"vain koiraihmisille".. en tykännyt leffasta, En sitte yhtään...
Finding Neverland tai sitten Tähtitreffit (

) En muista kumpi oli viimeisin..
Finding Neverland on viimeisin leffa, jonka olen nähnyt. Viikonloppuna katselin. Tykkäsin kyllä tosi paljon leffasta, oli oikein hyvä.
Elokuvissa taas ei ole tullut käytyä aikoihin, viimeksi taisin käydä katsomassa Lupauksen. Tämä käytiin parin kaverin kanssa katsomassa ihan vain historian työtä varten, mutta oli kyllä ehdottomasti parempi kuin odotin.
Saturday night fever telkasta ja hyvä oli edelleen
Siskoni kanssa käytiin lauantaina elokuvissa katsomassa M:I III (onks se joku Vaarallinen tehtävä vai mikä suomeks), joka oli kyllä ihan hyvä, vaikkei ykkösosaa voita mikään..

Olin etukäteen jostain kuullut/lukenut, että kun ohjaajana on Alias-tv-sarjan ohjaaja, niin samoja elementtejä löytyy elokuvastakin ja näin kyllä olikin, mutta ei se mua ainakaan haitannut kun tykkään Aliaksestakin..

Suosittelen jos tykkää Tom Cruisesta tai actionista..
~mirGGu~
11.5. 2006, 16:17
tais olla Femme Fatale ja sitä ennen Notre Damen kellonsoittaja (siis Disneyn klassikko). Tänä vuonna tullu osteltua ja kateltua leffoja ehkä liikaaki..
*Jassu*
11.5. 2006, 18:50
ice age2. Oli aivan mahtava jatko-osa, sai nauraa!
Taisin katsoa lauantai-iltana telkasta Miehet elämässäni. Paitsi etten nähnyt sitä ihan alusta asti, mutta sen mitä näin, oli ihan mielenkiintoista. 15-vuotias tyttö sai lapsen ja niin edespäin. Loppu oli jotenkin tylsä.
wenakko
14.5. 2006, 14:36
Mä kattoin eilen illalla sen Crossroads - Tienristeyksessä. Oli aika kuiva, en tykänny :/
valentine
14.5. 2006, 14:46
oisko se ollu iceage 2
popoferro
14.5. 2006, 17:16
Madagascar tuli katottua viikonloppuna toisen kerran
...I like to move it move it...
maantiekiitäjä
17.5. 2006, 20:52
Viimeksi taisin katsoa nauhoitetun Amerika Pie 2... Ihan ok... Hieman erilaista huumori kuin minulla, mutta jotkun kohdat ihan hauskoja... Ehkä hieman outoa katsoa tämä elokuva vanhenpien kanssa...

Leffateatterissa kävin kattomassa Ice Age 2. Se oli hauska!
Brokeback Mountainin tänään. Hyvä leffa, joskin mun odotukset taisi olla vähän suuremmat. Mutta tykkäsin kyllä. Jake Gyllenhaal oli loistava roolissaan.
Nelosen perjantai leffa tuli katottuu. Nimee en muista. Mutta ihan hyvä leffa. Jotkut kohdat tosi hyviä!
tuunanen
20.5. 2006, 09:23
LAINAUS(Affe @ 20.5. 2006, 07:19)
Nelosen perjantai leffa tuli katottuu. Nimee en muista. Mutta ihan hyvä leffa. Jotkut kohdat tosi hyviä!

Leffa tais olla nimeltään Elukka.. Katoin puolella silmällä..
The Others. Katoin sen vähän höyryissä lauantaina aamuviideltä, ja nukahdinkin välillä, mut mun mielestä se oli aika ahdistava.
imanteli
23.5. 2006, 08:15
Frida-leffan tuli alkua tuli puolella silmällä seurattua ennen Euroviisuja.. Perjantaina katsoin leffan Elukka..

