Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Suklaa
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
Jettis
Kertokaapa suklaan syömisistänne!;) Mistä laaduista pidätte? Entä mistä merkeistä?

Itse pidän ihan kaikista suklaista. Parhainta on tällä hetkellä ehkä ... hmm.. Fazer Marianne-suklaa? Ehkäpä. Myös mansikkajogurttisuklaat on hyviä! Fazer, Marabou ja Kinder on hyviä merkkejä, niistä mä pidän.
-Else-
Suklaaa!!!!! rolleyes.gif ei ole minun paheeni ei...

itse pidän fazerin kaikista suklaista, etenkin minttu krokantti ja niistä jugurtti täyte jutuista.. smile.gif Kyllä noi halpis rainbow maitosuklaakin menee...
<Iida>
Hmm, mie oon oikee suklaasyöppö, kaikki menee biggrin.gif . Eniten tykkään Fazerin keksisuklaasta ja Maraboun minttukrokantista. Patukoista Twix ja Snickers ovat parhaita. Mutta niin kuin sanoin, kaikki käy wink.gif
Jessie
Suklaa, mikä ihana aihe. tongue.gif Viime aikoina huomaan tulleeni erittäin riippuvaiseksi ja tarvitsenkin säännöllisen suklaa-annokseni.

Eniten tykkään varmaankin Fazerin eri suklaista, kuten perinteisestä sinisestä ja sitten siitä Mariennesuklaasta. Suklaalevyjä en kovin usein osta, patukoita sen sijaan vähän liiankin tiuhaan. Patukoista ehdottomiin suosikkeihin lukeutuvat Fazerin vadelmajogurttipatukka ja Maxi Tupla. Satunnaisesti ostan myös Kinder Maxi-patukoita tai joskus harvoin Kinder Buenoja, mutta Buenot on pakattu niin epäympäristöystävällisesti, etten raaski niitä pahemmin ostella.

Aijai, nyt kyllä tekis mieli vähän suklaata. bleh.gif
¤janette¤
Mä oon suklaa hullu!! Fazerin sininen on paras! Myös se fazerin marianne on ihanaa! Sitten on nää pätkikset ja mars delight bleh.gif tongue.gif Noita pieniä patukoita tulee ostettua mlekein joka päivä, levyjä ostan yleensä viikonlopuksi smile.gif
~Lotta
Fazerin pähkinä-rusina suklaa. wub.gif Ja mignon-munan suklaa on taivaallista, ja muna on sopivan kokoinenkin syötäväksi, nopeasti tulee nimittäin äklö olo siitä. blink.gif
_berni_
melkein kaikki käy laugh.gif minttu krokantti on paras biggrin.gif
neruska
Brunbergin suklaa biggrin.gif samanmakuista kuin kyöpelivuorisuklaamunassa.
Appelsiinisuklaa biggrin.gif
Tietty Fazer ja Marabou.
onnicoton
Melkeinpä kaikki käy. biggrin.gif Fazerin "tavallinen" suklaa on hyvää, mariannesuklaakin on ja minttukrokantti. Yks parhaista on myös Pandan valkosuklaa. bleh.gif
sahku
Oon siitä kumma tyyppi, että suklaa ei oikein kiehdo kuin joinakin päivinä. Monista suklaista tulee suuhun sellanen inhottava tunne, ei kuitenkaan pistelevä. Jos en halua kummallista tunnetta suuhun ja haluan vähän suklaata, niin twix ja geisha ovat ne suklaat, mitä syön. Pieninä annoksina pääsiäismunat ja fazerin suklaat käyvät, mutta mars on pahinta wacko.gif
Avispa
Suklaa ei kuulu mun paheisiin. Ja harvoin mieli tekee suklaata. Mutta kultasuklaan valkeasujlaa- salmiakki, valkeasuklaa- vadelma ja minttu sukslaa on parhaita. smile.gif Tosisn niitä saa harvoin kaupoista, ja jos saa niin ihan piniä paloja ja maksaa maltaita. Halvempaa on ja siompia paloja saa tehtaan myymälästä iittalasta. biggrin.gif
Hannaa
Mä oon ihan hulluna suklaaseen tongue.gif Maraboun suklaat, ai nam biggrin.gif
JA fazer ja kinder suklaat laugh.gif Oikeastaan kaikista pidän paljon paitsi pähkinäsuklaasta en oikein, kun siellä on niitä pähkinäitä shifty.gif
Terhi
LAINAUS(~Lotta @ 19.4. 2006, 21:39)
Ja mignon-munan suklaa on taivaallista

