Niinpä. Minäkin olen huomannut saman, mutta mitään uuutuuksia tai nastoituksia lienee turha lisätä, kun nykyisiäkään ei osata käyttää.
Eiköhän
tämän pitäisi riittää. Vaikka listaa Hilla ei enää päivitäkään niin kyllähän tuonne jonon jatkoksi uusista sivuita ilmoittaminen käy näppärästi. Jos vain tulee ajatelleeksi, ettei se oma sivu ole niin tärkeä, että ihan oma ketju sille pitää aloittaa.
Ylipäätään en ymmärrä tätä kotisivujen jatkuvaa mainostamista, kun omien kotisivujensa osoitteen voi tallettaa valvontapöydällään omiin tietoihinsa ja niin linkki löytyy automaattisesti jokaisesta oman viestin alareunasta. En minä ainakaan edes lue ilmoituksia uusista kotisivuista tai etsi jonkun kotisivun osoitetta jostain listasta tai kymmeniä sivuja pitkästä viestiketjusta, siinä menee ikä ja terveys. Jos joku oikeastikirjoittaa asioista, jotka ovat kiinnostavia, voin kiinnostua kotisivuistani ja silloin klikkaan sitä WWW-nappia, joka on viestin alareunassa. jos sitä ei ole en lähde kotisivuja edes etsimään.
Kyllä teidän junnujen täytyy pystyä itse siistimään palstanne tältä osin.