Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Uusi agility kirja tulossa
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
kitiska
Kirjan nimi Agility alkeista huipulle kirj.Pertti Vilander ja Hannele Nykänen.Pertin opeissa olleet kisailijat ovat voittaneet monia MM ja SM mitalleja,eli kirja on todellinen aarre kaikille agin harrastajille.
Ennakkotilaus 31.8 asti hinta 25e plus postikulut(toimitetaan postiennakolla)
1.9 alkaen hinta 32e.
Kirja julkaistaan agilityn SM kisojen yhteydessä 30-31.8
tilaukset:
onnenmyyrat@luukku.com
Omppo
Pistetäänpäs mieleen!  :)
Jennina
LAINAUS(Omppo @ 16. Heinäkuuta 2003, 18:25)
Pistetäänpäs mieleen!  smile.gif

Täytyypä kans painaa mieleen vaikka mulle riittää kyllä toi agility ABC kirja..
-Maiju-
LAINAUS(kitiska @ 16. Heinäkuuta 2003, 15:06)
Pertin opeissa olleet kisailijat ovat voittaneet monia MM ja SM mitalleja,eli kirja on todellinen aarre kaikille agin harrastajille.

Onkohan tuo jokin enne, sillä BT-kehon koulutuksien "pääkouluttajana" toimii Pertti Vilander! tongue.gif  Ehkä mekin sitten voitetaan vielä MM- tai SM-mitaleja...! blush.gif  :D  No ei, tuo kirja on varmaan oikeesti hyvä. Täytyy pistää mieleen! wink.gif
#Jossu#
Meilläkin on tuo  agi-ABC kirja, niin tuskin toista saman tyyppistä saadaan.. blush.gif  :muikku:
Anzku
LAINAUS(#Jossu# @ 02. Elokuuta 2003, 22:10)
Meilläkin on tuo  agi-ABC kirja, niin tuskin toista saman tyyppistä saadaan.. blush.gif  pinch.gif

Sama juttu.  ???
Lapphund
Innokkaana agilityaloittelijana taidankin tilata, vaikka mulla on kyllä myös Agility ABC. smile.gif Tuleekohan siitä mahdollisesti Koirammeen mitään mainosta?
>tinja<
meillä 2x agility ABC biggrin.gif tongue.gif
Omppo
LAINAUS(borderi @ 28.7. 2003, 09:45)
LAINAUS(kitiska @ 16. Heinäkuuta 2003, 15:06)
Pertin opeissa olleet kisailijat ovat voittaneet monia MM ja SM mitalleja,eli kirja on todellinen aarre kaikille agin harrastajille.

Onkohan tuo jokin enne, sillä BT-kehon koulutuksien "pääkouluttajana" toimii Pertti Vilander! tongue.gif  Ehkä mekin sitten voitetaan vielä MM- tai SM-mitaleja...! blush.gif  biggrin.gif  No ei, tuo kirja on varmaan oikeesti hyvä. Täytyy pistää mieleen! wink.gif

sinä päivänä kun te ootte MM-kisoissa, niin mä tuun kyllä kirkuun ja kannustaa sua & Vilmaa kehän laidalle biggrin.gif *ehkä menkin sitten joskus haettais noista kolmosluokan kisoista muitakin kuin hyllyjä...*

ph34r.gif
hannaj
Uusi Agility alkeista huipulle -kirja tuli viime viikolla ja tosi hyvä ja mielenkiintoinen on! smile.gif Monipuolista tietoa ja hyviä ratapiirroksia harjoituksiin. wink.gif
coton.fan
LAINAUS(.Hanna. @ 17.9. 2003, 18:46)
Uusi Agility alkeista huipulle -kirja tuli viime viikolla ja tosi hyvä ja mielenkiintoinen on! smile.gif Monipuolista tietoa ja hyviä ratapiirroksia harjoituksiin. wink.gif

Paljos se maksaa? Mulle ostettiin se 2003 vuoden agility ABC Onx siin samanlaista tietoo??
hannaj
LAINAUS(coton.fan @ 22.9. 2003, 15:27)
Paljos se maksaa? Mulle ostettiin se 2003 vuoden agility ABC Onx siin samanlaista tietoo??

Tilattuna maksoi 30e postikulujen kanssa. Sen sai silloin SM-kisaviikonloppuna hieman edullisemmin. Agirodussa selailin tuota Agility ABC-kirjan uutta painosta ja kyllä kiinnostavalta sekin näytti. Itselläni on siitä vain vanhempi painos, jossa kyllä alkaa hieman vanhentunutta tietoa olla... lookaround.gif
-Hansu-
Siis kirja ja postikulut maksavat yhteensä 32€?
Täytyypäs harkita, siitä voisi olla hyötyä aloittelijalle wink.gif
hannaj
LAINAUS(Kippura @ 22.9. 2003, 17:45)
Siis kirja ja postikulut maksavat yhteensä 32€?
Täytyypäs harkita, siitä voisi olla hyötyä aloittelijalle wink.gif

Meillä 30e, tilasin sen silloin SM-kisojen aikaan. wink.gif
-Hansu-
Milloinkohan sen saa kirjakaupoista?
coton.fan
LAINAUS(Kippura @ 25.9. 2003, 07:35)
Milloinkohan sen saa kirjakaupoista?

Samaa mietin minäkin... Ja paljonkohan se maksaa kirjakaupoista jotka ovat tunnetusti KALLIITA!!!
Titta
mekin ollaan vissii porukalla tilaamassa tota kirjaa joittenkin meidän luokkalaisten kaa... blush.gif
rumpali
Oma mielipiteeni tästä ko. kirjasta on että se ei ole verrattavissa agility abc-kirjaan koska siinä ote on huomattavasti humoristisempi ja kohde ryhmänä on kaikki agility harrastajat.
Alkeista huipulle kirjassa todellakin kerrotaan kaikki rodun valinnasta alkaen ja ote on huomattavasti ammattimaisesmpi.
Suosittelen ko kirjaa kaikille jotka ottavat edes hieman vakavammin. thumbup.gif
Huom. tämä oli täysin minun oma mielipiteeni.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.