Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pikku punanuttu muuttaa tänään meille!
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
Sivuja: 1, 2, 3, 4
JenLei
pakko kirjoittaa kun ei meinaa pysyä housuissaan. Tänään se tapahtuu eli saadaan oma pikku bullero kotiin smile.gif Odottavan aika ei ole pitkä varsinkaan jos herää jo aamu kuudelta odottamaan. Kyllä ihmismieli on mahdoton smile.gif Ei väsytä tippaakaan.
edi
Onnea kovasti smile.gif Laitahan sitten kuvia pikku pojasta whistling.gif
tizzian
thumbup.gif JenLei Onnittelut perheenlisäyksen johdosta!
Jos minulla olisi noin suuri päivä tiedossa niin tokkopa olisin edes saanut nukuttua! biggrin.gif
JenLei
Joo kamera on ollu jo viikon latauksessa eli kuvia tiedossa kyllä ensi-illan jälkeen.
Åland
Onnea uudesta perheenjäsenestä wub.gif
Fasupala
Onnea uuden tulokkaan johdosta wub.gif
Kirma
Oi, onneksi olkoon! Meillä odotellaan vielä viikko, että saadaan hurmaava Elaine joukon jatkoksi smile.gif
Sundae
Oikein paljon onnea uuden perheenjäsenen johdosta! wub.gif
mabel
Toivottavasti JenLei ei pahastu mutta hän niin kaunis nainen että kestää tulla esille smile.gif Kysyin häneltä lupaa biggrin.gif

Bulleros Play Hard T´Get 8vko huomenna

Sundae
Voi hyvänen aika mikä nappisilmä wub.gif wub.gif
edi
Voi tavaton miten komea pikku herra wub.gif wub.gif
Ja Micko taitaa tuon valokuvauksen..kerrassaan upeita kuvia smile.gif
JenLei
Kotimatka meni hyvin. Poika katseli vaan ympärilleen ja tuhisi. Autosta pois päästyään pissasi heti ulos smile.gif Nyt on talo tutkittu ja uni maistuu portaikon alla. Sydän pakahtuu kun katselen tuota nukkuvaa pötkylää....
JennyJaKoissut
Bullero's Perfect Party eli kotoisammin Brando lähettää terveisiä veli-pojalleen wub.gif On ne sitte niin sulosia (ja niin riiviöitä.. whistling.gif ). Yritin äsken pestä lattioita, mutta luovutin, koska Brandon mielestä mopissa roikkuminen on niiin kivaa tongue.gif
mirka
Onnea kakaroille uusiin koteihin. Hienoja kuvia ja mikä laatu. thumbup.gif
BullBull
Valtavasti onnea uudesta naperosta wub.gif
Tigru
Ihana jättitassu ja nappisilmä wub.gif
Onnea uudesta perheenjäsenestä.
-tanja-
Paljon onnea uudesta tulokkaasta!
Ihana pieni ruttana wub.gif
Onkos pojalla jo nimi?

Armi lähettää velipojille pusuja wub.gif kiss.gif
JenLei
Pojasta on nyt sitten tullut "Poju". Hirmu kiltti, mutta rohkea. Ei itkenyt yhtään viime yönä, vaikka nukku yksin alakerrassa. Hyvin syö ja nukkuu. Ja on se vaan niin suloinen. biggrin.gif
JennyJaKoissut
Meillä tuo ipana tuntuu olevan ihan hullunrohkea, tytöt kun syö ni toinen menee ihan pokkana niitten kupeille tyyliin "hirvee nälkä, jätä jämät!" rolleyes.gif Sit hirveetä vauhtia mamman syliin, kun tytöt ei ollukkaan samaa mieltä asiasta wub.gif Hirveen äänekäs pentu tuo kyllä on, komentaa niin pirusti biggrin.gif
JenLei
Ja tämä meidän kaveri murisee omalle peilikuvalle smile.gif kun ei oo muita karvaisia kavereita saman katon alla.
Sanna
Tsemppiä uusille tulokkaille smile.gif
-tanja-
Mulla on sit se pentueen termiitti biggrin.gif
Kaikkea pitää hampailla koittaa..mikähän huonekalu tuhoutuu ensimmäisenä whistling.gif

Armi on tosi reipas ja rohkea. Kun kotiin tultiin,niin ensimmäisenä rupes paikkoja tutkiin ja touhuun lelujensa kanssa.
Melkonen vipeltäjä tuo tyttö kyllä on. Ulkonakin on niin reipas että ja keppejä kannetaan ahkerasti.

