Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Suklaa
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
~Wanda~
Mums.. Kerrassaan herkullinen aihe. wub.gif rakastan maraboun suklaata yli kaiken! Minttukrokantti on erityisen hyvää.. wink.gif Fazerilta taas ne jogurtti suklaapatukat ovat todella hyviä! Kaikki muu, paitsi tumma suklaa, menee kyllä, mutta useimmiten se on se maraboun levy joka hyllyltä lähtee.
Lazer
Jugurtti suklaa on aivan hirveän makuista, ei ikinä!!

Mut toblerone (valko tai tavallinen) wub.gif Ja maraboun minttukrokantti wub.gif ja pandan tavallinen wub.gif ja fazerin pähkinä wub.gif
minni
No juu... Aivan ihanaa wub.gif

Melkein kaikki kyllä menee, mutta en tykkää valkosuklaasta ja tummasta suklaasta. Parhainta on Fazerin marianne ja keksisuklaa ja moni muu... rolleyes.gif
tuunanen
LAINAUS(Lazer @ 27.4. 2006, 13:25)
Jugurtti suklaa on aivan hirveän makuista, ei ikinä!!

Mut toblerone (valko tai tavallinen) wub.gif Ja maraboun minttukrokantti wub.gif ja pandan tavallinen wub.gif ja fazerin pähkinä wub.gif

Mehän ollaan sitten tässä asiassa ihan samanlaisia.. laugh.gif
Omppo
Lisättäkööt vielä, että suklaarusinat on kans aikas lailla herkkua wink.gif Erityisesti Rainbown suklaarusinat menee alas ja nopiaan, samoja rusinoita kuin Pandan (tulee siis samasta tehtaasta, samalta linjalta), mutta huomattavasti halvempia.

tongue.gif
Werty
Njam, suklaa on kyllä maikeisista parhainta <3 Fazer ja Marabow parhaat merkit mielestäni :D
sa-an-ri
Maukas aihe laugh.gif

Fazer tekee erittäin hyviä suklaita, marianne, se keksinmuru ja pähkinä on mun lemppareita teehee.gif
Lydia
Ai niin unohdin, kun en ole aikoihin syönyt, mutta Daim on jotain parasta, vaikka suklaata siinä onkin kovin vähän...
Quéta
LAINAUS(Lydia @ 29.4. 2006, 09:12)
Ai niin unohdin, kun en ole aikoihin syönyt, mutta Daim on jotain parasta, vaikka suklaata siinä onkin kovin vähän...

Ah, totta! Daim on jotain aivan taivaallista.. laugh.gif wub.gif
Assi
Parasta on se Fazerin punainen smile.gif Tosin on se mariannekin hyvää. Maraboukin on hyvää, niistä parhaita ovat pähkinä ja minttukrokantti. Laivalta tulee aina ostettua hirveesti suklaata... rolleyes.gif
---
En tykkää hirveästi lookaround.gif
Joskus saattaa maistua, mutta mulle tulee vain siitä yököttävä olo xD
Mieluiten menee jotkut pähkinä/maitosuklaat.
saapas
oii. <33
tämä oli kuukauden syömättä suklaata (sain 20€, en olisi muuten) ja heti sinä päivänä kun kuukausi oli kulunut, ryntäsin syömään suklaata. eli en pärjää ilman suklaata. ^_^
Parhaita on ihan normaalit suklaat, tumma suklaa on nam. <3
Lempo
Kaikki menee! biggrin.gif
Viimeaikoina olen jopa alkanut tottua tummaan suklaaseen tongue.gif En pärjäis ilman suklaata, Fazerilla ja Maraboulla parhaat.
Ross
En oo koskaan maistanukkaa whistling.gif

Joo, mut kaikki käy biggrin.gif Lemppareita kaikki Fazerin ja Maraboun suklaat <3 Nam
Erizza
Tänään viimeksi varmaan puoli levyllinen Pandan tummaa suklaata.. aww. Suklaa vaan on niin nam, mut usein siitä tulee aika kova jano.
Nomy's
Marabuun Minttu crocant on ihan sika hyvääexcl.gif Ja Kinder suklaa:D
Itse en tummasta nii välitä...
Nooraa
Fazerin sininen <3 se vaan on parasta smile.gif Ja sit Panda toffee, sellanen pikkulevy miss sisällä pehmeetä toffeeta 8) NAM wub.gif
Wupsu
sulkaa on hyvää<3

tämän hetkiset suosikit on
- bandan valkoinensuklaa tongue.gif
- maraboun daimsulkaa tongue.gif
Nooraa
blaah nyt oon täynnä kyl suklaadaaadaa kun söin melkei 2 levyä putkeen ennen ruokaa.. biggrin.gif järki päähän nyt tähänkin touhuun! : P fazer fazer tuolla se loppu levy tuijottaaaa whistling.gif
pikopiko
Oi, uusi lempparitopiccini!

KinderBueno patukat ovat mahtavia, mutta jos täyttä suklaata pitää favoriitin olla, niin vastaus taitaa olla kirkkaasti Lontoonraesuklaa, fazerilta. Rakastan salmiakkia ja suklaata, joten tämä on unelma. wub.gif
Alice
Oon ihan täys ku söin sipsejä ja 2 suklaapatukkaa sekä kalapuikkoja.. Hyviä oli..
Lempparini: Fazer ja Marabou
Alice
Eih, nyt tuli suklaanhimo..... cray.gif
No mutta, tykkään Fazerin vadelmajugurttisuklaasta, Mababousta, kaikesta.....
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.