Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: MITÄ MAAILMASSA?
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Kehän reunalta
Sivuja: 1, 2
Patu
LAINAUS(<Iida> @ 6.7. 2006, 13:30)
Itse kyllä syyllistyn onnitteluun, mutta 98 prosenttisesti laitan onnittelut samaan viestiin, mihin olen tuloksetkin laittanut ja mielestäni se on ok.

Miksei saisi erityisonnitteluja laittaa tutuille? blush.gif

Juu, tällöin se on ok. Mutta kun kyseessä on TULOSketju niin eikö voi sit olla se.
Muutenkin tuntuu että on pelkkää massameininkiä tämä onnittelujen jakaminen. Jos onnitella haluaa, niin kaikki sijoittuneet ansaitsevat sellaisen, mutta kun alkaa olla enemmän niitä "erityisonnitteluja" sinne ja tänne ja tonne ja muut 2, -3, -ja 4 -sijoittuneet eivät saa mitään onnitteluja, koska "kukaan ei tunne heitä". Paitsi jos joku heistä tai vaikka kaikki ovat niin tunnettuja.. Sitä paitsi, vaikka ei sijoitu, niin silti on omalla tavalla voittaja. Ei kaikki voita noin vaan eikä se ole niin yksinkertaista vaikka junnutuloksissa useimpien nimiä ykköspalleilla näkyykin, joten tästäkin syystä kaikkia pitäisi onnitella eikä pelkästään sitä parast.
Red tiger
Nimenomaan.

Ja sitten kun niitä tuloksia vihdoin ja viimein löytyy sivulta 10, niin tulokset tarkoittavat samaa kuin RP ja VSP koirien nimet. Ne tulokset vois laittaa sellainen ihminen joka todella tietää ne tulokset, ei se joka vahingossa kuuli ko. rodun RP-koiran!! angry.gif

Raivostuttavaa kun samasta rodusta on kolme ihmistä laittanut tulokset, mutta yhdessäkään ne ei ole kokonaiset sneaky2.gif Jos ette tiedä, niin älkää kirjoittako!
-Milli-
Onko ihmiset huomanneet että tämä asia on ehkä hiukan vähentynyt? cool.gif

Mutta nyt niitä tuloksien kyselyitä on enemmän kuin ennen,nekin turhia mielestäni... Ymmärrän jos tulokset kiinnostaa,mut kai joku ne kirjoittaa jos tietää,kysymättäkin whistling.gif
Lovskars
LAINAUS(-Milli- @ 17.11. 2006, 20:12)
Mutta nyt niitä tuloksien kyselyitä on enemmän kuin ennen,nekin turhia mielestäni... Ymmärrän jos tulokset kiinnostaa,mut kai joku ne kirjoittaa jos tietää,kysymättäkin whistling.gif

Eipä kirjoita. Monesti saan tibbetuloksia vasta kysymällä.
Monesti saattaa asia olla niin, ettei viitsitä kirjoitella tuloksia jos oma koira ei pärjännytkään kuten oli toivonut. Sitten jos joku sellainen jonka rotu on sen rodun jälkeen, ottaa niitä tuloksia vaivihkaa ylös, niin sitten kirjoittelee ne tänne jos joku kysyy. Tai jotain.
Oona
Aivan totta smile.gif Puskasta ei kyllä kannata tuloksia alkaa plärämään, onneksi oman rodun tulokset löytyvät ihan muita reittejä. Minuakin kieltämättä hieman huvittaa nämä ulkomaalaisten onnittelut biggrin.gif
Flavia
LAINAUS(-Tintti- @ 28.5. 2006, 10:28)
tuntuu että koiranäyttely piireissä ne aikuiset on nimeenomaan niitä jotka ei voi onnitella voittajaa jos ite on jäänyt kakkoseksi

Mun mielestä vasta typerää oliski ollut että pistettäis esim. "Joensuun tulokset" "Joensuun onnittelut".

Itse en ole näyttelyissä törmännyt siihen ettei aikuset onnittelisi toisia. Itse kun tuota meidän enkku esitän, ja päänäyttelyissä on menestystä tullut, niin tosi moni on jo kehässä onnitellut, ja kehän jälkeenkin moni tullut onnittelemaan. Vaikka en nyt ole niin "tunnettu" kasvo enkkukehällä.

