Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pikku punanuttu muuttaa tänään meille!
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
Sivuja: 1, 2, 3, 4
JennyJaKoissut
Tanja: Armista tänne kuvia, heti nyt w00t.gif

Joo suht lähekkäinhän me kaikki näköjään asutaan, vois kyllä ehottomasti nähä joku päivä muutenkin esim. lenkin merkeissä tjtn.. smile.gif Ois ihan mahtavaa jos "kaikki" sisarukset (tai niitten omistajat) rolleyes.gif pysyis silleen yhteyksissä!
Meillä kun nuo tytöt on molemmat sekarotusia ni niitten sisaruksista ja "kasvattajista" kuullu sen koommin kun ne haettiin confused.gif
mabel
Minä menen ostamaan teippi valmis, luulen että muutama tarvitse teipausta dry.gif biggrin.gif
annep
Korvien teippauksesta puheen ollen , laitettiin korvlehden päähän prikat
roikkumaan eli ihoteipillä korvalehden alareunaan ympäri kiinni ja korvat laskeutu tosi hyvin, aluksi teipattiin mutta todettiin prikat (8g) hyväksi koska pentu ei
välittänyt niistä ollenkaan mutta teipin kanssa tuli kutina ongelmia.
Tuomareilta maininta hyvät korvat thumbup.gif
näin meillä wink.gif

ps. vastaa noin 2 euron kolikon painoa.
Cola1
En oo kuullukkaan, että Bullmastiffienkin korvia teippaillaan laugh.gif tehdäänkö monellekin pennulle? (Joo ja sori... Oon vähän out näistä jutuista..)

Mutta ihania kuvia wub.gif Haaveet herää, haaveet herää...
kuorsaaja
cool.gif Niin mahtavia kuvia!!! rolleyes.gif Mut en miekää tiennyt jot bullmastiffien korvia teippaillaan. Itselläni aikoinaan collieita, joilla rotuna teippiä ja painoja käytettiin..Tosin ei miun koirilla tarvinnut niitä käyttää, aivan luonnon korvat. Kuten nykyisellä bullmastiffillakin. Onneksi on näin, en tykkää turhaan mitään fiksauksia käyttää. Eikös koiran pitäisi olla luonnollisen kaunis?confused.gif?? stupid.gif Mut edelleen ihania kuvia!
Esmo
Korvien teippauksesta: meillä aikoinaan oli teipattu Esterin korviin kymmenen markan kolikot! laugh.gif (naureskeltiin ettei sitä voi antaa miesten kanssa lenkille, koska oli vaarana päätyä terassille... laugh.gif) Välillä korvat olivat myös teipattuina leuan alle. Ja niitä hierottiin. Ne eivät kuitenkaan koskaan asettuneet oikein. Voi olla että alettiin teippaamaan liian myöhään. Ehkä vaikuttaa myös että toi vanhus on aina ollut, ja on edelleen, niin vauhdikasta sorttia ja korvat ovat hyvin "eläväiset". Se painelee useimmiten menemään korvat pitkin niskaa... dogrun.gif

Tsemppiä teidän korville! thumbup.gif
pietulainen
No tervehdys taas kaikille biggrin.gif meidän pimulle käytiin viikko sitten mabelilla teippaukset hakemassa kun rupesivat näyttämään siltä että lentoon ois niillä päässy w00t.gif Nyt neitillä on rusetit korvissa wub.gif Oiskohan jo aika rupea miettimään mitä kukin tuo tapaamiseen ja mihinköhän kellon aikaan nähtäis?
JenLei
Paljon on porukkaa tulossa? onko joku pitäny lukua? Mä oon hyvä noissa makeissa syötävissä eli voisin tuoda jotain kahvin kanssa.

Olisko joskus puolen päivän aikaan hyvä? vaiko aikaisemmin vai myöhemmin? Minähän näköjään ehdottelen kaikkea mahdollista. Meillä ei mitään aikataulua silloin eli kaikki käy.

Meiltä osallistuu minä ja Poju!
JennyJaKoissut
Helou helou! Tulossa ollaan, meiltä tuleepi minä, avokki (ku toi on vähän niiku avon koira..siis ihan vähän vaan whistling.gif ) ja tietty Brando! Mites me tehään sen syömisen kanssa, kukaan ei varmaan jaksa sinne mitään grilliä raahata ni et sais grillattuu vaik makkaraa? Tai no onhan noita kertakäyttögrillejäki rolleyes.gif Että nyt vaan ehdotuksia kehiin.. Kuka haluaa syödä ja juoda ja mitä? teehee.gif
tyyneläinen
Me tullaan Niitin kanssa pitämään yllä vanhemman vuosikerran kunniaa innocent.gif
mabel
Moi kaikille..kuinka monta me olemme, hmm

