Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pikku punanuttu muuttaa tänään meille!
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
Sivuja: 1, 2, 3, 4
mabel
Tänne saatte tulla koko jengi kun kaikki tiettä missä asun biggrin.gif Me voimme järjestää "buffetti" ja rupatella smile.gif
pietulainen
Jep jep mukana ollaan tapaamisessa,meidän perhe asustaa masalassa.En nyt tähän hätään keksi mitään paikkaa kun ois mukavaa et nuo koirulit sais vapaasti touhuta ja mabel ehdottomasti mukaan.ehdotuksia vaan peliin thumbup.gif
mabel
Inkossa on erittäin kiva koirapuisto ja siellä ei yleinsä ole ruhka. Sitten me voimme lähtee tänne syömään smile.gif
pietulainen
Niin unohtui mainita et puh numeroiden vaihto vois ehkä helpottaa tätä tapaamista?Nyt on paikkakin jo w00t.gif täähän etenee loistavasti thumbup.gif thumbup.gif
JennyJaKoissut
Joo joo, me ollaan kanssa mukana teehee.gif Me tullaanpi Nurmijärveltä päin joten Inkoo käy tapaamispaikaksi vallan mainiosti! happy.gif

Meillä oli juuri sähkömies asentamassa tonne alakertaan sähköjä, koko kämppä tietty täynnä pientä johdonpalasta, ni toi kakara ois niin mielellään mutustellu niitä johdonpätkiä..Oiskohan ollu kymmenes kerta kun se sitte lopulta usko et ne ei oo hänen eväitään rolleyes.gif wub.gif Tässä jo selvästi huomaa pikku-miehen kovapäisyyden, kymmenes kerta toden sanoo biggrin.gif
-tanja-
Inkoo sopii vallan mainiosti smile.gif
Ensin koirapuistoon riekkumaan ja sit Mabelille?
Olisko toukokuun loppu hyvä ajankohta? Vaikka esim. joku viikonloppu?
Niin ja ne loputkin sisarukset ja omistajat mukaan,jotka ei täälä kirjottele.
JenLei
Inkoo kuullostaa hyvältä. Ensin taitaa olla Vappu (meillä silloin esikoisen synttärit) ja sitä seuraava viikonloppu on äitienpäivä.... Muuten käy mikä vaan esim. 20.-21.5 tai sitten 27-28.5 ja onhan siinä se helatorstaikin 25.5 mikä on yleinen pyhäpäivä. Siinä kaksi viikonloppua tarjottu. Miten muille sopiii?
mabel
20 tai 21/5 käy minulle.
-tanja-
Mä voin töistä toivoa vapaaksi sen päivän,joten pääsen tuleen vaikka tuolloin kun Mabel ehdottaa.
Päättäkää te,millon teille käy,mulle käy ihan koska vaan smile.gif
-tanja-
Mehän voidaan muuten jatkaa keskustelua vaikka k-18 puolella,kun molossipalsta menee kerta kiinni viikoks?
Jos jollain on mese niin mulle voi myös sitä kautta kirjotella. Osote on tanja.ponsi@hotmail.com
Esmo
Voi hitsi mitä kuvia! Ihania! wub.gif
Nämä ovat jo hurmanneet mun koirattomatkin työkaverit... smile.gif
JennyJaKoissut
Meille kävis ehkä paremmin tuo 21.5, koska olen aina lauantaisin töissä, ni se menis sit sen verran myöhäseks.. Mutta mutta jos kellekkään ei tuo sunnuntai sovi ni me ilmestytään lauantaina paikalle sitten vaan myöhemmin tongue.gif
pietulainen
Mulle käypi millon vaan kunhan ajoissa tiedän joten ilmoittakaa thumbup.gif Oisko se 21.5 se päivä kun jenny ja koissut ei pääse sitten päivemmällä vielä biggrin.gif ?
JennyJaKoissut
21.5 mä pääsen vaikka aamulla jo, koska sillon on vapaapvä thumbup.gif Mutta sillon lauantaina oon tosiaan töissä kolmeen asti, et aikasintaan viideks kerkeisin, kun on noi kaks muutakin hoidettava wub.gif Mut ihan miten muille sopii.. teehee.gif
-tanja-
Mulle käy 21.5 oikein hyvin smile.gif
JenLei
onko sovittu siis 21.5? Se sopii meille myös smile.gif
¨steffy
LAINAUS(JenLei @ 28.3. 2006, 19:37)
onko sovittu siis 21.5? Se sopii meille myös smile.gif

