Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Puskan koiraihmisten kissat
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4
Noel

Minun oli pakko aloittaa tämä kun en kehdannu laittaa Jeepin kuvagalleriaan..
ehkä tässä tilaisuus jollekin toisellekin esim Da Silvasta aina kiva saada kuvia..

Tosiaan tässä minun rakkaani kuvia vuosien takaa, ei ole kulta enää minulla mutta suloisia muistoja herää ja muistuttaa vähän Jeeppiä-

ohessa myös kaikki meidän kisut landella

Aika Da Silva maiset otteet laugh.gif
[img]http://img223.imageshack.us/img223/9479/b69ki.jpg[/img]

huomatkaa myös miltä minä olen näyttänyt blink.gif

[img]http://img223.imageshack.us/img223/9145/b74pi.jpg[/img]
sipa
Noel Ihania kuvia.. wub.gif Mulle tuli tosta sun kissasta mieleen meidä Simo joka oli sekarotuinen siamilainen, sillä oli myös valkoinen nenä (asuttin viellä kumpainenkin kotona).. Systerin kissahan sekin oli..

Pakko muokata kun muistin että kissa oli muuten valkoinen mutta sillä oli ruskea nenä.. laugh.gif Tästä on niin kauheen kauan aikaa että muisti teki kepposet..
Cee
Hienoja kuvia!
Täytyy kans jossain vaiheessa taas koittaa innostua kuvailemaan.
Mun kamerassa on jokin häikkä, näyttö ei meinaa pysyä päällä sitte millään.

Cee
Nappis
Komeita kuvia.

Noi Siamilaiset on aina miellyttäneet silmää.
Noel
Beetu oli ihan puhdas siiamilainen mutta silloin tykästyin just siihen kun sen nenu oli niin hassu- enkä ollu niin kovin tärkeenä et miten sen näyttelyissä menis mut-- silloin olikin niin paljon kissoja et tärkeintä oli et on yks oma.. oli se aika hassu tytsy-- tongue.gif
Annelinne
Ma otan tähän ketjuun kyllä Omarasta kuvia kunhan se saa tuon seiloriasun pois cool.gif Vielä noin viikko se päällä ja sitten ollaan näpsäkkä neiti taas wink.gif
Sandy
Hienoja kuvia joo. Olihan siinä oikea kissakatras biggrin.gif

Simolla taisi olla tumma nenä kun se oli muuten aika valkoinen väriltään, jotain tummia laikkuja vartalossakin?
-tanja-
Laitanpa minäkin nyt muutaman tuoreen kuvan pojista.

Tässä on Niklas

Tässä Paavosta tuore kuva. Tää otettiin lauantaina,kun oltiin kissanäyttelyssa hesassa.
Paavo oli värinparas ja sai sertin.

Sitten vielä yhteiskuva isästä ja pojasta. En muista onko tää ollu täälä ennen,mutta nyt on ainakina smile.gif On vähän huonolaatuinen,kun on puhelimella otettu.
sipa
Paavo.. wub.gif Että siitä on tullut kaunis, tai komeahan pitää sanoa kun on uroksesta kyse.. biggrin.gif Niin kauniit ja isot silmätkin että.. wub.gif

Onnea Paavolle näyttelymenestyksestä.. thumbup.gif
Noel
Saankos näin en niin tietävänä kysyä, mikä rotu on kyseessä??
sipa
Paavo on ragdoll eli räsynukke.. Näin tanjan puolesta vaan vastaan.. biggrin.gif
sa-an-ri
No ni. Nyt sitten aloin taas haaveilla kissasta. Pitää kattoa jos löytäisin Hessun kuvan tänne... Ja jos saisin laitettua sen. bag.gif
Cee
Silva tykkää olla missä vaan biggrin.gif

Cee
sipa
^ Näköjään.. biggrin.gif Miten se on saanutkin ängettyä itsensä noin ahtaaseen paikkaan.. unsure.gif
Cee
Vähä lisää kuvia DaSilvasta, Sydestä ja parista ärrieristä... Silva keksi mm. että oven kautta voi hypätä kakluunin päälle..

[img]http://img149.imageshack.us/img149/7501/hyppy9ta.jpg[/img]

[img]http://img228.imageshack.us/img228/8901/patsas2vn.jpg[/img]

[img]http://img233.imageshack.us/img233/9087/mammanpoika3nm.jpg[/img]

[img]http://img149.imageshack.us/img149/163/mammanpoika20ny.jpg[/img]

Cee
Noel
Mikäköhän ton Da Silvan maailman kaikkeuden käsitys on? Se näyttää ihan siltä et sen universumilla on rajana ruokakupin reuna ja näköjään kattoparrun hipiä, eipä ainakaan mikään pidättele.. sen verran tyylillä tepastelee tuolla oven päälläkin. unsure.gif
Kaptah
LAINAUS(Noel @ 10.4. 2006, 19:16)
Mikäköhän ton Da Silvan maailman kaikkeuden käsitys on? Se näyttää ihan siltä et sen universumilla on rajana ruokakupin reuna ja näköjään kattoparrun hipiä, eipä ainakaan mikään pidättele.. sen verran tyylillä tepastelee tuolla  oven päälläkin. unsure.gif

Oliskohan se tämä?