Mua itseäni ärsyttää se, kun haluaisi saada tulokset jostain näyttelystä, ja sielä on sivu kaupalal onnitteluja ja näitä "onko sen ja sen rodun tuloksia" jne. Ärsyttää..

Vaikka ei sen puoleen, onhan se mukava saada onnitteluja myös keskustelupalstalla, mutta rajansa kaikella
Varda
Jep, onhan se tullut huomattua että Puska ei ole erityisen hyvä reitti rotukehätulosten löytämiseen. rolleyes.gif

Joku taisi jo mainita nuo ulkomaalaisten onnittelut. Kyllähän sellaisia suomalaisiakin onnitellaan, jotka eivät varmasti näitä viestiketjuja ikinä lue. Minusta se on todella turhaa kirjoitella onnitteluviestejä, joiden kohteet eivät niitä viestejä ikinä tule lukemaan.. Kannattaisi ehkä opetella onnittelemaan kasvotusten tai sähköpostin välityksellä? Ja löytyyhän Puskaradiostakin lähetti. Toki toisen menestymisesta saa iloita, mutta yhteisen hyvän kannalta kannattaa miettiä, miten sen osoittaisi.
-iina-
LAINAUS(-Milli- @ 6.7. 2006, 13:42)
Bernien tuloksia en ole täältä koskaan löytänyt, pari kertaa ROP:n, ja jos on sij. ryhmässä. Nöffi ja PON tuloksia vielä harvemmin...
No yleensä täältä löytää just afgaani, havanna ja bichon yms. tulokset, kun "sen rotuista porukkaa" täälä paljon on..

Itse olen täysin samaa mieltä millin kanssa!! Itse en ole koskaan edes löytänyt bernejen tuloksia... confused.gif
Jemmis
LAINAUS(Khenya @ 28.5. 2006, 21:34)
Minulla ei ainakaan mene kuin hetki siihen, että silmäilen läpi esim. neljä sivua tuloksia etsien sieltä muutaman rodun tuloksia. Eivät ne onnittelut siellä välissä ainakaan minua juuri häiritse, mutta...

Pieni ehdotus kaikille:

Miten olisi, jos ihan muutenkin otettaisiin noissa tulosketjuissa sellainen tapa, että kaikki tuloksia listaavat kirjoittaisivat kyseessä olevan rodun nimen aina esim. ISOLLA LIHAVOIDUSTI, jolloin rotujen nimet varmasti sattuvat silmiin helposti, eivätkä muutamat onnittelut välissä olisi enää niin kauheasti häiriöksi? Ja tietysti voisi toivoa, että rotujen nimet kirjoitettaisiin siten kuten rodun nime oikeasti kirjoitetaan, esim. dalmatiankoira sen sijaan, että sanotaan, että tässä on dallutulokset. Jos rotunimi on ns. oikein, voi jokainen helposti CTRL+F avulla etsiä haluamansa. Tai jos näinkään eivät tulokset erotu onnittelujen seasta, miksei sitten oteta käyttöön esim. yleinen tapa, että kaikki tulokset kirjoitetaan vaikkapa punaisella, niin kyllä alkavat kummasti erottua?

Allekirjoitan! Saisikohan tämän jonnekin ihan yleisesti sellaistenkin luettavaksi, jotka eivät ole tähän viestiketjuun eksyneet?

Itse syyllistyn kyllä myös täällä foorumeilla onnittelemiseen, jopa sellaisten, joita en ehkä tunne kuin nimeltä, siis junnujen. Oman rotuni näyttelytuloksia en edes yritä etsiä täältä, vaan katson ne suoraan rodun omalta keskustelupalstalta. Luulisin, että monilla roduilla sellainen on, ja jos ei ole, niin eikö jonkinlaisen tulospalstan pystyttämistä voisi ehdottaa vaikka sinne rotuyhdistyksen kotisivuille?

Junnutulokset voi minun mielestäni ihan hyvin julkaista täälläkin, ja kun ne tulokset yleensä on jo siinä aloitussivulla, niin eihän niitä onnitteluja ole sitten pakko lukeakaan. Tätä kautta ne vain tosiaan tuppaavat menemään melko tehokkaasti perille tongue.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.