LAINAUS(Jasmin @ 26.12. 2006, 20:53)
PotC:issa ei ollut juuri kehumista - järjetöntä ryntäilyä ja jäi tosiaan kesken. Tuntuu lähinnä siltä, että ko. lefa on tuotettu sillaksi ensimmäisen ja kolmennen osan välille, pyh.
Mä olin kans pettynyt tohon kakkoseen... kävin jo elokuva teatterissa sen kattomassa ja nyt sain joululahjaks myös... loppus tyhmästi ja mulla tuli ihan sellanen olo et ihan tahallaan jätettiin tollasseeseen kohtaan et yritetän taata sitä, että kolmas osa sais kans valtaisat katsoja määrät...
yleensä tollasta näkee vaa tv-sarjoissa et jätetään sellasseeseen kohtaan et ihmisen on mielenkiinnosta pakko katsoa seuraavakin osa
olin pettynyt, koska ykkösestä pidin paljon!
Toivottavasti kolmasosa ei tuota pettymystä..
Saatiin myös lahjaksi iki-ihana Muumipeikko ja Pyrstötähti leffan, johon ei ikinä kyllästy... vanhan leffan joku lainasi ja jätti palauttamatta

ja nyt saatiin pikkusiskon kanssa se joululahjaks ... ihan loisto leffa (vaikka onkin muumeja)
Disneyn Cars leffa saatiin myös... petyin, odotin parempaa ja kun pikkusisko kehui maastataivaaseen sen, mutta mä odotin parempaa. Alku oli vielä ihan hyvä, mutta sitten meni yli kun se tien korjaus - juttu tuli

meni jotenkin ylitse ja vielä tylsäksikin. Loppukaan ei ollut mitenkään hyvä...
Eilen lainattiin komedia Sinun, minun ja meidän ... tyhmä leffa ei voi muuta sanoa

jotenkin ihan liioiteltu leffa... jos joku on nähnyt Villi Tusina - leffan niin tota voi verrata siihen, mutta kaikki on liioiteltu vain pari kertaa suuremmiksi. En pitäny yhtään.. onneks seura oli hyvää ja väsytti niin, että mikä vain leffa kävi ja jaksoin kattoa jopa loppuun
Eilen ja edellispäivänä tulleet Riiviöt olivat niin huonoja, että en jaksanut katsoa edes loppuun
Siinä nyt joulun ja sen jälkeen katottuja leffoja... vielä ois Matti - leffa kattomatta... odotukset sitä leffaa kohtaan eivät ole suuret!