Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Valinnaisleiri, toko
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > TOKO
Vinke
Elikkä Kennelliitto järjestää nuorille valinnaisleirin, joissa valitaan laji jota harjoitellaan. Täällä on tietoa leireistä ja ilmoittautumisesta. Tokoon on vielä paikkojakin vapaana. wink.gif

Olen menossa tuonne leirille, nimenomaan toko-puolelle. Onko kukaan muu tulossa?
Neomia
Minä olen menossa tokoon valinnaisleirille. Kirjekin tuli tänään smile.gif
Kituli
Itse voisin tänään soitella, jos saisin vielä keploteltua itseni mukaan smile.gif

Olen vaan niin huono itse puhumaan puhelimessa...
~Wanda~
Olisin kovasti halunnut tulla kyseiselle lerille, ja nimenomaan tokopuolelle, mutta tuo rotuyhdistyksen leiri saa riittää.. Tulee muuten ihan kivasti hintaa jos kahdelle leirille menisin. unsure.gif
Hiipivä Siiseli
Minä olisin tosi mielelläni lähtenyt, mutta kun tuota hintaa on niin paljon että ihan hirvittää blink.gif Eikös se ollut päälle sata euroa yhdestä viikonlopusta?

Muutenkin viime ja sitä edellinen kesä olivat niin kiireisiä kaikkien leirien, matkojen ja mökkireissujen takia että tämän kesän aion lomailla kotona rauhassa koiran kanssa cool.gif
Any
Toko-puolelle olen tulossa lagottoni kanssa wink.gif .
Neomia
No, missäs kaikki leiriläiset on? biggrin.gif

Tuossa leirikirjeessä luki että leiri tarjoaa koirien ruuat (Pedigree). Mä taidan ottaa omat safkat mukaan, kun tolla menee vatsa helposti ruuanvaihdosta sekaisin.
Any
LAINAUS(Neomia @ 22.5. 2006, 14:40)
No, missäs kaikki leiriläiset on? biggrin.gif

Hyvä kysymys wink.gif Paljonko sinne yleensä on leiriläisiä otettu?

Kyllä mä ainakin aion ottaa koiralle omat ruoat mukaan. Pedigreen nappuloita kun ei suostu syömään, mutta koiranmakkara kyllä kelpaa.
Vinke
Minä myös tuon omat ruuat, vaikka koiralle kelpaa mikä vain niin mulle ei mikään teollinen. Siinä taidettiin mainita että ruuat ei mahdu jääkaappiin paitsi allergisten yms, mutta onneksi asun niin lähellä että eiköhän hätätapauksessa äiti toimi ruokataksina. Mutta on vähän tökerösti järjestetty että pitäisi kaikkien syöttää tiettyä ruokaa... rolleyes.gif

Agilityssä on tullut leireiltyä, mutta mitähän siellä treeneissä tehdään? Hiotaan vanhoja vai opetetaan uusia liikkeitä? Mä kun olen niin vähän käynyt edes koulutuksissa että en tiedä. biggrin.gif
Any
^Luulisin että sekä että, harjoitellaan vanhoja ja opetellaan uusien liikkeitten alkeita. Todennäköisesti keskitytään eniten sen luokan liikkeisiin jossa aikoo seuraavaksi kisata, mutta varmasti opetellaan jotain uuttakin. Eihän siinä muuten olisi mitään ideaa, nimittäin mennä leirille vain kertailemaan vanhoja asioita, jotka koira jo suurinpiirtein osaa.
Any
Koiria ei varmaan saa jättää yksin vapaana huoneeseen? Siis jos on yhden hengen huoneessa, niin saako silloinkaan? Eli pitäisi olla häkki tai maakoukku. Itse suosisin enemmän tuota maakoukkua, mutta tietäisikö joku, että onko siellä pihalla sopivaa paikkaa johon koiran voisi jättää kiinni maakoukkuun? Senna kun ei häkissä erityisemmin viihdy, niin tuo olisi meille parempi vaihtoehto. Mutta kai se häkkikin täytyy mukana raahata, nimittäin jos sataakin vettä. Mutta toivotaan ettei sada wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.