Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: vapaa valintainen titteli
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
¤janette¤
Eli tää oli siis se vanha "avatarin vaihto" topick mutta olis uus kysymys enkä viittiny laittaa sille uutta topickia smile.gif Eli kun mulla on tossa toi "vapaa valintainen titteli" niin miten siihen voi vaihtaa sen oman tekstin?

Muoks// löysin smile.gif
Lottie
Koira tuossa näkyy olevan eikä kenkää. whistling.gif Vai? smile.gif
Xenju
Salukihan siinä on biggrin.gif
Once
koiran kuva siinä näkyy. saat itse näkyviin saman valvontapöydällä kun avattaren päivittämisen jälkeen painat tuolta ylhäältä työkalupalkista "päivitä". tämä toimii ainakin minulla, jos siis osasin selittää ja tajusin mitä tarkoitit smile.gif jos tuo ei auta niin ainakin minulla auttaa se jos kirjautuu ulos ja sulkee nettiselaimen ja menee hetken päästä takaisin smile.gif
¤janette¤
Mulla näkyy kenkä blink.gif muoks.. no nyt näkyy biggrin.gif
Nera
Kun yritän vaihtaa mun aliaskuvaketta tulee näin : You are not allowed to upload that type of file as an avatar or personal photo .

Mitäköhän mahtais tarkottaa?Kuva on tosi pieni joten kyllä sen pitäis mennä ja se on jpg muodossa..Enkä siis saa kuvaa laitettuu joten voisko joku kertoo kuinka se tehdään?
Once
LAINAUS(JH Vesikoira @ 6.4. 2006, 19:12)
Kun yritän vaihtaa mun aliaskuvaketta tulee näin : You are not allowed to upload that type of file as an avatar or personal photo .

Mitäköhän mahtais tarkottaa?Kuva on tosi pieni joten kyllä sen pitäis mennä ja se on jpg muodossa..Enkä siis saa kuvaa laitettuu joten voisko joku kertoo kuinka se tehdään?

Täältä varmaan löytyy apu smile.gif
Avispa
Miten ton vapaa valintaisen tittelin saa laitettua? Itte en löytäny mistään mitään missä sais sen vaihettua. lookaround.gif

muoks muoks. Löytyhän se sieltä ku toden teolla etti. biggrin.gif
Lazer
Kerrotko affe miullekkin? Kun miulla vaihtuu kanssa kohta Fin CH.. smile.gif Vissii?
sipa
LAINAUS(Lazer @ 2.6. 2006, 23:01)
Kerrotko affe miullekkin? Kun miulla vaihtuu kanssa kohta Fin CH.. smile.gif Vissii?

Menet tuolla ylhäällä olevaan valvontapöytäni kohtaan ja klikkaat sitä ja sen jälkeen vasemmalla alhaalla kohta muokkaa profiiliani Sitä kun klikkat löytyy ihan ensimmäisetä kohdasta voit itse muokata jäsentitteliäsi.. kirjoitat vaan sen sanan minkä olet ajatellut ja painat alhaalta MUOKKAA kohtaa..
Patu
Miten multa ei voi löytyä tuollaista kohtaa. Ei lue missään "voit itse muokata jäsentitteliäsi". blink.gif
Avispa
LAINAUS(Patu @ 4.6. 2006, 10:36)
Miten multa ei voi löytyä tuollaista kohtaa. Ei lue missään "voit itse muokata jäsentitteliäsi". blink.gif

Sitä pystyy muokata vasta kun on Fin CH.
Patu
Ahaa! biggrin.gif
Lazer
Kiitos Sipa! smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.