Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Match Show 27.4., Herttoniemi
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulokset ja kuvat
Lottie
Onko joku ottanut kuvia kyseisestä mätsäristä, itseäni ainakin kiinnostaisi JH-kuvat (kakkoseksi sijoituin cairnin kanssa mustalla jakulla) ja tarkempia tuloksiakin olisi kiva saada. smile.gif

JH (ei ikäryhmiä, kilpailijoita n. 20)
1. Hilde Fredrikson, kleinspitz Tipsu
2. Lotta Gustavsson, cairnterrieri Gilda
3. ?, cockerspanieli
4. ?, corgi

// Mun ottamia kuvia on osoitteessa http://www.ananaspurkki.net/galleria/2704.html smile.gif
Avispa
Onnea Lotta hienosta sijoituksesta! flowers.gif
Nekku
Hienoa Hilde ja Lotta! smile.gif
Pisara
Onnea menestyneille. smile.gif
-Paupi-
Hyvä Hilde!!! thumbup.gif thumbup.gif w00t.gif
Lottie
Kiitos. smile.gif Ja voisihan sitä itsekin onnitella menestyneitä tongue.gif Onnea etenkin Hilde ja myös muut sijoittuneet! flowers.gif
Migi
Onnea Hildelle ja Lotalle! biggrin.gif
~Fleur~
Onnea Hildelle! wub.gif
Migi
Oliko teiän mielestä se tuomarilta vähän outo juttu pyytää kaikkia junnuja kävelemään yhdessä ympyrää? Meille se ei nyt niin haastavaa ollut mutta luulisin että ei isot koirat ole tottunut ehkä sellaseen ja pienille koirille se olisi etu? smile.gif
Maisku
Onnea biggrin.gif
Lottie
Mä mietin kanssa samaa, että isoille koirille ei ole kovin eduksi pienten koirien mukaan käveleminen. Gildalle oli ihan sopiva vauhti ja olihan siinä se yksittäisarvostelukin joka antoi isojen koirien näyttää omat liikkeensä kunnolla. smile.gif

// Niin ja mun kuvien osoite vielä tähän viestiin: http://www.ananaspurkki.net/galleria/2704.html .
Migi
Niipä... ja kaikki sijoittuneet olivat pienillä koirilla junnuilemassa... No neljäs oli kai joku Corgilla...?
Heidi&koirat
Lottie: Siinä yhdessä kuvassa on tosiaan pointteri ja viralliselta nimeltään Golden Jump Point To Sarah tuttavallisemin "Tara"
Lottie
Niin, totta, corgihan se oli! smile.gif

Kiitos Heidi tiedosta, lisään tuonne kun kerkeän. smile.gif
Migi
Tässä vaan vielä mietiskelin että se olisi melkein sama asia jos pienet koiratkin joutuisivat juoksemaan kehässä biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.