Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Osoite
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Lazer
Mikä on teidän kotisivujen osoite ja millainen on teidän mielestä järkevä osoite?
Kun itte mietin kauan että minkä laitan kun halusin siihen välttämättä afgaani sanan (urpo(ko)) blush.gif
Eli meidän osotteeks tuli (loppu-osa) castro-afgaani
ellien
Mulla on tuo crebain.com . Olisi periaatteessa voinut ottaa jonkin kuvaussivustoa paremmin kuvaavan osoitteen, mutta tahdoin välttämättä varata tuon domainin itselleni sillä se on myös kennelnimeni. Eipähän voi ainakaan kukaan sitä viedä minulta smile.gif . Ja olisi ollut tyhmää jättää sitä sitten vain "roikkumaan" ja ostaa toinen domain kuvasivuille, etenkään kun ei vielä ole suunnitelmissa aloittaa tuota kasvatusta.
Ässä
Pitkän mietinnän päätteeksi kaverini ehdotti koiravoimaa, eli mulla on freewebs.com/koiravoimaa. Aika tylsä, mutta menee. biggrin.gif
Sundae
Mun kotisivujen nimestä löytyy ihan vaan mun oma etu- ja sukunimi smile.gif En halunnut koirani nimeä tai rotua sinne, näin on hyvä smile.gif
ssaana
Etunimi.sukunimi kaikessa tylsyydessään ja yksinkertaisuudessaan... rolleyes.gif

Edellisen osoitteen loppu oli hannanhuippu (eli hännänhuippu ilman ään pisteitä), mutta ei sekään oikein mitään kertonut sivuista, joten vaihdoin tuohon.Ei sekään kyllä mitään kerro, mutta...
---
Risuparta tuli koirani parrasta kun näin Pipsan piimänjuonnin jälkeen. PArt sojotti kuin risut joten, R-I-S-U-P-A-R-T-A .
Domaineja yms. ei vielä ole, joten freewebsiä käytellään smile.gif
Liewec
Narupallo lähti alkujaan siitä, kun sian alkaa siirtää sivujani pois Geocitiesiltä Soneralle. Siihenhän piti laittaa sivujen osoite ja mietin sitä pitkään. En halunnut sinne koiran nimeä, vaan sellaisne, joka kävisi sitten hyvin vaikka vaihtaisinkin sivujeni teemaa joskus. Narupallo oli riittävän koiramainen, mutta ei silti oole sidotut mihinkään rotuun tai tiettyyn koiraan.
Jettis
Jettildan tulee ihan kennelnimestämme!;)
-Tintti-
No mä oisin halunnut pistää etunimi + sukunimi mut ois tullut hirvittävän pitkä osoite kun nuo yhteenlaskettuna ois tullut 18 kirjainta.

Niinpä lyhyesti ja ytimekkäästi www.tintti.info biggrin.gif

oisin halunnut tuohon vielä .com tai .net päätteen mut oli varattu dry.gif
Ässä
Esiintyykö teillä sivujen nimi esim. ulkoasussa?
Soen
Tällä hetkellä kun ei sivuja ole (hih... poistin ne, omista syistä), mutta jossain vaiheessa haluaisin uudet sivut, niin nimen olenkin jo päättäänyt, siinä samassa haluaisin oman webhotellin, voisi olla helpompi tehdä sivut.
Miten on, saako noissa webhotellien osoitteissa olla merkkejä? Esim. vaikka viiva (-) sleepy.gif
Omppo
Mulla tuo nunnu on ties kuinka vanha, oikeasti peräisin vauva-ajan lempinimestäni ennen ristiäisiä. Myöhemmin tuli nunnu-nukke ja MBnetin lyhyttunnus nunnu, joka on siis alkujaan avaintunnus, joka sitten siirtyi suoraan myös kotisivujen päätteeksi.

