Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Älykkyysosamäärä testi
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Tiia
Otsikko kertookin.
http://www.iqout.com/index.php?lang=FIN

Kun aloitat testin eteesi tulee kuvasarjoja. Kolme + kysymysmerkki niistä on katkoviivalla rajattuja. Muista kuvista sinun pitäisi päätellä mikä kuuluu niiden kolmen joukkuun, kysymysmerkin paikalle.

Tajuattekohan selityksiäni?

Oma tulokseni: 133 Selvästi yli keskitason
Ava Adele
Tuli aikalailla eri tulos mitä ihan virallisesta testistä sain. Sain ylitte 30 numeroa pienemmän luvun kuin virallisesta.

Oon varmaan tyhmistynyt tai sitten ihan väsymys teki tehtävänsä... Toivotaan jälkimmäistä! rolleyes.gif
Tiia
LAINAUS(Ava Adele @ 5.5. 2006, 16:30)
Tuli aikalailla eri tulos mitä ihan virallisesta testistä sain. Sain ylitte 30 numeroa pienemmän luvun kuin virallisesta.

Oon varmaan tyhmistynyt tai sitten ihan väsymys teki tehtävänsä... Toivotaan jälkimmäistä! rolleyes.gif

Niin, eihän tuo kauheasti pidä paikkaansa, sillä ei ole mikään Mensan-testi.
Kettis
Mä oo kerran tehnyt äö-testin, mutta se oli tieteen kuvalehden ja siinä sain tulokseksi 127 eli keskimääräistä korkeampi. Toi testi vaikuttaa jotenkin oudolta niin en viitti edes testata.
Biu
112tuli. smile.gif
ei kovin jaksanu keskittyy, mut yllätyin kyllä.
~Wanda~
En jaksanut hirveesti panostaa tähän, 123 kuitenkin tuli.. wink.gif
MWIINLNIA
LAINAUS
Testin tulos
Antamiesi vastausten perusteella älykkyysosamääräsi on

140

Tämän tai paremman tuloksen saavuttaa vain

5.6% testin tekijöistä.

Jee ja en edes kerenny vastaan puoleen kysymyksistä biggrin.gif
Jettis
Sain 135 vaikka välissä piti mennä auttaan remppaamisessa ja kaks kyssää meni ohi.. Lopussa ei jaksanu enää miettii juur ollenkaan...
Joy.
Tein loppuun, mut en jaksanut enää ees lopussa kattoo mitä pistin ruutuun. dry.gif
Vähän outo testi musta. blink.gif
TtT
Minä sain 126.
linddstu
Testin tulos
Antamiesi vastausten perusteella älykkyysosamääräsi on

132

Tämän tai paremman tuloksen saavuttaa vain

11.43% testin tekijöistä.
-anna-
mää painelin va ko alko tympästä tuollasten kattominen...

tulokseksi tuli 37!

teen uudestaan ko on parempi aika.. laugh.gif
Japsi
133 tuli, mutta mun mielestä olen joskus saanut paremmankin jostain testistä. Tuo oli sitä paitsi kauhean ärsyttävä. Ensin en ollenkaan tajunnut sitä, kummasta suunnasta (siis kun laatikoita oli 9) täytyy aloittaa.. laugh.gif
Nakki-
112 eli heman yli keskitason biggrin.gif
Hiipivä Siiseli
Antamiesi vastausten perusteella älykkyysosamääräsi on 129. Tämän tai paremman tuloksen saavuttaa vain 14.75% testin tekijöistä.
Eli selvästi yli keskitason.

Aika hyvin kun en tajunnut puoliakaan noista kysymyksistä biggrin.gif 14 sain oikein.

*muoks*

Nyt tein tämän uudestaan ja tulokseksi tuli 141, huima parannus edelliseen biggrin.gif olenkohan viisastunut tässä välissä shifty.gif
Hra. P. Epsi
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 13.6. 2006, 22:42) *
Antamiesi vastausten perusteella älykkyysosamääräsi on 129. Tämän tai paremman tuloksen saavuttaa vain 14.75% testin tekijöistä.
Eli selvästi yli keskitason.

Aika hyvin kun en tajunnut puoliakaan noista kysymyksistä biggrin.gif 14 sain oikein.
*muoks*

Nyt tein tämän uudestaan ja tulokseksi tuli 141, huima parannus edelliseen biggrin.gif olenkohan viisastunut tässä välissä shifty.gif

Ensinnäkin, tämä ei ole mahdollista. Tämä todistaa että testi on väärä, tai et ole ajatellut sitä. Ei ole mahdollista saada testistä noin suurta eroa pienen ajan jälkeen. Ehkä 10 vuodessa mahdollista.

Mensan testistä olen saanut 144. Maksimi määränä 164.
Swi
LAINAUS(Hra. P. Epsi @ 13.11. 2007, 17:04) *
Ensinnäkin, tämä ei ole mahdollista. Tämä todistaa että testi on väärä, tai et ole ajatellut sitä. Ei ole mahdollista saada testistä noin suurta eroa pienen ajan jälkeen. Ehkä 10 vuodessa mahdollista.

Eiköhän Hiipivä Siiseli heittänyt tuon kuitenkin ihan vitsillä wink.gif . Eikä ole kovin vaikeaa saada eri tulosta lähekkäisinä päivinä, vaikuttaahan tuohon todella paljon keskittyminen, jaksaminen jne.
Flavia
Aloin tekemään tota eilen illalla, muttam ulla meni kesken testin hermot niin tein sen sitten tänään uudelleen.

Tuloksena 152... Eipä taida olla aito testi ei..
-Maija-
harmi meijän kone ei ladannu tota dry.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.