Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pakko kertoa..
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
päärynä
rolleyes.gif
Viikonloppuna syntyi Euroopassa bullmastiffi pentue jossa 2 brindleä narttupentua wub.gif .. ja toinen pennuista tulee suomeen tuossa kesän alkupuolella kasvattajan saattelemana.. tämä kaikki on kuitenkin yhden mutkan takana, kasvattaja tarkistelee tilannetta ja tuo toisen nartuista jos hän katsoo sen olevan erinomainen rotunsa edustaja. Kerrottakoon ettei suomessa toistaiseksi ole yhtäkään kyseisen kennelin kasvattamaa koiraa ja kasvattaja totesikin olevansa tuomisen suhteen kriittinen koska on kyse hänen kasvattiensa jalkautumisesta meidän maahan happy.gif ... odottelen kuvia ja lisää informaatiota teehee.gif !

( Liityin taas pitkästä aikaa bullmastiffi ry;n jäseneksi.. nyt kun olen varma että vielä haluan jatkaa rodun parissa vaikka toisinaan ajattelin että lyön hanskat tiskiin w00t.gif , tyytyväinen olen itse päätökseeni ).
mabel
Toivottavasti tyttöt ovat kauneita ja että me näemme sinun tuonti tulevaisudessa thumbup.gif
fifi
Tervetuloa jäseneksi biggrin.gif Täällä peukut pystyssä thumbup.gif
Sanna
Päärynä hyvää kannattaa odottaa vaikka vähän tai paljonkin pidempään wink.gif
Noodles
Hienoa! Peukut pystyyn thumbup.gif
Fasupala
Peukkuja thumbup.gif
tyyneläinen
Kiva kuulla hyviä uutisia thumbup.gif
IIRIS
thumbup.gif Hienoa, että saatte uuden viiru-paidan ilahduttamaan teidän arkea. wub.gif
Nipsu
Peukutusta täältäkin! thumbup.gif
edi
thumbup.gif Myös meillä on peukalot pystyssä smile.gif
elina
Hyvä ! Uutta verta kaivataan.Onnea projektiin !
päärynä
biggrin.gif

Kerron hieman lisää mitä tulevan tytön sukutaulusta löytyy ..

Emän puolelta sukutaulussa aika paljon Frankental kennelin kasvattamia koiria ja isän puolelta löytyy Oldwell kennelin edustajia lookaround.gif ..
Euroopan voittaja näyttelyn aikana saan sitten tytöntyllerön kotiin .. voi että ihminen voikaan odottaa joitain asioita elämässään niin paljon rolleyes.gif .
kikka
Päärynä, Tiedän tunteen, kun itse odottelin että koska saa poitsua lähteä hakemaan, ja matka oli aika pitkä. cool.gif
päärynä
w00t.gif
Ensi viikolla se sitten tapahtuu tongue.gif , Örkki saa uuden ystävän kun pienen pieni raitapaita Nadja muuttaa maailmalta meidän kotoon wub.gif ! Parasta asiassa on se, että Örkin ei tarvitse olla yksin, minusta tuntuu että hän kaipaa seuraa lookaround.gif happy.gif .. Voi miten jännittävää.

Kuvia minulla olisi myös.. en vaan osaa niitä tänne esille laittaa joten whistling.gif .. Kaikki aikanaan.
Avispa
Onnea mahottomasti! thumbup.gif Ja peukkuja!
fifi
Onnea!! Laita vaikka kuvia minun sähköpostiin, niin laitan ne tänne. Ai miten niin innoissaan ja kiinnostunut.. lookaround.gif
mabel
Minä olen hengissä mukaan thumbup.gif
päärynä
biggrin.gif
Fifi kiitos, voi hyvinkin olla mahdollista että lähetän sinulle kuvan jotta saat tökättyäs sen tänne sitten..

Viikon vaihteessa täytyy alkaa laittamaan paikkoja vauva ystävälliseen kuntoon.. Ruokapuolikin täytynee hankkia.. Tyyneläinen, nähdään työsi merkeissä viikon loppupuoliskolla tai ensi viikon alussa lookaround.gif .
tyyneläinen
Voi rähmä wub.gif
Mä kyl oon nyt kesälomalla, mutta Jenny hoitaa vaaville kyllä baby-packin teille.
Örkille hurjasti terkkuja ja pajon unta varastoon, että jaksaa hoitaa pikkusiskoa.
päärynä
wub.gif Nadja saapui ja pisti Örkkiin vauhtia tongue.gif !

Olen tyytyväinen, todella tyytyväinen. thumbup.gif
IIRIS
thumbup.gif Hyvä, että Örkkikin sai pikkuisen raita-paita kaverin. wub.gif Meilläkin Doris on kuin nuoret koirat kun Kerttu pyytää sitä leikkimään koko ajan. teehee.gif
fifi
KUVIA w00t.gif
mabel
Aaaahhh, haluan nähdä thumbup.gif
Fasupala
Jep, kuvia w00t.gif cool.gif
mirka
thumbup.gif Haluaa kuvia
päärynä
sleepy.gif Yritin napata tytöstä kuvan sleepy.gif ... häntä oli yleensä se osa koirasta joka jäi kuvaan, hieman näyttää olevan riehakkaampi kaveri kyseessä.

Yritän uudestaan tänään.. josko saisin edes jonkinmoisen kuvan nähtäville happy.gif .
AnnaElina
Onnea uudesta bullikka vaavasta w00t.gif
Lima Löllerö
Onnea uudesta vauvasta!

Pistähän tosiaan kuvia naperosta, saa sitten pentukuume oikein kunnolla tuulta siipien alle.. blush.gif

(Meidän pihaan muutti nyt viikonloppuna bx-vauva ja kyllä melko mukavasti tuota "vauvakuumetta" herätteli, kun sitä pientä ruttista katseli..)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.