Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kaunein labradori
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
Paska uutinen.
Exä on joutunut lopettamaan sen lapukan, jonka vaihdoin eron yhteydessä Hackmanin paistinpannuun. Syöpä iski.
Se oli kaunein labradori jonka olen koskaan nähnyt (vaikkakin eräät ääliöt luuli sitä flätiksi huolimatta sen lihaksikkuudesta joka oli ihan jotain muuta tasoa kuin jollain paskiaisfläteillä). Harmi ettei mulla ole siitä koneella enää kuvia.
Se siitä sitte.

Cee

pss. exä sais kyllä palauttaa sen paperit mulle, koska se oli lain mukaan mun koira.
sipa
sad.gif Voi otan osaa.. Nämä on niin ikäviä juttuja.. confused.gif
Lamppu
Pahoitteluni...
Cee
No joo, se on sellasta. Koiriahan saa koirakaupasta itse kukin uusia. Tuli vaan pikkusen yllätyksenä, koska kuulin asiasta jostain ihan muualta kuin exältä. Hmmm, toivottavasti toi oma lapukka nyt jaksais elää niin kauan että löytyy uus pentu, koska tosta mun lainakultakoirasta ei ole yhtään mihinkään.

Cee
Kaptah
Ikäväähän toi nyt on, mutta hei ... voihan sitä ajatella asian valoisampaakin puolta; sulla on edelleenkin se Hackman?

Pyydä EX:ltä nätisti ne paperit, niin sillä vois olla jokunen valokuvakin antaa sulle.

Labbiksista muuten on ihan pakko kertoa arkipäivän hauskoja tarinoita.
Naapurin nöffe tuli vanhaks ja se pääsi sinne sateenkaarisillalle. Perhe hommas uuden narttulabbiksen; siis pennun. Nyt se on niin ihastunut meidän Nabuun, että kun me lähdetään lenkille niin se tulee kauheeta vauhtia mäkeä alas mukaan. Siinä ei tahdo oikein kitkat pitää kun se sutii tulemaan. Sitten metsässä poukkoillaa sinne, tänne ja moneen kertaan flexin yli ja ali. Sitten kun molemmat on päästetty irti, niin oikein säälittää meidän Leonbergia, kun tytöt hyppyyttää!
Kivaaaaaa............!

muoks: Hagman on jääkiekkoilija - Hackman on pannu !
Lamppu
CEE: Suhun ja sun vastauksiin ei aina oikeen tiedä miten suhtauta. sneaky2.gif eli kyynistä ja julmaa/kylmää ajattelua vai wub.gif omat rehelliset(kö) mielipiteet vai w00t.gif omalaatuista huumoria ... On meillä kanoilla taas purtavaa... Mut kait sä Cee oot noita kaikkia sly.gif
Cee
LAINAUS(MinnaR @ 5.4. 2006, 14:43)
CEE: Suhun ja sun vastauksiin ei aina oikeen tiedä miten suhtauta. sneaky2.gif eli kyynistä ja julmaa/kylmää ajattelua vai wub.gif omat rehelliset(kö) mielipiteet vai w00t.gif omalaatuista huumoria ... On meillä kanoilla taas purtavaa... Mut kait sä Cee oot noita kaikkia sly.gif

biggrin.gif Niin no, mieti sinä sitä.
Pidin todella siitä koirasta, mutta se oli lonkkavikainen, joten jalostuskelvoton.
Eron yhteydessä jouduttiin päättämään, kuka mitäkin ottaa. Mä otin kaks lapukkaa, exä kaks lapukkaa ja yhen kultasen. Niitä asioita sit soviteltiin parhaamme mukaan, esimerkiksi koirien luonteen jnejnejne. Vaihtokauppojen yhteydessä mä sain väännettyä sen paistinpannun siitä koirasta.
Totuus on, että tota mun nykyistä lapukkaa ei olis raaskinu panna muuttamaan kaupunkiin, jonne exä muutti, mutta sen dominoivan laittoi ihan surutta, koska sen luonne sopi sellasiin kuvioihin paremmin.