Me voimme kirjoitta nimilista.
Minä fiksan grillejä, kahvi, makkara, hiili, salatti yms. tyyneläinen, apuva, saat olla apukokki biggrin.gif
JennyJaKoissut
Ööö.. Mitäs me sitte tuodaan? lookaround.gif Itsemme paikalle? whistling.gif Ei vaan, kaikki kertoo toivomuksensa..!
mabel
^joo, just noin cool.gif
pietulainen
Minä ja Pimu ollaan tulossa ja me voitaisiin tuoda vaikka nameja meille sekä pitäähän koiruuksille myös tuoda w00t.gifKäykö kaikille?
-tanja-
Me ollaan tulossa myöskin,tottakai smile.gif

Mitäs mä toisin?
Niin ja mihinkäs aikaan pitää olla paikalla? Eikös ensin menty sinne puistoon?
Hugis
Kuulostaa ihanalta tuo teidän pentutapaaminen smile.gif melkein kateellisena täällä lueskelen tätä ketjua...
mabel
Tule mukaan Hugonmami smile.gif
fifi
Meillä on Pipsan kasvattajan luona edellisenä ilta kesäkaudenavajaisgrillibileet (mikä sanahirviö blink.gif ), joten ihan kukonlaulun aikaan me ei Fifin kanssa jakseta herätä biggrin.gif Sopisiko esim yhden aikaa?
Hugis
mabel, kiitos kutsusta smile.gif Voisin tullakin, jos saisin kyydin jostakin. Sunnuntaina ei pitäis olla töitäkään. Voishan tuo meidän Helmi-pentukin tulla mukaan, vaikka on sellanen koheltaja pitkine kirahvinjalkoineen. Katsellaan...
tyyneläinen
HUOMIO KAIKKI TAPAAMISEEN TULEVAT!!!
kOKOONNUTAAN KLO 13.00 st1 ASEMALLA, JOSTA LETKASSA SIIRRYTÄÄN INKOON KOIRAPUISTOON. NÄINOLLEN KAIKKI LÖYTÄVÄT PERILLE

jA SE st1 LÖYTYY VALTATIE 51 VARRELTA, ETTE VOI AJAA OHI. Näin sovittu tänään Mabelin kanssa cool.gif
¨steffy
mikäs päivä tää olikaan blush.gif ?

myöki voitas tulla, mutta vaan rapsuttelemaan koiruuksia, ku näyttää siltä että alkaa noilla tytöillä kohta juoksut innocent.gif
mabel
steffy, 21.5 smile.gif
¨steffy
^ No se on hyvä w00t.gif , ni päästään kattomaan pikku pentusia wub.gif wub.gif
tyyneläinen
Enää viikko miittinkiin!!!! thumbup.gif thumbup.gif
Tuskin maltan odottaa
JenLei
Mekin täällä innoissaan odotellaan että viikko kuluisi nopsaan. Me oltiin tänään taas "sosiaalistumassa" Helsingin keskustan vilskeessä.... Enää ei pelottanu niin paljoa ja kävelykin alkaa luonnistua.

Ai niin eilen sattui aika "hauska" juttu, vaikka ei kyllä sillä hetkellä paljoa naurattanut. Vein lapset mummolle yökylään ja otin myös Pojun autoon mukaan. Perillä purettiin lasten laukut autosta ja mentiin kadulle odottamaan mummoa, joka oli tulossa alakertaan avaamaan rapun ovea.... Mun tarkoitus oli jatkaa matkaa koiran kanssa saman tien kotiin takaisin, mutta toisin kävi. LÖrpöteltiin pihalla ehkä minuutti kun kuului klok klok. Poju hyppäsi etupenkille ja painoi tasullaan keskulukituksen päälle ja mullahan tietenkin avaimet ratissa crybaby.gif Sillä hetkellä olimme Helsingin Hakaniemessä kadulla ja kotona auton vara-avain. Lukitus nappi sijaitsee etupenkkien välissä. Eikun minä sitten juoksen auton toiselta puolelta toiselle puolelle ja yritän houkutella Pojua penkiltä toiselle, jos vaikka vahingossa osuisi uudelleeen nappulaan ja avaisi mamille oven!!!! Muutaman kerran jaksoi siirtää ahterinsa toiselle puolelle, mutta sitten otti lepoasennon kuljettajan puolelle crybaby.gif Onneksi otti, sillä tassut asettuivat sopivasti nappulan yläpuolelle ja hetken houkuttelun jälkeen päätti nousta istumaan ja Klok klok.... ovet avautuivat. Että kantapään kautta pitää oppia. Nyt on sitten farmariauto tilauksessa, että saadaan koira koiran paikalle.
¨steffy
pyh, en mä pääsekkään angry.gif ku on töitä,töitä ja töitä

