Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: 9-viikkoisia greyhoundeja [kuvia]
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
rggka
Tässäpä teille ihasteltaviksi suloisia 9-vkon ikäisiä greyhound-ipanoita. Ovat kennel Whiskersin kasvatteja ja kuvissa viimeistä kertaa koko pesua koossa. Kuvia ei saa sitten lainata mihinkään ilman lupaa. dry.gif
Lisää täällä

_berni_
aivan ihania wub.gif wub.gif
Kaptah
Toi yks luu on ehkä vähän liioittelua!

Enkä mä mitään kuvaa haluiskaan lainata, mutta koiran lainaamisesta voi neuvotella. cool.gif
rggka
LAINAUS(Kaptah @ 6.4. 2006, 10:28)
Toi yks luu on ehkä vähän liioittelua!

Enkä mä mitään kuvaa haluiskaan lainata, mutta koiran lainaamisesta voi neuvotella. cool.gif

Ehkä tosiaan turhan iso luu noin pienille w00t.gif Eikä pentuja lainata tarvii, kun ihan omaksikin voi hankkia. biggrin.gif wink.gif
Lazer
Voi elämän kevät miten suloisia pikku vauvoja wub.gif (Lähtee heti ryöstämään yhden kotiin...) biggrin.gif
Avispa
ihania! wub.gif Mä voisin myös ryövätä yhen tai pari pentuu kotiin. biggrin.gif
<Aino>
Ihania vauvoja wub.gif
Liisa
ei voi olla totta, miten sulosia. wub.gif
Reyal's
Oi, ihania wub.gif
Hannaa
Ihan super söpöjä wub.gif wub.gif
¤janette¤
Vähän ihania wub.gif Pentukuume nousee... biggrin.gif
ssaana
Voi ei mitä söpöläisiä... wub.gif
hennu_
Laittoman söpöjä otuksia.. wub.gif
Ida K
Todella sulosia .. wub.gif
Apila
Voi ei voi ei voi ei wub.gif . Liian ihania ! Mitkä korvat happy.gif .
Kettis
Voi apua kuinka sulosia. wub.gif
HetaK
Ei hitto, todella lutuisia wub.gif Taitaa olla juoksulinjasia?
rggka
Kookki, jep. Ovat ratalinjaisia. wink.gif
Nera
Voi kuinka suloisia! wub.gif
-Else-
Miten ne pennut osaa olla rodusta riippumatta aina niin sulosia!! wub.gif wub.gif
Kääpiö-
Voi vitsi ku on söpöjä.. mitä enemmä kattelee, nousee yhä lisää vinttikoirakuume biggrin.gif
-maria-
Ei elämä miten kommeita pentuja! blink.gif
Nyt jos koskaan pitää hankkia Suppikselle toinen kilpuri kaveriksi, siis.. vitsi menin ihan sanattomaksi lookaround.gif

Noita kuvia katellessa pisti hyvin silmään tämä jossa pentujen silmät ovat niin upeat.
Nyt ei enää auta muuta kuin mennä porukoita ylipuhumaan..

.. mutta tosin ennen sitä voisi mennä nukkumaan tongue.gif
imanteli
Voi ei... Ihaaniaa wub.gif wub.gif Pentukuume nousee vaarallisen korkeaksi. teehee.gif
Pisara
Aivan ihania. wub.gif
sa-an-ri
Tää kuullostaa varmaan tosi hölmöltä (mutta ottakaa huomioon etten ole vinttareihin perehtynyt sen tarkemmin), mutta en tiennyt pentujen olevan tuollaisia pömpylöitä wub.gif Jotenkaan eivät näytä mu silmään greyltä, vaan... Ööh blink.gif No, en osaa sanoa. Koskaan nähnyt edes kuvissa noin nuoria vinttikoiria. Minne omistajat ne aina piilottavat? Minä ainakaan varastaisi... Yhden vaan cool.gif
liputti
ihania wub.gif
Veera
Oi että!! Noi on IHANIA. Noi silmät wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.