Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tulevat tapahtumat seuraavien 14 päivän aikana
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
Xenju
Eli , kysyisin / sanoisin että laitetaanko noita mätsejä tonne *Tulevat tapahtumat seuraavien 14 päivän aikana* <-- Tuonne? Ku ajattelisin et niitä voi laittaa sinne ku ihmisten ois sitten vähä helpompaa niiku tietää missä tapahtuu ja mitä , muuten menee sekaisin noista mätseistä . Tuolla menovinkeis niitä on liikaa ja jotkut on vanhoja.
Vahtis
Sehän olisi tietysti toivottavaa, että tapahtumien ilmoittajat käyttäisivät Puskaradion kalenteria, joka on monin verroin näppärämpi sekä ilmoittajalle että mahdollisille tapahtumaan osallistujille puhumattakaan ylläpidosta.

Menovinkeissä on juuri niin paljon mätsejä ja muita ilmoituksia, kuin Puskaradiolaiset sinne laittavat. Minusta on aika kohtuutonta valittaa, että jotkut on vanhoja, kun esim. tämän ketjun aloittaneen viestin kirjoittamisajankohtana palstalla oli vain kolme alle kolme päivää vanhentunutta ilmoitusta. Erityisesti, kun Puskaradiossa oli selvästi ilmoitettu, että ylläpito on poissa.

Lisäksi aivan erityisesti auttaisi kaikkia osapuolia, jos ilmoittajat lukisivat Menovinkkejä palstan alussa annetut ohjeet ilmoitteluun ja sitten myös noudattaisivat niitä.

Siellä sanotaan mm. seuraavaa: Vain yksi tapahtuma per aloitettu viestiketju, mutta jostain syystä sinne on taas ilmestynyt viestiketju, johon on koottu neljän eri mätsärin tiedot. Niinpä esim. otsikossa annetut tiedot ovat varsin ylimalkaiset. Toivonkin, että kyseisen viestiketjun aloittanut (tämänkin viestiketjun aloittanut) henkilö käy viipymättä alottamassa jokaiselle match showlle oman viestikejunsa, kuten ohjeissa sanotaan. Muutaman päivän päästä poista nykyisen viestikejun.
Xenju
Olisikohan tänne mahdollista laittaa kalenteria. Vähän niinkuin terrieri.netissä?
mammanpoika
^Täällähän ON kalenteri, vilkase sivun yläreunaan! wink.gif
Xenju
oho , pyydän anteeksi , erehdys.
Wilde
En nyt oikein tiedä missä tätä kysyisin joten ajattelin laittaa viestini tähän viestiketjuun kun samaa asiaa kuitenkin sivuaa.
Ja mistään en löytänyt vastausta kysymykseeni.

Eli, saako kalenteriin laittaa ilmoituksen, vaikka ei olisi itse sitä järjestämässä, ja siinä olisi muiden henkilöiden puhelinnumerot, eikä minulla ole lupaa heiltä laittaa heidän yhteystietojaan nettiin. Joten tarvitsisinko siihen jonkin luvan asianomaisilta?
Minulla olisi tiedossa näyttely, josta olen lukenut lehdestä, ja haluaisin sinne enemmän osanottajia. Miten on? :)
Vahtis
En ihan heti menisi muiden puhelinnumeroita nettiin levittämään. Mutta voithan vaikka soittaa jollekin järjestäjälle, ja kysyä voitko laittaa ilmoituksen Puskaradion kalenteriin ja sinne tarvittavat yhteystiedot. Todennäköisesti järjestäjätkin toivovat mahdollisimman suurta osanottajajoukkoa, joten tuo palvelisi heitäkin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.