Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Portugalinvesikoira
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Nera
En löytänyt portugalinvesikoira keskustelua mutta jos on niin tän voi poistaa..

Eli kenellä kaikilla on portugeesi tai uneksii saavansa sellaisen?Mitä harrastatte portugeesin kanssa yms.. smile.gif

Itse olen aivan hullaantunut näihin otuksiin ja n. puolvuotta olen tehnyt portugalinvesikoiran kanssa yhteistyötä ja y-työ jatkuu yhä. smile.gif
Olisi mukava saada keskustelua aikaan! wink.gif

Ja kertokaa omasta portugalinvesikoirastanne!!
Sumu
Mulla on portugeesi. semmonen 4kk:n ikäinen pieni suuri miäs! Kuva siitä on muuten tuossa avassakin, mutta se on semmoinen musta, jolla on etutassuissa ja rinnassa paljon valkoista. takatassuissa on myös pikkusen valkosta varpaissa. Mitäs siitä sitten vielä... ei olla vielä harrastettu paljon mitään mutta muutamat mätsärit on alla ja jokaisessa on sijoituttu, vaikkei hampaita edes olla tykätty näyttää! tänään oltiin sinisten 5. ja viime keskiviikkona sinisten 1. ja bis 5. sinisiä molemmilla kerroilla varmaankin juuri tuon hampaiden näyttämisen vaikeuden takia :D mutta onhan meillä tässä vielä aikaa opetella, kun tämä on vielä näin pikkunen tapaus ^^
Nera
Voi kun on söpö poika! wub.gif Ittellä ei oo portugeesiä..mutta harrastan niiden kanssa aika paljon. Onpas menny hyvin mätseissä! Oman vakituisen koiran kanssa (portugeesi Daamin) kanssa ollaan käyty mätseissä mutta kehissä ei oo sijotuksia tullu mutta junnuissa ollaan sijoituttu viidensiksi.Daamilla on valkoista rinnassa ja etutassuissa ja vähän kaulan alla.Portugeesit ovat kyllä aivan ihania..niin energisiä ja reippaita koiria, joskus kylläkin vähän itsepäisiä. laugh.gif Olen kokeillu Daamin kanssa verijälkeä ja siinä se onkin tosi hyvä ja se näyttää myös pitävän siitä.Daami ei kyllä yhtään tykkää vedestä, varsinainen vesikoira xD
Dutchess~
Mulla 15 vkoa vanha portugalinvesikoira narttu.
Arka kuin mikä, mutta kyllä sitä rohkeuttakin sieltä aina välillä löytyy.

Mistäa kennelistä Sumun portugeesi on? biggrin.gifD
Sumu
mulla ei oo mistään kennelistä. Ihan yksityiseltä henkilöltä kankaanpäästä, Janika vanhatalolta. mistäs sulla on?
Avispa
Täällä olis jo alotettua pulinaa portugalinvesikoirista. wub.gif smile.gif
sanna_t
Itellä on portugeesi, ja se on ollut nyt lähes 8 vuotta minulla, se oli minun ensimmäinen koira ja rakastn sitä yli kaiken, otin toisen koiran tässä noin. 5. kuukautta sitten sellaisen pienen villakoira uroksen(Laku), on pojat tullu hyvin juttun, vaikka meidän niki ruukaa näytää monestikkin uroksille vähän hapanta naamaa (varsinkin itseään isommille, ja jolla on pystyt korvat)biggrin.gif, voin kertoa että portugeesit on tosi itsepäisiä ja tekee varmasti sen mitä on päättänyt, et varmasti itsepäisempää rotu et löydä, mutta mailman ihanin rotu, smile.gif kun vähän vaan haluaa haastetta elämään jne... ne ei ole, eikä tule olemaan vaikka kuinka omistajansa haluais niin mitään lellipentuja smile.gif
Sumu
Multa löytyy nykyään portugeesejä kaksin kappalein. Nitron kaveriksi tuli tämmönen tyttönen nimeltä Tekla. Tekla täyttää vuoden ens kuussa.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.