Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Järvenpää
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
mirka
Auttakaa tietämätöntä wink.gif
Ollaan tulossa Porista Järvenpään näyttelyyn nyt viikonloppuna. Osaan kyllä tulla Järvenpäähän, mutta mihin päin minun pitäisi lähteä kun Jokelasta tulen Jokelan tietä ja pääte pisteenä olisi Wärtsilänkatu.
tizzian
Itselläni kartat ja reitit huonosti hallussa mutta kokeile matka.fi ja sinne kun laitat paikat ja valitset "näytä reitti" niin saat kartan näkyviin. Jospa vaikka siitä olisi apua smile.gif
päärynä
biggrin.gif
Kun tulet Jokelasta niin tien varrella kyltti Järvenpää/ Wärtsilän teollisuus alue.. Et voi eksyä smile.gif .

Minä ja Supo ollaan myös kisassa mukana.. jännittää, ensimmäisen kerran Italialaisen tuomarin edessä lookaround.gif .
päärynä
teehee.gif Mirka! Tule sitä kautta juuri josta kerran meille tulit pari vuotta sitten!
lookaround.gif Jos muistat whistling.gif .
mirka
päärynä:Tiesin että sinuun voi luottaa thumbup.gif wub.gif (mun piti soittaa sulle ohjeesta) biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.