Ps: Pahoittelen kuvan laatua, kun ei ole kunnon välineitä. Silvassa kun ei mallina ole mitään vikaa; vika on minussa!
Noel
w00t.gif

no ilman muuta napakymppi.. puuttuu vaan kruunu ja viitta. laugh.gif
Cee
Aika aristokatti toi Kaptahin kuva biggrin.gif

Cee
Nirppu
Kuinkahan noita kuvia saa tänne laitettua?
tizzian
LAINAUS(Nirppu @ 10.4. 2006, 21:50)
Kuinkahan noita kuvia saa tänne laitettua?

No jos onnistuin niin linkki hra Cee:n ystävällisesti tekemään oppaaseen:

Ceen Opas

smile.gif
Cee
Tai suoraan tähän helpompaan:

http://www.koirauutiset.com/forums/index.p...ndpost&p=491323

Cee
sipa
Että oli makeet kuvat , varsinkin toi missä Silva taiteli ovenkarmilla, on niillä älyttömän hyvä tasapaino..
Kehäkettu
LAINAUS(Kaptah @ 10.4. 2006, 18:32)
Ps: Pahoittelen kuvan laatua, kun ei ole kunnon välineitä. Silvassa kun ei mallina ole mitään vikaa; vika on minussa!

Tuo naama on Syden, mutta se se taitaakin olla lähes ainoa, joka Silvan universumia vähän pystyy rajoittamaan! biggrin.gif

P.S. Ceellekin tiedoksi
Kaptah
LAINAUS(Kehäkettu @ 11.4. 2006, 09:50)
Tuo naama on Syden, mutta se se taitaakin olla lähes ainoa, joka Silvan universumia vähän pystyy rajoittamaan! biggrin.gif

P.S. Ceellekin tiedoksi

Mnjaa.. sanois Hjallis: vaikee sanoa, kun kun tossa on vaan kasvokuva ja Da Silvahan EI ole mikään pallinaama! rolleyes.gif
Arissa
Kippax esittäytyy biggrin.gif

Cee
Alla on videoleike DaSilvan täydellisestä niskalenkistä jonka se ottaa terrieristä..
Jaa-a, iskän poika alkaa oppia biggrin.gif

DaSilva painii

Vaatii auetakseen Flashin väh. 8,0(sivu tarjoaa linkin ellei koneesi ole ajan tasalla) ja ainakin mulla sekin toimi vaan explorerilla.

Cee
sipa
Jos mä olisin toi terrieri, niin en kyllä menis noiden kynsien eteen.. biggrin.gif Mutta kaikilla ei ole tuota itsesuojeluvaistoa.. laugh.gif

Arissa Kivat kuvat olet napannut kissasta, tosi kaunis, ja lempeän näköinen.. wub.gif
Cee
Arissa, eikös ton kissan nimi ollut alunperin Gisella tms? Hetken luulin jo että sulla on ihan uus kissa biggrin.gif Toi lempinimi "Kippax" hämäs hetken biggrin.gif

Cee
Arissa
Sipa, Gisella on kiltti ja lempeä kissa wub.gif se ei ole ikinä edes Unelmaa kynsillä räväyttänyt, vaikka olisi siihen mahdollisuus ollutkin. Se on kissa johon rakastuu aina vaan enemmän ja enemmän smile.gif
Arissa
Cee, Juu Gisella on kissan oikea nimi, mutta yksi lapsista alkoi vaan kutsumaan kissaa Kippax nimellä ja siitä se jäi. biggrin.gif
Kehäkettu
LAINAUS(sipa @ 12.4. 2006, 07:02)
Jos mä olisin toi terrieri, niin en kyllä menis noiden kynsien eteen.. biggrin.gif Mutta kaikilla ei ole tuota itsesuojeluvaistoa.. laugh.gif

Ei yksi taistelu koko sotaa ratkaise - kerrankin noinkin päin. teehee.gif
sipa
^ No onneksi ei ratkaise.. biggrin.gif Mut oli vaan sen verran hurjan näköistä että en mä ainakaan laittais käsiäni sinne lähelle.. lookaround.gif laugh.gif

Mulla on kyllä kokemuksia kissan hepuleista ja sen raapimiset tuntuu kyllä erittäin ilkeältä, olkoonkin että on leikkiä..
tizzian
Varoituksen Sana Ceelle & kenties muillekin kissan kanssa eläjille...

Kai tiedätte minkälaisia juttuja Kissanne kotioloistaan levittelee..? Ja miksi puhelinlaskut ovat aina vain niin omituisen suuria... biggrin.gif
Turunen
Laitetaas tänne myös meitin kissat. Eka kuvassa on viimme kuussa pois nukkunut vanha herra Panu

Ja sitten kaksi kuvaa Killestä.