mutta pitäkää te hauskaa, ja ottakaa paaaaaaaljon kuvia laugh.gif
tyyneläinen
[SIZE=7]NO NIIN TAPAAMISEES TULEVAT!!!!![SIZE=1]
Onhan kampaaja varattu perjantaille ja iltapuvut kaivettu naftaliinista???
Enää 4 päivää suureen hetkeen w00t.gif
Eli tapaaminenhan oli klo 13.00 ST 1 asemalla inkoossa, josta matkamme kohti ääretöntä seikkailua (ja tietysti sen yli) alkaa.
thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
JennyJaKoissut
No ka tottahan toki thumbup.gif Meiän piäni mies pääs myös eilen suihkuun, on sitten suihkunraikkaana tapaamassa sisaruksiaan wub.gif Nyt vaan sitte kaikki tanssahtelemaan ulos hyvän sään puolesta ettei tarvis vesisateessa seistä biggrin.gif
JenLei
satoi tai paistoi me tullaan anaskii!!!! En vaan jaksaaaaaaaaaaa venata enää. (Kauhee ku te lietsotte hysteriaa täällä...) whistling.gif
tyyneläinen
HUOMENNA SE TAPAHTUUU w00t.gif w00t.gif w00t.gif
mabel
Moi kaikille, sää ei ole kiva meille, mutta mikä väli biggrin.gif Minulla on sellainen ongelma että en tiedä kuinka monta tule unsure.gif Toivottavati makkarra, salatti, leipä yms riittä meille kaikille blush.gif Nähdään huomenna thumbup.gif
JenLei
Mä tuon pari pullapitkoa... meillä on Vaasan leipomo tuossa vieressä smile.gif Ja meiltä tulee vain minä ja Poju. Lapset on heivattu isänsä kanssa pois joukosta. Saadaan Pojun kanssa laatuaikaa.... thumbup.gif
JennyJaKoissut
Jes ainakaan tuolla ulkona ei sada.. thumbup.gif Eipä muuta, kun parin tunnin päästä nähään dogrun.gif
tyyneläinen
Kohta pakataan rutut autoon ja käännetään nokka kohti inkoota w00t.gif
Nyt näyttäis keli suosivan jos vaan malttaa olla satamatta cool.gif Jaksaa nää kurtut viipottaa paremmin, kun ei helota hellettä.
Mutta kohta siis nähdään!!!!
Sundae
Muistakaahan sitten ottaa paljon kuvia! smile.gif
fifi
Kyllä oli kivaa!! Aivan ihania bullmastiffin alkuja koko porukka ja paljon mukavia ihmisiä wub.gif Fifi on reissusta aivan loppu ja jopa Pipsa nukkuu biggrin.gif
tyyneläinen
SuurKIITOS kaikille mukanaolleille happy.gif
Pentukuumeeseen tästä reissusta ei apua herunut, mutta Niitti nautti sydämensä kyllydestä ja päivän kruunasi Fifin tapaaminen
Mikä hurmaava Mummo wub.gif
Uskoisin,ettei paljoa unta tarvinne kenenkään hakea, ja itselläni on maha täynnä herkkuja, joita tarjolla oli w00t.gif
Kuvia tulee näytille heti, kun saan ton masiinan purettua
Bonanza
Täällä odotellaan sitten kuvia whistling.gif
JennyJaKoissut
Mä oon niiiin loppu..Just tulin vasta kotiin, käytiin tyttöjen kans viel parin tunnin mettälenkillä dogrun.gif sleeping.gif Mut mä en oo ainoo, Brando näyttäs olevan kans aika dead biggrin.gif Tosiaan Kiitoksia Kaikille tuhannesti ihanasta päivästä, tää pitää ehdottomasti vielä joskus ottaa uusiks teehee.gif Ja Mabelille erikoiskiitos ja kumarrus kaikista väsäämistäsi herkuista wub.gif

Meikäläinen otti sit semmoset viiskyt kuvaa, mutta niistä suurin osa on..hmm..ehkä vähän epäonnistuneita, wonder why whistling.gif
mabel
Kiitos kaikille, oli se ihana nähdä kaikki yhdessä, omistajia ja 12 koira + Jalo biggrin.gif
pietulainen
Heissan kaikille ja meidänkin puolesta kiitoksia mabelille joka jaksoi järjestää näin loistavan tilaisuuden tavata kaikki p-pentueen ja muidenkin pentueiden omistajia ja koiruuksia ja kiitoksia kaikille paikalla olijoille thumbup.gif toivottavasti voidaan tavata toistekkin thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.