Asioilla on tuhat puolta. yleensä en kauheasti puhu paskaa, vaikka kaikki kirjoitettuhan ei aina ole niin suoraviivaista kuin sen voi lukea.

Cee
Noel
Minä ainakin omasta puolestani esitän pahoitteluni. Toivottavasti kaverilla on hyvät olot nyt. Syöpä ompi koiralle tosi raskasta, just tutun tutulla sama tilanne että lähti viimeiselle reisulle rassu kun oli jo voimat poissa ja lihaksiakin vain kuviteltavissa.
Onneksi sinulla on meidät ja omat kultusi- lämpimät ajatukset sinne happy.gif
s-ml
Kaunein labradori on sitten siirtynyt..en sanokaan sateenkaarelle, tiedät kyllä miksen.
Joka tapauksessa; sinulle jäi muistot, ne eivät koskaan katoa.

Pahoitteluni.
Cee
LAINAUS(s-ml @ 5.4. 2006, 15:36)
Kaunein labradori on sitten siirtynyt..en sanokaan sateenkaarelle, tiedät kyllä miksen.
Joka tapauksessa; sinulle jäi muistot, ne eivät koskaan katoa.

Pahoitteluni.

Jos totta puhutaan, mistäs mä tiedän mihkä sateenk.. no kuitenkin ne siirtyy ku aika jättää..
Toivottavasti ei kuitenkaan sateenkaarisillalle. Inhoan sitä käsitettä ja sanaa.

Kiitos kaikille valitteluista, mutta kuten sanoin, se ei ollut mulla enää moneen vuoteen.

Laitoin exälle meiliä että jos vois saada kuvia. Laitan tänne jos niitä saan. Niissä kuvissa ei ainakaan geeli pursua biggrin.gif Niissä kuvissa pursuaa rehellinen kauneus!

Cee
peikkovuorelainen
Otan osaa rip.gif
Nappis
Osanotot.
Cee
Mä sain pari kuvaa:

Hä, eiks ole kaunis ollakseen lapukka? Ylihieno tyttö oli! Valitan kuvien huonoa laatua.

Cee
sipa
Oikein hyvä runkoinen koira.. Tossa ekassa kuvassa sen näkee hyvin.. ja kaunis kyllä muutenkin.. wub.gif
onninen
On kaunis.Pahoitteluni.
Nähtiin tossa aamulla Onnin kanssa toinen musta lapukka tyttö,eläkkeellä oleva opaskoira.Ihana tyttö luonteeltaan,mutta omistaja syöttänyt koira-raukan yli-lihavaksi.
Nuudeli
Kauniilta näyttää, vaikka en lapukoista mitään ymmärräkään...
Ja miten pitkät jalat! Noilla on päässy lujaa wink.gif Oon tottunu kans näkemään näitä tukevamman puoleisia laboratorionhoitajia, joilla jalat ei meinaa erottua mahan alta.

...liikaa kirjaimia...
Cee
LAINAUS(Onnine @ 6.4. 2006, 10:00)
On kaunis.Pahoitteluni.
Nähtiin tossa aamulla Onnin kanssa toinen musta lapukka tyttö,eläkkeellä oleva opaskoira.Ihana tyttö luonteeltaan,mutta omistaja syöttänyt koira-raukan yli-lihavaksi.

Ton asian hämmästelyä ei voi koskaan lopettaa. Miksi ihmiset päästävät vanhat koirat lihaviksi? Koiralla muutenkin elämä hankaloituu, sit ihminen vielä rääkkää sitä syöttämällä lihavaksi sad.gif

Cee
Kaptah
On se kaunis labbis (vaikka kaikkein kaunein on se aina silmissä oleva oma!)

Jostain syystä tämän koiran yhteydessä pukkaa mieleen Dannyn v. 1977 vinyylille laulama Monza, oliskohan sanatkin menneet jotenkin, että "Monza sä kaunehin oot..."