me tullaan kanssa laugh.gif w00t.gif
-tanja-
Eli pentuemiitti 21.5 sovittu thumbup.gif
Mabel,me tullaan sit silloin smile.gif
edi
^ laugh.gif Heh,heh ja me kanssa ollaan asemissa whistling.gif
-tanja-
^ laugh.gif w00t.gif biggrin.gif
JennyJaKoissut
Hyvä hyvä hyvä teehee.gif thumbup.gif Toivottavasti säät suosii meitä unsure.gif
mabel
Kaikki mukaan, pakko kaataa metsää että kaikki mahtuvat biggrin.gif Tyyneläinen ja edi, voitteko olla kokkia minun kanssa, help me unsure.gif laugh.gif
mirka
Voi,voi sad.gif en pääse mukaan keimeihin kun ollaan kakaroitten kanssa näyttelyssä, mutta lupaatte ottaa paljoooon kuvia bulleroista thumbup.gif
Toivotaan että ilma suosii ja päivä on ikimuistoinen. thumbup.gif
edi
^ Olishan se ihan mukava vaikka tullakin smile.gif
Mabel: apurina olen tottakai, jos miittinkiin tullaan tongue.gif
-tanja-
Niin edi on apuna pussailemssa vaaveja biggrin.gif w00t.gif tongue.gif
edi
^ Juu muistahan pitää Armia silmällä ettei eksy mun kainaloon whistling.gif
-tanja-
No voi se kainaloon eksyä..kunhan ei sun mukaas eksy kun kotio lähdet wink.gif tongue.gif biggrin.gif
edi
Nö höh..ei sitte teehee.gif
-tanja-
Mut mä voin kyllä lainata sitä sulle sit aina välillä...laitan sit pikarahtina tuleen sinne biggrin.gif w00t.gif

*tää meni ihan meidän vuorokeskusteluks..chattiä molossipalstalla whistling.gif lookaround.gif biggrin.gif *
pietulainen
Mihinkäs klo aikaan ois ne treffit ja tavataanko mabelin luona vai siellä koirapuistossa w00t.gif Mun mielestäni voitais pitää nää kestit niin et jokainen tois jotakin purtavaa matkassa? thumbup.gif
JennyJaKoissut
Joo siis ehdottomasti nyyttäri-meiningillä, sovitaan vaikka lähempänä ajankohtaa kuka tuo mitäkin jne..vaiko? Näin kenenkään ei tarvi maksaa koko sakin eväitä smile.gif

Mites muuten minkälaisia lenkkejä te ootte pentujenne kanssa jo uskaltaneet tehä? Meillä tuo pikku-kaveri saa aika paljon olla pihalla, tosin se ei sielläkään viihdy hirveen kauaa vaikka yritetään kuinka sitä leikittää, vähän se tyttöjen perässä juoksee ja sit se jo istuukin oven edessä ja odottaa että pääsee sisään laugh.gif Me ei olla tähän mennessä tehty ku semmosia vartin kävelyreissuja, ettei palleroinen väsähdä kesken kaiken..
-tanja-
Varmaan kannattaa lähempänä sopia aika ja mitä kukakin tuo,mun mielestä.
Oliko se vähän niin puhe tai mä ainakin ymmärsin niin et tavataan siellä koirapuistossa?

Armi oli tänään ekaa kertaa mettälenkillä mukana. Aattelin et ei se jaksa kun vähän matkaa,niin jukoliste likka paino meneen vajaan kilsan ja sit iski ryytymys ja syliin oli päästävä. Olin ihan varma et mä kannan sen koko lenkin ajan.
Ehkä se saato olla pikkasen liian pitkä matka,mutta ei Armi osottanu aiemmin minkäänlaisia väsymyksen merkkejä ja koko matka edettiin sen tahtiin.
Kovasti nuuskutteli joka oksan ja kolon smile.gif
Harmi vaan kun ei sattunu kameraa mukaan,mut enskerralla täytyy muistaa ottaa.

Täällä kotonurkilla ei sitten taas millään malttais olla ulkona ja kävellä..Ehkä tuo on extreme tyttö ja tarvii vauhtia ja vaarallisia tilanteita biggrin.gif
pietulainen
Juu aikalailla meilläkin toi piha on toiminu ulkoiluttajana biggrin.gif Ilmat on ollu hiukan kehnot niin ei tossa kauheen paljon neiti ole ulkona viihtynyt,pikku lenkeillä vaan käyty.Kesää ja lämpöä odotellessa w00t.gif Niimpä niin meinas unohtua sanoa et sovitaan sitten lähempänä ne ruuat ja ajat.
JennyJaKoissut
Jepa jep..Toi kakara on kyllä niin huvittavan näkönen ku se vetää meiän toisten koirien perässä tuolla pihalla, kun se niiiin kovasti yrittää pysyä perässä mutta ei ihan vielä vauhti oo riittäny laugh.gif Meiän tytöt on ihan pulassa ton ipanan kanssa, vanhus ei oo oikeestaan ees kiinnostunu koko kakarasta ja siitähän tuo vaan innostuu, se menee istuun Lilin eteen, räkyttää ja murisee sille kymmenen minuuttia putkeen rolleyes.gif Dolly taas on niin mustis omista palloistaan et harvoin antaa kenenkään toisen niihin koskee, mut tänäänpä pentu päätti et "tää pallo on mun ja mähän en tästä luovu" niinpä penturaasu roikku pallossa kiinni ku Dolly veti sitä ympäri kämppää laugh.gif Noh, hauskaa näytti ainakin olevan..