Juu, hyvää se kyllä on, mutta Mignon munahan ei ole suklaata vaan mantelipähkinänougatmassaa, jossa on mantelia, hasselpähkinöitä, sokeria, kaakaovoita, vaniljaa sekä kaakaomassaa. smile.gif

Ja sitten itse aiheeseen, kyllä joo, suklaa maistuu! laugh.gif Yhtä suosikkia en osaa nimetä, mutta Geisha ja erilaset valkosuklaat kuuluvat suosikkeihin. Joskus ihan perus tuote Fazerin sininen on parasta. smile.gif Tykkään kovasti myös Ritter Sport-suklaista sekä jogurttitäytteisistä.
Vinke
Kaikki suklaat on mun suosikkeja. laugh.gif Parhaita on Maraboun Digestive sekä valkosuklaa Toblerone. Oih, jos vielä olisi kaupoissa Twix White... wub.gif
WeKKu
Nam mikä aihe. laugh.gif
Maraboulla on ihan ylivoimasesti parhaat suklaalevyt! =)
Geisha ja Mars Delight on parhaita suklaapatukoita.
Tykkään enemmän tavallisesta suklaasta kuin esim. pähkinäsuklaasta. Mutta sekin menee pahimpaan suklaan himoon. wink.gif

Jep, rupes tekeen mieli suklaata..Pitääkö lähteä kauppaan? tongue.gif
tuunanen
LAINAUS(WeKKu @ 20.4. 2006, 14:45)
Nam mikä aihe. laugh.gif
Maraboulla on ihan ylivoimasesti parhaat suklaalevyt! =)
Geisha ja Mars Delight on parhaita suklaapatukoita.
Tykkään enemmän tavallisesta suklaasta kuin esim. pähkinäsuklaasta. Mutta sekin menee pahimpaan suklaan himoon. wink.gif

Jep, rupes tekeen mieli suklaata..Pitääkö lähteä kauppaan? tongue.gif

Oot miun sielunsisko! laugh.gif ("Ei tee mieli suklaata, ei ei ei") laugh.gif
LonelyWolf
Mun alko heti tekee mieli suklaata! laugh.gif
Suklaista parasta on ja tulee aina olemaan fazarin sininen ja kaikki sveitsiläiset,saksalaiset ja itävaltalaiset suklaat! wub.gif
Joy.
LAINAUS(_berni_ @ 19.4. 2006, 21:48)
melkein kaikki käy  laugh.gif  minttu krokantti on paras  biggrin.gif

Sama vastaus tulee myös tältä "suklaa hullulta". laugh.gif
~Lotta
LAINAUS(*Tepa* @ 20.4. 2006, 15:19)
Juu, hyvää se kyllä on, mutta Mignon munahan ei ole suklaata vaan mantelipähkinänougatmassaa, jossa on mantelia, hasselpähkinöitä, sokeria, kaakaovoita, vaniljaa sekä kaakaomassaa. smile.gif

Niin huomasin itse saman kun luin, eihän siinä maitoakaan ollut ollenkaan. sleepy.gif
Mutta silti lasken sen suklaaksi. wink.gif
Laurlia
SUKLAATA?! MISSÄ?! *kuolaa*

Kaikki kelpaa ja syön sitä liikaa. *köh*

Tosin kahvisuklaa on pahaa. Sitä en syö paitsi hätätapauksessa.
-anna-
Suklaa, yksi paheista smile.gif

Fazerin sininen menee kyllä smile.gif Koko levyä en kuitenkaan pysty syömään pötköön.. Ja marianne- menettelee, mutta ei ole millään yhtä hyvää kuin tuo normaali sininen smile.gif
Valko suklaa on hyvää smile.gif

oikeastaan KAIKKI suklaa kelpaa, kunhan ei ole pähkinä tai kahvi..

