Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Westielle trimmaaja Lappeesta?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Vaavi
Osaisiko joku kertoa löytyykö Lappeenrannasta trimmaajaa, joka westien osaa "kunnostaa"? Siis tähtäimessä näyttelyt joskus... thumbup.gif
sahku
Asuuko kasvattaja lähellä ? Meillä ainakin kasvattaja trimmaa meidän pojan. Westiekerhon sivuilta kannattaa käydä kattomassa noita trimmaajia, jotka osaavat varmasti trimmata westin oikein. Kannattaa myös käydä myös netistä etsimässä trimmaajia (esim. 020202.fi) ja varmistaa heiltä, että osaavat trimmata westin "oikein", etteivät leikkaa turkkia, koska näyttelyissä haluat käydä smile.gif Onnea etsimiseen smile.gif !
Vaavi
Itseasiassa minä olen se kasvattaja biggrin.gif , mutta välimatkaa on jonkin verran. Ajattelin kysyä vauvan puolesta, kun en tunne Lappeen porukoita... Westikerhon sivuilla lähin taisi olla Kouvolassa blink.gif
sahku
Hmm.. Taitaa sitten netin kautta hakea vaan, jos et tunne ketään Lappeesta wink.gif Voithan kysyä siellä westiekerhon vieraskirjassa trimmaajaa. Muuten en osaa auttaa sad.gif
Ida K
LAINAUS(Vaavi @ 11.5. 2006, 21:35)
Itseasiassa minä olen se kasvattaja biggrin.gif , mutta välimatkaa on jonkin verran. Ajattelin kysyä vauvan puolesta, kun en tunne Lappeen porukoita... Westikerhon sivuilla lähin taisi olla Kouvolassa blink.gif

Saakos udella minkä niminen trimmaaja kouvolasta löytyy ? smile.gif
sahku
LAINAUS(Iida @ 16.5. 2006, 10:56)
Saakos udella minkä niminen trimmaaja kouvolasta löytyy ? smile.gif

Tuula Taipale smile.gif
jonna75
Todellakin täällä päin westien trimmaajista on huutava pula, kun kaikki trimmaajat eivät westieitä suostu trimmaamaan, joten minä äipän kanssa niitä täällä Kouvolassa yritetään laitella kuntoon. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.