Se oli kyl hyvä leffa..
Katsoin eilen kun olin kipeenä leffan Unelma Afrikasta. Oli tosi hyvä, tykkäsin !
Katoin sen Takaa-Ajattu leffan, joka tuli eilen..
Päivällä katoin Pianistin luokan kanssa, ahdistava mutta todella hyvä leffa. Ja nyt illalla Anna palaa!, maailman surkein cheerleader-hömpötys, jonka näin ties monettako kertaa.
~Wanda~
23.5. 2006, 20:37
Lauantaina tuli katsottua taas pitkästä aikaa American pie.. ;D
Pasadena
23.5. 2006, 21:20
Katoin eilen Canalilta Hain tarinan pikkusiskon kanssa.

OLI HYVÄ!
Vietettiin kaverin kanssa juuri Pulp Fiction -päivä
Joo itsekkin katsoin Hain Tarinan toistamiseen Canalilta

. Se on vaan niin hyvä... Tänään pitäs kattoa sitten Saw .
Tyttö sinä olet tähti katottiin kaupallisten tunnilla koulussa.
Madagascarin katttoin
Eilen illalla katsoin ton 101 dalmatialaista, animaation siis. Se on IHANA

Rakastin pienenä, rakastan nyt.
Rambo 1 ja 2!
Narnian tarinat. Tosi hieno leffa, tykkään muutenkin fantasioista niinkuin sormusten herrasta ja tällasista.
FC Venuksen.

Hyvä leffa. Oli pakko ostaa dvd kun kävi sillon ensi illassa kattomassa.

Ja sitä leffaa ollaan katottu viimeset päivät aamulla ja illalla.
VC Venus lainattiin tossa muutama päivä (keskiviikkona) sitten ja se oli ihan hyvä leffa

ainakin nöin suomalaiseksi...
itseasiassa torstai iltana katottiin kaverin kanssa, samalla kun laitettiin koiria Somerolle kuntoon, xXx - leffa , oon nähnyt sen aikasemmin ja hyvähän se on

mutta oikeestana en tie katoinko sitä varsinaisesti ku laitettiin koiria samalla kuntoon ja sen jälkeen katottiin hetki ja mentiin nukkumaan kesken leffan
Viimeksi on tainnut tulla katottua Vanilla Sky vai mikä se eilinen Nelosen leffa olikaan.. Ihan hyvä se oli.
Eilen katoin legend of zorron
Once Upon a Time in MEXICO =) hyvä leffa.
Vanilla Sky
Helatorstaina katsoin Neljät häät ja yhdet hautajaiset.
Eilen katoin neloselta sen leffan, oliks se nyt Vanilla Sky : D
No eilen katoin alkua Liekehtivästä pikarista. Kokonaan katoin viimeksi "Tyttö, sinä olet tähti". Tuo leffa oli jotenkin.. juoneton? Siinä ei oikein ollut päätä eikä häntää. Vähän tylsäkin se oli. Ei jaksanut katsoa.
Mutta Liekehtivä pikari on mahtava. Tykkään siitä tooosi paljon <3
wenakko
29.5. 2006, 21:04
Mä kattoin tuli lauantaina neloselta se joku vakuutushommeli

Ihan hauska oli.
-Krista-
30.5. 2006, 08:19
Ice Age 2:en. Oli tosi hauska
FC Venuksen. Oli ihan mielettömän hyvä!
cavalier
30.5. 2006, 13:18
Koulussa katsottii hissan tunnilla Anastasia

oli aika lapsellinen (olen 7 lk) mutta hauska, varsinkin kaikki henkilöt, koska ne olivat aivan naurettavia
Dirty Dancing 2

ihana leffa ja hyvät näyttelijät
eilisen maikkarilta tulleen "kerrran bändäri aina bändäri" oisko ollu leffan nimi.. *huono nimi muisti*
Lauantaina maikkarilta American Beautyn... edelleen mieletön leffa, vaikka sen onkin nähnyt monasti, parempaa ei ole eikä taida tulla
*Jassu*
30.5. 2006, 18:34
Katsoin sen uusitun version King Kongista. Oli todella hyvä, mutta miksi sen jättiläisgorillan piti kuolla siinä lopussa...
Uneton Seattlessa. Hehee, aika huono
tuunanen
31.5. 2006, 16:37
Sibeliusta katottiin tunnilla.. Tipuin samantien kärryiltä..
madagascar kemian tunnilla
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.