Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Cockeri-keskustelua
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Sivuja: 1, 2, 3
riiT
Kiitos muiskuista laugh.gif Kiva juttu, pitäkäähän hauskaa siellä biggrin.gif dogrun.gif

// Tyyne muuten oli Kaapelitehtaan pentunäyttelyssä luokkansa kolmas hyvällä arvostelulla ja sai kunniapalkinnon thumbup.gif wub.gif
Anma
Keitäs on Tampereelle tulossa? Tälläkertaa ei Ässän kanssa päästy tulemaan :/
shalimar
^Rebekka tulossaTampereelle junioriluokkaan kovaa vauhtia rolleyes.gif Harmi, kun Ässä-poikaa ei tavata siellä. No seuraavissa koitoksissa sitten teehee.gif -riika-, joo Tyynellä oli mennyt hienosti siellä pentunäyttelyissä. Ja sain Leenan puhuttua, jos se ilmoittaisi tytön tuonne Aptukseen toukokuussa smile.gif Ja kyllä Tyynellä ja mein Rebekalla oli sitten hauskaa Tyynen trimmin jälkeen.Kovin ne juoksi ja präijjäs tossa mein pihalla, ihan tuli hiki, kun niitä kersoja kattos biggrin.gif
riiT
^Mä kun ymmärsin, et se on sillon menossa kasvattajan luokse tonne jonneki, pentutapaamiseen tjtn. Mut siistii jos tulee, nimittäin sit tais tulla esittämisreissu taas biggrin.gif Mut eihän siinä mitää. Me nähdäänkin sitten varmaan Tampereella, koska iteki sinne tulossa, jos kehältäni ehin[siis junnuissa kisaan] biggrin.gif Varmaan on tytöillä ollu hauskaa. dogrun.gif
shalimar
^Katsos mä puhuin sen ympäri dogrun.gif Olis sitten Rebekka ja Tyyne samassa luokassa, voi kauheeta..Mitähän ne saa kahdestaa aikaa, täys kaaoksen w00t.gif laugh.gif
riiT
^Jepjep. biggrin.gif Kattoo nyt sit millanen show siitä tulee laugh.gif
siiru
Ketkä tulossa Äitienpäivänäyttelyyn Ouluun ? biggrin.gif
shalimar
^Meillä Oulu jää väliin, seuraava on sitten Aptus..Missä helkutin vähä cockereita, alta 40 kpl:tta angry.gif Me oltiin Somerolla meidän Rebekka juniorimme kanssa ja se mamman mussu oli hienost VSP ja SERT rolleyes.gif
riiT
Eipä oo mun hoitokoiratkaan tulossa, seuraavana Aptus kuten edellisellä. biggrin.gif Leena pyys esittään tytöt, mut must tuntuu etten ehi ku mul on junnut just siin päällä.. :/

^Onneks olkoon! flowers.gif
shalimar
^Kiitos rolleyes.gif Tyyne on tulossa nyt lauantaina trimmiin tänne Espooseen, kiva nähdä sitä miten neitokainen on lähtenyt kehittymään dogrun.gif Kyllä varmaan sieltä handlereita saa, jos sä juokset siellä junnuissa, mihin me pidetään sulle peukkuja thumbup.gif
riiT
^Kiitoksia paljon peukkujen pitämisestä! biggrin.gif Kiva juttu, kattelin et Leena oli itekkin jotain trimmannu.

Laskeskelin tossa, että cockerit vois loppuu ehkä siinä 13.30 mennessä, ja kun vanhemmat junnut alkaa 13.00[arvioitu], ni saattasin ehkä ton Tyynen keretä esittään kehässä, mutta Roosasta en tiiä. Mutta olis kyllä mahtavaa päästä esittää tytöt. happy.gif
Sanne-
LAINAUS(-riika- @ 8.5. 2007, 17:25) *
^Kiitoksia paljon peukkujen pitämisestä! biggrin.gif Kiva juttu, kattelin et Leena oli itekkin jotain trimmannu.