Muistaako kukaan tai löytääkö netistä?
Cee
LAINAUS(Kaptah @ 6.4. 2006, 10:41)
On se kaunis labbis (vaikka kaikkein kaunein on se aina silmissä oleva oma!)

Jostain syystä tämän koiran yhteydessä pukkaa mieleen Dannyn v. 1977 vinyylille laulama Monza, oliskohan sanatkin menneet jotenkin, että "Monza sä kaunehin oot..."

Muistaako kukaan tai löytääkö netistä?

En ainakaan mä löytänyt netistä sanoja. Mutta vertaus Monzaan kuulosti hyvältä. Kiitos.

Cee
-tanja-
Kaunis tyttö on ollut,todella!
Ihanan kiiltävä karva smile.gif
Osanottoni cry.gif
Maikki
Todella kauniit linjat, sellanen urheilijamainen wub.gif . Mä olen kanssa ihmetelly samaa miks labradorit ja kultaisetnoutajat pitää syöttää sellasiksi tankeiksi. Nuo on kummiski alunperin käyttökoiria eikä lihavat jaksa juosta sellaisia määriä. rolleyes.gif
Cee
Tämä on ehkä joidenkin mielestä asiaton kannanotto, mutta kun noita mun antigeelikuvia katsoo, on varmasti helpompaa ymmärtää, miksi inhoan niin kovin katsella läskejä näyttelylinjaisia labradoreja.
Labradori on metsästyskoira, jota on tarkoitus käyttää jopa vaikeakulkuisissa maastoissa (kaislikkovellit, suot jne). Millä ihmiset luulee että muodissa olevat läskitankkipaskiaislapukat missään vellissä pääsee ees eteenpäin? Ei millään. Ja kun sitä pitäis tehdä jopa useampi päivä peräkkäin.
Ehkäpä just siks käyttölinjaiset on hieman etääntyny itse valtakannasta, koska niillä koirilla olis tarkoitus tehdä muutakin kun kiertää kaksi kierrosta näyttelykehässä...

Toi mun hengissä oleva lapukka on hieman matalampijalkainen, mutta siinäkin on vielä valtava ero näyttelyläskeihin. Tässä siitä samalta ajalta kuva:

Oikea rakenne on äärimmäisen tärkeä ominaisuus minkä tahansa käyttökoiran kannalta.

tekis mieli linkittää tähän muutama näyttelyläski netistä, jolloin vertailu olisi helpompaa, mutta antaa olla.

Cee

muoks: ensin väärä kuva, enkä ollut lukenut Maikin hyvää kommenttia ennen kuin lähetin tämän.
Cee
Vielä yks asia. Geelipellet aina jaksaa selittää kuinka käyttölinjaisilla on huono turkki(aluskarva jne). Ne ei kestä kylmää.
Ja V**ut. Mun koirat on ainaki pärjänny varsin hyvin. Sitä paitsi kylmäkestoisuudessa on yhtä tärkeä koiran aivot kuin turkki.

Cee
Cola1
Vähän, kuin siskoni ja hänen ex-miehensä hankki koiraa. Sisko oli sitä mieltä, että näyttelykoira ja mies, että käyttöpuolen koira (Itse on mettämiehiä...) No taloon sitten saapui näyttelypuolen lapukka, jonka kanssa mies koitti tehdä käyttöpuolen hommia, mutta eihän siitä mitään tullut! (Taas miestä kuunneltiin koiran hankinnassa wink.gif ) Koira ei ensinäkään läskiensä alta jaksanut tehdä yhtään mitään! Erohan siinä sitten tuli (Oli siinä kyllä paljon muutakin) rolleyes.gif

Mutta kuva Ceen haukuttavaksi laugh.gif Siinä sulle oikein kunnon lölly näyttelylapukka jolla ei tee mitään käyttöpuolella:

*kuva poistettu*
photo Samuli Miettinen
(Ja kuva on jo koiran uusilta ajoilta kasvattajan luona..) Entisestään tukevoitunut! Mutta minkäs tekee, kun näyttelyihin vaaditaan noita läs**kasa koiria sleeping.gif

Osanottoni kauniin lapukan pois menosta.
Cee
LAINAUS(Cola1 @ 6.4. 2006, 13:21)
Vähän, kuin siskoni ja hänen ex-miehensä hankki koiraa. Sisko oli sitä mieltä, että näyttelykoira ja mies, että käyttöpuolen koira (Itse on mettämiehiä...) No taloon sitten saapui näyttelypuolen lapukka, jonka kanssa mies koitti tehdä käyttöpuolen hommia, mutta eihän siitä mitään tullut! (Taas miestä kuunneltiin koiran hankinnassa wink.gif ) Koira ei ensinäkään läskiensä alta jaksanut tehdä yhtään mitään! Erohan siinä sitten tuli (Oli siinä kyllä paljon muutakin) rolleyes.gif

Mutta kuva Ceen haukuttavaksi laugh.gif Siinä sulle oikein kunnon lölly näyttelylapukka jolla ei tee mitään käyttöpuolella:

photo Samuli Miettinen
(Ja kuva on jo koiran uusilta ajoilta kasvattajan luona..) Entisestään tukevoitunut! Mutta minkäs tekee, kun näyttelyihin vaaditaan noita läs**kasa koiria sleeping.gif

Osanottoni kauniin lapukan pois menosta.

En halua ottaa kantaa juuri tuohon koiraan, lukijat perustakoon omat mielipiteensä itse.
Kai toiki jonkun mielestä kaunis on, ja tarkoituksenmukainen, muuten sitä tuskin olisi olemassa?

Eikä tuo ole suinkaan edes pahimmasta päästä geelareiden omia pervoja tuotoksiaan.
Mulle on oikeasti vaan jäänyt koko elämässäni kovin epäselväksi, miksi kukaan haluaisi tuon näköisiä koiria edes olemassa olevaksi. Mutta niitä silti on, joten kai joku niiden olemassaoloa haluaa.
Pahaa tekee.

Cee

ps. lukeehan lapukan rotumääritelmissäkin: suora vatsalinja. en vain ymmärrä yhtä asiaa: Siellä lukee myös, että tynnyrimäinen rintakehä.
Miten vois ees hoikalla koiralla olla suora vatsalinja, jos rintakehän tarttee olla tynnyrimäinen. Vi**u mitä geelipaskanjauhantaa.

muoks, ku ei edelleen osaa suomea biggrin.gif
sipa
LAINAUS(Cee @ 6.4. 2006, 14:08)
muoks, ku ei edelleen osaa suomea biggrin.gif

Kokeile jotain muuta kieltä.. w00t.gif
Cee
LAINAUS(sipa @ 6.4. 2006, 14:37)
Kokeile jotain muuta kieltä.. w00t.gif

Ok, huomenna saat tuon ruotsiksi ja englanniksi..

Cee
s-ml
Cee, tuossa nykyisellä koirallasi on kunnon takakulmaukset. Harvoin näkee labradorilla, onko se mielestäsi hyvä vai ylikulmautunut käytön kannalta?
Cee
Mun käyttöhistorian kannalta kulmausten merkitys ei ole ollut niin suuri, kuin jalostuohjeet ovat antaneet ymmärtää. Kaikki ne on jaksanu loppuun asti kulmauksista riippumatta.
Käytön loppu on poikkeuksetta johtunu muista syistä.
Se mielestäni ei ole ylikulmautunut, mutta kuten sanoin, sillä ei ainakaan tähän päivään mennessä ole ollut merkitystä käytön kannalta.

Sitte itse vastaus: Ylikulmautunut? Miten voisi olla, koska rajut kulmaukset tuntuu olevan jalostuksellisesti kovin tärkeitä ainakin geeliääliöille.
Elikkä kai se on "riittävästi kulmauksia omaava"...