Suklaa levyjä harvon itse ostan, mutta Kinder Bueno kulkee kyllä aina mukana.. järkytyin, kun hoksasin että siinä oli pähkinää? Aina olen sitä syönyt, ja taukoa pidin vähän aikaa kun pähkinä tuli ilmi, mutta kiusausta on vaikea vastustaa laugh.gif Ja niin ne kulkee mukana taas biggrin.gif
~Terhi~
Fazerin suklaata sen olla pitää, ilman sitä en kyllä pärjää ! Aina koulujuttuja tehdessäkin tulee paremmalle mielelle suklaan kera rolleyes.gif

Ulkomaanreissuille on aina pakko ottaa Fazerin sinistä mukaan, kun sitä ei saa muualta oikein blush.gif
lhasa apso
voin sanoa etten pystyis elää ilman suklaata...oon meijän perheen suklaasyöppö, mulle kelpaa kaikki suklaat biggrin.gif sain siskolta sellasen paidan jossa lukee I Love Chocolate wub.gif lempi suklaa on kyll fazerin suklaat biggrin.gif
Jettis
LAINAUS(lhasa apso @ 20.4. 2006, 16:49)
sain siskolta sellasen paidan jossa lukee I Love Chocolate wub.gif

ÄÄH, mäkin tahdon!:)
Omppo
Tuleehan tuota suklaata syötyä, ja sehän vaan näkyy ihossa aikas lailla liiankin nopeaan.

Suosikkeja on Fazerin sininen, mariannesuklaa ja rusina-pähkinäsuklaa, mutta vähän kaikki menee kyllä jotenkuten. Lisäksi Maraboun minttukrokantti on hyvää... Ja näin pääsiäisen aikaan voin vaan todeta, että Kinder-munat on parhaita cool.gif
<Iida>
LAINAUS(Viuhti @ 20.4. 2006, 15:43)
Oih, jos vielä olisi kaupoissa Twix White... wub.gif

Meiän koulun automaateis on viel tota shifty.gif . Hmm, miksköhän White oli vaan "limited edition", kun myi varmaan paremmin kuin tavallinen twix... Mutta sairaan hyvää biggrin.gif
Veera
Suklaa, mun heikkouteni biggrin.gif Syön suklaata melkein poikkeuksetta joka päivä. lookaround.gif Laaduista en osaa sanoa kun melkein kaikki menee, mutta esim. Kinderin patukat ja suklaamunat ja sit Geishat ja Fazerinat menee ihan sekunnissa. Oon oikeesti varmaan koukussa suklaaseen tai jotain, kun ostan sitä silloinkin kun ei tee edes varsinaisesti mieli. Se on periaatteessa rutiini innocent.gif Meinaan nyt alkaa oikeesti rajottamaan tätä hommaa ku kohta mulla ei ole enää hampaita suussa. Muusta terveysjutuista en niinkään välitä, esim. lihomisesta tai finneistä biggrin.gif Ei mulle sellasia edes tule.
Sit on suklaajätski ja suklaakakut, pirtelöt, kaikki suklainen, oon ihan suklaafriikki.. teehee.gif
Terhi
Niin ja se tosiaan unohtui lisätä: belgialaiset suklaat on jotain niin wub.gif !
Lydia
Suklaa wub.gif
Ennen vannoin Fazerin suklaan (hasselpähkinä erityisesti) nimeen, mutta teinpä viime syksynä löydön, jonka jälkeen on tullut syötyä tajuttomat määrät Euroshopperin pähkinäsuklaata tongue.gif
Sen jälkeen ei oikein muita ole raaskinut ostaa, mähän en pihi ole... kun kerran 50 cnt saa 100g suklaa, miksi maksaa pari euroa toisesta merkistä, vaikka määrällisesti ei paljoa isompi edes ole...
Tosiaan K-kaupoista tätä herkkua löytyy ja suosittelen kyllä kokeilemaan, varsinkin jos on suklaan suurkuluttaja wink.gif
Quéta
En mikään hirveä suklaasyöppö ole, mutta välillä sitäkin tulee syötyä! baa.gif