Mitenkäs teillä on nukuttu?
Heräsin tänään 6.38 siihen ku Brando istu sängyn vieressä ja räkytti tyyliin "nyt akka ylös siitä".. Mut yleensä mä saan nukkuu kaheksaan asti blush.gif sleeping.gif
-tanja-
Meillä nukutaan muuten koko yö,mutta sänkyyn mä tuon pikkasen nostan jossain vaiheessa oops.gif
ei se sieltä yöllä mihinkään pyri..nukkuu keskellä sänkyä poikittain biggrin.gif
Ensin se jossain vaiheessa ihan viimestään aamulla alkaa itkeen sänkyyn. Annan sen itkee rauhassa ja sit kun se ei yleensä saa sen jälkeen heti nukuttua ja se rupee touhuun muita juttuja,niin sitten nostan sen sänkyyn.
No,nyt saa antaa huutia mun yöllisistä traditioista smile.gif Ei vaan ,kukin tyylillään.
Jos sattuu oleen sellanen yö ettei Armi tuu sänkyyn ollenkaan,niin se nukkuu rauhallisesti omalla paikallaan johonki seittemään asti.

Musta on ihanaa kun pikkanen tuhnuttaja on ihan vieressä tuhisemassa yöllä wub.gif
mabel
Olen ilmoittanut yksi velipoika että on treffi, ja sitten on yksi vielä joka minä myös kerro tämä suuri tapahtuma biggrin.gif Ihana lukee teidän rupatellu täällä, nautin rolleyes.gif
JennyJaKoissut
Meilläkin kyllä koirat nukkuu sängyssä, mut ei oo otettu tota pentuu sänkyyn, koska a/ mua pelottaa et se tippuu b/ et mä jotenki yöllä pyörin sen päälle c/ ettei se kuse sinne whistling.gif ja d/ sit kun siitä kasvaa iso, ni eihän me mahuta avokin kanssa enää sänkyyn ku sen vallottaa kolme koiraa biggrin.gif Mutta sit ku se sinne ite pääsee hyppäämään ni en mä meinaa sitä kyllä kieltääkkään.. Toisaalta tuo sänky (ja sohva) toimii tällähetkellä turvapaikkana meiän tytöille rolleyes.gif "Huoh, täällä me saadaan olla ihan rauhassa" wub.gif
-tanja-
Ihanaa jos saadaan koko sisarusparvi koolle thumbup.gif
Mabel: Pidä se Micko sit kotona sillon,et saa tulla näpsiin kuvia smile.gif
JennyJaKoissut
Joo kaikki vaan mukaan thumbup.gif dogrun.gif
pietulainen
Juu hieno homma jos saatais koko pentue paikan päälle w00t.gif meillä myös neiti yrittää kovasti pysyä muiden perässä w00t.gif mäyräkoiran ja sekarotuisen koiran perässä dogrun.gif Tuo sekarotuinen on jo vanha pappa 9.v tulee kesällä eikä juurikaan välitä pimusta mutta sen sijaan meidän mäyräkoira(saida)ja pimu pitää välillä semmosta rallia ympäri kämppää et seiniinkin törmätään w00t.gif wub.gif Hauskaa näyttää olevan thumbup.gif Nukkuminen on ylellisyyttä meillä kun jos ei neiti pimu herää ajoissa niin se on meidän 1,5 vuotias pikku poika blush.gif Kyllä me ollaan hereillä viimeistään 7 aamulla blush.gif sleeping.gif
pietulainen
No niin vihdoin takaisin palstalle kirjottelu onnistuu!Kuinkas teidän elämä on näinä hiljasina hetkinä sujunut? blink.gif meidän neitokainen on päättänyt aloittaa remontin,vähän kalusteita ja seiniä sivussa blink.gif wub.gif
-tanja-
Meillä on alotettu ihan vaatimattomasti sähköjohdoista... blink.gif
Onneks ei ollu seinässä kiinni ohmy.gif
Eikä tule olemaankaan kun en oo kotona eikä öisin!
Sillon kun on kotona,pystyy vähän tarkkaileen sen tekemisiä ja pitään sen erossa johdoista.
Kissat saa kyytiä. Kyllä tuo koittaa hampaillaan sohvasta ja muista huonekaluista ottaa kiinni ja nakertaa,mutta lopettaa kun kiellän.