Cee

ps. Sit tarttee kans ymmärtää, että lapukka ei ole mikään vinttari, elikkä kulmauksilla ei varsinaisesti ratkaista juuri mitään.
s-ml
Jep, vähän noin ajattelinkin. Joskus näkee todella suoria takakulmia labradoreilla, olen vain miettinyt, miten ne metsässä jaksaa ja paljonko niillä on polvinivelen ongelmia.
Siis minun silmään (tietysti) nuo kulmaukset näyttävät normaaleilta ja terveiltä. Ikähän myös vaikuttaa, vanhoilla kulmaukset löystyvät.

Harmi, että skanneri on rikki enkä voi skannata meidän äidin sekoituslinjalaisesta kuvia. Äsken kaivoin muutaman esiin, enemmän näytti sun koirien kaltaiselta kuin tynnyriltä. Tosin maatilalla juoksi ja ui päivät pitkät, ei ehtinyt pahemmin lihota, vaikka safkaa meni kiitettävät määrät.
abc
Täytyy nyt tulla käsin hämmentämään, kun en oo lusikkaa tai paremminkin sanottuna isoa kauhaa saanut hankituksi wink.gif .

Mä yhdyn täysin Ceen mielipiteeseen paksuista labbiksista, mutta yhtä suuresti mua rasittaa muunkin rotuiset, mitkä havaitsen ylipainoisiksi. Itkeä mieli tekee, kun näkee ylipainoisia koiria, joilla mieli olisi vauhdikkaaseen menoon, mutta lyllertää täytyy, kun ei painoltaan muuta jaksa. Surullista.

Muistan, kun kerran menin varta vasten labbiskehän reunalle, ja silmät oli revetä näkemästä, kun paksut koirat siellä hitaanlaisesti etenivät ringissä, ja se koomisin puoli oli mielestäni ne esittäjät, kuumailmapalloilta näyttivät. Vaikka en ollut noina aikoina labbiksiin tutustunut nimeksikään, niin hämmästelin kyllä suuresti, miten niin lihavat ihmiset olivat valinneet rodukseen labbiksen, rodun, mille liikunta ja toiminta ovat perusedellytyksiä kaikenpuoliseen hyvinvointiin. Ja toisen kerran, kun eksyin eräällä paikkakunnalla labbisten erkkariin ja näin pentulabbiksia, niin silloin päätin, että labukkarinkejä en enää mene katsomaan. Minulle riitti näkemäni pulleista pennuista ja vireän ikäisten aikuisten koirien heikko juoksuyritys.

Mabelin sivuilla oleva Afrodite on punkeron näköinen, mutta onhan bullmastiffin rakenne hieman toinen kuin esim. labbiksen, mutta hitto vie mikä juoksija se bm oli, mutta se ei ollutkaan ylipainoinen kropaltaan, rungon vahvuudesta huolimatta. Nuoren kaksivuotiaan dobberiuroksen kanssa ne päivittäin juoksivat kuin dorkat ikään. Meillä oli tosi hyvä ulkoilupaikka tuolloin, töyräitä ylös ja alas lenkkimaastona, joten olis luullut, että bulmastiffi väsähtää. Koskaan bm ei jäänyt niin kauaksi pitkäkoipisen dobberin hänniltä, ettei viimeistään käännösten kohdassa olisi ollut liki toista. Vietävä sentään, ne olivatkin hyviä aikoja, kun koirille oli aina tilaisuus painaa mennä täysillä, ilman, että oli varottava jalankulkijoita tai muuta liikennettä.

Niin, ja yksi ihmisryhmä mikä mua kanssa rassaa on ne, oli taluttimessa pieni tai iso koira, että vain pakolliset (pissitys, kakatus) ulkonakäyntikuviot toteutuu koirien osalta. Niitäkin, kun on.

