Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Saako seropilta leikata viikset?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Seropifoorumi
Xenju
ELi juu , tuossahan tuo jotuli. Meillä on sellanen Partacollie/PON narttu jonka kuono on ihan keltanen (tai siit nenän vierestä) niina saako sen viiksi leikata + lähtee ne keltaset.?? Siis se keltainen tulee vaan sen takii että sen kuono karvat + viikset menee ruokaan xD
Sundae
Ööh, miksi ihmeessä ei saisi leikata? blink.gif
Xenju
LAINAUS(Sundae @ 24.5. 2006, 17:09)
Ööh, miksi ihmeessä ei saisi leikata? blink.gif

Olen kuullut että koiran aistit heikkenee jos niitä leikkaa.
Sundae
Monista asioista on sanottu vaikka mitä wink.gif Mulla on kaks koiraa, joiden kuonot kuuluu trimmikoneella konettaa ja enpä ole ainakaan vielä ko. rodun omistajilta kuullut, että heidän koiriensa aistit olisivat heikentyneet.
.Nemo.
Niin, tuli vaan mieleen missä nuo keltaset jutut niinkun on? Kun jos ne on siinä viiksien juuressa niin voi olla täiden munia...
caramel
Miksi ihmeessä leikkaisit pois koirasi viikset blink.gif?
On totta, että joiltakin roduilta kuuluu trimmata myös viiksikarvat pois, mutta sekarotuinen voi pitää omat haivenensa vallan hyvin kuonossaan kiinni.
Xenju
LAINAUS(.Nemo. @ 25.5. 2006, 11:22)
Niin, tuli vaan mieleen missä nuo keltaset jutut niinkun on? Kun jos ne on siinä viiksien juuressa niin voi olla täiden munia...

Ei ole.
Kituli
Siis tarkoitatko viiksiä vai partaa?

Jos kysymys on viiksistä; miksi ihmeessä haluaisit ne leikata? Parran leikkaamisen nyt vielä ymmärtäisin täysin mutta viikset...
takkutukka
Viikset?! sleepy.gif
Karitan
Kyllä mun Elliltä lähti viiksetkin, kun se trimmattiin.

Elli ennen:

http://www.koirat.com/kuva.phtml?id=27743

Elli trimmattuna:

http://www.koirat.com/kuva.phtml?id=28949
Nemi
Keltasuutta saa pois muillakin tavoin kuin leikkaamalla. Koira on luultavasti ainakin vaalea, joten ring 5 shamppoo ainakin meillä vaalentaa värjäytymiä cottonin kanssa, myös jotkut ruuat aiheuttavat värjäytymiä enemmän kuin toiset, meillä vaihdettiin merkkiä niin hävisi tuokin ns. vaiva. Mutta shamppoo löytyy mm. eläintarvikeliikkeistä ja täältä: RIng 5
Xenju
LAINAUS(Nemi @ 9.7. 2006, 16:13)
Keltasuutta saa pois muillakin tavoin kuin leikkaamalla. Koira on luultavasti ainakin vaalea, joten ring 5 shamppoo ainakin meillä vaalentaa värjäytymiä cottonin kanssa, myös jotkut ruuat aiheuttavat värjäytymiä enemmän kuin toiset, meillä vaihdettiin merkkiä niin hävisi tuokin ns. vaiva. Mutta shamppoo löytyy mm. eläintarvikeliikkeistä ja täältä: RIng 5

Mahtavaa , menenkin heti ostamaan wink.gif
Xenju
Kannattaako mun pestä noi kuono karvatkin , ku pelkään et menee shampoota koiralle suuhun :/
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.