Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mäyräkoirienne nimiä?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 4: Mäyräkoirat
Lizi
Eli, kysyisin minkä nimisiä mäyriksenne ovat? dogrun.gif Minun yhdellä kamullani on pitkäkarvainen kaniinimäyräkoira ja sen nimi on Elvis. Nimi on hyvä, koska se valloittaa jokaisen sydämen joka sen näkee!!!!! wub.gif wub.gif wub.gif
Halusaisin itsekkin mäyriksen, mutta olen allerginen koirille(tai ainakin olen ollut) ja äiti ei anna vielä lupaa. Mutta olisi kiva tietää mäyräkoirienne nimiä!! biggrin.gif thumbup.gif kiss.gif
Ninnura
pk. kääpiömäyris Vilma
lk. kääpiömäyris Venla
kk. kääpiömäyris Viivi
>tinja<
kkn Judo
kkn Jade
kkn Oodi
kkn Naomi

smile.gif
*BokSetteri*
Pk poika Oiva smile.gif
Seela
Lk mäykky Mette. "Möttö", "Metsu", "Möttönen" on lempinimiä smile.gif
Lara
lk. u, Nico
H-L
pk kp:t Vappu ja Veera
smile.gif
Lydia
kk kääpiö Taru
Merian
pku Ilmari smile.gif
-Emmi-
Meidän entinen koira oli pk narttu Marri rip.gif
Emma
Meillä on kk normaalikokoinen Morrison tai Morri (plus tietenkin ne lukuisat lempinimet laugh.gif )
shaairah
Mulla ei enää oo mäykkyjä, vaihdoin kokonaan salukeihin, mutta mutsillä on tällä hetkellä kolme:

lkkn Lempi (Miracle Lio Dachshaus)
lkku Armas (saas tosin nähdä, Armas varmaan on isona normaalikokonen) (Rangas Svajoniu Zeme)
lkku Hemmo (Ainoaoikeahemmo)

Edellisiä mäykkyjämme oli:

kkn Grogga (Kivitorpan Grogga)
kku Rufsi (Groggens Snaps)
pkn Tiiti (Ahotorpan Valentiina)
pku Tennari (Amadeus)
pkn Juulia (Dreidackels Geisha)
pku Nando (Banderas)
pku Bacchus (Bacchus)

wub.gif
shaairah
Ai niin ja mutsin mäykyt lapsuudenkodissa, lku Flaxen (Geijes Flax) ja lkku Quicky (Kamphaus Quicky). Ennen niitä mummolla oli lku Toby (Toby av Ekeby), joka taas oli mummon tädin kasvatti. Ai niin sori, toi kku Rufsikin oli mummon. Mäykyt on meillä sukuvika laugh.gif
LaRa & Olli
Meillä nyt itellä on tuo Westie, mutta enoni porukoiden jaloissa pyörii Cairnterrierin kaverina kk uros Heppu (Olpesa RB Hergules) ja aikamoinen Heppu onkin. Ikää tulee helmikuussa 2v ja aika uhot on päällä. dry.gif

ps. tietty kirjotin sit ton virallisen version ekaks väärin...
sMartie
meitin lk-typsykän nimi on Elli wub.gif
minelan
Edesneneet: Mussu, Minttu, Poppana ja Pessi. Nykyiset: Pinja, Riina, Tuuli, Åsa, Meri, Ilona ja tyttärensä Anni.
Puuhis
Karkkari normaalit Topi ja Masa.
maastonakki
Tellu(Angelhaken Marleen) ja Cara(Angelhaken Marbel)
Ronde
Edesmennyt normikokoinen sk. mäykky oli kutsumanimeltään Laila
norsuvoima
Karkeakarvainen mäyräkoiranarttu Kira (Rowanberrie's Keep Up).
LAurAX
kk Luna:D
Pitte
Meillä lk mäykky nimeltä Pirre,vallottavan sulonen wub.gif wub.gif wub.gif
Nooraa
pk kaniinimäykky narttu "Pepsi"
pk kaniinimäykky narttu "Vichy"
pk kaniinimäykky narttu (vielä nimeä vailla, luulatavasti tulee olemaan Gin, Pommac, Sprite tai vastaava wink.gif )
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.