Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vesikoira pulinaa ja pölpötystä
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Xenju
Eli täällä voidaan pulista ja pölistä Vesikoirista biggrin.gif Kertokaas lempi vesikoira rotu ja miks just se on niin ihana? Mulla on toi Portugeesi <3 Aivan ihana ! Sillä on ihana luonne , vaikka itseppäisyyttä löytyy , mutta se ei haittaa laugh.gif
tuunanen
Lagotto on lempparit, vaikka irlanninvesispanielitkin on ihania.. wub.gif Lagotto siksi, koska meiltä semmonen takkukasa löytyy.. laugh.gif
Xenju
LAINAUS(tuunanen @ 21.3. 2006, 14:46)
Lagotto on lempparit, vaikka irlanninvesispanielitkin on ihania.. wub.gif Lagotto siksi, koska meiltä semmonen takkukasa löytyy.. laugh.gif

Lagotot ovat viime aikoina tulleet minunkin mieleen biggrin.gif Mutta Irlanninvesispanielit on musta parhaita vesikoiria ja Portugeesit wub.gif
Tippa
Portugalinvesikoira. Niihin olen päässyt tänä vuonna tutustumaan ja ovat aivan
lumonneet minut smile.gif <3 Espanjanvesikoira on myös kasiryhmän roduista
ykkösenä portugeesin rinnalla. smile.gif
Pulina
Irskit joo wub.gif Täältä löytyy yksi pieni vesipuhveli.. smile.gif
Xenju
LAINAUS(Tippa @ 26.3. 2006, 11:53)
Portugalinvesikoira. Niihin olen päässyt tänä vuonna tutustumaan ja ovat aivan
lumonneet minut smile.gif <3 Espanjanvesikoira on myös kasiryhmän roduista
ykkösenä portugeesin rinnalla. smile.gif

Kyllä vaan smile.gif Minäkin olen niihin tänä vuonna saanut tutustua ja aivan ihania onkin wub.gif
Nera
LAINAUS(JH Portugali @ 28.3. 2006, 16:26)
Kyllä vaan smile.gif Minäkin olen niihin tänä vuonna saanut tutustua ja aivan ihania onkin wub.gif

Minäkin olen portugeeseihin tänä vuonna tutustunut ja ne ovatkin jo valloittaneet sydämmeni wub.gif wub.gif
Nera
Mun lemppareita on kyllä portugeesit wub.gif Itsepäisyyttä kylläkin on laugh.gif Mitä harrastatte oman vesikoiranne kanssa?
Tippa
Itselläni siis ei portugeesia ole, mutta tuttujen portujen kanssa harrastetaan tokoa, agilitya ja näyttelyitä smile.gif
Nera
Ei mullakaan omaa ole..Näyttelyissä käyn yhden portugeesin kanssa ja JH Portugali käy myös samalla koiralla kuin minä. wink.gif
Xenju
AAW , Kuinka rakastunut olen Portugeeseihin wub.gif Ihan hulluna , pää hajoo wub.gif
ellien
Kyllä se portugeesi vie voiton smile.gif . Silloin joskus kun kisasin junnuissa portugeesin kanssa niin ihastuin tuohon rotuun. Todella valloittavia tapauksia.
Xenju
LAINAUS(ellien @ 31.3. 2006, 19:24)
Kyllä se portugeesi vie voiton smile.gif . Silloin joskus kun kisasin junnuissa portugeesin kanssa niin ihastuin tuohon rotuun. Todella valloittavia tapauksia.

Niin ovat wub.gif Mutta joskus itseppäisyys tekee temppuja xD
Nera
Joo itsepäisyys on kyllä huomattu x) Monesti kun ollaan harjoiteltu kehiin yms. niin siinä se on sitten huomattu että itsepäisyyttä löytyy laugh.gif Ihana rotu kyllä on!! wub.gif wub.gif
Tippa
LAINAUS(JH Vesikoira @ 31.3. 2006, 19:07)
Joo itsepäisyys on kyllä huomattu x) Monesti kun ollaan harjoiteltu kehiin yms. niin siinä se on sitten huomattu että itsepäisyyttä löytyy laugh.gif Ihana rotu kyllä on!! wub.gif wub.gif

Minkä niminen portugeesi kyseessä, jos saan udella? smile.gif
Nera
LAINAUS(Tippa @ 1.4. 2006, 11:18)
Minkä niminen portugeesi kyseessä, jos saan udella?  smile.gif

Aguatelin Estrela "Daami" wub.gif smile.gif
Xenju
LAINAUS(JH Vesikoira @ 1.4. 2006, 13:43)
Aguatelin Estrela "Daami" wub.gif smile.gif