Laskeskelin tossa, että cockerit vois loppuu ehkä iinä 13.30 mennessä, ja kun vanhemmat junnut alkaa 13.00[arvioitu], ni saattasin ehkä ton Tyynen keretä esittään kehässä, mutta Roosasta en tiiä. Mutta olis kyllä mahtavaa päästä esittää tytöt. happy.gif

Jos apua tarvitaan niin mä voin kans tul esittää jotai cockerii jos siis apuu tarvitaan. Mulle junnut ei oo niin justiinsa (:
riiT
^Voinpi ehdottaa Leenalle, et sä voit jos siel ei oo jtn muuta jo. Mut Aptukses sit nähää ja ku varmaa jotai pyörin siin cockerikehäl.
veau
Mulla kaksi cockeria, ihan kivoja koiria. smile.gif
Anma
Noniin cockeri ihmiset keskustelua kehiin ;D thumbup.gif
Tänään taas piiitkästä aikaa tokoilemaan Ässä pojan kanssa, saas nähdä mitä siitäkin tulee unsure.gif
riiT
Mulla ei enää niitä cockereita sitten hoitokoirina ole, kun lähdin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. :/ Mutta vielä ollaan kyllä yhteyksissä että varmaan nähdään. smile.gif

San_San:Onko sulla mistä kennelistä koirat? Ihan uteliasuudesta kysyn. happy.gif
veau
Kummatkin koirani ovat Great Escape kennelistä smile.gif
riiT
Okei. (:
shalimar
Meillä ollut hiljaiseloa näyttelyiden osin, tyttöjemme turkit odottavat kasvua angry.gif Joten tänä kesänä kävimme taipumuskokeissa kahden narttumme kanssa Marin ja Rebekan, molemmat menivät läpi hienojen arvostelujen kera thumbup.gif Mari kuulemma on synnynäinen jäljestäjä tuomarin mielestä rolleyes.gif Taippareissa Marista tuli niin ikään FIN MVA ja Rebekka sai kokeen nuorimmaisen cockerina taipparit läpäisseenä Nightlanesin kiertopytyn..

Seuraava näyttely on Seinäjoella Ellun edessä, sinne suunnistaa Mari&Rebekka..

Ja meillä on nyt meidän Saran (INT&MULTI CH Benchmark Oh-La-La Samsara) koko pentue valioita wub.gif

Terkkuja cockeriporukalle, missä sit luuraakin laugh.gif
riiT
Onnittelut hienosta menestyksestä ja rapsutukset tytöille! flowers.gif thumbup.gif

Mäkin olen mahdollisesti tulossa seinäjoelle lauantaina junnuihin, jos kyydit onnistuu.
Oiskohan teidän kyydillä mahdollista päästä? Osallistun bensoihin ja voin autella rotukehällä ja muuten junnukehän puitteissa. Mulla saattaapi olla silkkinarttupentu[nyt 16vko] mukana, että jos autoon mahtuu, niin olisi tosi mahtavaa! (:
shalimar
^Meillä on autossa jo 6 x dogrun.gif +ihmiset blink.gif Joten taitaa tulla liian ahtaaksi. JOs olisi ollut tilaa, niin tottakait olisit päässyt mukaan teehee.gif
riiT
^Voihan harmi. :/ Täytyypi tiedustella kyytejä sitten jostain muualta.
Eve
^^ Ai Tiina& cockeritytöt täälläkin smile.gif Onnea vielä hienoista taipparituloksista! Me yritetään päästä näyttelytreeneihin vielä joku kerta ennen kuin ne loppuvat smile.gif

-Eve ja pusukone-Oodi
shalimar
^Pusukone-Oodi wub.gif Teitä onkin jo kaivattu treeneissä teehee.gif Yrittäkäähän ny ehtiä treeneihin,ennenkuin loppuvat.
Lempo
Minkälaisia tuloksia teidän cockereillanne on?
Kiinnostaa vaan kun ajattelin joskus että jos isompana sitten ottaa sitä koiraa niin cockeri voisi olla mukavan rauhallinen(vai onko).
Ja minkä ikäisiksi cockerit yleensä elää?
shalimar
Meillä ollaan käyty näyttelyissä noiden kanssa ja taipumuskokeissa..Eli Saran meriitit ovat INT,FIN,S(u),LTU,LV,BALT MVA, EstW-04,BaltW-04 ja kerran mejäkokeissa avo-3 ja taipumuskokeet läpi eli SPA1, Saran tytär Mari on FIN MVA ja myös SPA1, nuorimmainen Rebekka on näyttelyistä saanut 4x SERT,ROP,VSP ja SPA1 taippareista, viimeistä ja FIN Mva arvoon oikeuttavaa sertiä aletaan sitten metsästämään helmikuussa rolleyes.gif , vanhin Brenda pilkkua vaille 13v on sitten arvokas sohvachamppiiooni ja paras sellainen wub.gif

Ja yllätys yllätys ainakin meidän nämä kirjavat mimmit ovat aika vauhdikkaita pakkauksia teehee.gif Cockereiden elin-ikä on siinä 11v-13,5v..
Mukava ja tutustumisen arvoinen rotu!
veau
Ei cockerit ainakaan minun mielestäni mitään rauhallisia koiria ole biggrin.gif Kaikki tietysti kuitenkin yksilöitä.

