Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: La Bella Romanza
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
wiltsu01
http://radio-canada.ca/television/ciaobell...llaRomanza.html

tällänen kiva peli taas smile.gif
Sundae
Kertokaahan mulle, että miten ihmeessä pääsen sinne treffeille kauniimman näköisenä enkä niin, että hiukset ovat kuin harakanpesä biggrin.gif
annaa_
mitä tässä täytyy tehä?? ja miten tätä pelataan?? smile.gif
wiltsu01
Katot että sillä elenalla on hyvä mieli.. käy salilla, kampaamossa..jne hoidattamassa sitä biggrin.gif

annaa_: sun pitää saada se pariskunta taas väleihin ja päästä treffeille yhden miehen kanssa. Noita leveleitä on aika paljon, saattaa jossain vaiheessa ruveta kyllästyttämään..

Itellä ois vielä kaks leveliä jäljellä laugh.gif
annaa_
miten tää tallentuu?? smile.gif
wiltsu01
^ mulla se jäi siihen leveliin kun suljin pelin
annaa_
miten mie pääsen treffeille?? ja mitä tässä on tarkoitus tehä??
annaa_
onko muita hyviä pelejä?? biggrin.gif
wiltsu01
no siis seuraa niitä ohjeita.. tosin sitä on hankalampi pelata jos ei osaa englantia wink.gif
annaa_
no jos sie kehtaat aina auttaa kun mie lähettelen tänne paljon viestejä niin jos voit aina vastata aika äkkiä smile.gif
wiltsu01
no mä koitan yrittää neuvoa
annaa_
minne miun pitää mennä sillon onko se tiistaina?? smile.gif
wiltsu01
paina sitä puhelinta sieltä alhaalta, siitä näkyy ne mihin pitää mennä milloinkin
annaa_
joo mut kun en tajuu minne pitää mennä tiistaina smile.gif
wiltsu01
no mä en enää muista ulkoo sitä.. en voisit auttaa, jos et osaa englantia confused.gif
annaa_
no etkö voi pelata sitä??
wiltsu01
en kun mulla on vielä oma peli kesken.. whistling.gif
annaa_
no kun se on perjantai ja kello 18 enkä mie sais myöhästyy mut kun en tiiä mikä paikka se on mihin pitää mennä smile.gif
annaa_
siis mie en älyy melekein mittään tästä pelistä kun en tiiä minne pitää mennä kun on perjantai kello 18 smile.gif osaako joku auttaa minne miun pitää mennä confused.gif
Sundae
LAINAUS(annaa_ @ 26.3. 2006, 14:16)
siis mie en älyy melekein mittään tästä pelistä kun en tiiä minne pitää mennä kun on perjantai kello 18 smile.gif osaako joku auttaa minne miun pitää mennä confused.gif

Ehkä sun kannattais sit kokeilla jotain muuta peliä, koska tää on kuitenkin aika simppeliä englantia ja jos et ymmärrä tuota, niin sitten se on huonompi juttu rolleyes.gif Täällä Viestit, pelit ja testit-osiossa on paljon muitakin pelejä, kannattaa tutustua niihinkin! smile.gif
annaa_
no kun mie en älyy vaan sitä perjantaita smile.gif
_berni_
kiva peli cool.gif
¤janette¤
oon kokeillu monta kertaa päästä treffeille hyvän näkösenä mut ei oo onnistunu biggrin.gif
annaa_
berni ymmärätkö sie kunnolla tota peliä?? jos ymmärrät niin voitko neuvoa??
>tinja<
varmaan viidennellä kerralla vasta pääsin 1. tason biggrin.gif mulla se tyyppi on kokoajan nälkänen, pitää syöttää joka toinen sekunti.. lookaround.gif
Eve
Kiva peli, tänään meni läpi biggrin.gif. Se on aika helppo, jos ymmärtää vähänkään englantia ja osaa käyttää tuota "kaupunkia". Mulla meni jonkun aikaa, että tajusin edes että siellä on muutakin kuin koti ja se kahvila laugh.gif.
¤janette¤
Miten ton 3 tason pääsee läpi? Oon yrittäny nyt varmaa 5 kertaa biggrin.gif
annaa_
voiko joku auttaa miten päästään ensimmäinen taso läpi??
annaa_
onko mitään muita pelejä?? laugh.gif
lhasa apso
mä en tajuu vaikka mä kävin kampaajalla, meikkaajalla ja shoppailemassa ni se tuli sinne tapaamiseen ihan likaisissa vaatteissa ja hiukset oli ihan hirveenä huh.gif
¤janette¤
Läpi meni! biggrin.gif Tollaset pelit on ihania! niitä pitäis olla enemmän smile.gif
maantiekiitäjä
Tuo oli aika hauska peli sinänsä, mutta harmittaa kun ei osaa englantia niin hyvin kuin olisi tarpeen tuossa pelissä..... dry.gif

Mutta tulin treffeille kuin mikäkin varikisen pelätin, vaikka olin käynyt meikkauksessa ja kampaamolla...? Miksi niin kävi? sly.gif
Sandra
Haa, pääsin vihdoin koko pelin läpi smile.gif
Rochas
Tää on oikeasti ihan paras peli thumbup.gif Oliko se 2 vai 3 taso, minkä kanssa aikoinaan tuskailin iät ajat, muut tasot tuntuivat siihen verrattuna helpoilta vaikka joitain jouduinkin useempia kertoja yrittämään. tongue.gif

Ja on muuten tosi stressaava peli, kun on tätä pelannu tuntuu että pitää kokoajan tehdä jotain ! Vai suhtaudunko tähän väärin? ;D
Kettis
The Ciao Bella game is no longer available for free.

crybaby.gif cray.gif
willow
mä en ees tajuu et miten toi peli alotetaan ku siinä on vaan noi 3 ruutuu!! mitä mä sit teen? ohmy.gif smile.gif
Sanne-
LAINAUS(willow @ 3.6. 2006, 23:42)
mä en ees tajuu et miten toi peli alotetaan ku siinä on vaan noi 3 ruutuu!! mitä mä sit teen? ohmy.gif smile.gif

sitä ei voi enää pelaa. :S sad.gif
Rochas
Eikä! Mun sydän särkyi. Tää oli niin paras peli. Huh, onneks kerkesin päästä läpi. laugh.gif
¤janette¤
LÖYSIN SEN GOOGLELLA UUDESTAAN!!! smile.gif

http://www.fanagames.com/play.php?juego=290

En tiedä onko toi jokin uusi versio biggrin.gif koska ainakin alotus sivu on erillainen biggrin.gif
Avispa
Hyvä janette! nyt pääsee taas pelaamaan tota. biggrin.gif
Kurotora
Mie sain sen tyypin sinne sen ukon kanssa maalle... mutta sitten loppu peli...? Enkö mie vain osaa käyttäää sitä... biggrin.gif
¤janette¤
Toi peli on näköjään demo. confused.gif
Melon
Miten sinne maalle pääsee?:'D
Sanne-
blaah. pelasin tota. löysin netistä jonku version tai jotai. mut en tykänny siit. loppuuks se sitte sen maalle pääsyn jälkee? tai siillee.
¤janette¤
Löysin alkuperäisen La Bella Romanzan uudelleen!!

La Bella Romanza - Ciao Bella
tuunanen
En tajua miten niitten yhtien häät voi pelastaa.. Ja toisekseen, vaikka menen ravintolaan mielestäni oikeaan aikaan, ei siellä mitään treffejä ole. ohmy.gif

Nyt onnistuukin, helpottaa huomattavasti kun lukee ajatuksella.. wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.