DAAMI <3<3<3<3<3<3 Tänään juuri oltiin kattomassa sitä söpöläistä wub.gif
Nera
LAINAUS(JH Portugali @ 6.4. 2006, 18:09)
DAAMI <3<3<3<3<3<3 Tänään juuri oltiin kattomassa sitä söpöläistä wub.gif

Niin wub.gif Lauantaina mennään pesemään tätä kyseistä koiraa ja saa nähdä mitä siitä tulee kun Daami ei yhtään tykkää vedestä. Varsinainen vesikoira xD
Tippa
LAINAUS(JH Vesikoira @ 6.4. 2006, 18:59)
Niin wub.gif Lauantaina mennään pesemään tätä kyseistä koiraa ja saa nähdä mitä siitä tulee kun Daami ei yhtään tykkää vedestä. Varsinainen vesikoira xD

laugh.gif Minun tuntemat portugeesit taas ovat ihan hulluina veteen ja sadesäällä on kaikkien kivointa lenkkeillä.. biggrin.gif
Nera
LAINAUS(Tippa @ 6.4. 2006, 20:11)
laugh.gif Minun tuntemat portugeesit taas ovat ihan hulluina veteen ja sadesäällä on kaikkien kivointa lenkkeillä.. biggrin.gif

Daami kyllä kävelee vesilätäköiden päältä ilman huolia, mutta kasvattaja sanoi että pesu saattaa olla sitten aika hankala prosessi xDSaa nähdä kuinka märkänä sieltä sitten tullaan kaverin kanssa (JH Portugali) laugh.gif
Nera
Kuinka portugeesit menestyvät muuten Tokossa? smile.gif
Avispa
Itselläni lempi vesikot on portugalinvesispanieli ja irlanninvesispanieli. Niihin rotuihin olis kiva tutustusa muutenkin kuin "vain" kirjojen kuvista. smile.gif
Xenju
LAINAUS(JH Vesikoira @ 6.4. 2006, 20:25)
Daami kyllä kävelee vesilätäköiden päältä ilman huolia, mutta kasvattaja sanoi että pesu saattaa olla sitten aika hankala prosessi xDSaa nähdä kuinka märkänä sieltä sitten tullaan kaverin kanssa (JH Portugali) laugh.gif

Niih smile.gif Me pestään se tota mätsäriä varten smile.gif Aina ennen mätsäriä mennään pesulle tongue.gif Ja pian vielä tulossa palveluskoirien näyttely , iiks wink.gif

Mutta kyllä se daami sellanen ihanuus on että hui haij hiisi wub.gif wub.gif wub.gif
minnapa
Täälläpä ompi monta portugeesiin rakastunutta tongue.gif

Meilläkin kotona yksi tämmöinen neiti asusteeleepi happy.gif

Nera kyseli miten portugeesit menestyvät tokossa. Tokossa ei paljon portugalinvesikoiria juurikaan kilpaile.blink.gif Kello yksi yöllä ei tule juuri omaan mieleen kuin yksi kilpaileva tuttu portugeesi, mutta lajia harrastetaan vesikoira piireissä paljon. smile.gif Kuten myös oman koirani kanssa happy.gif
Souffu
Itselläni ei vesikoiraa ole, mutta irlanninvesispanieleistä tykkään ja seuraava koira semmonen luultavasti tulee olemaan. Onko muilla millasia kokemuksia vespoista?
Sumu
LAINAUS(minnapa @ 26.7. 2006, 23:50)
Meilläkin kotona yksi tämmöinen neiti asusteeleepi happy.gif

mulla on myös portugeesi ^^ äidillä lagotto ja kohta toinenkin. Mikseikös sun koiralle ole sivuja? tykkäisin niin tutkailla muiden portugeesien kuvia ja juttuja biggrin.gif
Any
Enpäs ole tälläistäkään huomannut. Itse omistan kuitenkin lagoton, mutta pidän kyllä kaikista vesikoirista melkolailla tasapuolisesti. Ennen lagoton ottoa en tiennyt vesikoirista oikeastaan mitään, enkä ollut aikeissa ikinä sellaista ottaa. Lagotto vain tuli, enkä edes ehtinyt harkita muita vesikoirarotuja. Nyt jälkeen päin olen alkanut kiinnostumaan enemmän portugalin- ja varsinkin espanjanvesikoirista. Ei ne kuitenkaan lagoton edelle mene, mutta sekin johtuu varmasti ihan siitä että itsellä sattuu sellainen olemaan wink.gif .
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.