Sanilla on tokosta ALO-3, agilitystäkin tuloksia, taippareista SPA0 , ja näyttelyistä ERI. Sani ei ole kauhean "cockerimainen" cockeri. Se tekee mielellään vaan mitä sitä itse huvittaa tehdä biggrin.gif Sitä ei ikinä arvaa mitä se keksii seuraavaksi biggrin.gif

Pimu parhaimmillaan näyttelyissä PN-4 ja ROP-pentu. Cockerit on kivoja. biggrin.gif biggrin.gif
pikkuessi
täällä 3 vuotias cockerineiti täply kajaanista. happy.gif
kuinka moni tulossa tamminäyttelyyn kajaaniin ?
Afterglow
Me ollaan tulossa Kajaaniin. happy.gif
Punainen uros nuortenluokkaan.
KaroKallela
Minulle muuttaa tällä viikolla musta enkku cockeri neiti tänne jenkkien sivistävään seuraan!! thumbup.gif
Afterglow
Onnea uudesta pennusta! wink.gif
Mistä kennelistä?
KaroKallela
Merazure kennelistä neiti tulee sijoitukseen.. happy.gif Viralliselta nimeltä Nana on Merazure J-Lo
wenakko
Kerros Karo millainen Nana on? biggrin.gif Ettekös te tänään sen hakenut..
KaroKallela
Apuva "vähän myöhässä" tuohon vastailen mutta 4viikon kokemuksella neiti on oikea pusu-iita, joka rakastaa ihmisten huomiota.. happy.gif
Melko rauhallinen oli ensi alkuun mutta nyt on alkanut virtaa löytymään.. thumbup.gif (välillä vähän liikaakin ph34r.gif )

Nana töllistelee.. smile.gif
Itse suloisuus
Nana istuu
Nana pää

Tässä teille hieman kuvasaastetta.. wink.gif thumbup.gif
pikkuessi
voikun toinen on söpö. ;> wub.gif onnea uudelle pennulle ! ;>

Miten meni teillä Kajaanin näyttely ? happy.gif
TiinaE
Me ei oltu Kajjaanissa vaan Tuusniemellä, missä mein Rebekka tuli Fin Mvaksi ( ROP+RYP-2)..Just kersa ehti täyttää 2v Nyt sitten odotellaan Norjan Hardstadin KV ja Lahden KV-näyttelyitä teehee.gif
riiT
^Mä luinkin tuosta jo tuloksista, isot onnittelut ja halit + rapsutukset! flowers.gif
TiinaE
^halit ja rapsutukset menivät perille, kaikille tasapuolisesti rolleyes.gif Sinne myös muiskuja mein kööriltä..

Ja nyt nautitaan upeista ilmoista thumbup.gif
pikkuessi
hyvää pääsiäistä cockereiden omistajille ! smile.gif
riiT
Mä oon nyt sitte päättäny hankkii seuraavaks koiraks cockerin. happy.gif
KaroKallela
Hyvä valinta Riikka!! thumbup.gif happy.gif
TiinaE
Onnittelut Riikka hyvästä valinnasta happy.gif Vaikkakin eka valinta on myös todella ihana wub.gif Pidähän peukkuja Riikka peukkuja, me matkataan nyt tulevana viikonloppuna Norjaan näyttelyihin Rebekan kanssa

Ja hyvää kevättä kaikille cockeri-ihmisille kera luppakorvien!
riiT
Kiitos molemmille (: Juu, pidetään peukkuja ja varpaita pystyssä teidän puolesta! Kyl mä uskon, et se hyvin menee! flowers.gif thumbup.gif
pikkuessi
okei. wink.gif onnea pennun hankintaan ! wink.gif
riiT
Hei Tiina, mites teillä meni Rebekan kaa siellä Norjassa? smile.gif
TiinaE
^Mein Rebekka on nyt FIN&N MVA thumbup.gif eli tuliaisina tuli VSP,SERT ja CACIB happy.gif Onnistunut matka kerrassaan, hieno menestys näyttelyissä, mukavaa matkaseuraa ja upeat maisemat..
KaroKallela
Onnea Tiina ja Rebekka!! thumbup.gif
TiinaE
^Kiitos Karo, ja muiskuja pikku-Nanalle ja jenkeille kiss.gif täältä Espoon cockeritriolta teehee.gif
riiT
Onnittelut täältäkin, aivan mahtavaa!! thumbup.gif flowers.gif
pikkuessi
onnittelut täältäkin ! smile.gif ( vähän myöhässä vaan. biggrin.gif)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.