Tulipas käsilläkin hyvin hämmennettyä omia mielipiteitään muiden mielipiteiden joukkoon biggrin.gif .
Cee
LAINAUS(abc @ 6.4. 2006, 16:54)
Muistan, kun kerran menin varta vasten labbiskehän reunalle, ja silmät oli revetä näkemästä, kun paksut koirat siellä hitaanlaisesti etenivät ringissä, ja se koomisin puoli oli mielestäni ne esittäjät, kuumailmapalloilta näyttivät.

Aivan, ja ketään nimeämättä mä olen itse ihmetellyt, miten niin läskeillä ihmisillä (naisilla) voi olla yleensä mitään koiraa.
Sen näkösillä ihmisillä kuin muutama lapukkakasvattaja on, luulis olevan vaan teevee ja videot, korkeintaan akvaario.. Mutta ei koiraa.

Cee
mammanpoika
Cee ei tuo ole kaunis, se on KOMEA. Valittelut.
Cee
LAINAUS(mammanpoika @ 6.4. 2006, 18:05)
Cee ei tuo ole kaunis, se on KOMEA. Valittelut.

Se on narttukoira, joten se on kaunis.

Cee
mammanpoika
LAINAUS(Cee @ 6.4. 2006, 18:12)
Se on narttukoira, joten se on kaunis.

Cee

So what sukupuolelle, KOMEA se on tongue.gif
Cee
Hmmm, oli meillä joskus hauskaakin noitten koirien kans. Tuo joka kuoli, oli reippaan vuoden ikäinen, ja toi joka elää oli siihen aikaan reipas kolmivuatias. ja nehän meni lujaa ku ne leikki keskenään.
Joskus oltiin jossain TVL:n soramontun reunalla ku nää kaks veti hepulia ja saalisti toisiaan. Ne huito ihan miljaardia keskenään.
se leikki päätty siihen, että ne juoks peräkanaa(vanhempi edellä) kohti sen soramontun reunaa, kunnes koira nr.1 tajus, että nyt loppuu maa, ja alkaa ilma, ja koitti kauheesti jarruttaa.. Jarrutusmatka ei riittänyt, vaikka hiekalle jäi hyvät jäljet nelitassulukkojarrutuksesta ihan reunalle asti.
Niin se sitte putos useemman metrin vapaata pudotusta ennen ku kosketti veden biggrin.gif (siis hylätty soramonttu, ne onneks aina täyttyy vedellä).
Nuorempi koira sai just ja just pysäytettyä, ja jäi varsin huolissaan sinne reunalle katteleen kuinka kaverin kävi..
Tulihan se toinenki sieltä aikanaan takas, ku löysi reitin biggrin.gif

Silloin olis pitäny olla kamera.

Cee
Cee
LAINAUS(mammanpoika @ 6.4. 2006, 18:15)
So what sukupuolelle, KOMEA se on tongue.gif

Kiitos, mutta minä täällä päätän onko se KAUNIS vai komea...

Eli se on KAUNIS..

biggrin.gif

Cee
Cee
LAINAUS(Onnine @ 6.4. 2006, 18:10)
Ihan sama cockerien kanssa.Cockereista tehty lössö-näyttelykoiria.
Mun täytyy yrittää saada Onnista kuva koneelle,näkisitte kerrankin HOIKAN cockeri-pojan.

No cockerit ei kai niin yleisläskejä ees ole ku lapukat?
Mun mielestä cockerit on aina ollu järkevimmillä ihmisillä ku geelipaskiaislabradorit.

Cee
Jasubulli
Nätti on Ceen edesmennyt labbis ollut.

Tässä meikäläisen suosikki labradori, Strong Stael Jizel Sweet Teddy: http://www.labrador-dog.ru/ENG/Gallery5/Foto3.htm
Bullieni kasvattajan kasvattama Int & Rus & Fin & Ltu & Rkf Ch BaltW-05 ja käytössäkin menestynyt (International working certifigate, FT DUCK).

Vaikkei meikäläinen noista labbiksista mitään ymmärrä, mutta minun silmään kaunis koira.
Cee
LAINAUS(Jasubulli @ 6.4. 2006, 19:02)
Nätti on Ceen edesmennyt labbis ollut.