Paavon (kissa)kanssa Armi otti tänään pienen painiottelun biggrin.gif
Paavo ei onneks käytä kynsiä ollenkaan ja on muutenkin todella suvaitsevainen Armia kohtaan. Jos se ei jaksa et pikkanen on kun pieni perskärpänen,niin vaihtaa ite maisemaa eikä yhtään oo sähissy.
mabel
Nyt minulla on vaan yksi orpo täällää, on se omituista unsure.gif Tyttö on ollut paljon äitinsä kanssa, Kettu leikki aivan hulluna sen kanssa tänään, pentu seisoo paikallaan suu auki laugh.gif Kiva että teidän alku on mennyt hyvin smile.gif
tyyneläinen
Lupaathan Mabel heittää mua jollakin, jos olen tulossa käymään. MULLA ON VAUVAKUUMEEEE whistling.gif
Onneksi naapuriin tuli yksi noista hirviöistä, ni voipi siellä haistella nahkanapaa wub.gif

Ja töihinkin luvattiin ottaa ensviikolla näiden velipoika mukaan. (saiskohan sen napattua ilman omistajan huomaamista ph34r.gif )
mabel
Tervetuloa vaan wink.gif Ei sentään laugh.gif
JennyJaKoissut
Voi toista..No onpahan toisella edes mamma leikki-kaverina kiss.gif Täällä on nukuttu melkein koko ilta, mitä nyt herätty syömään, meillä kun tänään kävi sukulaiset ihastelemassa tota riiviötä ja nyt toinen on ihan loppu kaikesta leikistä ja ihmettelemisestä sleeping.gif wub.gif Ulina vaan kuuluu ku reppana näkee unia..!
JennyJaKoissut
Iltaa kolleega! Mitä mitä pentukuumettako ilmassa? Voi kuule, mä otan ton ipanan ens viikolla mukaan töihin ni se kuume katoaa sen siliän tien laugh.gif Ei vaiskaa, on toinen niin herttanen wub.gif Paitsi sillon ku se iskee naskalihampaansa mun reiteen innocent.gif
mabel
^ blush.gif biggrin.gif Kollega varmasti ihastuu thumbup.gif
pietulainen
Juu,olen yhden bulleros neidin omistaja juuri tästä pentueesta ja havaittavissa täysin samoja seikkoja kun sisaruksillaan laugh.gif Meidän neiti päätti myös toissa yönä että kello 05.00 tässä perheessä ei tarvitse enään nukkua ph34r.gif ei tietenkään yhtään väsyttänyt sleeping.gif onnea vaan kaikille sisaruksille ja uusille emännille ja isännille w00t.gif niin meidän neidin nimeksi tuli pimu.
Henna
Onnea kaikille uusista vauvoista!
Avispa
Onnea kaikille pikku bulleroista! wub.gif Että oli ihania noi kuvat ja miten hyvä laatuisiakin! cool.gif
-tanja-
pietulaisella on siis ilmeisetikin se iso vaalea tyttönen?

Meitähän on täällä enemmän kun laki sallii biggrin.gif wink.gif w00t.gif whistling.gif

Täällä on Armista kuvia smile.gif
Täytyy jokupäivä laittaa tännekin muutama kuvanen.
mabel
Täällä on pikkuorpo, Bullero´s Press Your Luck 8vko, tyttö

edi
kiss.gif Toinen poseeraa niin nätisti.IHANA wub.gif wub.gif
JenLei
Toinen on niin kaunis että smile.gif Meidän Poju oli tänään yksin kotona tunnin kun isäntäväki oli kaupassa. Nälässä ollaan oltu me ihmiset täällä, kun ei olla ehditty edes syödä. Takaisin tullessa Poju oli nukkumassa omalla paikallaan ja heräili unen pöpperöstä sellainen ilme naamalla, että "mitä tulette häiritsemään minua". Taitaa olla Bullero´s P-pentueella vallankumous meneillään tällä palstalla biggrin.gif. Terkkuja kaikille yhtä ihanille sisaruksille ja aivan mahtavalle kasvattajalle.
vahtinalle
Pentuset ovat tietenkin söpöjä, mutta erityisesti huomion kiinnittää kuvien laatu...! Todella upeita kuvia! w00t.gif
-tanja-
Kylläpä tuo tyttö on muuten todella kaunis wub.gif wub.gif
abc
-tanja- älä huoli, kaikki ko. pentueen pennut, myös Sinun, olivat vietävän nättejä wub.gif ja vilkkaita laugh.gif . Jokaisen olisin ottanut matkaani, kun kävin niitä kurkkaamassa viikkoa ennen luovutusta. Ja sellaisenkin huomion olen tässä lyhyessä ajassa tehnyt, että käynnistäni viikon päästä, kun pentusi kuvan näin toisella foorumilla kotiintulohetken uteliaisuudesta, niin ihmettelin, että olipas pentu entisestään komistunut. Niin ne vain muuttaa tuossa iässä viikottain näköään, vai muuttaako wink.gif , mutta sydämenvaltaajia ne ovat, siitä ei pääse mihinkään.