Anteeksi kuvien huono laatu, kuvat on otettu kännykällä.
Wanssu
Mun kisu kuume vaan kasvaa, kaikilla on niin ihania wub.gif
Pitkä karvaisen haluaisin ja iskin silmäni jo yhteen valkoiseen puolipitkäkarvaiseen jolla on vielä ihanan vihreät silmät! Ei vaan vielä ole mahdollisuutta ottaa sad.gif

Tässä meitin möykyt.

Ulpu joka täyttää ens kuun alussa 15-vuotta, se kaikkein rakkain karvamöhkö wub.gif

Ja ensimmäinen nelijalkainen ystäväni Sissi Ulpun äiti (16vee), joka viettää viimeisiä keväitään crybaby.gif :

Annelinne
Vielä pari seiloriasuista kuvaa ennenkun ehdin ottaa uusia smile.gif

Aiheena "Emmää mitään, kuhan vaan kyylään kun vaihdat vaatteita... innocent.gif "

p.s. Ulpu on ihanan näkönen köllikkä wub.gif
Nirppu
No edelleenkään en ole saanut mahtumaan noita ohjeita ymmärrykseeni, mutta jatkan yrittämistä.
Nyttemmin meillä ei ole kuin yksi kissa. Nuorempi oli jäänyt viime yönä auton alle crybaby.gif
tizzian
nirppu sad.gif voi surku - olen pahoillani puolestasi.

Saanko kysyä missä kohtaa se kuvien laittaminen menee hankalaksi?
Itse aina noiden kanssa hiukan sekoilen mutta näyttää tuo kuitenkin useimmiten onnistuneen. Paitsi justiinsa äsken kävin pienentämässä yhtä kuvaa kun tajusin miten Valtavana se oli tullut laitettua. Tuo Opera kun on siitä hyvä ja paha että sillä saa näppärästi "sovitettua" kuvat sivulle niin ei aina huomaa että toisella selaimella se saattaakin näyttää joltain ihan muulta... blink.gif
Noel
nuo annelinnen kuvat on aikas södejä- varsinkin tuo eka.. hännäpää biggrin.gif
staffi tyttö

Täältä löytyy tällänen pikku peto... ikää NuuNuulle on kerääntyny jo 6v.
Pelastettiin pikkanen haulikolta läheisen maatilan heinäparvelta confused.gif
tässä vielä likki sivuille ku ei taas taho kuvat näkyy
NuuNuu
Jasubulli
Oi kun Nuunuu on kauniin värinen wub.gif !
Meilläkin on näitä pelastettuja kissoja kaksin kappalein...
sipa
LAINAUS(Nirppu @ 4.5. 2006, 18:33)
Nuorempi oli jäänyt viime yönä auton alle crybaby.gif

Osanottomme Nirppu hug.gif
Nirppu
Kiitos osanotoista!

Tizzian: Oikeastaan heti alussa. En ole mikään tietokonenero joten pitäis keretä oikein kunnolla perehtyä asiaan. Mutta ehkäpä mä vielä kokeilen oikein ajan kanssa ennenkuin luovutan sleepy.gif
Nirppu
Elikkäs testaanpa nyt onnistuuko kuvien laitto kun ehtii vähän asiaa ajatella.

Tässä meidän Mooses kolli ottaa rennosti.

ja tässä veljeshali, tuo keltainen siis se joka jäi auton alle
Nirppu
Tulipa pieninä nuo kuvat. Ensin ne meinasi olla jättisuuria ja nyt ne on niin pieniä ettei saa selvää blink.gif

Ja yksi lisää, tässä pojat on päiväunilla

Eiköhän tämä riitä tällä erää, ei se ollutkaan niin kovin vaikeata, kun vähän perehtyi asiaan blush.gif
tizzian
LAINAUS(Nirppu @ 6.5. 2006, 16:08)
Eiköhän tämä riitä tällä erää, ei se ollutkaan niin kovin vaikeata, kun vähän perehtyi asiaan blush.gif

thumbup.gif Hyvä Nirppu! Alku aina hankalaa, sanotaan mutta kyllä se siitä lähtee! Itselläni oli sama vaiva ettei tahtonut enisn onnistua millään, mutta kuten sanottu tuo Cee:n opas tosiaan on hyvä. Ja ne ns. esikatselukuvat ihan hyvä keksintö niin ei tarvitse ladata niitä isompia kuvia joka kerta vaan voi käydä näppärästi katsomassa tarkemmin ne jotka kiinnostaa.

Ai niin, kivan näköisiä nuo teidän kissat!! smile.gif
Annelinne
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Anne...age_id=35940602

Ompulle tuli uni simmuun...
Nirppu
Laitanpa tänne pari kuvaa meidän neidistä wub.gif

http://img472.imageshack.us/img472/3888/sohvineito9xt.jpg

http://img472.imageshack.us/img472/4940/so...okainen24sq.jpg

Toivottavasti nuo kuvat näkyy.
sipa
Nirppu Kyllä kuvat näkyvät ja on todella kaunis pikku kissa.. wub.gif

Niin söpö naamainen.. wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.