Isäni toi vasta saksalaista suklaata tuliaisiksi, kun kävi Saksassa.. osti ihan mielettömän ison suklaamunan!! ohmy.gif rolleyes.gif

Lempisuklaataa on ehdottomasti maraboun suklaa wink.gif , appelsiinikrokantti, minttukrokantti ja tavallinen! wub.gif
Vinke
Tänään maistoin tuota minttukrokanttia ja tein historiaa: jäi se levy syömättä ja sanoin että suklaa on pahaa. blink.gif Noh, jokaisella oma maku.
Kettis
Suklaa, nam. En sitä kauheasti kyllä syö, mutta aina silloin tällöin. cool.gif

Fazerin sininen ja pähkinäsuklaa on lemppareita. bleh.gif
Dommie
Tällaiset aiheet pitäis kieltää. bleh.gif Melkein kaikki suklaat menee, ehkä ihan perinteinen Fazerin maitosuklaa on parasta, ja Fazerin suklaat yleensäkin. Suklaapatukoista Mars ja Daim on lemppareitani, ja jouluna on pakko saada After Eigthejä. <3 Njam.
Laurlia
LAINAUS(Viuhti @ 21.4. 2006, 14:29)
Tänään maistoin tuota minttukrokanttia ja tein historiaa: jäi se levy syömättä ja sanoin että suklaa on pahaa. blink.gif Noh, jokaisella oma maku.

Lähetä se levy tänne!
Kurotora
Ooo... suklaa wub.gif Fazer on varmaan paras merkki, Marianne-suklaa on ihanaa tongue.gif ja melkein kaikki muutkin menee... Kahvi on varmaan ainoa mikä menee yli ymmärryksen, ei niin pahaa ainetta (sen makua tongue.gif) saa tukkia kaiken hyvän maun lähteeseen, suklaaseen tongue.gif
Kinder Buenot ovat myös bleh.gif
Pääsiäissuklaamunat ovat myös ihania, varsinkin ne oikean kananmunan kuorissa olevat koko suklaa.. Kaiketi nekin Fazerin tongue.gif

Voivoi kuinka ihana aihe....
sahku
LAINAUS(Viuhti @ 21.4. 2006, 15:29)