Onnea, menestystä ja iloisia hetkiä pentujenne kanssa myös tulevina vuosina thumbup.gif dogrun.gif
mabel
Tanja, kun tulet pyydän Micko otamaan kuvia Armista, kamera on suuri osuus miltä koira näyttä. Armi on tosi nätti tyttö wub.gif
JennyJaKoissut
Meilläkkin ois edessä digikameran osto, noi kännykkäkuvat on aikas surkeita, kun vertaa noihin Mabelin kuviin unsure.gif Meillä pikkuherra juosta vipeltää tyttöjen perässä pihalla, välillä heitetään pari kuperkeikkaa ja matka jatkuu taas biggrin.gif Hirveen eläväinen ja Äänekäs nuori herra wub.gif Brando on saanu jo leikkikaverin meidän nuoremmasta nartusta, mut vanhempi ei oo ihan vielä lämmenny kakaran leikinkutsuun sleepy.gif Noh se on muutenkin vähän hitaasti lämpenevää sorttii..
mabel
Poika ne ota, minä en osa unsure.gif Hänelle se on harrastus, hyvä noin, jos ei ole niin pirun kallis laiteita lookaround.gif
Meille on pakko olla valokuvapäivä täällä
thumbup.gif
JennyJaKoissut
Mabel, toihan oli kerrassaan mahtava ehdotus thumbup.gif Saadaan kunnon perhepotretti biggrin.gif
mabel
Kuinka saamme kaikki sama kuvan unsure.gif Luulen että kaikki juoksee eri suuntan tai toisensä perään, mutta mikä väli, hauska kuvia on paras laugh.gif
JennyJaKoissut
Aivan smile.gif Muutenkin ois kiva nähä ton epelin sisaruksia vaikka muutaman kuukauden päästä... Näkis vähän et minkä näkösiä muut on ja miten ne on kasvanu! Ja mä veikkaan että koirilla ois ainakin hauskaa jos ei muuta laugh.gif dogrun.gif
pietulainen
TANJA,juu meillä on neiti iso ja vaalee kulkee nimellä Pimu. w00t.gif Olen samaa mieltä että perhepotretti ois ihana idea kaikki sisarukset tapais!Ajankohta pitäis vaan suhteellisen ajoissa sopia et kaikkilla oisi mahdollisuus päästä paikan päälle!? thumbup.gif
¨steffy
voi rakkaus näitä pikkuisia wub.gif wub.gif
-tanja-
Joskus toukokuun lopussa vois ehkä olla hyvä ajankohta? Olis lämpimät ilmatkin. Olis ihana vaikka grillata samalla wink.gif Ja Mabel mukaan smile.gif
Mä asun hämeenlinnassa. Missäs päin muut?

On noi kaikki pennut ihania. Sillon kun ekan kerran kävin pikkasia katsomassa,niin kyllä mun olis tehny mieli ottaa kaikki mukaan smile.gif

abc: Kyllä mun mielestä Armi on muuttunu paljonkin viikon aikana,niin ulkonäöltä kuin luonteen puolesta. Oon edelleen sitä mieltä et mulla on se koko pentueen riiviöin tapaus biggrin.gif
Mutta on se niin ihana,mun pieni nainen wub.gif huglove.gif
En vaihtais mihinkään sitä,enkä yhtäkään hetkeä meidän yhteiselosta,vaikka riiviö onkin,mut se on vielä vauva blushing.gif

Täytyy varmaan "voidella" johdot valkopippuri mönjällä,kun ne tuntuu maistuvan neidille niiiin hyvin w00t.gif
tizzian
Mabel nuo sinun kuvat on upeita! wub.gif Ja JenLei on noissa kuvissa pennun kanssa niin kauniisti että voisivat toimia malleina kumpainenkin!
Kirjoitit että poikasi ottaa kuvat. Onko valokuvaus hänelle "vain" harrastus vai tekeekö hän sitä myös työkseen? Entäpä millä kameralla nuo kuvat on otettu?

*tizzian uteliaana* biggrin.gif
mabel
Canon eos 20D ja objektiivina ef 70-200 4L + sigman 1.4x teleconvertteri.

Micko

Tizzian, poika täytti 18 viime perjantai, eli tämä on harrastus smile.gif
JenLei
me ollaan ainakin mukana tapaamisessa ja vantaalta ollaan tulossa. Onko kenelläkään mielessä hyvää kohtaamispaikkaa?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.