Muuten meillä menee oikein mukavasti. Armi on kasvanu ihan vietävästi ja viisastuu päivä päivältä enemmän rolleyes.gif whistling.gif
JennyJaKoissut
Mitäs meillä, jätkä kasvaa huimaa vauhtia, käytiin itseasiassa just vaa'alla ja poitsu painaa reilut 10kg teehee.gif Ihan mahtava paketti..vähän ehkä liian suurella egolla varustettuna laugh.gif
Meillä ei oo ihme kyllä mitään huonekaluja tai johtoja syöty.. "koputtaa puuta".. Aika vähän toi kyllä joutuu kotona yksin olemaankaan, eli se on kyllä melkein koko aika valvovan silmän alla smile.gif

Hirvee puremisvimma sillä on, mutta se nyt kuuluu ikään.. Muutaman kerran tosin joutuu sanomaan ennenkun toinen uskoo..Jotain jääräpäisyyden merkkejä ilmassa? whistling.gif

Niin ja meillä haukutaan! En tiiä kuinka äänekkäitä muut pennut on, mutta naureskelin tossa just avolle et meillä on selvästi joku räkyttävä pikkupiski bullmastiffin vaatteissa laugh.gif

Mutta muuten tuo on kyllä hirveen reipas ja rohkea piäni mies! wub.gif
JenLei
Meiän Poju on aika hienosti ollu yksin kotona... ei oo syöny varsinaisesti mitään, mutta pikkuriikkisen maistanu eteisen rottinkipenttiä ja sohvan reunaa. Hirvee ruokahalu sillä on, kun näkee ruokakuppinsa.

Nyt on alkanu nukkumaan omalla patjallaan. Aluks nukku vaan lattialla. Nyt se uskaltaa jo vähän liikkua pihalla, kun alkaa tuntemaan paikkoja. Eilen juoksi ekan kerran naapurin pihalle ja minä hullua leikkien omalla pihalla koitin saada takaisin omalle puollelle.... No tehoshan se hetken päästä. Onneks kaikki lähinaapurit on ihan myytyjä tuosta pikkuisesta ruttunaamasta. Se vaan heiluttaa häntää kaikille vastaatulijoille sekä ihmisille että koirille. Kadulla se kävelee tosi reippaasti, mutta metsässä vielä pikkaisen pelottaa, paitsi jos on muita koiria lenkillä mukana, niin sitten painelee niiden perässä.

Vaakaa mekin koitettiin eilen ja painoo oli sen mukaan vähän vajaa 9 kiloa, mut saattaa olla enemmänkin, koska vaa´asta on patterit finaalissa, eikä aina näytä koko totuutta whistling.gif

Tuossa se röhnöttää omalla paikallaan ihan reporankana. Suht rauhallinen ja kiltti tuntuu olevan ainakin vielä. Tosin meillä oli aikasemmin bokseri ja sehän oli koko elämänsä sellainen hösöheikki ettei mitään rajaa.

Nyt on onneks paljon pyhiä tiedossa ja vajaita työviikkoja niin saadaan nauttia tuosta ihanuudesta.

Terkkuja kaikille ja oli ihana lukea kuulumisianne.
JennyJaKoissut
Dodiih, laitanpa minäkin viimein ja vihdoin kuvia meitin äijästä (jos tää vaan onnistuu) rolleyes.gif Kuvat on tosin jo muutaman viikon vanhoja, mutta näkyyhän siitä jotain..

[img]http://img425.imageshack.us/img425/5491/brando56lz.jpg[/img]

Tadaa..Toimiikohan ne? Toivotaan biggrin.gif

Ohhoh, kun tuli isona..Noh näätte paremmin cool.gif
mabel
Pikku Brando wub.gif
tyyneläinen
Jenny huijaa stop.gif stop.gif
Noi kuvat ei kerro millanen riiviö se oikeesti on ja haiseekin ruoja ihan vauvalle. Kaamee tapaus kertakaikkiaan wub.gif
JennyJaKoissut
Mä arvasin et Pipsa tulee tänne kertoo totuuksia meiän riiviöstä tongue.gif Ja mä kun niin yritän näyttää kaikille kuinka ihana, suloinen ja kiltti tuo kakara on..kuvissa thumbup.gif Hehee..
mirka
Suloinen. Hyvä kun isona kuvat. Mulla joskus tahto kuvat olla niin pieniä että molossifoorumilaiset oli pakko kaivaa suurennuslasinsa laatikoistaan laugh.gif
edi
Toisella on niin isot korvat biggrin.gif Suloinen pikku-ukko wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.