Se ON pahaa. Kaikki tuollaiset erikoissuklaamauste jutut ovat kauheen makuisia. Mutta ne myy, taidan olla tällainen erikoistapaus, jolle ei kelpaa mikään. Enhän mä ole mitenkään nirso en rolleyes.gif
Maximilliam
Fazerin suklaat on parhaita, varsinkin se marianne-levy ja mignon-munat bleh.gif Maraboun minttukrokanttiini on aivan ihanaa. Kahvi- ja rommisuklaa jää aina syömättä, samon monet pähkinärouheet. Periaatteessa melkein kaikki kelpaa, paremman puutteessa menee Taloussuklaat ja muut halpiksetkin.
Varga
Piti tänään taas alottaa karkki lakko, mutta sorruin Fazerin punaiseen suklaa levyyn huh.gif
Fazerin suklaat on parhaita. Lempi patukka on Mars ja milkway.
lovechin
Suklaa on iihanaa. tongue.gif En kyllä syö suklaata kovin paljon, mutta se on kuitenkin huippua. Fazerin suklaat on parhaita. Fazerin sininen on aikalailla perus suklaa, mutta silti niin hyvän makuinen. Mielestäni Kinder Buenos on vähän liian makea. (olenko ihan outo? unsure.gif )
Jos on kauhee suklaan nälkä niin pari koiransuklaanappia saatan syödä.
hannaj
Heh, meidän terveystiedon tunnilla pari tyttöä piti esitelmän "suklaan terveysvaikutuksista". Kyllä sieltä ihan sen verran faktatietoa löytyi, että opettajakin oli ihan innissaan. tongue.gif
Migi
Suklaata syön(vaikka olen allerginen) ja paras maku on Fazerin vaalea suklaa smile.gif
riiT
aiai, suklaa bleh.gif miusta parasta on Fazerin suklaa.. Fazerina-, Geisha-, Mars Delight-, Snickers-patukat ja tavallinen maitosuklaa.. smile.gif Sit Rainbown maitosuklaa menee, mut en tykkää hirveesti niistä maustetuista/täytetyistä suklaista, riippuu kyl vähän biggrin.gif Maraboukin menee jos sitä tulee syötyy smile.gif Sit Kinder-munan & -patukan suklaa on aivan ihanaa!! bleh.gif bleh.gif
Liewec
Kuukauden jo olen ollut ilman karkkia ja suklaata. luojan kiitos karkkilakkoni päättyy vappuna tongue.gif
Lydia
Siis suklaahan EI ole karkkia innocent.gif Kaikkienhan se pitäisi tietää... suklaa on jopa terveellistä shifty.gif
Cuba
Munki piti alottaa karkkilakko, mut päätin sittenki vaa vähentää sen syömistä whistling.gif Fazerin sininen on hyvää, ja sitten se vaalea maitosuklaa. Patukoista twix on parasta wink.gif
Wilde
Suklaan suurkuluttaja löytyy täältäkin. Ja ihan kaikki suklaat kelpaa. tongue.gif Mutta Rainbow, Fazer ja Panda on parhaita. Milkawayt on hyviä, ärsyttää vaan kun ne patukat on niin pieniä. dry.gif
Nyt tosin olen yrittänyt vähentää, en osta enää joka päivä suklaapatukkaa, ainoastaan kahden tai kolmen päivän välein. laugh.gif Minulla on laktoosi-intoleranssi joten en saisi syödä kuin laktoosittomia tai vähälaktoosisia suklaita mutta niitä on niin vähän ja ne ei maistu läheskään niin hyviltä kuin tavalliset. ph34r.gif
Elviss
Kaikki menee biggrin.gif Fatzerin Marianne-suklaa ja Maraboun minttukrokantti on ylitse muiden.
SuperMarjo
Ahhh... SUKLAA wub.gif
Maraboun Minttukrokantti.. ihan taivaallista biggrin.gif Sitten Fazerin keksisuklaa on myös ihanaa... Ja maraboun Pigall-niminen patukka! Mitä muita nyt on.. Marianne, Kinder (pienemmissä määrissä), Mars Delight... Ja MILKA!! Harmi vaan ettei sitä saa Suomesta ni pitää matkustella ulkomaille hakemaan sitä tongue.gif Ja sitten on vielä Pirkan Jogurttisuklaa bleh.gif
Eiköhän tässä ollut nyt jotain biggrin.gif
Nea^
OH!

Ihana aihe wub.gif

Suklaa... Meikäläinen tykkää kaikesta suklaasta, paitsi taloussuklaasta. Valkosulkaa on kuitenkin lähinnä minun makuani
toffeetassu
suklaa. shifty.gif nyt rupes tekee mieli sitä.
marabou, kinder, fazer ovat miun makuuni, myös halppis suklaata syön.
oikeastaan voin syödä ihan mitä vain suklaata, kuhan vain se on suklaata. ;DD ei ole paheeni ei. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.