Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Rauma 20.-21.5
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > Näyttelyt
Bonanza
Keitäs siis tulossa Raumalle? whistling.gif
Meiltä tulee Babi narttujen avoimeen smile.gif
Rotuna siis Bullmastiffi smile.gif
Tigru
Meiltä sharppupoika junnuihin ja neiti valioihin smile.gif
Fasupala
Ja lisää sharppuja...neitoset (junnu ja nuorten luokat) sekä valiouros... rolleyes.gif
landepaukku
ja meiltä tulloo corso-tyttö Doro.. dogrun.gif
mirka
Olen toisessa rotukehässä, mutta tulen bullmastiffi kehän laidalle katsomaan.
päärynä
rolleyes.gif Onnea kaikille koitokseen!
Minä pakkaan Supon autoon perjantaina 19.5 ja lähden kohti Latviaa ja Liettuaa.. ph34r.gif Kauhistuttaa ajatella nyt jo että kisoissa mukana 10 Cane Corsoa- Mahdollisuus saavuttaa haikailemani jun sertit pojalle voi jäädä saavuttamatta.. mutta yritetään kuitenkin, menee syteen tai saveen mitään kun ei voi saavuttaa jos ei laita itseään ja koiraansa likoon lookaround.gif .
Supolla tulee kevään ja kesän aikana olemaan aika tiukka aikataulu näyttelyissä. Pari kertaa ainakin vielä Viroon jun luokassa.. Suomen päässä on näyttelyilmoittautumisia tällä hetkellä 5 ja lisää pitäisi laittaa menemään blink.gif , voi sitä rahan menoa sleepy.gif .

Tavataan näyttelyissä teehee.gif , loppuvuodesta tulenkin jo sitten bullmastiffikehiin pennun kanssa w00t.gif !
Daybreaker
Meillä samat suunnitelmat kuin Päärynällä...Siis tuon viikonlopun osalta.
päärynä
Daybreaker rolleyes.gif !
Uteliaana kyselen oletko sinä siis lähdössä la Valmieran näyttelyyn ja sunnuntaina Plungen näyttelyyn? Kerro vielä minkä rotuinen koiruus sinulla matkaan lähtee.. Olen utelias ja liian laiska lukeakseni kaikki sinun viestisi saadakseni siitä selvää blush.gif !
Daybreaker
laitoin sulle Päärynä jo aiemmin yksäriä, etkö saanut sitä??
Eli BM, ja joo molempiin. ja siis 3 koiraa yhteensä.
jasmu
Borkkupoika bobo junnuissa
päärynä
Daybreake!
Laita posti osoitteeseen stiffados@hotmail.com
Olen yrittänyt muuttaa foorumin tiedostoissa olevaa sähköpostia, turhaan.. Blondi biggrin.gif excl.gif!!!!!!
Henna
Klaara tulossa bullmastiffi narttujen avoimeen luokkaan.
Anitta
Paavo ja Liisa tulossa. thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.