Tässä meikäläisen suosikki labradori, Strong Stael Jizel Sweet Teddy: http://www.labrador-dog.ru/ENG/Gallery5/Foto3.htm
Bullieni kasvattajan kasvattama Int & Rus & Fin & Ltu & Rkf Ch BaltW-05 ja käytössäkin menestynyt (International working certifigate, FT DUCK).

Vaikkei meikäläinen noista labbiksista mitään ymmärrä, mutta minun silmään kaunis koira.

Toi näyttää jo melki koiralta..

Cee

ps. vielä siihen koiran ikään ja lihavuuteen: mun koira on nyt 11v eikä sitä ole vielä täytynyt lihavaks syöttää. Vanhakin koira voi olla reipas ja hoikka...

Jasubulli
Bulleissakin tätä läskiksi syöttämistä tapahtuu jonkin verran, varsinkin itä-Euroopassa ja jenkeissä. Massa ja läski ei ole sama asia.

Sweetyn vika Ceen silmään taitaa olla väärä väri happy.gif (siis ei musta).

Ei kyllä uskois Ceen labbista ykstoista vuotiaaksi ikikuunapäivänä! On nuorekas likka!
Cee
LAINAUS(Jasubulli @ 6.4. 2006, 19:13)
Bulleissakin tätä läskiksi syöttämistä tapahtuu jonkin verran, varsinkin itä-Euroopassa ja jenkeissä. Massa ja läski ei ole sama asia.

Sweetyn vika Ceen silmään taitaa olla väärä väri happy.gif (siis ei musta).

Ei kyllä uskois Ceen labbista ykstoista vuotiaaksi ikikuunapäivänä! On nuorekas likka!

Juu väärä eprodunomainen väri pistää aina silmaan.. sama ku joku on joskus esitellyt keltaista "lappista". Ei ole olemassa kuin yhdenvärisiä lappiksia, mustia..

Mutta oikeasti Sweetyhän on varsin kondiksessa oleva kohtuullisen näkönen koira, Hieman lyhyet jalat metsästyskäyttöön, mutta muuten.

Kyllähän mun koirasta huomaa oikeesti että ikä alkaa painaa. kuulo huonontunut (saattaa toki johtua myös kaikesta siitä sen pään vierestä suoritetusta ammunnasta minkä se on kokenut), nukkuu pidempiä öitä ja päivisinkin nukkuu paljon tarhan koirahuoneessa jnejnejne.
mutta kyllä se aina osan päivästä vieläkin varsin pirteä (ja jopa leikkisä on).

Cee
Jasubulli
Mutta miten se on noin musta? Eikö yhtään ole harmaantunut vielä?

Ite tykkään noista ruskeita labbiksista kyllä, keltaisista en niinkään.

Juu, enemmän Sweety on kuitenki näyttelylinjainen ku mikään käyttökoira.
Cee
LAINAUS(Jasubulli @ 6.4. 2006, 20:08)
Mutta miten se on noin musta? Eikö yhtään ole harmaantunut vielä?

Niin ihmeellistä kuin onkin, edes naamassa sillä ei ole vielä harmaita karvoja. toiset lapukat harmaantuu jo abt. 8v, mutta toi varmaan koittaa olla ikinuori, kuten isäntänsäkin biggrin.gif
Mutta musta tuntuu, ja niin toivon, että se elelee suht reipasta elämää, kunnes yhtäkkiä tulee lähtö.. Ja sehän olis se toivottavin poistuminen itse kullekin.
Tolta on kyllä kans yks kasvain aikanaan leikattu pois, mutta sen jälkeen on taas elämä pelittänyt.

Cee
sipa
Ettet vaan ole plankannut sen naamaa.. biggrin.gif Nythän on noita hyviä värejäkin aikas paljon..
maipei
hyvätkin lähtee aikanaa. kaunis on.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.