Lisäksi löytyy maksullinen tunnus päätteellä perhe_makinen, mutta tämän päätteen jokainen ymmärtänee... biggrin.gif

Jos nyt rekisteröisin oman domainin tai hankkisin webhotellin (joita olen kyllä harkinnut lähinnä suuremman kuvatilan vuoksi..), niin kyllä se osoite taitaisi edelleen mennä joko anna.nettipääte (joka taas olisi toisaalta vähän paha, anna.fi kun vie lehden sivuille, mutta toisaalta voisi tuoda "hutisurffaajia" sivuille) tai nunnu.nettipääte (olisi oletettavasti nunnu.net).

Sivuillani ei osoite näy kuin title-otsikossa, ennen se on kyllä näkynyt, mutta viimeisimmistä versioista sen jätin pois.
ellien
LAINAUS(Ässä @ 20.5. 2006, 11:11)
Esiintyykö teillä sivujen nimi esim. ulkoasussa?

Kyllähän se tuossa etusivulla on mainittuna tuo crebain.com mutta ei sen enempää. Sillä kun ei pahemmin juuri noiden sivujen kannalta ole merkitystä kun eivät tosiaan vielä ole kennelin sivut.

Omppo: anna-domain näytti olevan aika varattu wink.gif .
Omppo
LAINAUS(ellien @ 22.5. 2006, 15:09)
Omppo: anna-domain näytti olevan aika varattu wink.gif .

Tämäpä suoranainen yllätys laugh.gif Näinhän tuo pakkaa olemaan, sen verran kansainvälinen nimi.
Kettis
Nyt tulee ihan omasta nimestä, eli netta_v. Mutta nyt kun olen kovasti harkinnut tuota webhotellin hankkimista niin osoitteeksi olen miettinyt mm. suklaasilma.org tai suklaasilma.net. Tosin pidemmän päälle mietittyinä tylsiä ja tavallisia. Mielikuvitus taitaa loppua multa kesken... rolleyes.gif
Lory
Meillä namarie.org, on jotain haltijakieltä ja tarkoittaa kai hyvästi, tosin en tiedä miksi tälläisen valitsin koska en ole mitenkään fantasiaihmisiä enkä haluaisi että osoitteenani on hyvästi.org, mutta namarie vain kuulosti kivalta. Tämä siis minulla on ollut parin vuoden ajan, lokakuuhun asti saa vielä olla ja jos silloin jaksan sitä uuden webhotellin etsimisrumbaa ja domainnimen miettimistä niin vaihtuu. Itseeni ja Paavoon tuo ei kyllä mitenkään liity biggrin.gif En edes itse keksinyt sitä vaan tuttavani.
Charmy
kaislamatto.com..
En tiedä mistä tuon aikoinaan keksin. .Siskoni sen joskus sanoi..
Rochas
Meillähän on tää mindicairn joka on siis puhtaasti ja tylsästi koiran nimi + rotu. hannalemm on jossain vaiheessa ollut käytössä joka on minun etunimi + lyhennys sukunimestä. Ehkäpä nyt tuo kelpaa kun ei mitään fiksumpaakaan ole keksitty. Se kuitenkin kuvaa. Ehkä mä jos tästä osoitetta vaihdan, niin keksin jonkun mielikuvituksellisemman nimen. Jos tarpeen wink.gif
Suzy
Alunperin minulla oli aikas monta vaihtoehtoa, lähinnä englanninkielisiä joitain tarkottavia ja tulevaa sivustoa kuvailevia. Sen päätin etten halua omaa nimeäni tai koiran nimeä. Mutta kun kaikki keksimäni vaihtoehdot oli varattu tyydyin www.springeri.com se ainakin kuvastaa harrastuksestani siihen sivut liittyvätkin smile.gif
Cerasi
MBnetiin oli varsin monet tunnukset varattuja, joten en mitään suosikeistani sinne sitten saanut. Kovin pitkäkään tunnus ei saanut olla, joten se myös karsi vaihtoehtoja. Lopulta siitä tuli sitten nuuhku, seurauksena koiran ominaisuudesta (sillä on turbonenä, oikeasti) sekä silloisesta liiallisesta Sirius (HP) -fanituksesta.
~Blink~
elina.aussie ihan etunimestä ja koirarodusta. harkitsin myös sukunimen kanssa mutta siitä olisi tullut pitkä ja elina.alanen on vaikea ainakin itsellä kirjottaa biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.