Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Galleria näyttelymatkoilta
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Maisku
Eli päätin tänään avata pitkään harkinnassa olleen gallerian, johon tulee vielä paaaaljon paaljon kuvia tältä- ja viimevuodelta, mutta saatte nyt hetkeksi tyytyä näihin smile.gif

*KLIKKAA*
Avispa
vau. Hienoja kuvia. wub.gif Ja kauniit sivut! Eikä tarvitse kauaa odottaa että kuvat aukeavat. :kukk:
Lazer
Upeita kuvia! Toivottavasti Castrokin pääsisi tämän vuoden puolell tuollaisiin HYVIIN kuviin laugh.gif flowers.gif
Rochas
Oikein hyviä kuvia, Mai flowers.gif Toivottavasti näitä näkee vastakin paljon!
<Iida>
Hienoja kuvia!

Uteliaisuuttani kyselen, että minkä niminen on tuo etusivun red merle aussie? smile.gif
Sundae
Tosi hyviä kuvia, jatka ihmeessä kuvaamista, Mai! flowers.gif
_berni_
upeita kuvia ja tosi hienot sivut thumbup.gif
verduli
ÄÄK!!
oon ettiny itestäni noita hämeenlinnan kuvia ihan hulluna ja tuollapa yksi oli wink.gif
Saankos kopsata? biggrin.gif wink.gif thumbup.gif
>tinja<
Kivat sivut ja hyvänlaatuisia kuviakin, hyvä juttu kun näitä saadaan smile.gif
pips_a
noniin! sait laitettua tonne uusia LAADUKKAITA kuviasi smile.gif
täytyy tarkemmin kattella sitten kun kerkeän niin tarkemmin...
Lottie
Hienoja kuvia! flowers.gif
Sanne-
Hienot sivut ja tosi hienoja kuvia oot ottanu.
Maisku
LAINAUS(verduli @ 30.3. 2006, 18:19)
ÄÄK!!
oon ettiny itestäni noita hämeenlinnan kuvia ihan hulluna ja tuollapa yksi oli wink.gif
Saankos kopsata? biggrin.gif wink.gif thumbup.gif

Tottakai saat smile.gif
verduli
Ok,laitanko nimesi,kun ajattelin laittaa kotareille...? biggrin.gif
marih
Mahtavia kuvia! Hyvä laatusiakin smile.gif
Sivujen ulkoasukin on hieno ^^
tuunanen
Tosi hyvälaatuisia kuvia.. Verrattuna meikäläisen kohelluksiin.. laugh.gif Ja muutenkin kauniit sivut. flowers.gif
riiT
Todella onnistuneita ja hyvälaatuisia kuvia! Siun kannattaa jatkaa kuvaamista ja laittaa nettiin! smile.gif thumbup.gif Ja myös hyvin kauniit sivut. (:
Sundae
Voi hyvänen aika ihmiset! Lukekaa tuolta Gallerian sivuilta kopioimista koskevat säännöt ph34r.gif

LAINAUS
Säännöt:
Kun aiot käyttää jotain kuvaa, tallenna se aina ensin omalle koneellesi, ja sitä kautta nettiin. Eli EI suoralinkitystä!
Et saa väittää kuvia omiksesi.
Mainitse aina kuvaaja.
Kuvia saa muokata omien tarpeiden mukaan.

ja tämä
LAINAUS
Kaikkien sivuillani esiintyvien kuvien kuvaaja on Mai Puttonen. Ja kuvan yhteydessa tulee aina mainita kuvaaja, ja mielellään linkki kotisivuilleni.
Voit kopioida kuvan itsellesi, mikäli sinä tai koirasi olette kuvassa. Ilmoitathan aina, kun ainot kuvaa käyttää smile.gif

Ei voi olla kovin vaikea juttu kahlata koko sivuja läpi, kun sivut eivät ole niin laajatkaan vielä.
Triad
Hienot sivut biggrin.gif Ja todella kauniita kuvia flowers.gif

Kukas on tuo red merle värinen aussie tuossa logossa? Näyttää jotenkin tutulta mutta nyt yht`äkkiä en huomaa kuka se on happy.gif
verduli
LAINAUS(Sundae @ 31.3. 2006, 21:41)
Voi hyvänen aika ihmiset! Lukekaa tuolta Gallerian sivuilta kopioimista koskevat säännöt ph34r.gif

ja tämä

Ei voi olla kovin vaikea juttu kahlata koko sivuja läpi, kun sivut eivät ole niin laajatkaan vielä.

Hups,empä tuota huomannutkaan,pahoittelen blush.gif oops.gif
Jennina
LAINAUS(Sundae @ 31.3. 2006, 19:41)

ja tämä

No älä w00t.gif
Maisku
LAINAUS(Sundae @ 31.3. 2006, 21:41)

ja tämä

Mä jo säikähdin et mitä mä nyt oon tehny, ku tollasen kirjotit biggrin.gif Mut se ei ilmeisesti ollukaa mun virhe.. blush.gif
Sundae
LAINAUS(Maisku @ 1.4. 2006, 16:07)
Mä jo säikähdin et mitä mä nyt oon tehny, ku tollasen kirjotit biggrin.gif Mut se ei ilmeisesti ollukaa mun virhe.. blush.gif

Juu et sä ole tehnyt yhtään mitään muuta ku ottanu upeita kuvia ja tuonu ne ystävällisesti muidenkin nähtäville biggrin.gif
Maisku
Nostellaampa hieman smile.gif
Maisku
ylööspäin.. tongue.gif
Roxy
Hienoja kuvia, ja sivutkin on todella hienot smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.