sahku
Monster in law eli anoppi on pahin biggrin.gif

Sori, kirjoitusvirhe rolleyes.gif
tuunanen
Peter Pan ( wub.gif ), Little Nicky ja AquaMarine (?). Viime yönä leffaputki.. smile.gif
Quéta
Game Over, ihan mielenkiintoinen elokuva. Tosin tuntu aika lyhyeltä ja välillä oli jotenkin sekava. wink.gif
Kettis
Da vinci -koodi. Yhtä hyvä kuin ennenkin, kirja tosin on paljon parempi. smile.gif
Sundae
Tänään tuli katseltua Battle Royale ja Sin City. Battle Royale oli aika, hmm, mielenkiintoinen biggrin.gif Jos joku on BR:n katsonut, tietää kyllä mitä tarkoitan wink.gif Sin Cityn näin vihdoin ja viimein, mun piti se jo käydä katsomassa silloin kun se pyöri leffoissa. Jännästi toteutettu, tykkäsin kovasti smile.gif
hannaj
Perhosvaikutus. Oli kyllä paras elokuva pitkiin aikoihin. smile.gif Oli jotenkin vaikea saada unta tuon jälkeen, kun jäi niin mieleen pyörimään...
Netta
Amores Perros, yksi kaikkien aikojen suosikkileffoistani. Joka katselukerralla entistä upeampi.

smile.gif
Cerasi
Geishan muistelmat. Oli ihan kiva, ei mikään hirmu erityinen välttämättä, mutta tavallaan aika ihana tarina..
Zola
Holiday, tossa joulun välipäivinä.. Se oli hömppää, joka sopi hyvin jouluun.. wink.gif
<Iida>
Saippuaprinssi ja Material Girls blink.gif . Lentokoneessa joo-o... Molemmat yhtä huonoja.
wuppis
MTV3:lta tuli se nörtti elokuva jonka nimeä en muista, mutta sen katsoin tekemisen puutteen takia. Aika älytön elokuva, ihan hauska, mutta semmonen perus amerikkalainen vanha teinielokuva. smile.gif
italianG
Kävin tänään katsomassa The Holiday. Mielestäni se oli aivan mahtava elokuva, paras aikoihin!
zseverus
Geishan muistelmat ja Da Vinci koodi katsottiin uutenavuotena kaverin kanssa. Molemmista tykkäsin. ^^
Sundae
Tänään tuli katseltua Passion of the Christ, joka oli mun mielestä parempi ekalla katselukerralla. Sitten tuli katseltua City of God, leffa Rion slummielämästä. Tavallaan erään pojan elämänkerta ja sitä rataa. Hyvä leffa smile.gif
-Tintti-
Äsken katoin ice age kakkosen smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.